Maailman onnellisimman maan häpeätahra..

Anonyymi

..ovat väkivaltaiset naiset:

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/322b96b3-e9f2-4553-8d0a-fd6b4e6271dc

"Suomessa naisten tekemistä, vankilaan johtaneista rikoksista yli 40 prosenttia koskee väkivaltaa."

Wuppishan aina valittaa kuinka kohtaavat eniten väkivaltaa maailmassa, ehkä se onkin itseaiheutettua, keskenään tappelevat tai hyökkäilevät miestensä kippuun kunnes niiden on pakko puolustautua.

Missään muussa maasssa ei ole yhtä väkivaltaisia naisia. Onneksi saadaan nyt rauhallisia ja tasapainoisia ukrainalaiskaunottaria tänne naisiksi, väkivaltaiset suominaiset menköön vankilaan.

-harmiseikirj-

180

959

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihme ettei hallitus ole vielä sensuroinut tuota uutisjuttua. Naisten väkivaltaisuus on edelleen tabu ja täälläkin palstafeministit vähättelevät sitä aina ja projisoivat vihansa miehiin.
      Kohta alkaa tulemaan tänne heidän erinäiset kyökkipsykologiset paasaukset missä naisten väkivalta yritetään sekin kääntää miesten syyksi.

      • Anonyymi

        Kun kerran miesten väkivalta on palstan mukaan naisten syytä, niin totta kai naisten väkivaltaisuus on siten miesten syytä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun kerran miesten väkivalta on palstan mukaan naisten syytä, niin totta kai naisten väkivaltaisuus on siten miesten syytä.

        Niin, miten esimerkiksi se media aina välillä uutisoi - mies ajautui äärirajoille, miehellä oli rankka päivä tms


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun kerran miesten väkivalta on palstan mukaan naisten syytä, niin totta kai naisten väkivaltaisuus on siten miesten syytä.

        Mihiä kohtaanko ne ovat väkivaltaisia, vai toisiaan?.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun kerran miesten väkivalta on palstan mukaan naisten syytä, niin totta kai naisten väkivaltaisuus on siten miesten syytä.

        Jos minä nyt rehellisesti kerron yhteisen syyn olevan viinan ja huumeiden.
        Pilettäminen ja juhliminen viinoineen tekevät juoposta kansasta maailman onnellisimman.
        Sossu, työttömyyskorvaukset ja eläke. Laiskuus se lihottaa, että naiset puskistuvat, ne tarvitsevat ulkomaista apua. Velkarahalla kaikki makseaan. Velkaa jota ei koskaan tarvitse maksaa pois, kun maksun aika tulee, tulee maailman onnettomin kansakin.
        Nälkä laihduttaa ja piristää etsimään ruokaa, kun ei tule ilmaisia aamupalojakaan enää.


    • Anonyymi

      Naiset oppii väkivaltaa jännämiehiltä.

      • Anonyymi

        Mistäs miehet oppii väkivaltaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäs miehet oppii väkivaltaa?

        Se on heillä luontaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on heillä luontaista.

        Eli miehen väkivaltaisuus on luonnollinen tila?


    • Anonyymi

      Mikä se yksi selkeä syy on?

      • Anonyymi

        "Syy on se, että naisiin kohdistuva väkivalta synnyttää väkivaltaa." Mies kun lyö nyrkillä, tai potkii päähän, on se pelkkää väkivaltaa. Mutta jos nainen ottaa jonkun aseen pärjätäkseen, on se törkeää väkivaltaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Syy on se, että naisiin kohdistuva väkivalta synnyttää väkivaltaa." Mies kun lyö nyrkillä, tai potkii päähän, on se pelkkää väkivaltaa. Mutta jos nainen ottaa jonkun aseen pärjätäkseen, on se törkeää väkivaltaa.

        Laki ei ole suomessa kaikille sama. Nainen jätetään samasta väkivaltaisuudesta yleensä syyntakeettomana tuomitsematta, mutta miehelle vastaava luetaan aina syyntakeisena.
        Tasa-arvo missä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laki ei ole suomessa kaikille sama. Nainen jätetään samasta väkivaltaisuudesta yleensä syyntakeettomana tuomitsematta, mutta miehelle vastaava luetaan aina syyntakeisena.
        Tasa-arvo missä?

        Minkähän tiedon perusteella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkähän tiedon perusteella?

        Hänen korvien välistä kumpuavan tiedon…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänen korvien välistä kumpuavan tiedon…

        Sen kun menette katsomaan tuomioistuinten julkisista tiedoista asian, niin näette. Ainiin. Eihän miesvihaa tuntevat näe kun ainoastaan oman kuplansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laki ei ole suomessa kaikille sama. Nainen jätetään samasta väkivaltaisuudesta yleensä syyntakeettomana tuomitsematta, mutta miehelle vastaava luetaan aina syyntakeisena.
        Tasa-arvo missä?

        Ensinnäkin, jokaisesta paistinpannujupakasta ei tehdä mielentilatutkimuksia ja muutenkaan väitteesi ei pidä paikkaansa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen kun menette katsomaan tuomioistuinten julkisista tiedoista asian, niin näette. Ainiin. Eihän miesvihaa tuntevat näe kun ainoastaan oman kuplansa.

        Niinhän te naisvihaajatkin elätte omassa kuplassanne noiden ”tietojenne” kanssa….


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Syy on se, että naisiin kohdistuva väkivalta synnyttää väkivaltaa." Mies kun lyö nyrkillä, tai potkii päähän, on se pelkkää väkivaltaa. Mutta jos nainen ottaa jonkun aseen pärjätäkseen, on se törkeää väkivaltaa.

        No kyllä ne on aika lälläreitä miehiksi ja lapasia joitä naiset pahoinpitelee. Nielestäni he ansaitsevatkin sen, en edes ilkiäisi valittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän te naisvihaajatkin elätte omassa kuplassanne noiden ”tietojenne” kanssa….

        Jälleen kerran sanon sinulle saman kun sata kertaa aiemminkin, että edes vaimoni ei näe naisvihaa minussa.
        Eli edelleen projisoit miesvihaasi toisiin. xD
        Pitäisikö asialle tehdä jotain?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen kun menette katsomaan tuomioistuinten julkisista tiedoista asian, niin näette. Ainiin. Eihän miesvihaa tuntevat näe kun ainoastaan oman kuplansa.

        Olet siis sitä mieltä, että kuka tahansa tiedonjanoinen voi tivata tällaisia tietoja? Ei siellä julkisissa tiedoissa kai esimerkiksi sukupuolikategorioin ole merkintöjä, se on varmaan kuule Tilastokeskus joka erittelee näitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet siis sitä mieltä, että kuka tahansa tiedonjanoinen voi tivata tällaisia tietoja? Ei siellä julkisissa tiedoissa kai esimerkiksi sukupuolikategorioin ole merkintöjä, se on varmaan kuule Tilastokeskus joka erittelee näitä

        Tilastoja ja tiedettähän te vihervasfeministit aina hoette, mutta sitten kun ne tilastot eivät sovi omaan ideologiaan/aatteeseen niin niitäkin vastaan pitää jungata. xD
        Vaikka kuinka polkisit lattiaa ja itkupotkuraivoat et voi totuudelle mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jälleen kerran sanon sinulle saman kun sata kertaa aiemminkin, että edes vaimoni ei näe naisvihaa minussa.
        Eli edelleen projisoit miesvihaasi toisiin. xD
        Pitäisikö asialle tehdä jotain?

        Yhtään kertaa aiemmin et ole minulle tuollaista sanonut, koska emme ole koskaan aiemmin ”keskustelleet”.

        Osaat vissiin sitten teeskennellä vaimollesi, jos hän ei naisvihaasi huomaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhtään kertaa aiemmin et ole minulle tuollaista sanonut, koska emme ole koskaan aiemmin ”keskustelleet”.

        Osaat vissiin sitten teeskennellä vaimollesi, jos hän ei naisvihaasi huomaa.

        Täällä 2-3 katkeraa naista hokee miesvihaa päivästä toiseen eli jos se et ollut sinä se oli se toinen tai sitten annat ilmi, että teitä miesvihaa lietsovia olisi enemmänkin, vaikka tunnustaisitkin kanssani aiemmin keskustelleesi. No eniveis.
        Miksi minun pitää teeskennellä, koska en vihaa ketään. Et sinä minua tunne etkä voi mitään silloin väittääkään.
        En hyväksy enkä siedä teitä vihaa lietsovia feministejä ja jos kaltaistasi nillittämistä näen siihen puutun. Fiksu ihminen ei vihaa eikä koe vahingoniloa toisia kohtaan. Katkera niin tekee.
        Pyrit vain projisoimaan oman vihasi miehiin ja se on surullista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä 2-3 katkeraa naista hokee miesvihaa päivästä toiseen eli jos se et ollut sinä se oli se toinen tai sitten annat ilmi, että teitä miesvihaa lietsovia olisi enemmänkin, vaikka tunnustaisitkin kanssani aiemmin keskustelleesi. No eniveis.
        Miksi minun pitää teeskennellä, koska en vihaa ketään. Et sinä minua tunne etkä voi mitään silloin väittääkään.
        En hyväksy enkä siedä teitä vihaa lietsovia feministejä ja jos kaltaistasi nillittämistä näen siihen puutun. Fiksu ihminen ei vihaa eikä koe vahingoniloa toisia kohtaan. Katkera niin tekee.
        Pyrit vain projisoimaan oman vihasi miehiin ja se on surullista.

        Sinäkään et tunne minua, etkä voi mitään silloin väittääkään.

        Sinun palstakommenteistasi voidaan päätellä naisvihaa ihan yhtä helposti, kuin sinä päättelet miesvihaa nillittävien femiistien kirjoituksista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkään et tunne minua, etkä voi mitään silloin väittääkään.

        Sinun palstakommenteistasi voidaan päätellä naisvihaa ihan yhtä helposti, kuin sinä päättelet miesvihaa nillittävien femiistien kirjoituksista.

        Puhuit itsesi jälleen pussiin, kun toistelet minun sanomisiani. Kun et keraan tunne et voi minusta diagnosoida mitään piirteitäkään, vaan edelleen projisoit omaa tunnetilaasi vihaamaasi kohteisiin eli miehiin.
        Näytä mulle yksikin kommentti missä olen lietsonut naisvihaa? Niinpä sellaista ei ole.
        Toisekseen kirjoitustapasi ja tietyt sanavalinnat ja kellonajat paljastavat sen, että olen tästä aiheesta keskustellut/tapellut kanssasi aiemminkin.
        Edelleen sanon, että vihan hallintaan saa apua jos haluat sellaista hakea.
        Siellä saisit keskusteltua mihiin kohdistuvat traumasikin selviksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhuit itsesi jälleen pussiin, kun toistelet minun sanomisiani. Kun et keraan tunne et voi minusta diagnosoida mitään piirteitäkään, vaan edelleen projisoit omaa tunnetilaasi vihaamaasi kohteisiin eli miehiin.
        Näytä mulle yksikin kommentti missä olen lietsonut naisvihaa? Niinpä sellaista ei ole.
        Toisekseen kirjoitustapasi ja tietyt sanavalinnat ja kellonajat paljastavat sen, että olen tästä aiheesta keskustellut/tapellut kanssasi aiemminkin.
        Edelleen sanon, että vihan hallintaan saa apua jos haluat sellaista hakea.
        Siellä saisit keskusteltua mihiin kohdistuvat traumasikin selviksi.

        Luulet liikoja. En ole se jonka ”kellonaikoja” kyttäät. Eikä sinulla ole yhtään sen kummempia valmiuksia diagnosoida minua, kuin minullakaan sinua. Tasoissa siis ollaan siinä suhteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä 2-3 katkeraa naista hokee miesvihaa päivästä toiseen eli jos se et ollut sinä se oli se toinen tai sitten annat ilmi, että teitä miesvihaa lietsovia olisi enemmänkin, vaikka tunnustaisitkin kanssani aiemmin keskustelleesi. No eniveis.
        Miksi minun pitää teeskennellä, koska en vihaa ketään. Et sinä minua tunne etkä voi mitään silloin väittääkään.
        En hyväksy enkä siedä teitä vihaa lietsovia feministejä ja jos kaltaistasi nillittämistä näen siihen puutun. Fiksu ihminen ei vihaa eikä koe vahingoniloa toisia kohtaan. Katkera niin tekee.
        Pyrit vain projisoimaan oman vihasi miehiin ja se on surullista.

        Täällä sinä levität jatkuvasti naisvihaa ja keksit ihme satuja. SINÄ.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhtään kertaa aiemmin et ole minulle tuollaista sanonut, koska emme ole koskaan aiemmin ”keskustelleet”.

        Osaat vissiin sitten teeskennellä vaimollesi, jos hän ei naisvihaasi huomaa.

        Minä kutsun tuota tyyppiä persuhörhöksi, sen tosiaan tunnistaa tosi helposti. Naisvihaaja mikä naisvihaaja. Ottaisi edes opikseen.


    • Minulle riittää sinun läsnäolo se rauhoittaa.😮‍💨🥰
      Taidan jo toistaa sitä.

      • Turvallisuus rauhoittaa.
        Uskon kovin että samankaltaiset ihmiset vieläkin hakeutuu yhteen. Jännät jännien.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Turvallisuus rauhoittaa.
        Uskon kovin että samankaltaiset ihmiset vieläkin hakeutuu yhteen. Jännät jännien.

        On se varmaan noinkin :)

        -harmiseikirj-


      • Eikä Suomi ole onnelisin maa vaan se on valetta lapset puuttuu tutkimuksesta.
        Se on hyvin ikävää että annetaan vääriä tietoja mikä vääristää totuutta hallitus toimii siten . Suomi halutaan pitää houkuttelevana.
        https://yle.fi/aihe/a/20-10002194


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Eikä Suomi ole onnelisin maa vaan se on valetta lapset puuttuu tutkimuksesta.
        Se on hyvin ikävää että annetaan vääriä tietoja mikä vääristää totuutta hallitus toimii siten . Suomi halutaan pitää houkuttelevana.
        https://yle.fi/aihe/a/20-10002194

        Sitä minäkin vähän olen epäillyt ettei oikeasti pidä paikkaansa, on vain ikäänkuin imagon luontia jottei kansalaiset tajua miten huonosti oikeasti menee.

        -harmiseikirj-



      • Anonyymi kirjoitti:

        Sitä minäkin vähän olen epäillyt ettei oikeasti pidä paikkaansa, on vain ikäänkuin imagon luontia jottei kansalaiset tajua miten huonosti oikeasti menee.

        -harmiseikirj-

        En tykkää hallituksesta pidän heitä tappajahallituksena.
        Kuolleitakin satelee suuria määriä.


        Olet tärkeä ja pelastaa päivän kun näen sinusta vilauksen.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        En tykkää hallituksesta pidän heitä tappajahallituksena.
        Kuolleitakin satelee suuria määriä.


        Olet tärkeä ja pelastaa päivän kun näen sinusta vilauksen.

        Juu, on taas paljon tullut kuolemia mutta eivät juri uutisoi enää.

        No kiitoksia :)

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä minäkin vähän olen epäillyt ettei oikeasti pidä paikkaansa, on vain ikäänkuin imagon luontia jottei kansalaiset tajua miten huonosti oikeasti menee.

        -harmiseikirj-

        Noihin ”onnellisuustutkimuksiin” on kansainväliset kriteerit, joiden pohjalta ne tehdään. Ei niitä kovin paljon pystytä manipuloimaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noihin ”onnellisuustutkimuksiin” on kansainväliset kriteerit, joiden pohjalta ne tehdään. Ei niitä kovin paljon pystytä manipuloimaan.

        "Onnellisuus" perustuu laiskuuteen, mutta tämä ei käy näistä "tutkimuksista" ilmi. Yleensä maissa missä on suuret julkiset menot ja tavattoman suuret työttömyys korvaukset, niin että elämä onnistuu yhteiskunnan elätettävänä olemalla he ovat näiden tutkimusten kärkipäässä "onnellisuudessaan".
        Mitä enemmän valtion elämä on työ painotteista ja oma elämä pitää kustantaa työtä tekemällä ja ahkeruudella sitä vähemmän ns "onnellisuus" tutkimukset lyövät läpi.
        Eli onnellisuus perustuu ylisuuriin julkisiin kuluihin. Siksi suomi on elintasosiirtolaisten luvattu maa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noihin ”onnellisuustutkimuksiin” on kansainväliset kriteerit, joiden pohjalta ne tehdään. Ei niitä kovin paljon pystytä manipuloimaan.

        Kyllä ne on hyvin suppeita ja myös todistuksen näytin jo merkittävän joten, miten ihmeessä voit väittää etteivät pysty? Mutta sinut tekee onnelliseksi kun lapsesi voi huonosti. Sitä lastasi kaupataan ympäri suomen.
        https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/007a40ed-62b8-4ab3-90e8-44a5e9238c04


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Kyllä ne on hyvin suppeita ja myös todistuksen näytin jo merkittävän joten, miten ihmeessä voit väittää etteivät pysty? Mutta sinut tekee onnelliseksi kun lapsesi voi huonosti. Sitä lastasi kaupataan ympäri suomen.
        https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/007a40ed-62b8-4ab3-90e8-44a5e9238c04

        Hohhoijaa…
        Sinulla on kummallinen taito vääristellä asioita.

        Minä en ottanut millään tavalla kantaa siihen, ovatko suomalaiset onnellisia vai eivät.

        Kerroin vain noille tutkimuksille olevan kansainväliset kriteerit. Niitä ei ole helppo manipuloida mutulla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hohhoijaa…
        Sinulla on kummallinen taito vääristellä asioita.

        Minä en ottanut millään tavalla kantaa siihen, ovatko suomalaiset onnellisia vai eivät.

        Kerroin vain noille tutkimuksille olevan kansainväliset kriteerit. Niitä ei ole helppo manipuloida mutulla.

        ” Noihin ”onnellisuustutkimuksiin” on kansainväliset kriteerit, joiden pohjalta ne tehdään. Ei niitä kovin paljon pystytä manipuloimaan.”

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17365574/maailman-onnellisimman-maan-hapeatahra--#comment-113478926

        Hohoijaa kun kun et edes tiedä mistä puhua, omia aiheitasi kyseisen tutkimuksessa suomi todettiin onnellisimmaksi maaksi ja lapset poistettu tutkimuksesta. Yllätys.

        Nyt varmaan tajuat miksi sinä puhuit Suomen tutkittu onnellisimmaksi. Sinulla on aika vähän lukea että tiedät mitä kirjoitat. Etet vaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hohhoijaa…
        Sinulla on kummallinen taito vääristellä asioita.

        Minä en ottanut millään tavalla kantaa siihen, ovatko suomalaiset onnellisia vai eivät.

        Kerroin vain noille tutkimuksille olevan kansainväliset kriteerit. Niitä ei ole helppo manipuloida mutulla.

        Ettet nyt vaan itse siellä vääristele.🙄 kannattaisi ymmärtää ettei se Suomi viittä kertaa onnelisena tutkita olevan, ne kriteereihin on vain vastattu mitkä tekee onnelliseksi Hallituksellakin mutta ei ongelmia poistettu


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Ettet nyt vaan itse siellä vääristele.🙄 kannattaisi ymmärtää ettei se Suomi viittä kertaa onnelisena tutkita olevan, ne kriteereihin on vain vastattu mitkä tekee onnelliseksi Hallituksellakin mutta ei ongelmia poistettu

        Ne tutkimukset tehdään samalla tavalla kaikissa maissa. Samat kysymykset kaikille.

        Se on sitten eri asia, pystytäänkö niillä kysymyksillä mittaamaan ”onnellisuutta”.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ne tutkimukset tehdään samalla tavalla kaikissa maissa. Samat kysymykset kaikille.

        Se on sitten eri asia, pystytäänkö niillä kysymyksillä mittaamaan ”onnellisuutta”.

        Niinpä tutkimukset, esim thl on koko ajan väärässä. Elää jossain pilvilinnassa ja kaukana todellisuudesta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ne tutkimukset tehdään samalla tavalla kaikissa maissa. Samat kysymykset kaikille.

        Se on sitten eri asia, pystytäänkö niillä kysymyksillä mittaamaan ”onnellisuutta”.

        Myös hallituskin tautia pitää levittää vaikka kuolema luvut on suurimmat tällä hetkellä.🥺 tahallaan tappaa iäkkäät. 1500 asti lindelä odottaa kun sairaalahoidossa että jotain tekevät. Eli sairasta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ne tutkimukset tehdään samalla tavalla kaikissa maissa. Samat kysymykset kaikille.

        Se on sitten eri asia, pystytäänkö niillä kysymyksillä mittaamaan ”onnellisuutta”.

        Sekin koronasairaala tapaus määrät taas laskettu nousevat toukokuun loppuu niin korkeaksi että ei haittaa töitä ja kouluja jos kiinni menevät.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ne tutkimukset tehdään samalla tavalla kaikissa maissa. Samat kysymykset kaikille.

        Se on sitten eri asia, pystytäänkö niillä kysymyksillä mittaamaan ”onnellisuutta”.

        Tämä on sanna marin hallituksen kaudet ollut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ne tutkimukset tehdään samalla tavalla kaikissa maissa. Samat kysymykset kaikille.

        Se on sitten eri asia, pystytäänkö niillä kysymyksillä mittaamaan ”onnellisuutta”.

        Sairaita ihmisiä tappaa iäkkäät viemäs sairaalakuormaa ja perinnöt. Noin sitten varmaan tiedät miten käy yksinäisille eihän niillä ole jälkipolvea.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ne tutkimukset tehdään samalla tavalla kaikissa maissa. Samat kysymykset kaikille.

        Se on sitten eri asia, pystytäänkö niillä kysymyksillä mittaamaan ”onnellisuutta”.

        Kuka valittaa heidät jätetty ulos yhteiskunnasta myös pystyy kela vähennykset kohdistaa iäkkäisiin vuoden päästä heikentää.


    • Hmm, saatan vastata väkivaltaan väkivallalla. En näe mitään väärää puolustaa itseään, kun toinen on tehnyt aloitteen tulla päälle.

      Jos joku ei kunnioita mun koskemattomuuttani tai laumani, en minäkään kunnioita tippaakaan sen kunnioittamattoman koskemattomuutta. Sitä saa mitä tilaa.

      Mutta muuten rakastan rauhaa, rakkautta, hellyyttä ja hyviä tekoja. Pidetään nätisti, ei satuteta muita.

      • Anonyymi

        Se on justiinsa näin! Jos on tilannut turpasaunan niin sen myös tulee saamaan. Se on niin yksinkertaista.

        -Palstahessu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on justiinsa näin! Jos on tilannut turpasaunan niin sen myös tulee saamaan. Se on niin yksinkertaista.

        -Palstahessu

        Jeps. Huvikseen ei ketään huvita muksia eikä mitenkään muutoinkaan tölviä, ilkeillä.. vain jos se joku itse tekee ensin aloitteen, niin saapi sitten sietää vastineen itselleenkin.

        Kaikista mukavinta on olla sovussa, jos ei ylimmät ystävät, mutta ainakin rauhassa kukin omaa elämää eläen. Kun itse saa olla rauhassa ja antaa muittenkin elää rauhassa.


      • Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

        Jeps. Huvikseen ei ketään huvita muksia eikä mitenkään muutoinkaan tölviä, ilkeillä.. vain jos se joku itse tekee ensin aloitteen, niin saapi sitten sietää vastineen itselleenkin.

        Kaikista mukavinta on olla sovussa, jos ei ylimmät ystävät, mutta ainakin rauhassa kukin omaa elämää eläen. Kun itse saa olla rauhassa ja antaa muittenkin elää rauhassa.

        Kyllä kyllä 👍

        -Palstahessu


    • Anonyymi

      Häpeätahroja ovat ne idiootit jotka yleensä puhuvat jostain maasta "onnellisena", ihan perseestä koko aihe

    • "Jos lasketaan tehtyjen rikosilmoitusten määrää (rikosuhritilasto) niin voidaan todeta, että naiset tekevät usein rikosilmoituksia lähisuhdeväkivallasta."
      "....THL hoitoilmoitusrekisteriä niin havaitaan, että miehiä on noin kaksinkertainen määrä sairaalahoidossa lähisuhdeväkivallan johdosta naisiin verrattuna"

      Se nyt sitten on kumpaa tilastoa haluaa seurata. Kuitenkin jos tilannetta suhteutetaan niin "Suomi ei ole globaalissa vertailussa väkivaltainen vaan keskimääräisen riskin maa, ja väkivaltaa esiintyy hyvin voittopuolisesti vain tietyissä yhteyksissä"


      https://petrikolmonen.com/2022/03/18/myos-miehille-tarjottava-apua/

      • Anonyymi

        On kyllä jännittävä epäsuhta tuossa varsinkin kun voisi kuvitella että miehen naiselle aiheuttamat vauriot olisivat suurempia ja enemmän sairaalahoitoa vaativia, naiset taitaa vähän narrata ilmoituksillaan.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        On kyllä jännittävä epäsuhta tuossa varsinkin kun voisi kuvitella että miehen naiselle aiheuttamat vauriot olisivat suurempia ja enemmän sairaalahoitoa vaativia, naiset taitaa vähän narrata ilmoituksillaan.

        -harmiseikirj-

        Ihan mutuna mulla on sellainen epäilys että naiset ei narraa vaan kyse on samanlaisesta suhtautumisesta kuin terveyteen. Naiset lähtevät hakemaan hoitoa varhaisemmassa vaiheessa ja miehet taas vasta viimeisessä hädässä.


      • Anonyymi
        M184 kirjoitti:

        Ihan mutuna mulla on sellainen epäilys että naiset ei narraa vaan kyse on samanlaisesta suhtautumisesta kuin terveyteen. Naiset lähtevät hakemaan hoitoa varhaisemmassa vaiheessa ja miehet taas vasta viimeisessä hädässä.

        Mieshän onnistuu nyrkein ja potkuin aiheuttamaan naiselle hyvinkin pahoja vammoja. Nainen taas tarvitsee astalon pärjätäkseen miehen nyrkeille.

        Kun nainen on tarpeeksi usein saanut nyrkistä ja potkuista, hän lopulta tarttuu veitseen tai pesismailaan. Hänen aiheuttamansa väkivalta siis katsotaan vakavammaksi, kun siinä on käytetty astaloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieshän onnistuu nyrkein ja potkuin aiheuttamaan naiselle hyvinkin pahoja vammoja. Nainen taas tarvitsee astalon pärjätäkseen miehen nyrkeille.

        Kun nainen on tarpeeksi usein saanut nyrkistä ja potkuista, hän lopulta tarttuu veitseen tai pesismailaan. Hänen aiheuttamansa väkivalta siis katsotaan vakavammaksi, kun siinä on käytetty astaloa.

        Jos mies menee ilmoittamaan poliisille että vaimo lyödä mukuttaa minua, niin nehän nauraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos mies menee ilmoittamaan poliisille että vaimo lyödä mukuttaa minua, niin nehän nauraa.

        Nauraa tai ei, mutta poliisin tehtävä on siitä huolimatta tutkia mikäli pahoinpitelyilmoitus tehdään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos mies menee ilmoittamaan poliisille että vaimo lyödä mukuttaa minua, niin nehän nauraa.

        Kuulin kerran ,kun asiakas oli pyytänyt apua hätänumerosta , niin sieltä oli huudettu,"mitä otat sä pataan naiselta"? Jos taso on tuo ,mitä voimme toivoa.


    • Anonyymi

      Ei näillä leveyksillä voi asua koskaan maailman onnellisinta kansaa. Ihan höpöä gallubia.
      Seuratkaa vaikka Havai'in leppoisia ihmisiä. Heillä ei näytä olevan kiire minnee.
      . Suo, kuokka ja Jussi.

      • Anonyymi

        Kuten ylempänä kommentoin "onnellisuus tutkimukset" perustuu laiskuuteen ja yhteiskunnan suureen ilmaiseen tukeen.
        Mitä useammin suomi valitaan muka "onnelliseksi" kansaksi kyse on vain ylisuurista julkisista menoista. Kun saat ylellisen elämän tekemättä mitään, niin kai se onnellisuudeksi sitten luetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten ylempänä kommentoin "onnellisuus tutkimukset" perustuu laiskuuteen ja yhteiskunnan suureen ilmaiseen tukeen.
        Mitä useammin suomi valitaan muka "onnelliseksi" kansaksi kyse on vain ylisuurista julkisista menoista. Kun saat ylellisen elämän tekemättä mitään, niin kai se onnellisuudeksi sitten luetaan.

        Onpas lapsellista löpinää.

        Yhteiskunnan tukiverkot ja sosiaaliturva ovat keinoja luoda KAIKILLE turvallisempi yhteiskunta. Myös sille jäkättäjälle, jonka mielestä sosiaaliturva pitäisi poistaa. Nimittäin jos niin kävisi, jäkättäjä saattaisi olla päivittäin vaarassa -- milloin lähtisi lompakko, milloin auto alta ja saattaisi lähteä henkikin tai sitten vaikka vaan pari hammasta.

        Sosiaaliturva yksinään ei kuitenkaan luo onnellista yhteiskuntaa. Jos näin olisi, niin Suomi ei olisi maailman onnellisimmaksi maaksi valittu. Sosiaaliturva on huomttavasti paremmalla tasolla mm. Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Saksassa ja Ranskassa.
        Näissä kaikissa maissa on myös työntekijöillä parempi irtisanomissuoja ja korvaukset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpas lapsellista löpinää.

        Yhteiskunnan tukiverkot ja sosiaaliturva ovat keinoja luoda KAIKILLE turvallisempi yhteiskunta. Myös sille jäkättäjälle, jonka mielestä sosiaaliturva pitäisi poistaa. Nimittäin jos niin kävisi, jäkättäjä saattaisi olla päivittäin vaarassa -- milloin lähtisi lompakko, milloin auto alta ja saattaisi lähteä henkikin tai sitten vaikka vaan pari hammasta.

        Sosiaaliturva yksinään ei kuitenkaan luo onnellista yhteiskuntaa. Jos näin olisi, niin Suomi ei olisi maailman onnellisimmaksi maaksi valittu. Sosiaaliturva on huomttavasti paremmalla tasolla mm. Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Saksassa ja Ranskassa.
        Näissä kaikissa maissa on myös työntekijöillä parempi irtisanomissuoja ja korvaukset.

        Ei ole mitään lapsellista löpinää vaan totuus jonka itsekin kommentissasi todistit.
        Korvauksia, avustuksia, suojaa jne jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten ylempänä kommentoin "onnellisuus tutkimukset" perustuu laiskuuteen ja yhteiskunnan suureen ilmaiseen tukeen.
        Mitä useammin suomi valitaan muka "onnelliseksi" kansaksi kyse on vain ylisuurista julkisista menoista. Kun saat ylellisen elämän tekemättä mitään, niin kai se onnellisuudeksi sitten luetaan.

        Ylellinen elämä kuulostaa kyllä hieman disinformaatiolta, mutta ehkä tämä mantra sopii esimerkiksi työehtoja polkeville elinkeinoelämään lobbareille, pienyrittäjällä ei ole palkanmaksukykyä kun taas suurella ei välttämättä ole palkanmaksuhalua ja jotenkin tämä saadaan liitettyä etuuksiin kun tulee puhe neuvotteluista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylellinen elämä kuulostaa kyllä hieman disinformaatiolta, mutta ehkä tämä mantra sopii esimerkiksi työehtoja polkeville elinkeinoelämään lobbareille, pienyrittäjällä ei ole palkanmaksukykyä kun taas suurella ei välttämättä ole palkanmaksuhalua ja jotenkin tämä saadaan liitettyä etuuksiin kun tulee puhe neuvotteluista

        Melko monelle helsinkiläis loiselle riittää ylelliseen elämään se, että valtio maksaa vuokrayksiön sekä kaikki kulut sähköineen yms ja lisäksi korvaukset päälle. Hänelle riittää poltella pilveä ja hengailla kaverien kanssa lähi kulmilla ja lattekahviloissa ja kaiken saa tekemättä mitään.
        Raha tulee seinästä, sähkö pistorasiasta ja ratikka kulkee alaovelle. Muun ajan voikin sitten v.ttuilla maaseudulla asuville ja heille jotka yrittävät tulla työllään toimeen ja maksavat itse kaikki elämisensä sekä samalla ison siivun, että nämä loiset saavat elää joutilaina.
        Joskus vaan tulee mieleen, että kai tämä yhteiskunta vaan vaatii sodan tai vastaavan katastrofin, että perus arki realismi palaisi näiden liian hyvään tottuneiden päähän.
        Kun pakotetaan tekemään maan puolustuksen tai oman selviytymisen eteen töitä saattaa se mielikin muuttua ja oppia arvostamaan lähimmäisiäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melko monelle helsinkiläis loiselle riittää ylelliseen elämään se, että valtio maksaa vuokrayksiön sekä kaikki kulut sähköineen yms ja lisäksi korvaukset päälle. Hänelle riittää poltella pilveä ja hengailla kaverien kanssa lähi kulmilla ja lattekahviloissa ja kaiken saa tekemättä mitään.
        Raha tulee seinästä, sähkö pistorasiasta ja ratikka kulkee alaovelle. Muun ajan voikin sitten v.ttuilla maaseudulla asuville ja heille jotka yrittävät tulla työllään toimeen ja maksavat itse kaikki elämisensä sekä samalla ison siivun, että nämä loiset saavat elää joutilaina.
        Joskus vaan tulee mieleen, että kai tämä yhteiskunta vaan vaatii sodan tai vastaavan katastrofin, että perus arki realismi palaisi näiden liian hyvään tottuneiden päähän.
        Kun pakotetaan tekemään maan puolustuksen tai oman selviytymisen eteen töitä saattaa se mielikin muuttua ja oppia arvostamaan lähimmäisiäkin.

        Tuskin sinullakaan kovin hyvin menee, kun et osaa edes alkeellisia yhdyssanoja kirjoittaa yhteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin sinullakaan kovin hyvin menee, kun et osaa edes alkeellisia yhdyssanoja kirjoittaa yhteen.

        Samaa mieltä.

        On hänen kohdallaan mennyt ilmaiseksi tarjottu peruskoulu ihan hukkaan.

        Olisi joutanut jo lapsena töihin tienaamaan leipäläpeensä täytettä.


    • Anonyymi

      Niin miten se periytyminen nyt menikään, äidiltä se älykkyys ja isältä temperamentti. Olisihan se ihme jos ei pahansisuisia tytönpylleröitäkin tänne siunaantuisi huomioiden kapea geenipoolimme, pullonkaulan läpikin käynyt ja oletettavasti aikoinaan tänne päin juuri niitä porukkaan sopeutumattomimpia, hylkiöitä jopa, lähti kuljeksimaan. No se viina-/rähinägeeni. Näkyyhän se nyt jo päällekkin päin umpimielinen arvaamattomuus, myös naisissa.

      • Anonyymi

        Isältä älykkyys ja äidiltä temperamentti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Isältä älykkyys ja äidiltä temperamentti.

        Tutkitusti toisinpäin, eli älykkyys periytyy äidin puolelta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutkitusti toisinpäin, eli älykkyys periytyy äidin puolelta.

        Aijaa, no niinpä olikin.

        Siis tutkitusti 40-60 % tulee äidin puolelta.

        Mitä se tutkmus nyt sitten oikeasti kertoo yksilötasolla kustakin -- ei paljon mitään.


    • Anonyymi

      Naispuolinen saksalaistutkija vertaili vuosia sitten OECD-maiden naisten testosteronitasoja ja havaitsi suomalaisnaisten sen tason olevan 2,5-kertainen muiden maiden naisten keskimääräiseen tasoon verrattuna.

      • Anonyymi

        Sellaista se neo-feminismi on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaista se neo-feminismi on.

        🤦‍♀️ Apua


      • Selittäisiköhän se suomalaisten feministien kiivautta? 🌹👀


      • Anonyymi

        Ylisukupolvinen stressi saattaisi selittää korkeita arvoja.

        Suomalaiset esiäitimme ovat joutuneet elämässä koville, ja sisukkaina jatkaneet liian kovia ponnisteluja läi elämän, koska on ollut pakko.

        Enkä puhu pelkästään sotien ajoista, vaan myös ajasta ennen itsenäisyyttä.


      • Anonyymi

        Kyllä heteromiehen henkinen työturvallisuus on olematon hierarkisessa ja lesbovaltaisessa työpaikoissa (hoitolaitoksissa) . Monet eläkkeelle jääneet ovat uskaltaneet kertoa lesboista , jotka olivat verrattavissa melkein keskitysleirin vartijoihin .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä heteromiehen henkinen työturvallisuus on olematon hierarkisessa ja lesbovaltaisessa työpaikoissa (hoitolaitoksissa) . Monet eläkkeelle jääneet ovat uskaltaneet kertoa lesboista , jotka olivat verrattavissa melkein keskitysleirin vartijoihin .

        😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä heteromiehen henkinen työturvallisuus on olematon hierarkisessa ja lesbovaltaisessa työpaikoissa (hoitolaitoksissa) . Monet eläkkeelle jääneet ovat uskaltaneet kertoa lesboista , jotka olivat verrattavissa melkein keskitysleirin vartijoihin .

        Mistä näitä uskaltaneiden kertomuksia pääsee lukemaan, ettei jää vaan sun mutuilun varaan? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylisukupolvinen stressi saattaisi selittää korkeita arvoja.

        Suomalaiset esiäitimme ovat joutuneet elämässä koville, ja sisukkaina jatkaneet liian kovia ponnisteluja läi elämän, koska on ollut pakko.

        Enkä puhu pelkästään sotien ajoista, vaan myös ajasta ennen itsenäisyyttä.

        Uskotteko kaiken, mitä joku anonyymi keksii kirjoittaa palstalle?


    • Anonyymi

      On kyllä kamala uutinen miksevät tee enemmän vaikka taloustikoksia

    • Molemmat sukupuolet ovat Suomessa väkivaltaisia. Onko kysymys synnynnäisistä ominaisuuksista vai kulttuurista, on aiheuttanut kiistaa jo monia vuosia. Alkoholinkäytön määrällä ei voida selittää, koska se on suunnilleen sama kuin matalan väkivallankin maissa.

      Olisiko suomalaisilla yleisempi geeni/geenit, jotka aiheuttavat patologisen humalatilan, eli täydellisen levottomuuden jo pienellä alkoholiannoksella. Väkivaltaisuuttahan esiintyy eniten humalassa. 🌹👀

      • Anonyymi

        Vai olisiko kyse kommunikoinnin -- kuulluksi tulemisen ja kuullun ymmärtämisen -- vaikeudesta, kun asiat eskaloituvat väkivallaksi?
        Purraan hammasta ja vaietaan, vaikka pitäisi puhua. Jossain vaiheessa sitten räjähdetään, että pidä tunkkis prkele ja se on oksat pois ja pala latvasta..

        Korkea testosteroniarvo naisella ei automaattisesti tarkoita sitä, että nainen olisi väkivaltainen.


    • Anonyymi

      Synkkä havumetsien kansa on onnellinen, kun ajellaan kuoppaista maantietä!🤣😂😅

      • Anonyymi

        Haluatko kertoa tuon saman vaikkapa työpaikkapsykologille?


    • Anonyymi

      Mitäs mieltä harmis olet venäläisten onnellisuudesta?

      Katulapsiparvet kaupunkien kaduilla, miehillä lain suoma oikeus hakata muija ja mukulat. Ovatko miehet siellä ihannemaassasi onnellisia? Naiset ja lapset tuskin.

      • Anonyymi

        Vastaan, vaikka en Harmis olekaan.

        Venäläismiehet ovat kovia juopottelemaan, ja keskimäärin kuolevat varhaisessa keski-iässä.

        Tavallisen venäläisen elämä ei ole helppoa koskaan, koska Venäjä on oligarkkirosvojen temmellyskenttä. Taviksilla ei ole mahdollisuuksia omalla toiminnallaan nostaa elintasoaan kovinkaan paljon.

        Mutta niinhän se oli tsaarinvallan aikanakin. Aina ovat eläneet alistettuina jonkin ikeen alle. Ehkäpä juuri tästä venäläisten historiasta kumpuaa se kuuluisa slaavilainen melankolia?



      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Putin on keskittynyt aiemmin perheiden hyvinvointiin
        https://yle.fi/uutiset/3-10654289

        Luuletko, että naisilla ja lapsilla on Venäjällä paremmat olot kuin Suomessa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko, että naisilla ja lapsilla on Venäjällä paremmat olot kuin Suomessa?

        Eipä muuallakaan ole tuskin ukraissa oli. Siellä peräti vielä huonommin.



      • Anonyymi

      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Eipä muuallakaan ole tuskin ukraissa oli. Siellä peräti vielä huonommin.

        Siis Suomessako on paremmin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai hyökkäyksen alla olevassa maassa kaikilla on kauheata.

        On ymmärretävä suhtauttaa asia. Tänne vaan kaikki miehetkin pois ukrainasta, söpöistö m pehmokäsistä ole mihinkään Suomessa taisteluun.
        On tajuttava jos antaa asia, jos mitä putini haluaa kyllä siellä sitten olot paranee kun rauha maassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis Suomessako on paremmin?

        Ei täällä mitkään hyvät olot ole mutta sairaalahoito, katto ja ruokaa, opiskelu tulee kalliiksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis Suomessako on paremmin?

        Opiskelu maksaa kirjat, välineet.😟


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis Suomessako on paremmin?

        Myös töitä haettava työttömänä (4 kertaa kuukaudessa) ja joka työ otettava vastaan mitä tarjotaan muuten 40% lähtee tuloja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis Suomessako on paremmin?

        Opiskelusta tultava opintopisteitä tai maksa erotuksen kelalle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis Suomessako on paremmin?

        Eli huonot olot jos lapsella jumi koulussa mentävä aikuinen tai soittavat hätänumeroon. Sinne mentävä tai tuli sitten potkut tai opiskelu menetetään kun ei saa olla poissa oloja tai ei saa aikuinen osallistua kokeeseen. Helvettiä perheillä jotka eivät saa kouluun tukea että voivat keskittyä muuhun töihin kuin etäkasvattajaksi kouluunkin . Jos ei onnistu lapset sijoitetaan kun katsotaan perheen syyksi. Vaikka totuus on toinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis Suomessako on paremmin?

        Että se on ettei kadulla mutta on kurjat olot.
        Kyllä olen nähnyt niitäkin torissa jotka on joutunut kotoa lähtee tai asunnottomaksi tulleet esim maksamattomat vuokrat kyllä niitäkin ilmoituksia näkee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis Suomessako on paremmin?

        Sinkkuna nyt pystyy varmasti olemaan vähemmällä mutta ei perheellä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis Suomessako on paremmin?

        Jos ei ole osaamista, pistää rajoja. En kannata älykännykkää lähtee vielä mukelo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis Suomessako on paremmin?

        Mitä katsot parempana kokoajan kuolee koronaan ja kukaan ei välitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis Suomessako on paremmin?

        Siis hallitus porukasta katso.
        Venäjällä pakotteet vetää vielä alemmas kaippa hetin lähtee kohta tänne pakoon lännen pakotteita. Vai aijotko estää tulemasta. Sehän on sama kuin sodan julistat venäjäö kohtaa kun et auta hädässä olijaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis Suomessako on paremmin?

        Kyllä ne pakotteet osuu kohta länttä kohtaa itseään ja köyhyttää länttä ukraina imaisee rahat ja venäjäläiset pyrkii tänne siinä mietit sit.

        Kyllä se parhain on että ukraina pressa lähtisi vaikka turvapaikkaa anoo yhdysvalloista.
        Joten sota ohi kun saa uuden hallinnon täältäkin tuo nukkehallinto pitää pistää vaihtoon jotka toimivat eu pakotteiden alla.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Kyllä ne pakotteet osuu kohta länttä kohtaa itseään ja köyhyttää länttä ukraina imaisee rahat ja venäjäläiset pyrkii tänne siinä mietit sit.

        Kyllä se parhain on että ukraina pressa lähtisi vaikka turvapaikkaa anoo yhdysvalloista.
        Joten sota ohi kun saa uuden hallinnon täältäkin tuo nukkehallinto pitää pistää vaihtoon jotka toimivat eu pakotteiden alla.

        Miksi ihmeessä Ukrainan pressan pitäisi hylätä ja samalla pettää oma maansa ja kansansa? Puhut niin omituisia ettei mitään rajaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ihmeessä Ukrainan pressan pitäisi hylätä ja samalla pettää oma maansa ja kansansa? Puhut niin omituisia ettei mitään rajaa.

        Koska päätöksillään vaikutti koronalla tappamiseen Ukrainassa muutamissa kuukausissa n50 tuhannen ihmisen kuoleman.

        Olisi vaan mennyt oikeuteen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ihmeessä Ukrainan pressan pitäisi hylätä ja samalla pettää oma maansa ja kansansa? Puhut niin omituisia ettei mitään rajaa.

        Niih ihmisiä ei taida enää olla, ketkä ei välitä muista.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Koska päätöksillään vaikutti koronalla tappamiseen Ukrainassa muutamissa kuukausissa n50 tuhannen ihmisen kuoleman.

        Olisi vaan mennyt oikeuteen.

        Korona on hyvin pieni ongelma meneillään olevaan sotaan verrattuna, tällä palstallakin sinä olet ainoa joka jaksaa jauhaa siitä. Putin tappaa ukranalaisia tälläkin hetkellä mutta se ei sinua hetkauta yhtään kun korona sitä ja korona tätä. Siksi sinä olet väsynytkin kun korona on pakkomielteesi. Et vain itse huomaa tuota.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Korona on hyvin pieni ongelma meneillään olevaan sotaan verrattuna, tällä palstallakin sinä olet ainoa joka jaksaa jauhaa siitä. Putin tappaa ukranalaisia tälläkin hetkellä mutta se ei sinua hetkauta yhtään kun korona sitä ja korona tätä. Siksi sinä olet väsynytkin kun korona on pakkomielteesi. Et vain itse huomaa tuota.

        Jaah sinä ajat pakotteilla evakkoon venäläiset.

        https://twitter.com/valtakunta1/status/1506727775251611651?s=20&t=lMK5PgTAoocNqFRb1VYr9w


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        En minä aja kuin autoa ja fillaria. Nuo linkit ovat muuten ihan turhia. En ole Twitterissä.

        Niih.
        Se on ongelma miksi en jaksa tänne selittää kun selitän sinne.

        Pakotteet tuo venäläiset suomeen koska heillä taloudellinen sota.
        Joten on sitten yhtä venäjän kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korona on hyvin pieni ongelma meneillään olevaan sotaan verrattuna, tällä palstallakin sinä olet ainoa joka jaksaa jauhaa siitä. Putin tappaa ukranalaisia tälläkin hetkellä mutta se ei sinua hetkauta yhtään kun korona sitä ja korona tätä. Siksi sinä olet väsynytkin kun korona on pakkomielteesi. Et vain itse huomaa tuota.

        Aika väsynyttä on tuon teollihahmon kanssa taistelusi. Oletko muuten klikannut tuon nikin profiilia koskaan auki? Ei ehkä kannata, sillä se voi laskea omaasi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aika väsynyttä on tuon teollihahmon kanssa taistelusi. Oletko muuten klikannut tuon nikin profiilia koskaan auki? Ei ehkä kannata, sillä se voi laskea omaasi

        Se on niin sopiva aiheeseen.
        https://images.app.goo.gl/PbEFG24JKB6E8N1Y7
        Tottakai minä olen Suomen Zorro.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aika väsynyttä on tuon teollihahmon kanssa taistelusi. Oletko muuten klikannut tuon nikin profiilia koskaan auki? Ei ehkä kannata, sillä se voi laskea omaasi

        Jos tarkoitat minun nikkiä
        https://www.suomi24.fi/profiili/valtakunta

        🙄 kyllä minä olen varattu ihminen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aika väsynyttä on tuon teollihahmon kanssa taistelusi. Oletko muuten klikannut tuon nikin profiilia koskaan auki? Ei ehkä kannata, sillä se voi laskea omaasi

        Enkä ole mikään hahmo aito ihminen. 🥺
        Aina olet kiusaamassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aika väsynyttä on tuon teollihahmon kanssa taistelusi. Oletko muuten klikannut tuon nikin profiilia koskaan auki? Ei ehkä kannata, sillä se voi laskea omaasi

        Muutenkin jos olisin mies ottaisit minut tosissasi.
        https://images.app.goo.gl/LhvNYaKZFDFPCVSM8


      • valtakunta kirjoitti:

        Muutenkin jos olisin mies ottaisit minut tosissasi.
        https://images.app.goo.gl/LhvNYaKZFDFPCVSM8

        Onneksi ihannoin mies. Tykkäsin Zorrosta . 🥰💞

        Nyt on hyvä katsella zorroa näin ollen ilmestyy joka paikkaa Zorron merkkejä.


      • valtakunta kirjoitti:

        Onneksi ihannoin mies. Tykkäsin Zorrosta . 🥰💞

        Nyt on hyvä katsella zorroa näin ollen ilmestyy joka paikkaa Zorron merkkejä.

        Siis onneksi ihannoin miestä


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kyllä kantasuomalainen ”rose” ja miten se nyt meni

        Se on aito nimeni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kyllä kantasuomalainen ”rose” ja miten se nyt meni

        Olen Suomalainen ja vähemmistöä.


      • valtakunta kirjoitti:

        Olen Suomalainen ja vähemmistöä.

        Juureni on vain Suomessa, vai mitä haluat nyt ajaa takaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kyllä kantasuomalainen ”rose” ja miten se nyt meni

        Olisi ohan kiva vastaat tähän miksi asia on sinulla nyt mietinässä? Luuletko ettei sinkut saa tietää tai keskustella asioista parisuhteen kanssa? Juureni on vain Suomessa, vai mitä haluat nyt ajaa takaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kyllä kantasuomalainen ”rose” ja miten se nyt meni

        Toiseksi minusta on törkeää jos kiellettää asioita vain jokin ihmisen merkkinä kun merkkejä on erilaisia. Myös tykkään erityisen paljon kirjaimesta Z.

        Tottakai ihmiset on järjettömiä eikä muista Z mukavia aikoja tai nukkumista ZzZzz..
        Tai legentaarista Zorroa muistutan niistä.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Olisi ohan kiva vastaat tähän miksi asia on sinulla nyt mietinässä? Luuletko ettei sinkut saa tietää tai keskustella asioista parisuhteen kanssa? Juureni on vain Suomessa, vai mitä haluat nyt ajaa takaa?

        No ehkä halusin vain tuoda tätä persoonaasi ja elämäntarinaasi esiin jostain sinulle tuntemattomasta syystä😇


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ehkä halusin vain tuoda tätä persoonaasi ja elämäntarinaasi esiin jostain sinulle tuntemattomasta syystä😇

        Ehkä sinä paljastit minun henkilöllisyys.
        Zorrona ei pitkälle pötkitä jos naamio riisutaan.
        Ei se zorro sitä naamiota huvikseen pitänyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vastaan, vaikka en Harmis olekaan.

        Venäläismiehet ovat kovia juopottelemaan, ja keskimäärin kuolevat varhaisessa keski-iässä.

        Tavallisen venäläisen elämä ei ole helppoa koskaan, koska Venäjä on oligarkkirosvojen temmellyskenttä. Taviksilla ei ole mahdollisuuksia omalla toiminnallaan nostaa elintasoaan kovinkaan paljon.

        Mutta niinhän se oli tsaarinvallan aikanakin. Aina ovat eläneet alistettuina jonkin ikeen alle. Ehkäpä juuri tästä venäläisten historiasta kumpuaa se kuuluisa slaavilainen melankolia?

        Minäkin vastasin myös vaikka en harmis.


    • Anonyymi

      Ei vaan naisiin KOHDISTUVA väkivalta on maan häpeätarha.

      Kokonaisuudessaan naisia on kaikista vangeista noin 8%, ja heistäkin osa on ulkomaalaisia.

      - Sheena

      • Anonyymi

        Järkyttävää, että te feministit hyväksytte miehiin kohdistuvan väkivallan. Naisia on vähemmän vankiloissa, koska laki ei ole kaikille sama. Nainen tuomitaan yleensä syyntakeettomana, kun vastaavasta mies syyntakeisena.
        Jos tänne tasa-arvoa halutaan tuomiot pitäisi myös tasa-arvoistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Järkyttävää, että te feministit hyväksytte miehiin kohdistuvan väkivallan. Naisia on vähemmän vankiloissa, koska laki ei ole kaikille sama. Nainen tuomitaan yleensä syyntakeettomana, kun vastaavasta mies syyntakeisena.
        Jos tänne tasa-arvoa halutaan tuomiot pitäisi myös tasa-arvoistaa.

        Kyllä olet oikeilla jäljillä..

        En tiedä noista syyntakeettomuus-lausunnoista, mielestäni mielentilatutkimuksia ei enää kovin usein tehdä. Haiskahtaa hiukan 80-luvulta.

        Mutta se on fakta, että jos nainen ja mies lähtevät kimpassa rötöstelemään, tekevät siis tasan saman rikoksen, niin kyllä mies saa kovemman tuomion aina.

        Sanon tämän naisena. Voisin tähän vetäistä myös ihan tuoreita esimerkkejä esim. törkeistä ryöstöistä. Nainen on joskus näissä tapauksissa todellisuudessa se väkivaltaisempi roisto, mutta oikeuslaitos ei aina halua uskoa että näin voi olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Järkyttävää, että te feministit hyväksytte miehiin kohdistuvan väkivallan. Naisia on vähemmän vankiloissa, koska laki ei ole kaikille sama. Nainen tuomitaan yleensä syyntakeettomana, kun vastaavasta mies syyntakeisena.
        Jos tänne tasa-arvoa halutaan tuomiot pitäisi myös tasa-arvoistaa.

        Emme hyväksy miehiin kohdistuvaa väkivaltaa, silti laki suosii miehiä. Heidän sallitaan pahoinpidellä, raiskata, tappaa ja kiduttaa naisia aivan liikaa.

        - Sheena


      • Anonyymi kirjoitti:

        Emme hyväksy miehiin kohdistuvaa väkivaltaa, silti laki suosii miehiä. Heidän sallitaan pahoinpidellä, raiskata, tappaa ja kiduttaa naisia aivan liikaa.

        - Sheena

        Myös näyttäväsi sotaan jättävät enkä ihmettele joutuvat ihmiskaupatuksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Emme hyväksy miehiin kohdistuvaa väkivaltaa, silti laki suosii miehiä. Heidän sallitaan pahoinpidellä, raiskata, tappaa ja kiduttaa naisia aivan liikaa.

        - Sheena

        Kuka sen sallii? Suomessa ei kukaan. Jossain afganistanissako elät?
        Se ei silti muuta sitä tosiasiaa, että lain edessä nainen on etuoikeutetumpi kun mies.


    • Anonyymi

      No naisten osuus vangeista on 7%, eli miesvankeja on 93%.

    • Anonyymi
      • Näyttävästi on viety rahat oikeuksista lakimiehistä koska ne maksavat.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Näyttävästi on viety rahat oikeuksista lakimiehistä koska ne maksavat.

        Pidätkö itseäsi kantasuomalaisena naisena väkivaltaisuuteen taipuvan?

        Pidätkö mahdollisena, että naiset pelkää enemmän miehiä, kuin miehet naisia?

        Haluatko muutyaa Venäjälle sen paremman sosiaaliturvan takia?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pidätkö itseäsi kantasuomalaisena naisena väkivaltaisuuteen taipuvan?

        Pidätkö mahdollisena, että naiset pelkää enemmän miehiä, kuin miehet naisia?

        Haluatko muutyaa Venäjälle sen paremman sosiaaliturvan takia?

        Pidätkö itseäsi kantasuomalaisena naisena väkivaltaisuuteen taipuvan?
        Kyllä suomalainen, en väkivaltainen

        Pidätkö mahdollisena, että naiset pelkää enemmän miehiä, kuin miehet naisia?
        En

        Haluatko muutyaa Venäjälle sen paremman sosiaaliturvan takia?
        Tuskin siellä oon parempaa sosiaaturvaa, etten halua muuttaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pidätkö itseäsi kantasuomalaisena naisena väkivaltaisuuteen taipuvan?

        Pidätkö mahdollisena, että naiset pelkää enemmän miehiä, kuin miehet naisia?

        Haluatko muutyaa Venäjälle sen paremman sosiaaliturvan takia?

        Pistetään selkeästi
        ”Pidätkö itseäsi kantasuomalaisena naisena väkivaltaisuuteen taipuvan? ”

        Kyllä suomalainen, en väkivaltaisuuteen taipuva.

        ”Pidätkö mahdollisena, että naiset pelkää enemmän miehiä, kuin miehet naisia?”

        En

        ”Haluatko muutyaa Venäjälle sen paremman sosiaaliturvan takia?”
        Tuskin siellä oon parempaa sosiaaturvaa, etten halua muuttaa mutta putinin kuitenkin yrittää parantaa perheiden vointia.


    • Anonyymi

      Niinpä niin. Kyllä naiset ovat käsittämättömän raakoja; otetaan nyt esim. Maunulan tapaus. Nainen puukotti itsensä hengiltä; jotta mies saisi murhasyytteen! Katalaa kieroutta ja julmuutta syytöntä miesparkaa kohtaan. Onneksi oikeusoppineet osaavat asiansa ja mies pääsi pälkähästä.

      Varmaan muistat tapauksen, itsehän postasit sen tänne ruodittavaksi n. viikko sitten.

      Oikeesti mä myös olen sekaantunut vakavaan pahoinpitelyyn, yhtä ´miespoloista` kohtaan, joka johti hänen invalidiloitumiseensa; nilkuttaa kuulemma vieläkin. Tuli riita siitä lähdenkö viettämään yötä hotellissa hänen kanssaan. En vapaaehtoisesti suostunut, joten sanoi opettavansa kyllä kaltaiselleni nartulle tapoja.
      Kävi käsiksi hiuksiini ja toisella kädellä käsivarteeni, riepottaen mua kohti puistikkoa.

      Jotenkin mä sain huitaistua vapaalla kädellä häntä... ei pienintäkään apua siitä. Yritin riuhtoa itseäni irti otteesta epätoivoisesti, joten hiuksia irtosi päästäni, kamppaillessamme. Lopulta päädyin julmaan temppuun; polkaisin tanssikengilläni hänen jalkapöytänsä päälle kaikella voimalla. Ulahdus ja hän irrotti otteensa ja minä kipitin täyttä vauhtia pois päin hänestä. Mitä nyt korkkareilla pystyy juoksemaan, hän jäi kadulle ulvomaan apua.

      Teräskorkoiset tanssikengät, jotta ne kestävät myös lattareita tanssittaessa, koron vinksahtamatta alta. Mies joutui pitkälle sairauslomalle, ja ainakin kahdesti lääkäriin ja kirurgin käsiteltäväksi. Pyysi korvauksia; maksamaan lääkärin maksunsa sekä sairausaikaisen ansioiden menetyksen (opiskelija ?) kela maksoi taatusti, jos korvauksia olisi sieltä hakenut. Mä kieltäydyin maksamasta centtiäkään, mulla on vieläkin todisteet jemmassa; miten pahasti hän oli minua kohdellut... ja uhkasin viedä asian oikuskäsittelyyn. Kahdella lääkärintodistuksellani vaurioistani, valokuvilla ja juurineen irronneilla hiustupoilla. Mulla oli kahdesta kohdin päänahkaa irti kallosta, kivuliasta pitkään, mutt nyttemmin jo parantuneena.

      Ihan oikeesti; olenko mä nyt myös väkivaltainen nainen? Ilmeisestikin; mutt kisailun aloitti mies, joka ei suostunut uskomaan. Mä en patjaksi rupea, vaikka häissä esitin hänen tyttöystävääsä. Hänen läsnä olleille sukulaisilleen ja ystävilleen... kuten olin luvannut.

      Mulle ei ollut hotellihuonetta varattu, vaikka hän lupasi järjestää asian samalla kun tilaa itselleen huoneen!
      Respassa ilmoitettiin ett hotelli oli täynnä, joten neidille ei huonetta ole, mutt kun samaa seuruetta olette; voitte varmaan yöpyä samassa huoneessa! Mä en selitystä uskonut ja päätin olla edes käymättä koko *meille* varatussa huoneessa.
      Sanoin vielä harkitsevani sisäänkirjoitustani ja kiikutin lentolaukkuni takaisin autooni. Hälytyskellot soivat jo silloin, mutt päätin käydä tanssimassa ne häät lävitse ja häippäistä sen jälkeen kotiin... jonka myös tein.

      En kadu enkä häpeä väkivaltaista käytöstäni, mua ei pakoteta hyväksymään tilannetta hiljaisesti; Minä puolustaudun olen tasavertainen suomenkansalainen.

      • Anonyymi

        Mun mielestä on kerrassaan mautonta, että selvästi poimit uutisista ainakin välillä oikeita tapauksia, joita kirjoittelet tarinoiden muodoksi. Niin ja jo eka lause paljasti, että olet mies. Jatkossa hieman paremmin ja kiihkottomammin, ehkä joku ihastuu sisältöösi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestä on kerrassaan mautonta, että selvästi poimit uutisista ainakin välillä oikeita tapauksia, joita kirjoittelet tarinoiden muodoksi. Niin ja jo eka lause paljasti, että olet mies. Jatkossa hieman paremmin ja kiihkottomammin, ehkä joku ihastuu sisältöösi

        Hän on ”trollikka” ja eka lause oli sarkasmia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on ”trollikka” ja eka lause oli sarkasmia.

        Kilin vitjat ole


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on ”trollikka” ja eka lause oli sarkasmia.

        Non niin, sä ainakin tunnistit minut. Taisi olla huonosti kirjoitettu tuo sarkasmi osuus!

        On se kumma miten joku uskoo, ett Maunulan tapauksessa mies on täysin syytön!
        Myönsi olleensa asunnossa, kun puukotus oli tehty ja poistunut paikalta nähtyään verisen naisen makaavan lattialla. Eipä ollut humalatilansa vuoksi edes ymmärtänyt soittaa naiselle apua!

        Samaan aikaan poliisi tutkii naisen aiemmin tekemää ilmoitusta; miehen väkivaltaisesta käytöksestä... lyönneistä ja puukon pitämistä "kurkulla" uhaten tappaa... jne.
        Mies pääsi pälkähästä, koska ei ollut mitään suoranaista näyttöä; hänen viiltäneen naisen kaulan ja kielen melkein irti. Puukottaneen kahdesti rintakehään ja toinen puukonisku ylti lähes selkärankaan asti.

        Kilin vitjat tai vaikkapa vuohen... mutt kuka perhana yrittää tehdä munsta äijää?
        terveisin trollikka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Non niin, sä ainakin tunnistit minut. Taisi olla huonosti kirjoitettu tuo sarkasmi osuus!

        On se kumma miten joku uskoo, ett Maunulan tapauksessa mies on täysin syytön!
        Myönsi olleensa asunnossa, kun puukotus oli tehty ja poistunut paikalta nähtyään verisen naisen makaavan lattialla. Eipä ollut humalatilansa vuoksi edes ymmärtänyt soittaa naiselle apua!

        Samaan aikaan poliisi tutkii naisen aiemmin tekemää ilmoitusta; miehen väkivaltaisesta käytöksestä... lyönneistä ja puukon pitämistä "kurkulla" uhaten tappaa... jne.
        Mies pääsi pälkähästä, koska ei ollut mitään suoranaista näyttöä; hänen viiltäneen naisen kaulan ja kielen melkein irti. Puukottaneen kahdesti rintakehään ja toinen puukonisku ylti lähes selkärankaan asti.

        Kilin vitjat tai vaikkapa vuohen... mutt kuka perhana yrittää tehdä munsta äijää?
        terveisin trollikka

        Kaiken lisäksi se äijä oli muuten tunnustanut kahdelle kaverilleen tappaneensa sen naisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaiken lisäksi se äijä oli muuten tunnustanut kahdelle kaverilleen tappaneensa sen naisen.

        Tapaushan menee hoviin.

        Sieltä napsahtaa ukolle murhatuomio.

        Joskus tuntuu siltä, että käräjäoikeus tekee pellepäätöksiä ihan tahallaan ja taktisista syistä. Vankilat täynnä ja silleen, joten toisinaan pelataan aikaa.


    • Anonyymi

      Sitä opetettiin lapsena et anna samalla mitalla takaisin. kyllä sitä kun on parikymmentä vuotta ensin isän nyrkinkohde sitten miehen ei ihme jos antaa jossain vaiheessa takaisin nyt saavat samalla mitalla takaisin. yleensä näin vaikka kuinka pitäs puhumalla selvitä

    • Anonyymi

      Jep, kyllä se sotaa pakeneminen, omien rakkaiden puolesta pelkääminen ja koko siihen astisen elämän menettäminen tekee ihmisistä niin maan rauhallisia ja tasapainoisia :D

    • Anonyymi

      Feminismi, mielialalääkkeet, hormonaalinenehkäisy, alkoholi.

      • Anonyymi

        😅😅😅😅


    • Anonyymi

      Miksi yhä harvemmat enää uskaltavat perustaa perheen ja vakiintua parisuhteeseen nykynaisten kanssa? Ovatko he myös petollisia? Ei voi luottaa.

      • Anonyymi

        Eli vakiintuminen ja perheenperustaminen on miehen päätös?

        Miksi sitten täälläkin palstalla uikutetaan että kaikki on naisten syytä?

        Siitä vaan miehet päättämään että nyt vakiinnutaan ja pistetään pulla uuniin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli vakiintuminen ja perheenperustaminen on miehen päätös?

        Miksi sitten täälläkin palstalla uikutetaan että kaikki on naisten syytä?

        Siitä vaan miehet päättämään että nyt vakiinnutaan ja pistetään pulla uuniin!

        Ei, älähän nyt kuule näpyttele etänä näppämistöni kirjaimia. Vaan lue ja hämmästy. Kyllä se on siis miehen ja naisen yhteinen päätös, siitä ei ole siis nyt kyse, mikä on kumpaisenkin sukupuolen painoarvo kyseisessä asissa. Tottakai, eihän nyt kyse sentään mistään raiskauksesta ole, eihän.

        En tiedä mistään miesten "uikutuksesta", mutta valittamisesta (valituksesta) kylläkin, ja tuskin sellainen valitus täysin tyhjästä tai olemattomista syistä kumpuaa. Jokuhan semmoiseen on syynä. On varmasti useampiakin syitä. Jotain sosiologisesti ja sukupuolikäyttäytymiseltään hyvin perustavalaatuisesti poikkeavaahan täytyy silloin olla yhteiskunnassamme vialla. Eihän tällaista "uikuttamista" esiintynyt vielä joitain vuosia sitten. Ei läheskään tässä mitassa mitä nyt on havaittavissa. Nythän valitus on jo sitä luokkaa kuin olisi suorastaan räjähtänyt käsiin. Ja niinhän se onkin tehnyt.

        Kummasti tuon valituksen "kasvutarina" osuu feminismin tuloon ja levimiseen, naisten seksuaalisuuden totaaliseen vapautumiseen, e-pillereihin ja kieroutuneen pornon helppoon ja vapaaseen saatavuuteen/seksismin lisääntymiseen, naistenlehtien ja julkimoiden sinkkuelämän ihannointiin ja sen pitkittämiseen ja rakastajan/jopa useiden rakastajien pitoon perhe-elämänkin rinnalla.

        Itselleni on tarjottu useammankin eri kerran, parisuhdetta/lastentekoa niin varteenotettavien kuin hieman vähemmän varteenotettavienkin naisten taholta. Viimeksi puolitoistavuotta sitten 31-vuotias nainen ehdotti lapsentekoa josta kieltäydyin. Ehdotti vaikka olimme tunteneet vasta hädin tuskin kuukautta! Ja törmäähän netissäkin lähes tuon tuosta lastensiittoon miestä etsivien naisten ilmoja. Baareissakin olen vuosien saatossa törmännyt useisiin minua lapsensiittäjäksi haluaviin naisiin. Siis osa jopa niin ettei mitään vastuita eikä velvotteita osakseni tulisi, vain siittäminen yhdynnällä. Vaikka varmuudellahan et voi koskaan 100% tietää jos elarit tulee perästä! Naisen mielikin voi usein muuttua. Ja se muuten muuttuu joidenkin naisten kohdalla yllävänkin helposti ja usein! Tuuliviiriin et voi luottaa! Mutta niin, jopa ihan ensi tapaamiskerralla on tarjottu suoraan siittäjän paikkaa, joka kerrottu vasta tavattuamme, esim. baarissa tai netistä löydetyillä/sovituilla kahvitreffeillä. Siis hei haloo! Mitä sellaisten naisten päässä oikein liikkuu!? En sellaisiin koskaan itse ole lähtenyt mukaan koska semmoinen on täysin vastuutonta ja yksiselitteisen moraalitonta! Joskus vuosia sitten eräs tietty nainen kumminkin oli ihan erityisesti mieleeni ja olisin ollut valmis moneen koitokseen hänen kanssaan, mutta en lähtenyt leikkiin sitten kumminkaan mukaan, hänen täysin vaimoehdokkaalle siveettömän sopimattomaksi paljastuneen käytöksensä ja äärifeministisen ajattelutapansa vuoksi. Omalta osaltani kaikki vakavat parisuhdehaaveet naimisiinmenoineen ja lastentekohaaveineen loppuivat siihen kerrasta.

        Mutta en mä valita. Soljuu tää elo näin nykyiselläänkin ihan mukavasti. Miksi suotta enää ottaa minkäänlaista ylimäätäistä taakkaa siihen riippakiviksi. Elän hyvinkin huoletonta eloa, vailla isompia pakollisia vastuita ja velvoitteita.

        Ja vastasin nyt kun sitä kysyit kerran, tuohon ainoaan viestiini liittyen koko asiasta, jota päähänpistona aikani kuluksi kommentoin, ja kun tiedän mistä hommat kiikastaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, älähän nyt kuule näpyttele etänä näppämistöni kirjaimia. Vaan lue ja hämmästy. Kyllä se on siis miehen ja naisen yhteinen päätös, siitä ei ole siis nyt kyse, mikä on kumpaisenkin sukupuolen painoarvo kyseisessä asissa. Tottakai, eihän nyt kyse sentään mistään raiskauksesta ole, eihän.

        En tiedä mistään miesten "uikutuksesta", mutta valittamisesta (valituksesta) kylläkin, ja tuskin sellainen valitus täysin tyhjästä tai olemattomista syistä kumpuaa. Jokuhan semmoiseen on syynä. On varmasti useampiakin syitä. Jotain sosiologisesti ja sukupuolikäyttäytymiseltään hyvin perustavalaatuisesti poikkeavaahan täytyy silloin olla yhteiskunnassamme vialla. Eihän tällaista "uikuttamista" esiintynyt vielä joitain vuosia sitten. Ei läheskään tässä mitassa mitä nyt on havaittavissa. Nythän valitus on jo sitä luokkaa kuin olisi suorastaan räjähtänyt käsiin. Ja niinhän se onkin tehnyt.

        Kummasti tuon valituksen "kasvutarina" osuu feminismin tuloon ja levimiseen, naisten seksuaalisuuden totaaliseen vapautumiseen, e-pillereihin ja kieroutuneen pornon helppoon ja vapaaseen saatavuuteen/seksismin lisääntymiseen, naistenlehtien ja julkimoiden sinkkuelämän ihannointiin ja sen pitkittämiseen ja rakastajan/jopa useiden rakastajien pitoon perhe-elämänkin rinnalla.

        Itselleni on tarjottu useammankin eri kerran, parisuhdetta/lastentekoa niin varteenotettavien kuin hieman vähemmän varteenotettavienkin naisten taholta. Viimeksi puolitoistavuotta sitten 31-vuotias nainen ehdotti lapsentekoa josta kieltäydyin. Ehdotti vaikka olimme tunteneet vasta hädin tuskin kuukautta! Ja törmäähän netissäkin lähes tuon tuosta lastensiittoon miestä etsivien naisten ilmoja. Baareissakin olen vuosien saatossa törmännyt useisiin minua lapsensiittäjäksi haluaviin naisiin. Siis osa jopa niin ettei mitään vastuita eikä velvotteita osakseni tulisi, vain siittäminen yhdynnällä. Vaikka varmuudellahan et voi koskaan 100% tietää jos elarit tulee perästä! Naisen mielikin voi usein muuttua. Ja se muuten muuttuu joidenkin naisten kohdalla yllävänkin helposti ja usein! Tuuliviiriin et voi luottaa! Mutta niin, jopa ihan ensi tapaamiskerralla on tarjottu suoraan siittäjän paikkaa, joka kerrottu vasta tavattuamme, esim. baarissa tai netistä löydetyillä/sovituilla kahvitreffeillä. Siis hei haloo! Mitä sellaisten naisten päässä oikein liikkuu!? En sellaisiin koskaan itse ole lähtenyt mukaan koska semmoinen on täysin vastuutonta ja yksiselitteisen moraalitonta! Joskus vuosia sitten eräs tietty nainen kumminkin oli ihan erityisesti mieleeni ja olisin ollut valmis moneen koitokseen hänen kanssaan, mutta en lähtenyt leikkiin sitten kumminkaan mukaan, hänen täysin vaimoehdokkaalle siveettömän sopimattomaksi paljastuneen käytöksensä ja äärifeministisen ajattelutapansa vuoksi. Omalta osaltani kaikki vakavat parisuhdehaaveet naimisiinmenoineen ja lastentekohaaveineen loppuivat siihen kerrasta.

        Mutta en mä valita. Soljuu tää elo näin nykyiselläänkin ihan mukavasti. Miksi suotta enää ottaa minkäänlaista ylimäätäistä taakkaa siihen riippakiviksi. Elän hyvinkin huoletonta eloa, vailla isompia pakollisia vastuita ja velvoitteita.

        Ja vastasin nyt kun sitä kysyit kerran, tuohon ainoaan viestiini liittyen koko asiasta, jota päähänpistona aikani kuluksi kommentoin, ja kun tiedän mistä hommat kiikastaa.

        Heh, tahtomattaan ilman jäävät miehet ovat ihan kautta ihmiskunnan historian valitelleet vian olevan naisissa - itsessään he eivät ole koskaan vikaa nähneet :)
        Tämä ei ole feminismin mukanaan tuomaa kitinää vaan paljon vanhempaa perua :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, älähän nyt kuule näpyttele etänä näppämistöni kirjaimia. Vaan lue ja hämmästy. Kyllä se on siis miehen ja naisen yhteinen päätös, siitä ei ole siis nyt kyse, mikä on kumpaisenkin sukupuolen painoarvo kyseisessä asissa. Tottakai, eihän nyt kyse sentään mistään raiskauksesta ole, eihän.

        En tiedä mistään miesten "uikutuksesta", mutta valittamisesta (valituksesta) kylläkin, ja tuskin sellainen valitus täysin tyhjästä tai olemattomista syistä kumpuaa. Jokuhan semmoiseen on syynä. On varmasti useampiakin syitä. Jotain sosiologisesti ja sukupuolikäyttäytymiseltään hyvin perustavalaatuisesti poikkeavaahan täytyy silloin olla yhteiskunnassamme vialla. Eihän tällaista "uikuttamista" esiintynyt vielä joitain vuosia sitten. Ei läheskään tässä mitassa mitä nyt on havaittavissa. Nythän valitus on jo sitä luokkaa kuin olisi suorastaan räjähtänyt käsiin. Ja niinhän se onkin tehnyt.

        Kummasti tuon valituksen "kasvutarina" osuu feminismin tuloon ja levimiseen, naisten seksuaalisuuden totaaliseen vapautumiseen, e-pillereihin ja kieroutuneen pornon helppoon ja vapaaseen saatavuuteen/seksismin lisääntymiseen, naistenlehtien ja julkimoiden sinkkuelämän ihannointiin ja sen pitkittämiseen ja rakastajan/jopa useiden rakastajien pitoon perhe-elämänkin rinnalla.

        Itselleni on tarjottu useammankin eri kerran, parisuhdetta/lastentekoa niin varteenotettavien kuin hieman vähemmän varteenotettavienkin naisten taholta. Viimeksi puolitoistavuotta sitten 31-vuotias nainen ehdotti lapsentekoa josta kieltäydyin. Ehdotti vaikka olimme tunteneet vasta hädin tuskin kuukautta! Ja törmäähän netissäkin lähes tuon tuosta lastensiittoon miestä etsivien naisten ilmoja. Baareissakin olen vuosien saatossa törmännyt useisiin minua lapsensiittäjäksi haluaviin naisiin. Siis osa jopa niin ettei mitään vastuita eikä velvotteita osakseni tulisi, vain siittäminen yhdynnällä. Vaikka varmuudellahan et voi koskaan 100% tietää jos elarit tulee perästä! Naisen mielikin voi usein muuttua. Ja se muuten muuttuu joidenkin naisten kohdalla yllävänkin helposti ja usein! Tuuliviiriin et voi luottaa! Mutta niin, jopa ihan ensi tapaamiskerralla on tarjottu suoraan siittäjän paikkaa, joka kerrottu vasta tavattuamme, esim. baarissa tai netistä löydetyillä/sovituilla kahvitreffeillä. Siis hei haloo! Mitä sellaisten naisten päässä oikein liikkuu!? En sellaisiin koskaan itse ole lähtenyt mukaan koska semmoinen on täysin vastuutonta ja yksiselitteisen moraalitonta! Joskus vuosia sitten eräs tietty nainen kumminkin oli ihan erityisesti mieleeni ja olisin ollut valmis moneen koitokseen hänen kanssaan, mutta en lähtenyt leikkiin sitten kumminkaan mukaan, hänen täysin vaimoehdokkaalle siveettömän sopimattomaksi paljastuneen käytöksensä ja äärifeministisen ajattelutapansa vuoksi. Omalta osaltani kaikki vakavat parisuhdehaaveet naimisiinmenoineen ja lastentekohaaveineen loppuivat siihen kerrasta.

        Mutta en mä valita. Soljuu tää elo näin nykyiselläänkin ihan mukavasti. Miksi suotta enää ottaa minkäänlaista ylimäätäistä taakkaa siihen riippakiviksi. Elän hyvinkin huoletonta eloa, vailla isompia pakollisia vastuita ja velvoitteita.

        Ja vastasin nyt kun sitä kysyit kerran, tuohon ainoaan viestiini liittyen koko asiasta, jota päähänpistona aikani kuluksi kommentoin, ja kun tiedän mistä hommat kiikastaa.

        Siveetön äärifeministi ou vau


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, tahtomattaan ilman jäävät miehet ovat ihan kautta ihmiskunnan historian valitelleet vian olevan naisissa - itsessään he eivät ole koskaan vikaa nähneet :)
        Tämä ei ole feminismin mukanaan tuomaa kitinää vaan paljon vanhempaa perua :)

        Heh heh, ei ollut luolamiesaikana, 1800-luvulla, sota-aikana, eikä vielä mun täysi-ikäistyttyäkään feminismistä Suomessa vielä oikein kunnolla tietoakaan katukuvassa, ei ainakaan siitä valittavia miehiä. Nykyisin jo moni 16-vuotias tietää mitä on feminismi. Oda nuoremmistakin. Ja kyllä sen aatteen leviäminen minusta vain kulkee ihan tiivistä käsikynkkää noiden ongelmien kanssa. Mutta feministinä saat toki tuoda oman näkemyksesi esille asiasta. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh heh, ei ollut luolamiesaikana, 1800-luvulla, sota-aikana, eikä vielä mun täysi-ikäistyttyäkään feminismistä Suomessa vielä oikein kunnolla tietoakaan katukuvassa, ei ainakaan siitä valittavia miehiä. Nykyisin jo moni 16-vuotias tietää mitä on feminismi. Oda nuoremmistakin. Ja kyllä sen aatteen leviäminen minusta vain kulkee ihan tiivistä käsikynkkää noiden ongelmien kanssa. Mutta feministinä saat toki tuoda oman näkemyksesi esille asiasta. :)

        Heh, väärässä olet :) Ilman jääneet miehet ovat kautta maailman sivu marmattaneet sen yksinäisyytensä olevan naisten vika :)

        Nykyään se napina vaan leviää laajemmalle koska netti :)
        Ennen nettiä sitä vaan mussutettiin pienemmissä piireissä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, väärässä olet :) Ilman jääneet miehet ovat kautta maailman sivu marmattaneet sen yksinäisyytensä olevan naisten vika :)

        Nykyään se napina vaan leviää laajemmalle koska netti :)
        Ennen nettiä sitä vaan mussutettiin pienemmissä piireissä :)

        En ole, vaan oikeassa. :) Osattomuutta on monenlaista. Ja toki jonkinmoinen osa miehistä on jäänyt aina osattomiksi, jopa vähän kaikesta, mutta se ei silti selitä tilastojen synkkiä lukuja, esim. avioerojen osalta, eikä kotoperäisen syntyvyyden jyrkkää laskua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, älähän nyt kuule näpyttele etänä näppämistöni kirjaimia. Vaan lue ja hämmästy. Kyllä se on siis miehen ja naisen yhteinen päätös, siitä ei ole siis nyt kyse, mikä on kumpaisenkin sukupuolen painoarvo kyseisessä asissa. Tottakai, eihän nyt kyse sentään mistään raiskauksesta ole, eihän.

        En tiedä mistään miesten "uikutuksesta", mutta valittamisesta (valituksesta) kylläkin, ja tuskin sellainen valitus täysin tyhjästä tai olemattomista syistä kumpuaa. Jokuhan semmoiseen on syynä. On varmasti useampiakin syitä. Jotain sosiologisesti ja sukupuolikäyttäytymiseltään hyvin perustavalaatuisesti poikkeavaahan täytyy silloin olla yhteiskunnassamme vialla. Eihän tällaista "uikuttamista" esiintynyt vielä joitain vuosia sitten. Ei läheskään tässä mitassa mitä nyt on havaittavissa. Nythän valitus on jo sitä luokkaa kuin olisi suorastaan räjähtänyt käsiin. Ja niinhän se onkin tehnyt.

        Kummasti tuon valituksen "kasvutarina" osuu feminismin tuloon ja levimiseen, naisten seksuaalisuuden totaaliseen vapautumiseen, e-pillereihin ja kieroutuneen pornon helppoon ja vapaaseen saatavuuteen/seksismin lisääntymiseen, naistenlehtien ja julkimoiden sinkkuelämän ihannointiin ja sen pitkittämiseen ja rakastajan/jopa useiden rakastajien pitoon perhe-elämänkin rinnalla.

        Itselleni on tarjottu useammankin eri kerran, parisuhdetta/lastentekoa niin varteenotettavien kuin hieman vähemmän varteenotettavienkin naisten taholta. Viimeksi puolitoistavuotta sitten 31-vuotias nainen ehdotti lapsentekoa josta kieltäydyin. Ehdotti vaikka olimme tunteneet vasta hädin tuskin kuukautta! Ja törmäähän netissäkin lähes tuon tuosta lastensiittoon miestä etsivien naisten ilmoja. Baareissakin olen vuosien saatossa törmännyt useisiin minua lapsensiittäjäksi haluaviin naisiin. Siis osa jopa niin ettei mitään vastuita eikä velvotteita osakseni tulisi, vain siittäminen yhdynnällä. Vaikka varmuudellahan et voi koskaan 100% tietää jos elarit tulee perästä! Naisen mielikin voi usein muuttua. Ja se muuten muuttuu joidenkin naisten kohdalla yllävänkin helposti ja usein! Tuuliviiriin et voi luottaa! Mutta niin, jopa ihan ensi tapaamiskerralla on tarjottu suoraan siittäjän paikkaa, joka kerrottu vasta tavattuamme, esim. baarissa tai netistä löydetyillä/sovituilla kahvitreffeillä. Siis hei haloo! Mitä sellaisten naisten päässä oikein liikkuu!? En sellaisiin koskaan itse ole lähtenyt mukaan koska semmoinen on täysin vastuutonta ja yksiselitteisen moraalitonta! Joskus vuosia sitten eräs tietty nainen kumminkin oli ihan erityisesti mieleeni ja olisin ollut valmis moneen koitokseen hänen kanssaan, mutta en lähtenyt leikkiin sitten kumminkaan mukaan, hänen täysin vaimoehdokkaalle siveettömän sopimattomaksi paljastuneen käytöksensä ja äärifeministisen ajattelutapansa vuoksi. Omalta osaltani kaikki vakavat parisuhdehaaveet naimisiinmenoineen ja lastentekohaaveineen loppuivat siihen kerrasta.

        Mutta en mä valita. Soljuu tää elo näin nykyiselläänkin ihan mukavasti. Miksi suotta enää ottaa minkäänlaista ylimäätäistä taakkaa siihen riippakiviksi. Elän hyvinkin huoletonta eloa, vailla isompia pakollisia vastuita ja velvoitteita.

        Ja vastasin nyt kun sitä kysyit kerran, tuohon ainoaan viestiini liittyen koko asiasta, jota päähänpistona aikani kuluksi kommentoin, ja kun tiedän mistä hommat kiikastaa.

        En ole tiennyt, että mieskin voi olla noin ongelmallisen ristiriitainen ja itsensä kanssa stondiksessa sisimmiltään 😳


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole, vaan oikeassa. :) Osattomuutta on monenlaista. Ja toki jonkinmoinen osa miehistä on jäänyt aina osattomiksi, jopa vähän kaikesta, mutta se ei silti selitä tilastojen synkkiä lukuja, esim. avioerojen osalta, eikä kotoperäisen syntyvyyden jyrkkää laskua.

        Sulla on varmasti sitten esittää verifioituja tutkimuksia "oikeiden tietojesi" tueksi, eikä vaan pelkkää mutua? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on varmasti sitten esittää verifioituja tutkimuksia "oikeiden tietojesi" tueksi, eikä vaan pelkkää mutua? :)

        Tilastokeskuksen sivuilta löytyy esim. vuosittaiset/vuosikymmeniä taaksepäin ulottuvat lasten syntyvyystilastot ja avioerotilastot. :)


    • Jokainen on suurelta osaltaan ympäristönsä summa. Väkivalta kaikissa muodoissaan lisää väkivaltaa.

      Voisimme kritisoida väkivaltaa, joka on seurannut meitä tähänkin asti, puuttumatta sen vahingollisuuteen.

      En ota kantaa suupuolikysymyksiin. Katson vain, ettemme ole sukupolvien saatossa riittävästi vastustaneet väkivallan ihannointia, ajattelematta riittävästi seurauksia. Olemme ikäänkuin normalisoineet sen. Luulisin että tämä on eräs syy väkivallan lisääntymiseeen, raaistumiseen ja sen esiintyvyyteen niin naisten, miesten kuin lastenkin kohdalla.

      Jos tämä on ongelma, niin miksi emme vastusta sitä?

      • Anonyymi

        Näkisin vastustamisen mahdottomuutena jo siitä lähtien, kun ensimmäinen ihminen kalautti toista reisiluulla päähän. Tekikö sen päähänpistona vai geenikompuutterin laukaisemana, vaikea sanoa ja jos harpataan eteenpäin, viimeistään telkkarin keksimisen myötä se alkoi piirtyä jokaisen näkökenttään pienestä pitäen mamman vastusteluista huolimatta. - cu-


    • Anonyymi

      Kyllä näin vanhempana miehenä monta kertaa tulee miettineeksi, uskaltaako tuolta naiselta kysyä mitään , vastaus voi olla niin kylmäävä , että mieluummin yrittää selvitä yksin . Yritän aina "mitata", että olisi normaali , eikä miehiä vihaava lesbo .

      • Anonyymi

        Lienee tuolla asenteella parempikin että jätät naiset täysin rauhaan :D


    • Anonyymi

      Kuntatahra on ihmisen tahra.

    • Anonyymi

      Nainen joka on väkivaltainen on elänyt väkivaltaisen jännämiehen kanssa yhdessä. Monesti joku kiltti kunnollinen nainen alkaa olee jännämiehen kanssa ja naisesta tulee väkivaltainen sen takia.

      • Anonyymi

        Usein ne naiset, jotka päätyvät väkivaltaisen puolison kanssa yhteen, ovat olleet lapsuudestaan saakka pahoinpideltyjä ja kaltoinkohdeltuja.

        On tutkittu juttu ja totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usein ne naiset, jotka päätyvät väkivaltaisen puolison kanssa yhteen, ovat olleet lapsuudestaan saakka pahoinpideltyjä ja kaltoinkohdeltuja.

        On tutkittu juttu ja totta.

        Aikoinaan lasten pahoinpitely oli ihan normaalia ja laillista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikoinaan lasten pahoinpitely oli ihan normaalia ja laillista.

        Entäs miehet, jotka päätyvät väkivaltaisen puolison kanssa yhteen? Mielenkiintoista muuten, että aina kun väkivalkan tekijänä on mies, on se sitten hakkaaja, tai raiskaaja, niin aletaan kiinnittää huomiota siihen kohteena olevaan naiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs miehet, jotka päätyvät väkivaltaisen puolison kanssa yhteen? Mielenkiintoista muuten, että aina kun väkivalkan tekijänä on mies, on se sitten hakkaaja, tai raiskaaja, niin aletaan kiinnittää huomiota siihen kohteena olevaan naiseen.

        Joo, joku voi vaikka kertoa naisille, että miten voit välttää tulemasta pahoinpidellyksi, mitä sitä suotta pahoinpitelijältä kysymään, että miksi hakkaat. Hyvä se on pöyristellä muiden maiden barbaarisia ajattelumalleja jos täällä ne on sivistyksen kaavun alle piilotettu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, joku voi vaikka kertoa naisille, että miten voit välttää tulemasta pahoinpidellyksi, mitä sitä suotta pahoinpitelijältä kysymään, että miksi hakkaat. Hyvä se on pöyristellä muiden maiden barbaarisia ajattelumalleja jos täällä ne on sivistyksen kaavun alle piilotettu

        Eihän nyt väkivaltaista ihmistä voi yrittää muuttaa, tuomita tai edes torua. Ainoastaan väkivallan kohteelle voi sanoa että koetas nyt olla vähemmän hakattava niin et saa sit enää turpaas.

        Suomessa kun on se meininki että pahantekijän oikeudet ovat tärkeämmät kuin uhrin.


    • Anonyymi

      Kaikki nousee

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      581
      1008
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1007
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      910
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe