JÄÄKAUSI ISKEE

Anonyymi

Ilmasto ei lämpene vaan kylmenee! Katso ulos.

14

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vanha ilmasto"tieteen" sanonta: Jos tosiasiat eivät vastaa teoriaa, muuta tosiasioita.

    • Anonyymi

      Niin no alkuvuosi on ollut pitkän ajan keskiarvoihin noin 1-2 astetatta lämpimämpää ja vielä tiedoksi se lumen määrä ei kerro keskilämpö tilasta yhtään mitään vaikka jotkut tollot muuta väittää.

      • Anonyymi

        Kertoo sen että sit lämpö o surkkia vähä.


    • Anonyymi

      Vanhan kaavan mukaan mennään:

      a) sääuutinen ilmastopalstalla
      b) sääuutisesta tehty virheellinen päätelmä ilmastoon liittyen
      c) eri mieltä olevien ivaaminen

      Taitaa jäädä puuttumaan tuo c - kohta kun siis säätrollaukseen ei tule tarpeeksi vastauksia.

    • Anonyymi

      Juurikin ilmastonmuutoksen takia sateet lisääntyy meillä Suomessa. Jos napajäätiköt sulavat, niin makea vesi eri painoisena verrattuna meriveteen pysäyttää/kääntää Golfvirran.

      Sitten meillä on tällainen sää vielä kesäkuussakin. Heinäkuussa voipi päästä peräti 15°C, jos aurinko oikein porottaa.

      • Anonyymi

        Kyllä alarmistihihu pystyy säveltämään selityksiä.
        Keksi lisää niin sitten taas nauretaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä alarmistihihu pystyy säveltämään selityksiä.
        Keksi lisää niin sitten taas nauretaan.

        EU voisi määrätä vaihtamaan käsitteiden Kylmä ja Lämmin merkitykset päikseen. Silloin ilmasto"tieteen" lausunnot vastaisivat edes jotenkin havainnoitavia tosielämän olosuhteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä alarmistihihu pystyy säveltämään selityksiä.
        Keksi lisää niin sitten taas nauretaan.

        Taidat olla hieman tietämätön. Eli suoraan sanottuna tyhmä ja asioista tietämätön. Minulle on ihan sama, mitä sinä maalaisjuntti luulet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla hieman tietämätön. Eli suoraan sanottuna tyhmä ja asioista tietämätön. Minulle on ihan sama, mitä sinä maalaisjuntti luulet.

        "Taidat olla hieman tietämätön. Eli suoraan sanottuna tyhmä ja asioista tietämätön. Minulle on ihan sama, mitä sinä maalaisjuntti luulet."

        Mielenkiintoinen tieteellinen kommentti tämäkin ???


    • Anonyymi

      Ja taas tupruttelee! Tätä vauhtia jos kesät jatkaa aikaistuistumistaan niin Juhannushiihdoista tulee uusi kansanperinne.

    • Anonyymi

      Onko media mainostanut sitä että antarktiksella oli 3.4 -70,6c lämmintä... ja siellä on syksy... ja siellä koko viime talvi keskinmäärin -50c. Että mikä sulaa?

    • Anonyymi

      Kaikesta öyhötyksestä huolimatta maapallon keskari on ollut nousussa koko 2000-luvun.

      • Anonyymi

        Ilmaston 30-vuoden globaali keskilämpötila 1992-2022 on pysynyt täysin samana.Mitään poikkeavaa muutosta ei ole tapahtunut NOOA. (National Oceanic and Atmospheric Administration)
        Mene sanomaan äitille ,että laittaa pullamaitomössöö.


    • Anonyymi

      Siltä se tosiaan vaikuttaa 7.4.2022. On muuten yhden kaverin syntymäpäivä, täyttää 61 v. Minä kesällä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      895
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      694
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      598
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      38
      598
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      537
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe