Maanviljelijöiden tilanne

Anonyymi

Maatalousväki on joutunu kohtuuttoman ahtaalle tässä ilmastohumpassa ja muussa poliitikkojen sekoilussa
ei ole ihme ku nettipalstat täytyy heijän epätoivosta. Sitä minä vaan ihmettelen että miten ne keskustalaiset viljelijät ja karjan kasvattajat ei ymmärrä että kepu yhtenä puolueena ajaa alas suomalaisen maatalouden?? Äänestäkää jatkossakin keskustaa ni varmaan pääkallopaikan poliitikot maksaa teijän laskut 👍🏻 Ensi vaalien aikaan kepu kehuu kuinka se on teijän asialla 👍🏻 Toki toki

Nimim. Äly hoi

12

1293

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olipas aika tyjäjäpään kirjoitus ei harmaata käsitystä mistä asiasta luuli tietävänsä!

• Anonyymi

Kepu ja Vihreät yhdessä lopettaa Maataloustuotannon Suomesta !

• Anonyymi

Olipas aika ”tyjäjäpään” vastaus. Sulla on varmaan keskustan jäsenkortti?

• Anonyymi

Saava nykki niin paljon tukia et hirvittää

• Anonyymi

Vihervasemmisto on täysilä mukana!! 👍🏻

• Anonyymi

Kyllä nyt on menossa maatalouden ja samalla omavaraisuuden alasajo Suomessa. Mikään puolue ei aja maaseudun asioita, jos äänestän ensi vaaleissa äänestän persuja, mutta todennäköisesti en äänestä ollenkaan.

• Anonyymi

Maanviljelijät ovat tilastoissa suomen varakkain sosioekonominen ryhmä verrattuna muihin

• Anonyymi

Joo ei meillä ole mitään hätää, maidon saa kaupasta ja sähkö tulee töpselistä.

• Anonyymi

Niin, paitsi että se varallisuus on sellaista joka kuuluu siihen maatalouteen kiinteänä osana. Pellot, metsät, koneet, rakennukset. On siis käytännössä täysin vertailukelvoton tilasto.

• Anonyymi

niin ja koko maitoteollisuus perustuu pelkään bisnekseen.sillä ei ole mitään tekemistä terveysvaikutusten kanssa

• Anonyymi

Samaa olen mietiskellyt. Maaseudun puolue, joopa joo. Omapa on tyhmyys jos edelleen äänestää keskustaa

• Anonyymi

Siitä saa palkinnoksi keskustan pinssin rintaan..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      176
      3407
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      373
      2171
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      54
      2117
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      42
      1998
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1481
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1241
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1203
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      409
      1114
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      117
      1029
    10. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      47
      903
    Aihe