Kuntosali, jossa useita ilmoituksia seinillä tekstillä "Desinfioi laitteet ja välineet käytön jälkeen, kiitos". Kävijät lienevät pääosin ainakin lukutaidon sekä suht käyvän ÄO:n omaavia henkilöitä. Mutta näin ei ilmeisesti ole, koska todella monet kävijät eivät ilmoitusten pyyntöä noudata. Ällöttävää touhua. Mitä näiden typerysten päässä liikkuu? Vai liikkuuko mitään?
Miksi olet ääliö kuntosalilla kävijä?
Anonyymi
3
144
Vastaukset
- Anonyymi
Lapsellista ja pakokauhuista touhua. Jos noin pelottaa nuhabasillit, pysy navetassasi.
Huh huh - Anonyymi
En odota kanssaihmisiltäni mitään! Ennen uuteen vempaimeen tarttumista, hölvään sen kunnolla koska edellinen käyttäjä on todennäköisesti jättänyt sen tekemättä.
Eukkoni on immuunikatoinen riskiryhmäläinen ja olen ollut hygieenikko jo ennen koronaakin. Toistaiseksi onnistunut.
Espanjan kylämme salilla on ohjeena oman pyyhkeen käyttäminen.
Peffan alle, selän taakse jne. oma pyyhe eristämään. Ei hassumpi toimenpide.- Anonyymi
Niinkö? Mielenkiintoista.
Buaahhaahhaaaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774612- 1801867
- 1241570
- 1231100
- 351026
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161011- 78923
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78852- 49852
- 4818