Crescent kestää pidempään.
Tunturi on kestävä mutta menee rikki.
Tai suomalainen muu polkupyörä.
Tunturilla on jotkut osat hyvin tehdyt ja toiset erittäin nopeasti rikkoutuvia.
Jotkut osat ei olla mietitty yhtään talvikäyttöön
tai olla olla panostettu yhtään mukavuuden ja kestävyyden suhteen.
Kulkurissa on joku ketjumetalli, joka ruostuu hetkessä.
Minkälainen huono metalli on sellainen, joka ruostuu hetkessä.
Jännää, että kaikki muu on ehjää, mutta vain tietyt rautaseokset ruostuvat?
Ehkä laatu on huono juuri noilla metallipinnoilla, että ei kuukauttakaan kun pinta on täysin oranssi.
Ei voi olla sellaista pyörää.
Crescent parempi kuin Tunturi
6
201
Vastaukset
- Anonyymi
Mun vaatimaton 1999 ostettu Tunturi fillari pelaa tänäkin päivänä kuin entinen junan vessa. Toki siihen on vaihdettu muutama osa mut kuitenki edelleen hjuva pyörä.
- Anonyymi
Ei noissa pyörissä taida paljoa suomalaista tai ruotsalaista enää olla, Kiinasta tai Taiwanista tulevat. No nimi sentään. Vanhemmat ihmiset ostaa niitä edelleen tottumuksesta. Parempiakin pyöriä löytyy, kun menee kunnolliseen pyöräliikkeeseen.
- Anonyymi
Varsinkin kun Crescent on alunperin Chicagossa syntynyt, vuodesta 1908 ruotsalainen, taikka niin, nykyään samaa kaukoitää kuin kaikki muutkin.
- Anonyymi
Ruosteiset fillarit on nykyään trendikkäitä pihakoristeita.
- Anonyymi
Yhden käyräsarvisen tunturin olen joskus 80-luvulla omistanut. Cresenttiä en ole koskaan omistanut. Nykyään muut merkit käytössä, kuten Cannondale, Cube ja Kona.
Ketjujen ruostuminen kertoo myös siitä että ketjuja ei ole kunnolla huollettu, eli puhdistettu ja öljytty säännöllisesti.
- Anonyymi
Ja vaseliinia tulee lisätä aina aika ajoin aimo annos.
- Anonyymi
Kyllä Crescent on edelleen laadukas ja näitä pyöriä myydään Suomessa vielä tosi edullisesti, hyväkuntoisia käytettyjä. Olen ostanut jo yhden v. 2024. Harkitsin myös tällaista : https://www.huuto.net/kohteet/miesten-cresent-pyora-165---185-cm-pitkalle/589074309
Crescent on laatupyörä, joka on hyvä ajaa ja kestää pitkään myös Suomen oloissa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4068892Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1743328- 181801
- 771156
- 761068
- 271055
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641011Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss79995- 55973
- 65930