Crescent kestää pidempään.
Tunturi on kestävä mutta menee rikki.
Tai suomalainen muu polkupyörä.
Tunturilla on jotkut osat hyvin tehdyt ja toiset erittäin nopeasti rikkoutuvia.
Jotkut osat ei olla mietitty yhtään talvikäyttöön
tai olla olla panostettu yhtään mukavuuden ja kestävyyden suhteen.
Kulkurissa on joku ketjumetalli, joka ruostuu hetkessä.
Minkälainen huono metalli on sellainen, joka ruostuu hetkessä.
Jännää, että kaikki muu on ehjää, mutta vain tietyt rautaseokset ruostuvat?
Ehkä laatu on huono juuri noilla metallipinnoilla, että ei kuukauttakaan kun pinta on täysin oranssi.
Ei voi olla sellaista pyörää.
Crescent parempi kuin Tunturi
6
78
Vastaukset
- Anonyymi
Mun vaatimaton 1999 ostettu Tunturi fillari pelaa tänäkin päivänä kuin entinen junan vessa. Toki siihen on vaihdettu muutama osa mut kuitenki edelleen hjuva pyörä.
- Anonyymi
Ei noissa pyörissä taida paljoa suomalaista tai ruotsalaista enää olla, Kiinasta tai Taiwanista tulevat. No nimi sentään. Vanhemmat ihmiset ostaa niitä edelleen tottumuksesta. Parempiakin pyöriä löytyy, kun menee kunnolliseen pyöräliikkeeseen.
- Anonyymi
Varsinkin kun Crescent on alunperin Chicagossa syntynyt, vuodesta 1908 ruotsalainen, taikka niin, nykyään samaa kaukoitää kuin kaikki muutkin.
- Anonyymi
Ruosteiset fillarit on nykyään trendikkäitä pihakoristeita.
- Anonyymi
Yhden käyräsarvisen tunturin olen joskus 80-luvulla omistanut. Cresenttiä en ole koskaan omistanut. Nykyään muut merkit käytössä, kuten Cannondale, Cube ja Kona.
Ketjujen ruostuminen kertoo myös siitä että ketjuja ei ole kunnolla huollettu, eli puhdistettu ja öljytty säännöllisesti.
- Anonyymi
Ja vaseliinia tulee lisätä aina aika ajoin aimo annos.
- Anonyymi
Kyllä Crescent on edelleen laadukas ja näitä pyöriä myydään Suomessa vielä tosi edullisesti, hyväkuntoisia käytettyjä. Olen ostanut jo yhden v. 2024. Harkitsin myös tällaista : https://www.huuto.net/kohteet/miesten-cresent-pyora-165---185-cm-pitkalle/589074309
Crescent on laatupyörä, joka on hyvä ajaa ja kestää pitkään myös Suomen oloissa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_242514Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.571853Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup151409Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3041115Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua141085- 2591002
- 62957
- 146913
- 49835
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.113827