Mulla on Landola FL-20 Victoria-merkkinen kitara. En millään löydä googlesta tai muualtakaan siitä tarkempia tietoja. Tietäisköhän joku täällä siitä jotain? Sarjanumero löytyy tarrasta myös (31****).
Mitä tuo FL-20 tarkoittaa? Entäs tuo Victoria?
Kitara Landola FL-20
7
1554
Vastaukset
- Anonyymi
Ajoita Landolasi
https://landola.fi/fi/ajoita-landolasi/
Sarjanumeron perusteella löytyy jotakin tietoa tuolta.- Anonyymi
Toki tuon sivun löysin, mutta ei siitä mitään hyötyä ollut. Siellä ei kerrottu mitään esim. FL-20:stä tai tuosta Victoriasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toki tuon sivun löysin, mutta ei siitä mitään hyötyä ollut. Siellä ei kerrottu mitään esim. FL-20:stä tai tuosta Victoriasta.
Mitä siitä pitäisi tietää? Hyödyllistä tietoa saa soittamalla sitä.
- Anonyymi
Näähän on niitä ns. nuotiokitaroita, eli notskin keskelle vaan ja kyllä se siitä...
- Anonyymi
kitara on 1970-luvun alkupuolelta
FL → Folk guitar
Victoria → vientimalli USA:han ja Kanadaan - Anonyymi
Ehjä ja hyväkuntoinen arvoltaan luokkaa 50€
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613175Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741244- 661173
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180978Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47876- 60829
- 47809
- 45732
- 40721
- 39688