Voihan sammakko mikä päivä!

Anonyymi

Aamulla heräsin kahvi oli pahaa ja digestive-keksit oli loppu. Sitten menin kävelylle Jokkatielle, astuin koirankakkaan ja kuulin kovaa ulvontaa pihalta. Suljin korvani ja jatkoin matkaa Palkisentielle, kompastuin hiivatin kuoppiin monta kertaa. Otti pattiin kovasti menin ladulle kävelemään ja joku hiihtäjä huusi pois alta, tökkäsi sauvalla lardipyllyäni. Kävi samperin kipeää, soitin menevän taksin, tuli tunnin myöhässä. Menin lks päivystykseen ja näin hoitajat taas tupakilla, alkoi ahdistamaan vimmatusti. Lääkäri laittoi ahteriin laastarin ja antoi reseptin. Menin apteekkiin oli tupakantumppeja täynnä katu. Jotottaa sain tunnin, aika tuntui pitkältä. Täytin aikanikuluksi sudokuja, tunsin kun uusia aivosoluja aktivoitui, yllättäen hoksasin elämän tarkoutuksen. Sitten joku alkoi sättimään, että miksi ei ole maskia. Meni hermo ja unohdin aikaisemman oivallukseni. Päätin mennä hakemaan alkosta helpotusta pahaan olooni. Sitten muistin että tili on tyhjä, ei ole kela manit vielä. Voihan varis kirosin ja sitten se välähti, ketään pulloja, että saan rahaa. Keräsin 100 pulloa kaupungilta ja menin palauttamaan ne kauppaan. Vttu pullokone rikki. Kerroin myyjälle mutta tämä vaan aggressiiviseen äänen sävyyn jotain mutisi. Ärsytyi niin että taju lähti. Heräsin ja tajusin olevani Meltauksessa, ei samperi huuhahdin. Ei ole rahaa päästä täältä sivistyksen pariin. Niinpä lähdin kävelemään kohti kaupunkia.

32

260

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      et sitten ostanu evetististä digestive keksejä ja palauttanut ostoskärryjä paikalleen

    • Anonyymi

      Evestissä nähty 10 euron seteli kaikki kahtomaan maalaiset tulukee näähte rahhoo ookein seteli.

    • Anonyymi

      Jaksoin kävellä kilometrin, sitten en enää jaksanu vaan nostin peukun pystyyn ja odotin jos joku antaisi kyydin. Pian tulikin hieno mersu Kittilän suunnasta pysähtyi kohdalleni. Se oli Sipilän auto! Olin epätoivoinen joten nousin kyytiin. Sitten muistin mitä tapahtui 2015 ja paloi käämit. Aloin sättimään Sipilää mamuista. Mersu pysähtyi ja lensin pihalle. Huomasin olevani Meltauksen vpk:n lähellä. Hiivin vaihvihkaa paloasemalle ja tekeydyin veepeekoolaiseksi. Ei aikaakaan kun kuulin hälytyksen tulevan. Ilmainen kyyti ajattelin innoissani ja hyppäsin kyytiin. Pian synkkä totuus valkeni minulle, autohan ajaa kohti Sodankylää! Poromiehen kota oli ihan ilmiliekeissä. Kompuroin autosta pihalle. Paikalle tuli palopäälikkö joka kysyi "mikäs mies se sie olet?". Jäin kiinni ja juoksin pakoon minkä kintuistani lähti. Voi hitsin hitsi kirosin, nyt olen entistä kauempana rakkaasta Rovaniemen keskustastani. Mitäs nyt tuumin kunnes näin bussin pysähtyvän läheiselle pysäkille. Turistit menivät metsän reunaan heittämään kepillisen vettä. Salakavalasti kapusin bussin kyytiin. Jippii kiljuin nyt pääsen viimein täältä korvesta pois.

    • Anonyymi

      Oliko myyjä musta?
      Moktar?

      • Anonyymi

        Moktar ajoi turistibussia. Kyllä oli tumma ja roteva mies. Hänestä huokui alkukantaista voimaa ja hänen äänensä oli niin määrätietoisen ja päättäväisen mutta samalla rauhoittavan kuuloinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moktar ajoi turistibussia. Kyllä oli tumma ja roteva mies. Hänestä huokui alkukantaista voimaa ja hänen äänensä oli niin määrätietoisen ja päättäväisen mutta samalla rauhoittavan kuuloinen.

        Moktar ei ole mies eikä mikään Sipilään verrattuna.


    • Anonyymi

      On taas humoristista sanaseppoa liikkeellä, heh😄😄

      • Anonyymi

        Sana Seppo on serkkupoika. Syntyi 1967 Torniossa kuukauden ennen laskettua aikaa. Jo nuorena Sepolla oli tapailla sanailla aiheesta kun aiheesta, ja se ajoikin hänet monesti erinlaisiin konflikteihin. Jälki-istuntojakkara tuli Sepolle hyvinkin tutuksi.


    • Anonyymi

      Bussissa oli vain yksi paikka vapaana istuin huntupäisen naisen viereen. Nainen oli päiväunilla ja uinui niin rentoutuneen oloisena. Sitten se tapahtui! Nainen heräsi ja nosti huntua raapiakseen kutiavaa nenäänsä. Hänen ruskeat silmänsä olivat jotain täysin ainutlaatuista! Tunsin kun sydämmeni sykki, niin että pelkäsin sen pompsahtavan irti sydänjuurineen! Nainen huomasi kun tuijotin häntä ihan zombina, ja hymyili posket punottaen. Hänen hymynsä oli kuin seireenin kutsu, en voinut vastustaa sitä voimakasta tunnetta, jonka hän sai minussa aikaan. Rakastuin ensisilmäyksellä, tiesin että tapasin juuri elämäni naisen <3

      Tunsin jonkin kovan värisevän housuissani, se oli vanha kunnon nokialaiseni, joka on palvellut minua uskollisesti vuodesta toiseen. Hämmästykseni oli suuri kuin luin juuri saapuneen tekstiviestin...

    • Anonyymi

      Vanhan nokialaiseni ruudulla luki yllättävä uutinen! Koronaan oltiin keksitty 100% suojan antava rokote. Pian pääsisin taas piknikille, eikä muut valittaisi kun en käytä maskia! Mieleni valtasi kaikki mahdollisuudet, jotka koronan häviäminen tunsi tullessaan. Ehkäpä viimeinkin digestive-keksitkin halpenisivat jälleen. Mieeleeni muistui se kesäilta vuonna 2018 kun istuin viltillä kirkkopuiston rannassa sidukkaa siemaillen sen vaalea hiuksisen pyylevän tädin kanssa.

      • Anonyymi

        Lidylisä digestiivet 1,79. Kuka ehtii ekana?


      • Anonyymi

        Vaihda se vanha nokialaisesi sehän tekstailee mitä sattuuu.
        Älä osta Koskenkorvaa sen laatu vaihtelee niin paljon.
        Toisinaan pullo kossua ei mene päähän ollenkaan
        on prosentit niin vähissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lidylisä digestiivet 1,79. Kuka ehtii ekana?

        Voihan pyhä paviaani sentään! Voiko sinne soittaa ja varata keksipaketin enakkoon?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan pyhä paviaani sentään! Voiko sinne soittaa ja varata keksipaketin enakkoon?!

        hirveet jonot 5 kahvipakettia 10 egee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hirveet jonot 5 kahvipakettia 10 egee

        Missä? Nokikepit vei kaikki en ehtiny perskule sentään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä? Nokikepit vei kaikki en ehtiny perskule sentään!

        Koko elämä on ollut paskareissu.
        Tänne ei olisi kannattanut syntyä ollenkaan.
        Valkoinen kuolema mikset sä jo tuu?


      • Anonyymi

        100% suojan antava rokote .
        Englannissa on kuollut 34v. perusterve nainen
        Corona-rokotteen aiheuttamiin sivuvaikutuksiin .
        Oli valitellut viikon verran päänsärkyä ja kuollut.
        Onhan se varma suoja , kun laitetaan 3m. turvetta
        naamalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaihda se vanha nokialaisesi sehän tekstailee mitä sattuuu.
        Älä osta Koskenkorvaa sen laatu vaihtelee niin paljon.
        Toisinaan pullo kossua ei mene päähän ollenkaan
        on prosentit niin vähissä.

        Nokialaisesta en luovu vaikka ammuttais ydinpommilla!


    • Anonyymi

      Luettuani viestin katseeni kääntyi tuohon uskomattoman hehkeään ja suloisen oloiseen musliminaiseen. Sitten näin mielessäni Halla-Ahon paheksuvan katseen. Ei en voisi tehdä tätä Jussille! Mitä persukaverinikin ajattelisivat tästä! Ymmärsin että minun olisi päästettävä tämä nainen menemään, rakkautemme ei voi saada koskaan mahdollisuutta. Masentavat ajatukset valtasivat mieleni. Olisi pitänyt vain jäädä nukkumaan, eikä lähteä Jokkatielle kävelylle! Se Sipiläkin mokoma, kaikki on sen syytä loppujen lopuksi. Voi kurjuuden kurjuus sentään huokasin kun kyynel laskeutui silmäkulmastani poskelleni. Ei voi mitään totesin, kyyneleet on vain pyyhittävä ja jatkettava matkaa. Kohta bussikin on levillä ehkä siellä unohdan huolet ja murheet!

    • Anonyymi

      Bussin saavuttua leville suunnistin heti lähimpään baariin. Yllätykseni oli suuri kun huomasin siellä vanhan tuttavan. Pyylevä täti! Tuo himokas miesten nielijä istui baaritiskillä nojautuen eteenpäin paljastavassa minihameesa. Hänen uhkeat utareensa painuivat yhteen ja näyttivät niin uskomattoman täyteläisille. Tunsin jälleen jonkin kovan värisevän housuissani.....ja ei tällä kertaa se ei ollut vanha nokialaiseni. Tähestyin pyylevää tätiä aikomuksenani ostaa hänelle hänen lempijuomansa, kossu-battery.

      • Anonyymi

        Jaa sitäkö se juo. No nyt me tiämmä pyyleyden salat. Salattujen elämien jälkeen voisi tulla telkasta Salatut Pyyleydet. Niitähän ei kerrota👀


      • Anonyymi

        kossu-batteryn juotuaan hän himokkasti tarrautui reisieni kohoumaan kuiskasi nyt lähet paneen ja kunnolla perille päästyämme hän riisui minut ja heitti sänkyyn hypäten päälleni himokkaasti vartaloan nytkyttäen ylös als sänky nitisi ja natisi nainen vulva lätisi ja litisi huusi hurmiossa juuri kun olin laukeamassa rysähti putosimme parvelta alas rymisten samalla kuulimme ulko oveen koputettiin olihan läski otoskärryineen tullut ovelle digestive kekseineen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kossu-batteryn juotuaan hän himokkasti tarrautui reisieni kohoumaan kuiskasi nyt lähet paneen ja kunnolla perille päästyämme hän riisui minut ja heitti sänkyyn hypäten päälleni himokkaasti vartaloan nytkyttäen ylös als sänky nitisi ja natisi nainen vulva lätisi ja litisi huusi hurmiossa juuri kun olin laukeamassa rysähti putosimme parvelta alas rymisten samalla kuulimme ulko oveen koputettiin olihan läski otoskärryineen tullut ovelle digestive kekseineen

        huusin sisään läski tuli ja kyseli mikä on panemisen tahti ja kelpaako sahti , sanoimme odota varvin loppuu asti sitten maistuu sahti juuri ehdin sanoa loppuu läski avasi liivit niin pirtin täytti läski ja käyneen hiivan tuoksu lemahti tajuntaani kömmin ylös ja suoraa tietä ulos oksentamaan , enkös perkele liukastunut ja potkaissut jalkano ostoskärryyn jota ei ollut palautettu paikalleen digestivekeksit lensivät lumihankeen oravien ruuaksi tilakkaa taxi huusin nyt meni jalka poikki


      • Pyylevä_Täti
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa sitäkö se juo. No nyt me tiämmä pyyleyden salat. Salattujen elämien jälkeen voisi tulla telkasta Salatut Pyyleydet. Niitähän ei kerrota👀

        Sitähän mie juon. Mitään halpoja sidukoita kitata sentäs. Sanovat että mie oon mukamas hankala ja sarjadeittaaja. Pyh pah sanon mie! Oon päämäärätietoinen nainen, tiiän mitä haluan! Son ulos tai tulos, ettäs miehet sen tiiätte.


      • Anonyymi
        Pyylevä_Täti kirjoitti:

        Sitähän mie juon. Mitään halpoja sidukoita kitata sentäs. Sanovat että mie oon mukamas hankala ja sarjadeittaaja. Pyh pah sanon mie! Oon päämäärätietoinen nainen, tiiän mitä haluan! Son ulos tai tulos, ettäs miehet sen tiiätte.

        Olet "Paikat kunnossa" !


    • Anonyymi

      Aamulla heräsin unisena, silmiäni hieroen. Pyylevä täti oli poissa! Taas jälleen kerran olin sortunut hänen vastustattomaan vetovoimaansa. Olisihan se pitänyt arvata, ettei pyylevä täti ole paikoilleen asettuvaa tyyppiä. Kenties vielä joskus tiemme taas kohtaavat, mutta kesyttämään häntä ei pysty. Päätä särki ihan simputisti ja kahvi hammasta kolotti ihan vietävästi. Hoipertelin kohti hotellin ravintolaa aamiaiselle. Siellä näin kun Moktar istui jo aamiaisen äärellä ja kovaan ääneen puhui naahanmuuttopoliitikasta. Hänen äänensä oli kova ja kantava, kuin Jokkatien koiran konsanaan.

    • Anonyymi

      Viimeinkin sain aamiaista nenäni eteen nakkeja, pekonia ja munia. Samalla kun nautin herkullisesta aamiaisestani, kuulin naapuri pöydästä ivallista naurua. Siellä oli aamiaisella lihavuus mollaaja ja aggressiivinen myyjä! Myyjä sanoi:"asiakkaat eivät palauta kärryjä mokomatkin laiskiaiset" johon mollaaja tiuski: "ihan kamalaa, mahtavat olla lihaviakin." Taustalla vielä Moktar jatkoi saaraamista Sipilän teoista vuonna 2015. En enää kestänyt tuota kauheaa melusaastetta hetkeäkään! Työnsin nakit korviini ja juoksin takaisin hotellihuoneeseni. Huh viimeinkin rauha huokaisin, ja menin takaisin nukkumaan. Juuri kun pääsin uneen joku koputti oveen. Ärsyyntyneenä raahauduin ovelle ja katsoin kuka siellä kehtaakin häiritä kauneusuniani...

      • Anonyymi

        Ovikelloa pimputteli Rovaniemen paheksujat ry:n sihteeri neiti Nokkonen! Hän oli hyvin tuohtunut koska olin unohtanut palaverimme:
        -Täälä se herra puheenjohtaja vaan juopottelee!
        -A-anteeksi neiti Nokkonen. Voin selittää.
        -Suu suppuun mies!
        -Mutku vahingossa jouduin tänne.
        -Älä selittele siinä!

        Neiti nokkonen kävi niin kuumana, että toin hänelle lasin vettä ja hieroin hänen jumittuneita hartioitaan. Pian neiti Nokkonen rentoutui ja aloitimme palaverin. Rovaniemen paheksujat ry:n vuosikokous läheni ja sinne oli tulossa pitämään puhetta eräs professori eittämättömyysteoriasta. Tämän uuden mullistavan poikkitieteellisen teorian tulisi rakentaa pohja paheksujien uudelle paheksumisstrategialle...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovikelloa pimputteli Rovaniemen paheksujat ry:n sihteeri neiti Nokkonen! Hän oli hyvin tuohtunut koska olin unohtanut palaverimme:
        -Täälä se herra puheenjohtaja vaan juopottelee!
        -A-anteeksi neiti Nokkonen. Voin selittää.
        -Suu suppuun mies!
        -Mutku vahingossa jouduin tänne.
        -Älä selittele siinä!

        Neiti nokkonen kävi niin kuumana, että toin hänelle lasin vettä ja hieroin hänen jumittuneita hartioitaan. Pian neiti Nokkonen rentoutui ja aloitimme palaverin. Rovaniemen paheksujat ry:n vuosikokous läheni ja sinne oli tulossa pitämään puhetta eräs professori eittämättömyysteoriasta. Tämän uuden mullistavan poikkitieteellisen teorian tulisi rakentaa pohja paheksujien uudelle paheksumisstrategialle...

        Huomenta kamuraiseni

        Tässä minä olen ruumis ja sielu.
        Erittäin hyvä ja maaginen ilma.
        Kohta teen, kuin isot julkkikset ja häivyn Amerikkaan.
        Odotan naisaaltoja ja viehättäviä sellaisia matkani varrella.
        Sovin täydellisesti joukkoon uskon niin.
        Olen valmis kaikkiin kokeisiin joita nuo amatzoonit
        ovat minun varalleni suunnitelleet.
        Fyysisesti olen valmis , vaikka nousemaan palmuun
        ja heittäytymään sieltä alas, kunhan trampoliini on kohdallaan.
        Hyvästi kaikki riskiurheilun ystävät, jos emme enää tapaa.


    • Anonyymi

      sen lapse orgio työtelivät mitä sattui aukkoihain mahtuvan oh ooh naitiin koo sakki..

    • Anonyymi

      raiskaajien pyhättöö vähä älynen koko suku

    • Anonyymi

      Onko paljon koirankakkahavaintoja

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8604
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2605
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      126
      2331
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1976
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1714
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1529
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1477
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1419
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe