Mun viiltelyväline vietiin, mitä teen!?

Anonyymi

Eli siis mun äiti vei eilen mun sakset (viiltelen siis niillä) ja en löydä niitä mistään. Mitä mä teen? Tuun hulluks jos en saa kokee sitä kipua. Kertokaa mitä muita välineitä on? Mieluiten semmosii joista ei tulis verta, en kumminkaan haluu sotkee joka paikkaa. Yritän viel löytää ne sakset mut jos en löydä niin tarvin jonku muun. Eli antakaa välineideoita

29

130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      juuresveitsi

      • Anonyymi

        En mä viitti ku sit tulis verta. Ja mitä mun porukat sanois jos ne vaa näkis et mul on randomisti juuresveitsi mun huoneessa


    • Anonyymi

      Ty
      Työntämällä kynttä toisen alle oon joskus saanut apua. On vaaratontakin. Myös voi tietenkin purra jorain paikkaansa. Nää voi voi kuulostaa monesta oudolta, mutta on parempi vaihtoehto.

    • Anonyymi

      Se on yksinkertaista. Sä et viiltele. Jos sä oot siinä tilanteessa että 'tuut hulluks' kannattaa hankkia professional help.

      • Anonyymi

        Tajuutko miten hankalaa on lopettaa viiltely varsinkin ku on tehny sitä jo kauan? En haluu hankkii apua koska:

        1. Mua hävettää

        2. En haluu huolestuttaa muita

        3. En myöskään haluu olla vaivaks muille


    • Anonyymi

      Mitä jos laittasit ihan vaan kuminauhan ranteeseen ja sitä venytät ja napsauttelet ihoa vasten. Ei jää arpia niinku viiltelystä

    • Anonyymi

      pyydä jotain kaveriasi vetämään sinua turpaan, voi olla että aivoissa silloin jotain loksahtaisi kohdalleen

    • Anonyymi

      Myötistä sekoilevalle huomiohuoralle

    • Hei,

      Jos haluat jutella viiltelystä, ja ajatuksistasi muutenkin, jonkun turvallisen aikuisen kanssa, niin tässä tiedoksesi mahdollisia paikkoja:

      https://sekasin247.fi/

      Sekasin-chat nuorille on auki vuoden jokaisena päivänä, maanantaista perjantaihin klo 9-24 sekä lauantaisin ja sunnuntaisin 15-24. Chatissa päivystävät mielenterveyden ammattilaiset sekä koulutetut vapaaehtoiset.

      Myös Tukinetissä on monenlaisia palveluita, joita voit halutessasi käyttää. Tukinetissä voi jutella ammattilaisten kanssa tai saada vertaistukea. Palvelumuotoina ovat tukisuhteet, ryhmäkeskustelut, ryhmächatit ja yksilöchatit.

      Tukinet -tukipisteesi netissä, https://tukinet.net/

      Tukinet on avoinna kellon ympäri vuoden jokaisena päivänä. Tukinetin kaikki palvelut saa maksutta käyttöönsä, kun on anonyymisti rekisteröitynyt ja kirjautunut sivuille. Osaa palveluista voi käyttää ilmankin rekisteröitymistä.

      Ystävällisin terveisin
      SOS-kriisikeskus/Kata

      • Anonyymi

        Jos meen tonne sivulle ni ei kai ne kerro mun vanhemmille mitään mistä puhun?


    • Anonyymi

      Evoluutio as its finest. Ja jos oon nii tyhmä ettet keksi mitään muuta välinettä jolla voi viillellä nii voi hyvä tavaton. Ajattele paljon sä tuut vanhempana katumaan niitä jälkiä. Puhu vanhemmilles kunnolla pöydän ääressä sun ongelmista. Ja toivottavati pääset hoitoon sen jälkeen.

      • Anonyymi

        Mua ei kiinnosta tuunko katumaan niitä jälkiä myöhemmin, se on sen ajan murhe mä löysin jo toisen välineen. En haluu puhuu viiltelystäni ku ne huolestuis musta vielä entisestään enkä haluu antaa niille enempää stressiä ku mul on yks toinenki ongelma eli pitää kestää siis yksin. Plus mä vihaan puhuu ongelmistani


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua ei kiinnosta tuunko katumaan niitä jälkiä myöhemmin, se on sen ajan murhe mä löysin jo toisen välineen. En haluu puhuu viiltelystäni ku ne huolestuis musta vielä entisestään enkä haluu antaa niille enempää stressiä ku mul on yks toinenki ongelma eli pitää kestää siis yksin. Plus mä vihaan puhuu ongelmistani

        Kuuleppa, kyllä se puhuminen on nyt avain kaikkeen jos ei vanhemmille niin sitten tahoihin mitä yllä mainittiin. Haluat suojella vanhempia mikä on ymmärrettävää mutta kyllä minä vanhempana haluaisin tietää jos lapseni viiltelee. Sulla on varmasti tosi paha olla, toivottavasti pystyt puhua tai kirjoittaa tahoille jotka auttaa.


    • Anonyymi

      Tuli mieleen että viiltelet varmaan paikkaan jota vanhempasi eivät näe.

      • Anonyymi

        Ei, mä viiltelen ihan käsivarteen ja jäin siitä oikein mallikkaasti kiinni äidille ku tein hedelmärahkaa ja se näki ne jäljet. Sen takiihan se ne sakset varmaan vei


    • Anonyymi

      Fiskarsin 10 - hevosvetoinen vältti on ihan kätevä.

    • Anonyymi

      meinaatko pitää pitkähihaisia paitojan niin kauan kun asut kotona ja miten peität arvet kesällä kun meette uimaan?

      • Anonyymi

        Jäin äidille joku viikko sitte kiinni et kyl se tietää mut toivon et se unohtais


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jäin äidille joku viikko sitte kiinni et kyl se tietää mut toivon et se unohtais

        Onko äitisi sokeutumassa jos hän ei näe niitä viiltojälkiä myöhemmin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko äitisi sokeutumassa jos hän ei näe niitä viiltojälkiä myöhemmin?

        Heh heh, ollaanpa sitä vitsikkäitä. En tarkottanu tota vaan sitä, että se unohtais näkemänsä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh heh, ollaanpa sitä vitsikkäitä. En tarkottanu tota vaan sitä, että se unohtais näkemänsä

        Miten äitsi on nähnyt ne jäljet jos siitä viiltelystä ei jää jälkiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten äitsi on nähnyt ne jäljet jos siitä viiltelystä ei jää jälkiä?

        Mitä hemmettii? Mä en sanonu missään vaihees et se ei ois nähny niitä?? Kun se on nähnyt ne!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä hemmettii? Mä en sanonu missään vaihees et se ei ois nähny niitä?? Kun se on nähnyt ne!

        Mä ymmärsin että sä jatkat viiltelyä niin meinaatko pitää pitkähihaisia niin kauan kun asut vielä vanhempien luona?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä ymmärsin että sä jatkat viiltelyä niin meinaatko pitää pitkähihaisia niin kauan kun asut vielä vanhempien luona?

        No en tiedä miten pukeudun mut koitan kyl piilotella sitä. Tai no se on ihan sama ku oon jo kuitenki jääny kiinni. Paitsi jos en piilottele sitä ni joudun varmaan keskustelemaan aiheesta ihan vitusti joka on aivan helvetin rasittavaa. No, en tiiä vielä mitä teen. Plus, näillä keleillä tuskin mitään T-paitaa joutuu pitämään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en tiedä miten pukeudun mut koitan kyl piilotella sitä. Tai no se on ihan sama ku oon jo kuitenki jääny kiinni. Paitsi jos en piilottele sitä ni joudun varmaan keskustelemaan aiheesta ihan vitusti joka on aivan helvetin rasittavaa. No, en tiiä vielä mitä teen. Plus, näillä keleillä tuskin mitään T-paitaa joutuu pitämään

        Tiesitkö että Suomessakin tulee kesä ja meinaatko helteillä pitää pitkähihasta?Tulee muuten helteellä hiki jos on pitkiä hellepäiviä ja sä joudut pitää pitkähihasta koska muuten viiltely paljastuu.Ja eiköhän sun äiti ihmettele kun pidät helteillä pitkähihaista ja sä et voi vedota siihen että sulla on kylmä jos ulkona on yli 25 astetta lämmintä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiesitkö että Suomessakin tulee kesä ja meinaatko helteillä pitää pitkähihasta?Tulee muuten helteellä hiki jos on pitkiä hellepäiviä ja sä joudut pitää pitkähihasta koska muuten viiltely paljastuu.Ja eiköhän sun äiti ihmettele kun pidät helteillä pitkähihaista ja sä et voi vedota siihen että sulla on kylmä jos ulkona on yli 25 astetta lämmintä.

        Mulla on myös syömishäiriö jonka takii mulla on aivan saakelin kylmä 24/7 eli en usko et paljoo ihmettelee. Ja oon ennenkin pärjänny pitkähihasel kesällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on myös syömishäiriö jonka takii mulla on aivan saakelin kylmä 24/7 eli en usko et paljoo ihmettelee. Ja oon ennenkin pärjänny pitkähihasel kesällä

        Mutta hienoa.Sittenhän sulla ei ole mitään ongelmaa viiltelyn suhteen.Kaupasta saa aina uusia saksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta hienoa.Sittenhän sulla ei ole mitään ongelmaa viiltelyn suhteen.Kaupasta saa aina uusia saksia.

        Niin. On myös kaikenlaisii käsikoruja ja scrunchieita (en tiiä kirjotinko oikein mut ihsm) yms jolla ne arvet voi peittää. Täytyy vaan tulla ovelammaks niiden peittelyssä


    • Anonyymi

      Vian ei tarvitse olla iso, jos se on päässä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      121
      2231
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      102
      1324
    3. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      314
      1033
    4. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      94
      994
    5. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      107
      990
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      85
      896
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      44
      690
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      248
      677
    9. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      660
    10. 50
      654
    Aihe