Lappilainen firma ostaa Venäjältä porot ja pussittaa pöljille Suomalaisille.
Mites poronkäristys boikotti
11
1416
Vastaukset
- Anonyymi
Liian arka asia,Rovaniemeläinen firma
- Anonyymi
Asiakas päättää ja on aina oikeassa.
- Anonyymi
Juuri niin.
Suoramyynnissä saa varmasti kotimaista.
- Anonyymi
Tiedättekö kuinka paljon laskettelukeskuksissa turisteille syötetään saksanhirveä poron tilalta??Syyki selvä saksanhirvi huomattavasti halvempaa ja kokematon ruokailia ei huomaa eroa jos se on kunnolla valmistettu.
- Anonyymi
Mitä sitten? Eikö asiakas halunnut poroa?
- Anonyymi
Olen koiralleni ehdottanut poronkäristysboikottia, mutta ei se pitänyt ajatuksesta. Itse en ole syönyt enää kymmeneen vuoteen lihaa.
- Anonyymi
sehän on lapin liha ,saa se sanoa heillähän on suomen ja venäjän poroa ollu jo kauan myynnissä,mitä sitten ??he kyllä ilmoittavat rehellisesti tuotteessa mistä liha on peräisin.
- Anonyymi
Kyllä on meillä boikotissa loppu elämän.
- Anonyymi
Kyllähän son lapin lihaa Kuolan niemimaan lihaki...kattokaa karttaa jos siitä mithän älyätte !
- Anonyymi
Ostakaa suoraan porotiloilta eikä välikäsiltä niin saatte aitoa tavaraa 👍
- Anonyymi
Saako 100% poronlihasäilykkeestä käristystä? Vai mitä sillä teen?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273573- 412419
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362234Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72017Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431552- 381449
- 1271282
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591240- 131239
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451235