Mä en usko mitään

Anonyymi

Mitä täällä Suomi24:ssä sanotaan!

52

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikset usko, tämähän on kuin raamattu, kaikki totta. Tarinaa Jii-miehestä, jos se jotain tekee, niin aina ihme.

    • Anonyymi

      Ihmehän tuo olis, jos ääntä täällä kuulisit. Tarkoitit tietty printattuja sanoja.😉

      • Anonyymi

        Joo raamattu on printattu monelle kielelle ja se mikä Koraani nyt onkaan.


    • Anonyymi

      Omituinen välkkyvä laite mikä se on? Puhe-elin. Jos omistat niin olet outo.

    • Anonyymi

      Ei ole mitään syytäkään.

    • Sekä miehet että naiset tekevät alustavan valinnan ulkonäön perusteella. Sitten testataan muita ominaisuuksia. 🌹👀

      • Anteeksi, tuli viereiseen ketjuun. 🌹👀


    • Anonyymi

      Teet väärin. Absoluuttinen totuus on täällä.

      • Anonyymi

        En usko ja kuvan nähtyäni ei olis kannattanutkaan uskoa eli ei häävi ja puuttuu seksikkyys voi voi sentään


      • Anonyymi kirjoitti:

        En usko ja kuvan nähtyäni ei olis kannattanutkaan uskoa eli ei häävi ja puuttuu seksikkyys voi voi sentään

        Makunsa kullakin. Sinun makuun on?


      • Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

        Makunsa kullakin. Sinun makuun on?

        Mutta ei ihmisten makuun järkyttävää ja jos ukrainassa on ton näkösii niin ukrainassa on rumii ihmisii mutta miksi et laita kauniita ja seksikkäistä naisista kuvaa aina jotain kummajaisia ja outouksia laita joskus normaali naisen kuva


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta ei ihmisten makuun järkyttävää ja jos ukrainassa on ton näkösii niin ukrainassa on rumii ihmisii mutta miksi et laita kauniita ja seksikkäistä naisista kuvaa aina jotain kummajaisia ja outouksia laita joskus normaali naisen kuva

        Jaa-a, mä taidan sitten tykätä kummajaisista. :'D

        Mutta he on mun silmään viehättäviä. Olenakin on elegantisti kaunis. Mä en välttämättä pidä punkkaria kauniina lävistyksineen ja naamaleimoineen. Tai Tuksuja tuhdeilla meikeillä ja turbohuulilla.

        Elegantimmat naiset viehättää.


      • HALiMONSTERi kirjoitti:

        Jaa-a, mä taidan sitten tykätä kummajaisista. :'D

        Mutta he on mun silmään viehättäviä. Olenakin on elegantisti kaunis. Mä en välttämättä pidä punkkaria kauniina lävistyksineen ja naamaleimoineen. Tai Tuksuja tuhdeilla meikeillä ja turbohuulilla.

        Elegantimmat naiset viehättää.

        Vaikkapa..

        https://i.pinimg.com/236x/5c/c0/93/5cc0933aabb772a9a9341c624b15c0e0.jpg

        https://i0.gmx.at/image/138/33609138,pd=2/sandra-cretu.jpg

        https://upload.wikimedia.org/wikipedia/fi/2/2f/Helli_mua_hiljaa.jpg

        https://lastfm.freetls.fastly.net/i/u/avatar170s/fc1d0e0558634f28b32ae8cf60742f46

        https://www.theplace2.ru/archive/mylene_farmer/img/Mylene_Farmer-2006_2-id68005.jpg


      • Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

        Jaa-a, mä taidan sitten tykätä kummajaisista. :'D

        Mutta he on mun silmään viehättäviä. Olenakin on elegantisti kaunis. Mä en välttämättä pidä punkkaria kauniina lävistyksineen ja naamaleimoineen. Tai Tuksuja tuhdeilla meikeillä ja turbohuulilla.

        Elegantimmat naiset viehättää.

        Tuksulla on ainakin ollut hyvä vartalo eli seksikäs ja naisellinen vartalo


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuksulla on ainakin ollut hyvä vartalo eli seksikäs ja naisellinen vartalo

        Aha.


      • Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

        Aha.

        Eli et ymmärrä naiskauneudesta ja seksikkyydestä mitään vaan tykkäät miehistä taitaa olena olla mies eli transvenstiitti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli et ymmärrä naiskauneudesta ja seksikkyydestä mitään vaan tykkäät miehistä taitaa olena olla mies eli transvenstiitti

        Tosiaan makunsa kullakin


      • Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

        Vaikkapa..

        https://i.pinimg.com/236x/5c/c0/93/5cc0933aabb772a9a9341c624b15c0e0.jpg

        https://i0.gmx.at/image/138/33609138,pd=2/sandra-cretu.jpg

        https://upload.wikimedia.org/wikipedia/fi/2/2f/Helli_mua_hiljaa.jpg

        https://lastfm.freetls.fastly.net/i/u/avatar170s/fc1d0e0558634f28b32ae8cf60742f46

        https://www.theplace2.ru/archive/mylene_farmer/img/Mylene_Farmer-2006_2-id68005.jpg

        Sandralla on muutama hyvä laulu ja mona carita kasvot hyvät mutta tykkäät laihoista poika vartaloisista naisista eli tykkäät pojista ja miehistä ja transvenstiiteistä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sandralla on muutama hyvä laulu ja mona carita kasvot hyvät mutta tykkäät laihoista poika vartaloisista naisista eli tykkäät pojista ja miehistä ja transvenstiiteistä

        Näytin vaan muutaman ELEGANTIN naisen. Tuksuloiset on pissaliisoja ja kaukana elegantista.


      • HALiMONSTERi kirjoitti:

        Näytin vaan muutaman ELEGANTIN naisen. Tuksuloiset on pissaliisoja ja kaukana elegantista.

        En voi sietää naisia jotka on kun mitäkin lunttuja, kännissä räkä naamalla ja tekoripset otsalla, kalsarit vilkkuu helman alta. Hyi saatana.


      • En halua oksentaa juuri syötyä päivällistä.


      • HALiMONSTERi kirjoitti:

        En halua oksentaa juuri syötyä päivällistä.

        Ei pahalla, mutta kun on vähän hienostuneempi maku, niin ei viehätä kassialmat korkokengissä. :D


      • En minä niitä pysty poistelemaan. Tuksu on ehkä sinusta hot, minusta not. Aatelisveri nääs, niin viehättää vähän arvokkaamman oloiset ja hienostuneemmat ladyt. :D



      • Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

        Kattele sinä vähän tyylikkäämpiä vaihteeksi.

        https://youtu.be/dhW1mh7U6-U

        No ihan nättei mut nuorii teinei eli tykkäät teineistä



      • Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

        Aijai, kelpais kainaloon. 😍

        https://youtu.be/C_pGRMlCM3U

        Taidat olla itsekkin teini tai max 20v kun teineistä eli lapsista tykkäät miksi et pidä aikuisista naisista


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla itsekkin teini tai max 20v kun teineistä eli lapsista tykkäät miksi et pidä aikuisista naisista

        31-vuotias ei ole enää lapsi. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla itsekkin teini tai max 20v kun teineistä eli lapsista tykkäät miksi et pidä aikuisista naisista

        Celtic Woman kokoonpanossa vanhin on jo 49-vuotias. Muutkin kaikki yli 30:siä. Nelikymppisiäkin.


      • Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

        Celtic Woman kokoonpanossa vanhin on jo 49-vuotias. Muutkin kaikki yli 30:siä. Nelikymppisiäkin.

        No ainakin näyttää lapsilta eli 13-20v ehkä ovat ali kehittyneitä tai poikia tai jotain mut jos laitetaan tohon vähän naisten vartaloita eli seksiä ja seksikkyyttä niin lola odusoga tuksu jutta urpilainen maria sid on vähän eri naisia eli ovat seksikkäitä naisia


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ainakin näyttää lapsilta eli 13-20v ehkä ovat ali kehittyneitä tai poikia tai jotain mut jos laitetaan tohon vähän naisten vartaloita eli seksiä ja seksikkyyttä niin lola odusoga tuksu jutta urpilainen maria sid on vähän eri naisia eli ovat seksikkäitä naisia

        Hyvin säilyneitä. ;)

        Tai vanha video.


      • Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

        Hyvin säilyneitä. ;)

        Tai vanha video.

        Kai ne ikäisiltään näyttää ja hyvät vartalot heillä saavat murisemaan kun kiihottavat


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kai ne ikäisiltään näyttää ja hyvät vartalot heillä saavat murisemaan kun kiihottavat

        Vartalo voi olla tukevampikin, mutta tyyli on elegantimpi ja arvokkaampi, kun räkälän pinkkihuuli pirkoilla.


      • HALiMONSTERi kirjoitti:

        Vartalo voi olla tukevampikin, mutta tyyli on elegantimpi ja arvokkaampi, kun räkälän pinkkihuuli pirkoilla.

        Kun en vaan pidä halpa makkara ja trash wamp olemuksesta. Se on luontaan poistyöntävä. Hyvä jos nainen osaa kantaa itsensä itseään arvostavasti olematta kuitenkaan snobi tai prinsessa nokka pystyssä.


      • Tuksu on loistava esimerkki naisesta jollaisesta en pidä. Vastenmielinen kun mikä.


      • Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

        Kun en vaan pidä halpa makkara ja trash wamp olemuksesta. Se on luontaan poistyöntävä. Hyvä jos nainen osaa kantaa itsensä itseään arvostavasti olematta kuitenkaan snobi tai prinsessa nokka pystyssä.

        Snobismi vastaa suomen kielen sanoja hienosteleminen ja keikarimaisuus. Sitä on kuvattu narrimaiseksi teeskentelyksi tai tyhjänpäiväisyyksien latteaksi ihailuksi.[1]

        Snobi on turhamainen, hienoina pidettyjen ihmisten jäljittelijä. Samalla kun snobi ihailee vaikutusvaltaisia ja äveriäitä ihmisiä, hän halveksii vähävaraisia ja vaikutusvallaltaan vähäisiä ihmisiä. Snobia kuvaakin toteamus “häpeää köyhää äitiään”. Snobi ilmaisee käyttäytymisellään, ettei hän viihdy siinä taloudellisessa tai sosiaalisessa asemassa, johon hän on joutunut. Hän yrittää nousukasmaisesti päästä ylemmäs yhteiskunnan tikapuilla. Tämä taas vaatii älyllistä liikkuvuutta ja vivahteiden tajua.


      • Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

        Tuksu on loistava esimerkki naisesta jollaisesta en pidä. Vastenmielinen kun mikä.

        Ei nyt puhuta luonteesta eikä naamasta vaan vartalosta tuksulla on youtube videossa putka tilitys haluan uuden miehen täydellinen naaraan vartalo ei siinä puutu mikään vaan on seksikäs vartaloinen eli siinä hänellä on hyvä vartalo


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei nyt puhuta luonteesta eikä naamasta vaan vartalosta tuksulla on youtube videossa putka tilitys haluan uuden miehen täydellinen naaraan vartalo ei siinä puutu mikään vaan on seksikäs vartaloinen eli siinä hänellä on hyvä vartalo

        Heh, olen eri mieltä. Ei varmaan haittaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Snobismi vastaa suomen kielen sanoja hienosteleminen ja keikarimaisuus. Sitä on kuvattu narrimaiseksi teeskentelyksi tai tyhjänpäiväisyyksien latteaksi ihailuksi.[1]

        Snobi on turhamainen, hienoina pidettyjen ihmisten jäljittelijä. Samalla kun snobi ihailee vaikutusvaltaisia ja äveriäitä ihmisiä, hän halveksii vähävaraisia ja vaikutusvallaltaan vähäisiä ihmisiä. Snobia kuvaakin toteamus “häpeää köyhää äitiään”. Snobi ilmaisee käyttäytymisellään, ettei hän viihdy siinä taloudellisessa tai sosiaalisessa asemassa, johon hän on joutunut. Hän yrittää nousukasmaisesti päästä ylemmäs yhteiskunnan tikapuilla. Tämä taas vaatii älyllistä liikkuvuutta ja vivahteiden tajua.

        Sama kun kiipijä. Perseaukisena syntynyt, mutta piireihin pyrkivä paremman aseman toivossa, jonkun nimekkään siivell esimerkiksi. Köyhä nainen nai rikkaan porhon ollakseen jotain. Esimerkiksi.


      • Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

        Heh, olen eri mieltä. Ei varmaan haittaa.

        Et ole vaan näet että hänellä on siinä täydellinen naisen vartalo ja semmonen kun tulis eteesi niin hampaasi olis kiinni hänen pepussansa reidessä masussa tississä selässä sääressä missä vain mistä saat kiinni on se upea siis jos naisista tykkäät mut jos pojista ja miehistä niin sit ei naisen seksikäs ja täydellinen vartalo kiihota mut jorma uotisella olis täydellinen naisen kroppa eli kummasta pidät enemmän naisista vai miehistä


      • HALiMONSTERi kirjoitti:

        Celtic Woman kokoonpanossa vanhin on jo 49-vuotias. Muutkin kaikki yli 30:siä. Nelikymppisiäkin.

        HALiMONSTERi: "Celtic Woman kokoonpanossa vanhin on jo 49-vuotias. Muutkin kaikki yli 30:siä. Nelikymppisiäkin."

        Celtic Woman on minun suosikkibändini. Tässä heidän esityksensä viime kuulta. Aika vanhoja ovat, mutta hyviä.


        https://www.youtube.com/watch?v=Dn1IFddzAJA


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et ole vaan näet että hänellä on siinä täydellinen naisen vartalo ja semmonen kun tulis eteesi niin hampaasi olis kiinni hänen pepussansa reidessä masussa tississä selässä sääressä missä vain mistä saat kiinni on se upea siis jos naisista tykkäät mut jos pojista ja miehistä niin sit ei naisen seksikäs ja täydellinen vartalo kiihota mut jorma uotisella olis täydellinen naisen kroppa eli kummasta pidät enemmän naisista vai miehistä

        Vai niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole vaan näet että hänellä on siinä täydellinen naisen vartalo ja semmonen kun tulis eteesi niin hampaasi olis kiinni hänen pepussansa reidessä masussa tississä selässä sääressä missä vain mistä saat kiinni on se upea siis jos naisista tykkäät mut jos pojista ja miehistä niin sit ei naisen seksikäs ja täydellinen vartalo kiihota mut jorma uotisella olis täydellinen naisen kroppa eli kummasta pidät enemmän naisista vai miehistä

        Taidat olla vain kateellinen siitä vartalosta ja näet että se on upea ja täydellinen ja vastustamaton


      • Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        HALiMONSTERi: "Celtic Woman kokoonpanossa vanhin on jo 49-vuotias. Muutkin kaikki yli 30:siä. Nelikymppisiäkin."

        Celtic Woman on minun suosikkibändini. Tässä heidän esityksensä viime kuulta. Aika vanhoja ovat, mutta hyviä.


        https://www.youtube.com/watch?v=Dn1IFddzAJA

        Tuo on uudempi kokoonpano. Kauniisti kiekasvat. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla vain kateellinen siitä vartalosta ja näet että se on upea ja täydellinen ja vastustamaton

        Joo ei tartte olla.


      • HALiMONSTERi kirjoitti:

        Tuo on uudempi kokoonpano. Kauniisti kiekasvat. :)

        Minun suosikki Celtic Woman esitys on seuraava. Siinä ovat yli 10 vuotta nykyistä nuorempia. Ainakin viulusti on sama ja yksi laulajista.

        https://www.youtube.com/watch?v=HsCp5LG_zNE


    • Usko, tai älä usko. Ihan sama se on sun uskomiset. Ei kukaan täällä yritä vakuuttaa että olisi uskomisen aihetta. Tajuatko ettei sen ole väliä?

    • Anonyymi

      Mikäs täällä nyt niin epäuskottavaa on?

      • Anonyymi

        Uskottavuus on in nykyään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskottavuus on in nykyään

        Eiköhän se ole sitä aina ollut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän se ole sitä aina ollut?

        Jaa, en tiedä mitään, sivusta huutelen.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 109
      2128
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      57
      1996
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1925
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe