löytyykö netistä naista naiselle?

Hei naiset. Netistä on vaikea löytää kumppania. Löytyisikö 33 vuotiaalle naiselle ihanaa naista? Mieluiten itseäni vanhempaa? ;) Olen romanttinen, lämmin ja turvallinen. Minusta on sanottu, että minusta on helppo pitää ;)

10

779

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Täällä olisi sua 10 vuotta vanhempi nainen. Itseäni myös kiinnostaa jonkin verran nuoremmat naiset.. Olen kiinnostunut naisten välisestä lemmestä....

    • Anonyymi

      Hankalaa on. Minä olen bi, mutta kallistun vahvasti lesbouden puolelle. Jos kumppanin löytäisin, niin sen olisi oltava nainen. Kuitenkin, ne harvat kiinnostuneet ovat olleet lähinnä uteliaita, jotka hakevat bi- naista erilaisiin kimppaviritelmiin tai sitten muuten vaan haluavat kokeilla naistenvälistä. Sitten ollaan hämmästyneitä, kun vastaanotto on vähemmän lämmin, vaikka profiilissani selkeästi kerron, mitä etsin.

      Lesbot sitten? Ne harvat aluksi kiinnostuneet ovat kadonneet nopeasti kun ovat saaneet kuulla että olen bi.

      • Anonyymi

        Media aivopessyt sinut. En luovuttaisi miehenä yhtäkään siitiötä muille kuin hetero naisille luonnollisella yhdynnällä. Suosittelen samaa nuille heteromiehille.


    • Anonyymi

      Olen 50 v ja kiinnostunut naisista, mutta sulle taidan olla liian vanha. Olen myöhäisherännäinen, eikä miehiin ole paluuta, kun vain löytyis se ihana nainen❤️

      • Anonyymi

        Moi, olen 30-vuotias nainen ja melko kokematon naisten kanssa. Herääkö mitään ajatuksia, voisitko kuvitella olevasi reilusti nuoremman kanssa?

        Laitatko viestiä jos kiinnostaa [email protected].


      • Anonyymi

        Täällä 50v, blondi, muodokas, vihreät silmät, pusu huulet. Exästä (mies), eronnut 4 vuotta sitten. Jos kokeilisi Onko naisten kesken pysyvämpää... pettynyt miehiin.


    • Anonyymi

      Pimperot on tehty pantavaksi eli siis miesten käyttöön.

    • Anonyymi

      Täällä 45-vuotias nainen ja itseäni nuoremmat naiset kiinnostaa. En mitään vakavaa, vaan haluaisin kokeilla lemmenleikkejä....

    • Anonyymi

      Yritin aikana hakea lesbo naista itselleni. Kävi ilmi että vaikka asuttiin viereisillä paikkakunnilla ja minulla on auto, niin jotenkin vain sen treffien aikaansaaminen oli monille vaikeaa. Ei vain kehdata aidosti viedä asioita eteenpäin. Sitä live tapaamista vierastetaan selvästi. Ehkä monet häpeävät myös seksuaalista suuntautumistaan. Ehkä naiset tykkää unelmoida netissä, mutta reaalimaailma pelottaa.

      • Anonyymi

        Tämähän koskee heterokuvioitakin.
        Tinderissä saatetaan udella ja kysyä kaikki useita päiviä.
        Lopputuloksena ei saada aikaiseksi mitään tapaamista.

        Siksi livenä tapaaminen ainakin heteroilla on parempi kuin piiiitkät viestittelyt jotka eivät johda mihinkään.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      146
      2511
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      412
      2164
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      41
      2018
    4. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      118
      1324
    5. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1310
    6. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      119
      1169
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1113
    8. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      1087
    9. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      124
      1064
    10. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      66
      988
    Aihe