Lämmitimmä leivinuunia ja yksi panimma uuniin etnisen hernekeiton.
Liotetut herneet, mausteet ja savupalviluita reilusti mukaan.
Illalla ennen maatepanoa hernesoppa uuniin.
Seuraavan päivän puolipaiväseksi oli tosi etninen hernekeitto.
Sekaan hakattua sipulia, sinappia ja ketsuppia.
Sen etnisemmäksi ei ruoka tule.
Leivinuuni
4
934
Vastaukset
- Anonyymi
Hyi miten pahalta kuulostaa sipulia ja ketsuppia hernarissa. Ei .....tti. Kumpikaan ei kuulu hernariin. Sinappia (Ruoveden herkun konjakkisinappi) jokainen laittaa omalle lautaselleenn halutessaan ei sitä kattilaan laiteta.
- Anonyymi
Lautasellepa ne mausteet laitetaan. Ainakin raaka sipuli ja ketsuppi (meira).
Älä ole hölmö.
- Anonyymi
Hernekeitto on siis Etnistä ruokaa, Ruotsin armeijasta peräisin.
Mausteina käytetään usein suolaa, mustapippuria, meiramia ja sinappia, vihanneslisukkeina sipulia ja porkkanaa.- Anonyymi
Ruotsin armeija oli suomalaisten armeija vuodesta 1626.
Sieltä se hernekeittokin tuli suomalaisten etniseksi ruuaksi.
Suomalaisia emme ole, olkaamme siis Ruotsalaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211128
- 116994
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97832- 87758
- 48665
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17637Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa218601- 49559
- 40559
- 25525