Hei,
etsin treenikaveri Helsingin Fitness 24/7 kuntosalille. Olen Ranskasta kotoisin, puhun sujuvasti ranskaa (minun äidinkieli) ja melko hyvin suomea. Lisäksi puhun englantia. Asun Helsingin Kalliossa, ilmoittautuessani Fitness 24/7 kuntosalille ymmärsin että en osaa hyvin käyttää koneita kuntosalille ja tarvitsen myös motivaatiota. Haluaisin tuntea oloni hyväksi kropassani, olla lihaksikas ja hyvässä kunnossa. Olisiko mahdollista löytää treenikaveri joka olisi vähän kuin mallini, seuraan pääsääntöisesti mitä hän tekee. Mieluiten mies. Käyn Kallion -ja Sörnäisten kuntosaleilla. Voin kyllä käydä muulla kuntosalilla, kiitos etukäteen avustasi ja maltan tuskin odottaa olla sinun treenikaveri. Voit tavoittaa minut rohkeasti jättämällä puhelinnumerosi. Voit myös jättää viesti Instagramiin : laupi_bertrand
Treenikaveri Helsingin Fitness 24/7 kuntosalille haussa
Anonyymi
0
70
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774612- 1801867
- 1241570
- 1231100
- 351026
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161011- 78923
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78852- 49852
- 4818