mies 🙋♂️
*avaa oluen*
Terveisiä yhdelle
naiselle
olen söpö ja fiksu
20
80
Vastaukset
- Anonyymi
Taitaa olla aprillia.
- Anonyymi
Röyh 🍺
Olen savolainen mies ja oon avannut jo monta olutta, lonkeron ja Jameson pullon.
Terveisiä kaikille naisille(kin)
Höhöö...- Anonyymi
Noloo
Anonyymi kirjoitti:
Noloo
Ei vaan kivaa. Ja fiilis on hyvä. Kaikki on tehty, mitä tarttee, enää vaan lämmitän saunan ja tsillaan.
Pikku palkinto raskaasta talvesta ja syksystä. 🙃
Voiskin soittaa jollekin kännipuhelun. 😁Disseisback kirjoitti:
Ei vaan kivaa. Ja fiilis on hyvä. Kaikki on tehty, mitä tarttee, enää vaan lämmitän saunan ja tsillaan.
Voiskin soittaa jollekin kännipuhelun. 😁No nyt löyty...
https://youtu.be/TAoYOJHxdrU
Joo, tämäpäs osui. 😁👌- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Voiskin soittaa jollekin kännipuhelun. 😁Mahtava idea!
Kännipuhelut ihan kultaa. Anonyymi kirjoitti:
Mahtava idea!
Kännipuhelut ihan kultaa.Joo. Toistelee samat jutut 7 kertaa ja kehuu toisen pään tyyppiä hiton huikeeks. 😄👌
- Anonyymi
Jameson ei kelpaa kuin Irish Coffeeseen.
Anonyymi kirjoitti:
Jameson ei kelpaa kuin Irish Coffeeseen.
Hyvin menee siltänään. 😋
https://youtu.be/CZxe7UxTwKc
Laitetaan isukillekin biisi tänne. 🙃- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Joo. Toistelee samat jutut 7 kertaa ja kehuu toisen pään tyyppiä hiton huikeeks. 😄👌
Eikun yllätyssoitto jollekin tyypille menneisyydestä.
Varmasti numeropalvelun taksan väärti yllätys jolla kyllä saa pershiet irtoamaan vanhalta koulukaverilta.. Anonyymi kirjoitti:
Eikun yllätyssoitto jollekin tyypille menneisyydestä.
Varmasti numeropalvelun taksan väärti yllätys jolla kyllä saa pershiet irtoamaan vanhalta koulukaverilta..No yhytin sellaisen isän kaverin pojan tänne. 🤣
Ei tartte sönköttää puhelimeen, voidaan vetää ristiin kalsarit vääriin lahkeisiin. 🤣
Mä veikkaan, että on jalassa aamulla kaverin hihston paita. 🤣☝Disseisback kirjoitti:
No yhytin sellaisen isän kaverin pojan tänne. 🤣
Ei tartte sönköttää puhelimeen, voidaan vetää ristiin kalsarit vääriin lahkeisiin. 🤣
Mä veikkaan, että on jalassa aamulla kaverin hihston paita. 🤣☝Kaverilla taas mun pipo...🤣
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
No yhytin sellaisen isän kaverin pojan tänne. 🤣
Mä veikkaan, että on jalassa aamulla kaverin hihston paita. 🤣☝No nyt on meininkiä pojilla...
Anonyymi kirjoitti:
No nyt on meininkiä pojilla...
On on... toi nuorempi vaan on nyt vähän huonossa hapessa. 😁
- Anonyymi
Ei minun mielestä.
Yöks. - Anonyymi
Kuuluuko kukaan facen ryhmään päiväkännit? Onks se vielä elossa?
Loma tai lyhempi päivä kyseessä? Vai vain huono tapa vetää olutta päivällä yksikseen?
- Anonyymi
Rikollisen pohdintaa
- Anonyymi
Keksi vai seksi, kumman valitset? ellet peräti hernekeitto purkkkiakin ja papusoppaa?
Jope: https://www.youtube.com/watch?v=V0BcFH85lDE
Luvaton lääkäri.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1192492
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau331652Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.221550- 1291468
- 681263
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3471165Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?621059- 891025
- 122851
- 80847