Mulla on Landola FL-20 Victoria-merkkinen kitara. En millään löydä googlesta tai muualtakaan siitä tarkempia tietoja. Tietäisköhän joku täällä siitä jotain? Sarjanumero löytyy tarrasta myös (31****).
Mitä tuo FL-20 tarkoittaa? Entäs tuo Victoria?
Kitara Landola FL-20
7
1179
Vastaukset
- Anonyymi
Ajoita Landolasi
https://landola.fi/fi/ajoita-landolasi/
Sarjanumeron perusteella löytyy jotakin tietoa tuolta.- Anonyymi
Toki tuon sivun löysin, mutta ei siitä mitään hyötyä ollut. Siellä ei kerrottu mitään esim. FL-20:stä tai tuosta Victoriasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toki tuon sivun löysin, mutta ei siitä mitään hyötyä ollut. Siellä ei kerrottu mitään esim. FL-20:stä tai tuosta Victoriasta.
Mitä siitä pitäisi tietää? Hyödyllistä tietoa saa soittamalla sitä.
- Anonyymi
Näähän on niitä ns. nuotiokitaroita, eli notskin keskelle vaan ja kyllä se siitä...
- Anonyymi
kitara on 1970-luvun alkupuolelta
FL → Folk guitar
Victoria → vientimalli USA:han ja Kanadaan - Anonyymi
Ehjä ja hyväkuntoinen arvoltaan luokkaa 50€
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1341728- 401648
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631410- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2091144Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2771097- 701083
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19958- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106888