Lämmitimmä leivinuunia ja yksi panimma uuniin etnisen hernekeiton.
Liotetut herneet, mausteet ja savupalviluita reilusti mukaan.
Illalla ennen maatepanoa hernesoppa uuniin.
Seuraavan päivän puolipaiväseksi oli tosi etninen hernekeitto.
Sekaan hakattua sipulia, sinappia ja ketsuppia.
Sen etnisemmäksi ei ruoka tule.
Leivinuuni
4
934
Vastaukset
- Anonyymi
Hyi miten pahalta kuulostaa sipulia ja ketsuppia hernarissa. Ei .....tti. Kumpikaan ei kuulu hernariin. Sinappia (Ruoveden herkun konjakkisinappi) jokainen laittaa omalle lautaselleenn halutessaan ei sitä kattilaan laiteta.
- Anonyymi
Lautasellepa ne mausteet laitetaan. Ainakin raaka sipuli ja ketsuppi (meira).
Älä ole hölmö.
- Anonyymi
Hernekeitto on siis Etnistä ruokaa, Ruotsin armeijasta peräisin.
Mausteina käytetään usein suolaa, mustapippuria, meiramia ja sinappia, vihanneslisukkeina sipulia ja porkkanaa.- Anonyymi
Ruotsin armeija oli suomalaisten armeija vuodesta 1626.
Sieltä se hernekeittokin tuli suomalaisten etniseksi ruuaksi.
Suomalaisia emme ole, olkaamme siis Ruotsalaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62905
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79680Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36631- 39630
- 86557
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 70456