Ikääntyessä

... seksuaalihalu vähenee, mutta naisten tuottama kauneuselämys pysyy, jopa lisääntyy. Naiset, sen lisäksi, että ovat miehiä pystyvämpiä arjen ja teorian suorituksissa, ovat äärettömän kauniita. 🌹👀

17

141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaa-a, oikea halu ei vähene vaan lisääntyy. Kohdentuu ja tarkentuu. Ainakin vielä tässä iässä ja itselläni.

Mutta seksuaalimiellyttämisen halu vähenee, ettei enää ryhdy seksiin ilman oikeaa halua. Osaa kieltäytyä, kun ei huvita.

Nuorena saattoi kumppanin mieliksi suostua, vaikkei halua ollutkaan. Se varmaan jopa söi oikeita haluja pois tuollainen mielistelyseksi.

Naissukupuoli ja naisvartalo on kyllä kaunis, ketkä ja kellä on. Mutta sukupuolena silmää miellyttävempi sukupuoli kuitenkin.

• Eräiden lähteiden mukaan miesten maksimi on 20:n kohdalla, naisten 40:n. Niihin asti se voimistuu, mutta siitä lähtien heikkenee. 🌹👀

• kynä.mi kirjoitti:

Eräiden lähteiden mukaan miesten maksimi on 20:n kohdalla, naisten 40:n. Niihin asti se voimistuu, mutta siitä lähtien heikkenee. 🌹👀

Okei. No mä lähestyn 50:ä ja olen tietoisempi kun koskaan mm. haluistani.. Luulen, että haluun vaikuttaa merkittävästi halun kohdekin.

• Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

Eräiden lähteiden mukaan miesten maksimi on 20:n kohdalla, naisten 40:n. Niihin asti se voimistuu, mutta siitä lähtien heikkenee. 🌹👀

Naisena sanoisin että noin se juuri on oman kokemukseni mukaan. Vaihdevuosilla oma merkityksensä halujen loppumiseen. Halujen loppuminen vahvisti sitä tunnetta, että on onnellinen omassa itsessään ja omana itsenään.

• Anonyymi kirjoitti:

Naisena sanoisin että noin se juuri on oman kokemukseni mukaan. Vaihdevuosilla oma merkityksensä halujen loppumiseen. Halujen loppuminen vahvisti sitä tunnetta, että on onnellinen omassa itsessään ja omana itsenään.

Entäs kun halut loppuu vaan miehiä kohtaan, vaikka vaihdevuodet kolkuttelee? :)

• HALiMONSTERi kirjoitti:

Mikäs hormooni sitä sitten säätelee?

Biseksuaaliset miehetkin muuttuvat puhtaasti homoseksuaalisiksi. Näyttää kuin naisilla olisi samoin. Olen lukenut ilmiöstä, mutta en ole nähnyt selitystä. 🌹👀

• kynä.mi kirjoitti:

Biseksuaaliset miehetkin muuttuvat puhtaasti homoseksuaalisiksi. Näyttää kuin naisilla olisi samoin. Olen lukenut ilmiöstä, mutta en ole nähnyt selitystä. 🌹👀

Yym, jotain sellaista. Tuntuu ettei ikinä ole ollut haluja jollaisia nyt on, kun ne kohdistuu naiseen. Ikään kuin vasta olisi ne halunsa löytänyt, mitkä toiset löytää jo teininä.

Että ei tosiaan näy hiipumisen merkkejä, vaikka vaihdevuodet kolkuttelee ovella. Päinvastoin, tuntuu että halut vaan kasvaa ja on päivittäin läsnä.

Yym, jotain sellaista. Tuntuu ettei ikinä ole ollut haluja jollaisia nyt on, kun ne kohdistuu naiseen. Ikään kuin vasta olisi ne halunsa löytänyt, mitkä toiset löytää jo teininä.

Että ei tosiaan näy hiipumisen merkkejä, vaikka vaihdevuodet kolkuttelee ovella. Päinvastoin, tuntuu että halut vaan kasvaa ja on päivittäin läsnä.

Mulla menee kaikki väärinpäin. 😆

Toisilla on nuorena kaikkee sitä hinkua ja vimmaa, mitä mulla on vanhana. Ja nuorena en tuntenut lain. Olin nuorena vanha ja vanhana nuori. 🙃

• Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

Mulla menee kaikki väärinpäin. 😆

Toisilla on nuorena kaikkee sitä hinkua ja vimmaa, mitä mulla on vanhana. Ja nuorena en tuntenut lain. Olin nuorena vanha ja vanhana nuori. 🙃

Mikäs siinä, ollaan ilolla sellaisia kuin olemme.

• Anonyymi kirjoitti:

Mikäs siinä, ollaan ilolla sellaisia kuin olemme.

Juu. ☺️

On ilo nähdä, että toinen on tyytyväinen. 🌹👀

• Naisen mieli ainakin kaunistuu iän myötä. Naisesta tulee enemmän äidillinen, muita ihmisiä ymmärtävä, hyväksyvä ja jopa huolehtiva.

Viisikymppinen mies vaan jatkaa egosentristä pätemistä.
      Miehen maskuliinisuus ja etumus keulivat rajusti, ainakin mielikuvien tasolla.

• Anonyymi

Tuo keski-ikä on se viimeinen vaihe, kun jyvät karsitaan akanoista. Hyvät kelpaa edelleen mutta huonoja ei huoli enää kukaan.

• Tjaa? Erosin 2014 lasten äitistä. Hänen kanssaan ei tosiaankaan tehnyt seksiä mieli, olin silloin 35 vuotias. Sen jälkeen rakastuin naiseen, jonka kanssa olisin voinut milloin vaan harrastaa seksiä ja aika pitkälti kun nähtiin, harrastettiinkin. Siinä tuli vielä yksi nainen välissä ja sama kanimaisuus jatkui hänenkin kanssa.

Nyt tässä oli pieni suhteenpoikanen ja aina kun oli mahku, vieläkin vaan onnistui seksi useammasti päivään... ja nyt oon 43.

Millois se seksuaalihalu sitten vähenee?

Ja kyllä mulla arki kulkee ihan moitteetta miehenäkin. Pyykit, siivoukset, ruuanlaitto, pihahommat jne. Pärjään siinä missä joku nainenkin.

• Anonyymi

keski ikä vapauttaa nuoduuden haaveista uudesta autosta talosta ja naisesta ,nyt kun haje mitään on kiinostava ilman testosteroni höyryjä haluttomana suhteisiin,

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      69
      2680
    2. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      55
      2647
    3. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      39
      1977
    4. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      16
      1976
    5. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      47
      1948
    6. Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus
      Maailman menoa
      270
      1917
    7. Hymyilyttää

Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi
      Ikävä
      21
      1251
    8. Oletko surullinen

Pahoillaan, pettynyt vai jotain muuta
      Ikävä
      35
      1041
    9. Aamun Trump

"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.
      Maailman menoa
      90
      946
    10. Bachelor Suomi: Ada saa lähtöpassit - Tilanne kärjistyy, itkua, syyllisyyttä: "Miehistä mä en..."

Ada joutui nielemään pettymyksen karvasta kalkkia... Adan pelko osoittautui todeksi, eikä hän ei saanut ruusua ruususer
      Bachelor
      17
      929
    Aihe