Pääsiäisena kukaan ei soita sinulle koska olet raitis?
Voiko käydä niin
7
123
Vastaukset
- Anonyymi
Ihmettelisi, jollei niin käy.
- Anonyymi
Oi, toivon mukaan ei soittele. Mä aion viettää ihanan vapaan pe-su. Muksu lähtee siskon perheen kanssa mökkeilemään ja mä saan ensimmäisen täysin lapsivapaan viikonlopun kuuten vuoteen. Ah autuutta en aio tehdä yhtään mitään!!!
Toivottavasti kukaan ei soita, koska olen perzziit olalla Tallinnassa. Ja kun kotiudun on mojova krapula.
- Anonyymi
Helposti! Jos jotain jotain alkoholipitoista joisin, olisi se itsetehtyä simaa tippaleipien kanssa.
Ja jos joku soittaa, on se tämä nuori, kaunis, viisas, muutenkin täydellinen ja raitis naisystävä, jonka kanssa lähdemme ulos syömään ja viettämään mukavaa yhdessäoloa yöksi hotelliin. - Anonyymi
Ei soita. Joskus soitti naiset mut sanoin etten jaksa juopotella niin soitot lakkasi.
- Anonyymi
Jos kukaan ei soita, voi soittaa itse hätäkeskukseen, sitten kun kysyvät että mikä hätänä?
Vastaat: Ei minulla ole mitään hätää, soitan sen takia koska sinulla on hätä. - Anonyymi
Kato kuraperse itseäsi,kun vanhenet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä viidestä on valmis luopumaan venäläisestä energiasta
hinnannoususta huolimatta. Suomalaiset vastustavat tiukasti putinismia. https://yle.fi/uutiset/3-124468571742974Sale on loistava presidentti
Tulipa joskus kirjoitettua, että natojäsenyys tulee saada aikaa "Salen" aikana ja nyt se alkaa realisoitua " natoon jo huomenna" - teeman on hyväksyny2462301Onko sinulla nainen sen miehen kanssa ihan älytön juttu?
Vai mitä se tämä kaikki teidän pelinne täällä oikein on? Jospa se on vain sellaista kevyttä ja ohimenevää ihastumista..? Taitaa olla. Niin minä nyt vä1141358Ano Turtiainen: Suomi olisi voinut olla Pohjolan Sveitsi
Mitä kenelläkään voisi olla tällaista mielikuvaa vastaan?3701294- 491222
- 1081038
- 73894
- 43820
- 52777