Kuinka saa makkaran hajun pois sormista?

Anonyymi

Kun pilkkoo nakkeja ja vastaavia jää sormiin ällöttävä lemu. Ei auta vaikka pesisi fairyllä kuumalla vedellä monta kertaa. Onko mitään tapaa saa tuo katku pois käsistä?

19

174

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lv saippualla tulee puhdasta. Ei ainakaan minulla ole ollut tuollaista ongelmaa. Fairy on tiskiaine ei käsienpesuaine.

    • Anonyymi

      Niin taitaa nyt olla tuo homma psykoloogista, kyllä minulla hajut käsistä lähtee fairylla, kokkina käsittelen paljon eri ruoka-aineita päivittäin ja fairy kyllä poistaa hajut. Olisko syynä tuo kuuma vesi, se nimittäin aukaisee huokoset ja maut imeytyvät ihoon paremmin, käytä haaleaa vettä ja fairya.

    • Anonyymi

      Nakkisormista ei lähde mitenkään, amputointi ainoa keino.

    • Anonyymi

      Osta kunnollisia makkaroita niin ei jää häiritseviä hajuja ja makuja kun imeskelet peukaloa tyytyväisenä masu täynnä nakkikeittoa. Miten ihmeessä yleensäkin pilkot jos siitä jää hajuja sormiin? Itse ainakin pilkon terävillä veitsillä eikä sormiin jää sen kummemmin mitään hajuja 🤣🤣🤣

    • Anonyymi

      Käytä hanskoja tuohon hommaan.

    • Anonyymi

      Jätä makkarat ja nakit ostamatta, niin ei haise sormet.

    • Anonyymi

      Nakit voi halutessaan pilkkoa muvipakkauksen läpikin tai kovamuovipakkausessa veitsen kärjellä, tiputtaa vaan sitten mihin haluaa. Itse olen käyttänyt niin hyvänmalkuisia nakkeja ettei tuoksu haittaa, mutta jos omistat rakin niin on tietysti vaara että alkaa järsiä sormiasi.

    • Anonyymi

      Kuussa on käyty, mutta ei keksitty vielä valmiiksi pilkottuja nakkeja.

      • Anonyymi

        Kaikkea keksitään. Viime viikolla huomasin City-Marketissa kypsennettyjä siskonmakkarapalleroita.


      • Anonyymi

        Vuosikausia on saanut ravintoloihin 3kg paketissa eri lihataloilta, mutta miksi ne eivät tee sitä kuluttajille kauppoihin pienemmissä erissä?
        Ehkä ne ajattelevat ihan oikein, että uusavuttomatkin osaavat pilkkoa 300g nakkeja itsekin, no eipä vaan osaakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuosikausia on saanut ravintoloihin 3kg paketissa eri lihataloilta, mutta miksi ne eivät tee sitä kuluttajille kauppoihin pienemmissä erissä?
        Ehkä ne ajattelevat ihan oikein, että uusavuttomatkin osaavat pilkkoa 300g nakkeja itsekin, no eipä vaan osaakaan.

        Ei se ole osaamisesta kiinni, vaan siitä että se on kokonaisuutena työlästä, koska leikkuulaudat, veitset ym. saastuvat ja ne pitää sitten puhdistaa.

        Valmiiksi pilkotut tuotteet helpottavat ruoanlaittoa. Ei kaikkea tarvitse nykyaikana enää mahdollisimman työläästi tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole osaamisesta kiinni, vaan siitä että se on kokonaisuutena työlästä, koska leikkuulaudat, veitset ym. saastuvat ja ne pitää sitten puhdistaa.

        Valmiiksi pilkotut tuotteet helpottavat ruoanlaittoa. Ei kaikkea tarvitse nykyaikana enää mahdollisimman työläästi tehdä.

        "Ei se ole osaamisesta kiinni, vaan siitä että se on kokonaisuutena työlästä, koska leikkuulaudat, veitset ym. saastuvat ja ne pitää sitten puhdistaa."

        Eikö näin vaikeassa elämäntilanteessa kannata lopettaa syöminen kokonaan? Siinähän saastuu lautaset ja lusikat, jotka pitää sitten puhdistaa syönnin jälkeen. Kertaukäyttöastioita ei voi käyttää kun siellä on pakkaajan räkää ja munakarvoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole osaamisesta kiinni, vaan siitä että se on kokonaisuutena työlästä, koska leikkuulaudat, veitset ym. saastuvat ja ne pitää sitten puhdistaa.

        Valmiiksi pilkotut tuotteet helpottavat ruoanlaittoa. Ei kaikkea tarvitse nykyaikana enää mahdollisimman työläästi tehdä.

        Myös lautaset ja ruokailuvälineet saastuu, ei kannata syödä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole osaamisesta kiinni, vaan siitä että se on kokonaisuutena työlästä, koska leikkuulaudat, veitset ym. saastuvat ja ne pitää sitten puhdistaa.

        Valmiiksi pilkotut tuotteet helpottavat ruoanlaittoa. Ei kaikkea tarvitse nykyaikana enää mahdollisimman työläästi tehdä.

        Ja olohuoneen nurkassa istuva Perakin alkaa haisemaan ja saastumaan.........


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ei se ole osaamisesta kiinni, vaan siitä että se on kokonaisuutena työlästä, koska leikkuulaudat, veitset ym. saastuvat ja ne pitää sitten puhdistaa."

        Eikö näin vaikeassa elämäntilanteessa kannata lopettaa syöminen kokonaan? Siinähän saastuu lautaset ja lusikat, jotka pitää sitten puhdistaa syönnin jälkeen. Kertaukäyttöastioita ei voi käyttää kun siellä on pakkaajan räkää ja munakarvoja.

        Saat sinä vaikka paskantaa kattiloihisi, jos perseen käyttäminen aivojen tilalla ruoanlaitossa on itsellesi koko touhun pääpointti.


    • Anonyymi

      Nyt olisi nakit tarjouksessa, mutta ovat harmittavasti niitä pitkulaisia eikä valmiiksi pilkottuja.

      • Anonyymi

        Todella hankalaa ilman hampaita, miksi teitä hampaattomia aina syrjitään. Kokeile jauhelihaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella hankalaa ilman hampaita, miksi teitä hampaattomia aina syrjitään. Kokeile jauhelihaa.

        Mistä saa nakkeja jauhettuna?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä saa nakkeja jauhettuna?

        Laita lihamyllyyn tai jos joku pureskelee valmiiksi.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      375
      4819
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1924
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1662
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1576
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      257
      1510
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1387
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1274
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe