Laihdutuskusetus on paljastunut,jatkuva nälkä

Anonyymi

Nyt on tämä laihdutuskusetus lopullisesti paljastunut.Laihduttajan ruokavalio on todellisuudessa hyvin vaatimaton ja yksinkertainen.

Jos menet ruokakauppaan ja olet laihduttaja et saa ostaa sieltä paljon mitään vaikka kauppa ON täynnä satoja erillaisia elintarvikkeita.

Sen minkä laihduttaja saa ostaa on VAIN kasvikset,juurekset ja vähän hedelmiä.
Sekä pienissä määrin lihaakin.
Ei ole mitenkään mahdollista syödä päivän aikana vain 1300-1500 kaloria jos ostetuissa elintarvikkeissa ON esim leipää,jugurttia,riisiä,pastaa,karkkia yms
JOS ostat ja syöt jotain kaloripitoista ruokaa sinun pitää olla nälässä koska ruokamäärät ON silloin liian pieniä eikä ne toimi muutenkaan niin hyvin laihdutuksessa kuin kasvikset ja juurekset.

Olen itse nyt syönyt noin viikon vain kasviksia ja juureksia ja hyvin on paino alkanut laskemaan ja olo on ollut erittäin hyvä sekä ruoka hyvän makuista ja annoskoot todella suuria.
Nälkää EI OLE ollut ollenkaan.Erityisesti tätä jatkuvaa nälkää mikä on ollut yleensä aina kun ennen olen laihduttanut ei ole ollut tällä kasvisruokavaliolla.
Jatkuva nälkä on todellisuudessa SUURIN lihomisen syy.

Tässä yksi juttu.Aiheesta löytyy vaikka kuinka paljon gooklesta.Siihen näyttää löytyvän kymmeniä syitä.Todellisuudessa SYY ON HUONO RAVINTO
https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000005453340.html

Tässä yksi toinen juttu.Kaikki täyttä valetta.Todellinen SYY ON HUONO RAVINTO
https://askelterveyteen.com/10-asiaa-jotka-aiheuttavat-jatkuvaa-nalkaa/

127

1469

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se jatkuva nälkä johtuu siis siitä että syöt niin paskaa ruokaa että sillä EI lähde nälkä.
      Se paskaruoka tekee vain sen että syömisen jälkeen ON uudestaan nälkä.

      Vasta sitten KUN olet laihtunut voit alkaa syömään kaikkia elintarvikkeita mitä kaupasta löytyy,mutta silloinkin PITÄÄ varoa ettei syö niitä LIIKAA.Muuten lihoo takaisin entiseen painoonsa.

      Kasviksista saa tarpeeksi myös proteenia lihaspainon ylläpitämiseen,ja sitä voi täydentää syömällä pienellä lihamäärällä.
      Esim metsän eläimet esim hirvi joka lihapaino ON keskimäärin 180 kiloa kiloa ei syö yhtään lihaa VAAN kasviksia
      Ravinto (wikmeniasta)
      Alkukesästä hirvi käyttää pääosan vuorokauden pitkästä valoisasta ajasta ruokailuun
      Monenlaista kasviravintoa, etenkin versoja, pieniä oksia, puunkuorta, jäkäliä; kesällä heiniä ja ruohokasveja, myös vesikasveja; viljaa jos vain saatavilla. Suuri hirvi voi syödä kesällä jopa 50 kg vuorokaudessa.

    • Anonyymi

      Laihduttaja EI SAA käyttää mitään viljatuotteita koska vilja muuttuu kehossa sokeriksi.
      Sokeria on myös juureksissa,mutta ne määrät ON niin pieniä että se ei haittaa.Se sokeri mitä niistä saa on huomattavasti parempilaatuista kuin viljan hiilihydraatti.
      (sokeri ja hiilihydraatti ON sama asia)

      Kaikki viljat on samaa sokeria,EIKÄ VAIN vehnä
      https://yle.fi/aihe/artikkeli/2014/03/19/eroon-vehnasta

      • Anonyymi

        Dosentti Micael Fogelblom sanoo kyllä, että täysjyvävilja edistää terveyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Dosentti Micael Fogelblom sanoo kyllä, että täysjyvävilja edistää terveyttä.

        Anteeksi siis Mikael Fågelblom


      • Anonyymi

        "(sokeri ja hiilihydraatti ON sama asia)"

        Älä ala Veijoilemaan.

        Sokeri on toki hiilihydraatti, mutta kaikki hiilihydraatit eivät ole sokeria. Sokerit ja hiilihydratit käyttäytyvät ihmiskehossa eri lailla, eikä kysymys ole vain verensokerin vaihteluista.

        Maallikoille on tehty yksinkertaistettu malli, joka toimii. Siinä huomioidaan ns. lisätty sokeri, jonka määrä ilmoitetaan elintarvikepakettien kyljessä. Jos pidät lisätyn sokerin määrän alle 50 g/vrk niin uskallan väittää että yli 90% todennäköisyydellä pysyt normaalipainoisena, tai jos olet ylipainoinen, alat laihtumaan.

        Omien tutkimusten mukaan painoni pysyy samana vielä 70 g/vrk sokerimäärällä kun harrastan kevyttä liikuntaa, mutta 90 g/vrk johtaa painonnousuun.

        Kun väite oli että laihduttaja ei saa käyttää mitään viljatuotteita, niin minä syön pullaa ja leipää päivittäin, puuroakin joskus. Paino on pudonnut 30 kg, joten ei noiden poisjättäminen ole mikään ehdottomuus, minkä tahansa asian syömisessä määrä ratkaisee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "(sokeri ja hiilihydraatti ON sama asia)"

        Älä ala Veijoilemaan.

        Sokeri on toki hiilihydraatti, mutta kaikki hiilihydraatit eivät ole sokeria. Sokerit ja hiilihydratit käyttäytyvät ihmiskehossa eri lailla, eikä kysymys ole vain verensokerin vaihteluista.

        Maallikoille on tehty yksinkertaistettu malli, joka toimii. Siinä huomioidaan ns. lisätty sokeri, jonka määrä ilmoitetaan elintarvikepakettien kyljessä. Jos pidät lisätyn sokerin määrän alle 50 g/vrk niin uskallan väittää että yli 90% todennäköisyydellä pysyt normaalipainoisena, tai jos olet ylipainoinen, alat laihtumaan.

        Omien tutkimusten mukaan painoni pysyy samana vielä 70 g/vrk sokerimäärällä kun harrastan kevyttä liikuntaa, mutta 90 g/vrk johtaa painonnousuun.

        Kun väite oli että laihduttaja ei saa käyttää mitään viljatuotteita, niin minä syön pullaa ja leipää päivittäin, puuroakin joskus. Paino on pudonnut 30 kg, joten ei noiden poisjättäminen ole mikään ehdottomuus, minkä tahansa asian syömisessä määrä ratkaisee.

        "Maallikoille on tehty yksinkertaistettu malli, joka toimii. Siinä huomioidaan ns. lisätty sokeri, jonka määrä ilmoitetaan elintarvikepakettien kyljessä. Jos pidät lisätyn sokerin määrän alle 50 g/vrk niin uskallan väittää että yli 90% todennäköisyydellä pysyt normaalipainoisena, tai jos olet ylipainoinen, alat laihtumaan."

        Tuossa on kyllä virhe. Elintarvikepakkauksissa on mainittulakisääteisesti kokonaissokerin määrä, ei lisätyn sokerin määrää. Mikä on huono juttu, mutta lakia on noudatettava.

        Esim. maidossa on pakkausselosteen mukaan sokeria 4,9 prosenttia vaikkei siinä ole lisättyä sokeria ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Maallikoille on tehty yksinkertaistettu malli, joka toimii. Siinä huomioidaan ns. lisätty sokeri, jonka määrä ilmoitetaan elintarvikepakettien kyljessä. Jos pidät lisätyn sokerin määrän alle 50 g/vrk niin uskallan väittää että yli 90% todennäköisyydellä pysyt normaalipainoisena, tai jos olet ylipainoinen, alat laihtumaan."

        Tuossa on kyllä virhe. Elintarvikepakkauksissa on mainittulakisääteisesti kokonaissokerin määrä, ei lisätyn sokerin määrää. Mikä on huono juttu, mutta lakia on noudatettava.

        Esim. maidossa on pakkausselosteen mukaan sokeria 4,9 prosenttia vaikkei siinä ole lisättyä sokeria ollenkaan.

        Olet muuten oikeassa. Mutta yhtäkaikki, olen tuolla sokerin määrällä laskenut ja pitämällä se alle 50 g/vrk olen onnistunut pitämään painoni samassa tai jopa laskemaan.

        Mutta hyvä korjaus, en ollut itsekään tajunnut asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet muuten oikeassa. Mutta yhtäkaikki, olen tuolla sokerin määrällä laskenut ja pitämällä se alle 50 g/vrk olen onnistunut pitämään painoni samassa tai jopa laskemaan.

        Mutta hyvä korjaus, en ollut itsekään tajunnut asiaa.

        Kiva kun joku kiittää ja myöntää virheensä eikä ala haistattelemaan. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "(sokeri ja hiilihydraatti ON sama asia)"

        Älä ala Veijoilemaan.

        Sokeri on toki hiilihydraatti, mutta kaikki hiilihydraatit eivät ole sokeria. Sokerit ja hiilihydratit käyttäytyvät ihmiskehossa eri lailla, eikä kysymys ole vain verensokerin vaihteluista.

        Maallikoille on tehty yksinkertaistettu malli, joka toimii. Siinä huomioidaan ns. lisätty sokeri, jonka määrä ilmoitetaan elintarvikepakettien kyljessä. Jos pidät lisätyn sokerin määrän alle 50 g/vrk niin uskallan väittää että yli 90% todennäköisyydellä pysyt normaalipainoisena, tai jos olet ylipainoinen, alat laihtumaan.

        Omien tutkimusten mukaan painoni pysyy samana vielä 70 g/vrk sokerimäärällä kun harrastan kevyttä liikuntaa, mutta 90 g/vrk johtaa painonnousuun.

        Kun väite oli että laihduttaja ei saa käyttää mitään viljatuotteita, niin minä syön pullaa ja leipää päivittäin, puuroakin joskus. Paino on pudonnut 30 kg, joten ei noiden poisjättäminen ole mikään ehdottomuus, minkä tahansa asian syömisessä määrä ratkaisee.

        Kyllä ne pitää jättää pois kokonaan JOS haluaa tuloksia.Heti kun jätin ne kaikki pois kokonaan painoni on laskenut nyt 3 kiloa viikossa.Kalorimäärät siis PIENENYYY PUOLELLA vaikka ruokamäärät on suuria.Ruoka on erittäin hyvää vaikka se on tehty vain kasviksista ja juureksista.Toinen etu on se että se on halpaa.Voi olla että vain 4 euroa päivässä,koska marjat ja hedelmät on omasta takaa.

        Olo on HUOMATTAVASTI parempi kuin ennen ja paino laskee itsestään ja nopeasti.
        Erittäin hyvät energiatasot.Pyörälenkit on ollut nyt 3,5 tuntia päivässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "(sokeri ja hiilihydraatti ON sama asia)"

        Älä ala Veijoilemaan.

        Sokeri on toki hiilihydraatti, mutta kaikki hiilihydraatit eivät ole sokeria. Sokerit ja hiilihydratit käyttäytyvät ihmiskehossa eri lailla, eikä kysymys ole vain verensokerin vaihteluista.

        Maallikoille on tehty yksinkertaistettu malli, joka toimii. Siinä huomioidaan ns. lisätty sokeri, jonka määrä ilmoitetaan elintarvikepakettien kyljessä. Jos pidät lisätyn sokerin määrän alle 50 g/vrk niin uskallan väittää että yli 90% todennäköisyydellä pysyt normaalipainoisena, tai jos olet ylipainoinen, alat laihtumaan.

        Omien tutkimusten mukaan painoni pysyy samana vielä 70 g/vrk sokerimäärällä kun harrastan kevyttä liikuntaa, mutta 90 g/vrk johtaa painonnousuun.

        Kun väite oli että laihduttaja ei saa käyttää mitään viljatuotteita, niin minä syön pullaa ja leipää päivittäin, puuroakin joskus. Paino on pudonnut 30 kg, joten ei noiden poisjättäminen ole mikään ehdottomuus, minkä tahansa asian syömisessä määrä ratkaisee.

        "(sokeri ja hiilihydraatti ON sama asia)"

        Älä ala Veijoilemaan."

        Mitä et asiassa ymmärtänyt???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne pitää jättää pois kokonaan JOS haluaa tuloksia.Heti kun jätin ne kaikki pois kokonaan painoni on laskenut nyt 3 kiloa viikossa.Kalorimäärät siis PIENENYYY PUOLELLA vaikka ruokamäärät on suuria.Ruoka on erittäin hyvää vaikka se on tehty vain kasviksista ja juureksista.Toinen etu on se että se on halpaa.Voi olla että vain 4 euroa päivässä,koska marjat ja hedelmät on omasta takaa.

        Olo on HUOMATTAVASTI parempi kuin ennen ja paino laskee itsestään ja nopeasti.
        Erittäin hyvät energiatasot.Pyörälenkit on ollut nyt 3,5 tuntia päivässä.

        Sulla on niin rajut menetelmät että hirvittää.

        Jos joku tuote epäilyttää niin se on jätettävä täysin pois tai jos joku näyttää olevan sopiva niin sitten syödään sitä 100% teholla.

        EIkö kannattaisi tehdä vähän pienempiä korjauksia kerrallaan, viljatuotteet sopii laihduttajallekin, jos niitä osaa käyttää. Jos et osaa niin sittenhän sun tarttee jättää ne kokonaan pois, mutta en alkaisi tuota yleispätevänä ohjeena toitottamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on niin rajut menetelmät että hirvittää.

        Jos joku tuote epäilyttää niin se on jätettävä täysin pois tai jos joku näyttää olevan sopiva niin sitten syödään sitä 100% teholla.

        EIkö kannattaisi tehdä vähän pienempiä korjauksia kerrallaan, viljatuotteet sopii laihduttajallekin, jos niitä osaa käyttää. Jos et osaa niin sittenhän sun tarttee jättää ne kokonaan pois, mutta en alkaisi tuota yleispätevänä ohjeena toitottamaan.

        Se on tehokkain tapa laihtua,eikä liho takaisin.Näissä dieteissä joissa syödään vähän lihoo yleensä kaiken takaisin.Myös laihdutuksenaikainen olo on sokerittomalla dietillä 10 kertaa parempi (jatkuvaa nälkää EI ole yhtään.Ylimääräistä ruokaa EI tee yhtään mieli)

        EN SYÖ siis melkein ollenkaan
        rasvaa,
        sokeria,
        maitotuotteita
        viljatuotteita,
        lihaa

        Sokeri vaikuttaa huumeen tavoin.Jos syö sokeria tai jotain missä on sokeria se panee syömään ruokaa koko ajan lisää.KAIKKI VILJAT ON SOKERIA,koska KAIKKI vilja MUUTTUU kehossa sokeriksi.Olen aivan varma KOSKA olen syönyt roskaruokaa ja sokeria aina erittäin paljon JA tästä asiasta ON tieteellisesti tutkittuakin tietoa.
        Sen eron olotilassa huomaa noin viikossa kun sen ON jättänyt KOKONAAN pois.

        Sokeri ON huume
        https://tieku.fi/ihminen/aivot/sokeri-on-aivoille-huumetta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on tehokkain tapa laihtua,eikä liho takaisin.Näissä dieteissä joissa syödään vähän lihoo yleensä kaiken takaisin.Myös laihdutuksenaikainen olo on sokerittomalla dietillä 10 kertaa parempi (jatkuvaa nälkää EI ole yhtään.Ylimääräistä ruokaa EI tee yhtään mieli)

        EN SYÖ siis melkein ollenkaan
        rasvaa,
        sokeria,
        maitotuotteita
        viljatuotteita,
        lihaa

        Sokeri vaikuttaa huumeen tavoin.Jos syö sokeria tai jotain missä on sokeria se panee syömään ruokaa koko ajan lisää.KAIKKI VILJAT ON SOKERIA,koska KAIKKI vilja MUUTTUU kehossa sokeriksi.Olen aivan varma KOSKA olen syönyt roskaruokaa ja sokeria aina erittäin paljon JA tästä asiasta ON tieteellisesti tutkittuakin tietoa.
        Sen eron olotilassa huomaa noin viikossa kun sen ON jättänyt KOKONAAN pois.

        Sokeri ON huume
        https://tieku.fi/ihminen/aivot/sokeri-on-aivoille-huumetta

        "Se on tehokkain tapa laihtua,eikä liho takaisin."

        Paljonko olet laihtunut viimeisen vuoden aikana?

        Minä olen laihtunut 20kg viimeisen vuoden aikana, ihan tekemällä vaan pieniä muutoksia, joten jos tuo "kaikki tai ei mitään" menetelmästi on tehokkain tapa niin kyllä sinulta varmasti on tuplaten painoa lähtenyt, eli 40 kg?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on tehokkain tapa laihtua,eikä liho takaisin.Näissä dieteissä joissa syödään vähän lihoo yleensä kaiken takaisin.Myös laihdutuksenaikainen olo on sokerittomalla dietillä 10 kertaa parempi (jatkuvaa nälkää EI ole yhtään.Ylimääräistä ruokaa EI tee yhtään mieli)

        EN SYÖ siis melkein ollenkaan
        rasvaa,
        sokeria,
        maitotuotteita
        viljatuotteita,
        lihaa

        Sokeri vaikuttaa huumeen tavoin.Jos syö sokeria tai jotain missä on sokeria se panee syömään ruokaa koko ajan lisää.KAIKKI VILJAT ON SOKERIA,koska KAIKKI vilja MUUTTUU kehossa sokeriksi.Olen aivan varma KOSKA olen syönyt roskaruokaa ja sokeria aina erittäin paljon JA tästä asiasta ON tieteellisesti tutkittuakin tietoa.
        Sen eron olotilassa huomaa noin viikossa kun sen ON jättänyt KOKONAAN pois.

        Sokeri ON huume
        https://tieku.fi/ihminen/aivot/sokeri-on-aivoille-huumetta

        Täytyy tulevaisuudessakin jatkaa aina välillä syöntiä tähän tyyliin koska kalorilaskimen mukaan saisin syödä vain 1800 kaloria jos en harrasta liikuntaa,ja kohtuuliikunnalla 2300 kaloria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy tulevaisuudessakin jatkaa aina välillä syöntiä tähän tyyliin koska kalorilaskimen mukaan saisin syödä vain 1800 kaloria jos en harrasta liikuntaa,ja kohtuuliikunnalla 2300 kaloria.

        Nämäkin kaikki netin ohjeet on aivan perseestä.Ei yksikään laihdu jos syö riisiä 200g kanaa sekä kauraryynit 60g 2kertaa päivässä.Ei sittenkään vaikka harrastaisi erittäin paljon liikuntaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi siis Mikael Fågelblom

        Se on kyllä Migael Bagelplöm.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne pitää jättää pois kokonaan JOS haluaa tuloksia.Heti kun jätin ne kaikki pois kokonaan painoni on laskenut nyt 3 kiloa viikossa.Kalorimäärät siis PIENENYYY PUOLELLA vaikka ruokamäärät on suuria.Ruoka on erittäin hyvää vaikka se on tehty vain kasviksista ja juureksista.Toinen etu on se että se on halpaa.Voi olla että vain 4 euroa päivässä,koska marjat ja hedelmät on omasta takaa.

        Olo on HUOMATTAVASTI parempi kuin ennen ja paino laskee itsestään ja nopeasti.
        Erittäin hyvät energiatasot.Pyörälenkit on ollut nyt 3,5 tuntia päivässä.

        Pidän tärkeänä vaihtelevaa vihannes ja juures valikoimaa.
        Omena, citrushedelmät, porkkana, punajuuri, kaalit ovat mieleisiä.
        Kaura silloin tällöin on ainoa viljatuote, jota syön.
        Minä pyrin syömään pieniä annoksia, ettei vatsalaukku leviä ja paina suolistoa.
        Kehoon täytyy mahtua paljon muutakin kuin se vatsalaukku.

        Miten pystyt laihtumaan 3kg viikossa? Vain ylipainoisena se on käsittääkseni mahdollista.
        Kauanko olet laihduttanut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on tehokkain tapa laihtua,eikä liho takaisin.Näissä dieteissä joissa syödään vähän lihoo yleensä kaiken takaisin.Myös laihdutuksenaikainen olo on sokerittomalla dietillä 10 kertaa parempi (jatkuvaa nälkää EI ole yhtään.Ylimääräistä ruokaa EI tee yhtään mieli)

        EN SYÖ siis melkein ollenkaan
        rasvaa,
        sokeria,
        maitotuotteita
        viljatuotteita,
        lihaa

        Sokeri vaikuttaa huumeen tavoin.Jos syö sokeria tai jotain missä on sokeria se panee syömään ruokaa koko ajan lisää.KAIKKI VILJAT ON SOKERIA,koska KAIKKI vilja MUUTTUU kehossa sokeriksi.Olen aivan varma KOSKA olen syönyt roskaruokaa ja sokeria aina erittäin paljon JA tästä asiasta ON tieteellisesti tutkittuakin tietoa.
        Sen eron olotilassa huomaa noin viikossa kun sen ON jättänyt KOKONAAN pois.

        Sokeri ON huume
        https://tieku.fi/ihminen/aivot/sokeri-on-aivoille-huumetta

        Olen ollut niin kauan ilman makeutusaineita ja sokeria, että pienikin määrä saa voimaan pahoin. Se on minulle kuin myrkkyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidän tärkeänä vaihtelevaa vihannes ja juures valikoimaa.
        Omena, citrushedelmät, porkkana, punajuuri, kaalit ovat mieleisiä.
        Kaura silloin tällöin on ainoa viljatuote, jota syön.
        Minä pyrin syömään pieniä annoksia, ettei vatsalaukku leviä ja paina suolistoa.
        Kehoon täytyy mahtua paljon muutakin kuin se vatsalaukku.

        Miten pystyt laihtumaan 3kg viikossa? Vain ylipainoisena se on käsittääkseni mahdollista.
        Kauanko olet laihduttanut?

        Annokset saa olla sen 500-600 grammaa kiinteää ruokaa kunhan se ON vähäkalorista ruokaa.Siitä tulee siis vain korkeintaan 400 kaloria.Ruuasta SAA hyvän makuista hyvillä mausteilla ei siihen tarvite yhtään rasvaa.
        Alussa laihtuu enemmän kun ylimääräiset nesteet poistuu,sitten laihtuu noin 500g viikossa ja välillä voi laihtua kilonkin oikeaa läskiä jos pitää kalorit 1400 kalorissa ja pyöräilee 3,5 tuntia päivässä.
        Olen aikaisemmin yrittänyt hallita painoani syömällä myös roskaruokaa,mutta se ON täysin mahdotonta koska sillä ruualla kalorit nousee hetkessä välille 3000-5500 ja lihoo hetkessä takaisin.
        Kestää sitä välillä vähän syödäkkin,kunhan palaa heti takaisin vähäkaloriseen ruokaan.

        Olen laihduttanut koko ikäni.Vasta nyt 45 vuoden jälkeen olen tajunnut lopettaa paskaruuan syömisen.
        Terveellisellä syömisellä saa HYVÄÄ OLOA ja paskaruokaa syömällä päätä särkee väsyttää ja lihoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ollut niin kauan ilman makeutusaineita ja sokeria, että pienikin määrä saa voimaan pahoin. Se on minulle kuin myrkkyä.

        Kumpikin aiheuttaa väsymystä ja päänsärkyä.Liika sokeri JA liika syöminen.VARSINKIN roskaruuan syönti.Siitä se vain johtuu.
        Jopa tuolilla istuminenkin väsytti silloin kun söin roskaruokaa ja nyt ei väsytä yhtään kun on syönyt terveellisesti.Pystyn sen ansiosta aloittamaan uudestaan kitaran soiton harrastamisen.Olen ihmetellyt itessäni jo vuosia miksi en enään soita.Mistä se johtuu.
        Se johtui vain huonosta ravinnosta.JOS ravinto ei ole kunnossa virta ei riitä mihinkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annokset saa olla sen 500-600 grammaa kiinteää ruokaa kunhan se ON vähäkalorista ruokaa.Siitä tulee siis vain korkeintaan 400 kaloria.Ruuasta SAA hyvän makuista hyvillä mausteilla ei siihen tarvite yhtään rasvaa.
        Alussa laihtuu enemmän kun ylimääräiset nesteet poistuu,sitten laihtuu noin 500g viikossa ja välillä voi laihtua kilonkin oikeaa läskiä jos pitää kalorit 1400 kalorissa ja pyöräilee 3,5 tuntia päivässä.
        Olen aikaisemmin yrittänyt hallita painoani syömällä myös roskaruokaa,mutta se ON täysin mahdotonta koska sillä ruualla kalorit nousee hetkessä välille 3000-5500 ja lihoo hetkessä takaisin.
        Kestää sitä välillä vähän syödäkkin,kunhan palaa heti takaisin vähäkaloriseen ruokaan.

        Olen laihduttanut koko ikäni.Vasta nyt 45 vuoden jälkeen olen tajunnut lopettaa paskaruuan syömisen.
        Terveellisellä syömisellä saa HYVÄÄ OLOA ja paskaruokaa syömällä päätä särkee väsyttää ja lihoo.

        Sinun pitäisi alkaa tehdä Youtube-videoita. Sinulla on runsaasti sanottavaa, saisit seuraajia ja rahaa.

        PewDiePie tienaa Youtube-videoillaan joka vuosi 12 miljoonaa dollaria. Mieti sitä.

        https://www.youtube.com/user/PewDiePie/videos


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpikin aiheuttaa väsymystä ja päänsärkyä.Liika sokeri JA liika syöminen.VARSINKIN roskaruuan syönti.Siitä se vain johtuu.
        Jopa tuolilla istuminenkin väsytti silloin kun söin roskaruokaa ja nyt ei väsytä yhtään kun on syönyt terveellisesti.Pystyn sen ansiosta aloittamaan uudestaan kitaran soiton harrastamisen.Olen ihmetellyt itessäni jo vuosia miksi en enään soita.Mistä se johtuu.
        Se johtui vain huonosta ravinnosta.JOS ravinto ei ole kunnossa virta ei riitä mihinkään.

        Olet tuossa niin oikeassa ja se on omasta kokemuksesta!
        Tosi hienoa tuo aktiivinen musisointi kitarallasi! Varma merkki, että aivot virkistyneet!
        Minäkin odotan tässä, että putsasin huiluni pölystä ja hakisin Maalaustarvikkeet.
        Vähän kun ilmat lämpenevät niin pääsee ulos taiteilemaan...
        Jatketaan harjoituksia ja sitä elinikäistä voimainmittelyä silavaa vastaan! ❣️😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annokset saa olla sen 500-600 grammaa kiinteää ruokaa kunhan se ON vähäkalorista ruokaa.Siitä tulee siis vain korkeintaan 400 kaloria.Ruuasta SAA hyvän makuista hyvillä mausteilla ei siihen tarvite yhtään rasvaa.
        Alussa laihtuu enemmän kun ylimääräiset nesteet poistuu,sitten laihtuu noin 500g viikossa ja välillä voi laihtua kilonkin oikeaa läskiä jos pitää kalorit 1400 kalorissa ja pyöräilee 3,5 tuntia päivässä.
        Olen aikaisemmin yrittänyt hallita painoani syömällä myös roskaruokaa,mutta se ON täysin mahdotonta koska sillä ruualla kalorit nousee hetkessä välille 3000-5500 ja lihoo hetkessä takaisin.
        Kestää sitä välillä vähän syödäkkin,kunhan palaa heti takaisin vähäkaloriseen ruokaan.

        Olen laihduttanut koko ikäni.Vasta nyt 45 vuoden jälkeen olen tajunnut lopettaa paskaruuan syömisen.
        Terveellisellä syömisellä saa HYVÄÄ OLOA ja paskaruokaa syömällä päätä särkee väsyttää ja lihoo.

        Ruoka pitää olla siis sellaista että sitä SAA SYÖDÄ mahan täyteen eikä siitä liho.Se onnistuu ainoastaan syömällä kasviksia JA juureksia.Kaikki muu on täyttä paskaa.
        Koska JOS niitä syö vähänkin niin kalorimäärät nousee liian suureksi ja ei laihdu.Ennemmin niistä vain lihoo.
        SIIS kaikki ne MONET SADAT tuotteet mitä kaupassa on hyllyt täynnä ON täyttä paskaa.
        Ne aiheuttaa vain sen että sinä lihot kun niitä syöt.Niistä ei ole mitään hyötyä ravitemuksellisesti.

        Esim jos syöt vaikka karkkia 75 grammaa tulee jo 300 kaloria ja jotain piirakkaa 100g tulee 300 kaloria.Eli jo näinkin pienenestä 600 ylimääräistä kaloria
        Jos on menossa 1500 kalorin dietti tämä tarkoittaa käytännössä sitä että kalorit menee 2100 eikä sen takia laihdu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "(sokeri ja hiilihydraatti ON sama asia)"

        Älä ala Veijoilemaan."

        Mitä et asiassa ymmärtänyt???

        Iso virhe on, kun syö

        Myös juomalla pysyy henkissä, jos ei juo pelkkää vettä


    • Anonyymi

      TOIMII SE .Nyt ensimmäinen 10 päivää laihdutustulos
      Paino 3 kiloa
      Vyötärönympärysmitta 2 cm
      Pihtimittaustulos alavatsa 4 mm ja ylävatsa 6 mm

      Ei ole ollut nälkää koko aikana ja on saanut syödä paljon ja ruoka on ollut hyvää.

      • Anonyymi

        Lihominen JOHTUU vain siitä että syöty ruoka ON niin paskaa niinkuin jo alussakin kirjoitin.


      • Anonyymi

        Pyörälenkin pituudet on ollut nyt 3,5 tuntia.Pidenän ne nyt välillä 4,5 tuntiin.Vaikka kalorit on ollut vain 1500 ja hiilihydraatit 180g päivässä energiatasot on olleet erittäin hyvät.
        Hiihdossa piti hiiilihydraatit nostaa 350-400g päivässä jotta jaksoi hiihtää.Hyvin sai kyllä syödä,mutta se aiheutti sen että sillä syönnillä en laihtunut yhtään.Hiihto onkin ennemmin energian kuluttamiseen kuin laihduttamiseen.


      • Anonyymi

        Nyt lisäsin pyörälenkin pituudet 4,5-5 teen tuntiin koska nyt ON sopivan viileät ilmat 5 10 eikä sada vettä.
        TULOS
        Vatsarasva on pienentynyt erittäin nopeasti.Alavatsan pihtimittauslukema pienentynyt 2 mm kahden päivän jälkeen.


    • Anonyymi

      Avauksen tekijä on ollut täällä nyt useita vuosia.

      Omien puheidensa mukaan hän on laihtunut aivan kokoa ajan.

      Avaaja haluaa todellisuudessa kertoa, että jos hän olisi syönyt mielihalujensa mukaan eikä olisi liikkunut, hän olisi lihonut noin 220 kiloa. Hänen paras apuneuvonsa on joko terävä pää tai pihdit.

      • Anonyymi

        Hän on ilmeisesti ollut monta vuotta ihannepainoisen lukemissa, mutta hän on halunnut vielä pudottaa painoa muutaman kilon. Nämä pudonneet kilot ovat aina palanneet, mutta eivät koskaan ylittäneet ylipainoisuuden rajaa.

        Jotain kehitystä on tapahtunut: massiivikalorihöpöttäjästä on tullut minimikalorihöpöttäjä.


    • Anonyymi

      Kyllä se aivan oikeasti ON kusetusta.Tästä kaikkein parhaammasta ja hyvää oloa ja erergiaa antavasta laihdutusruokavaliosta ei kirjoiteta ja puhuta missään.
      Yleensä niissä on riisit,pastat,liha,kaurapuuro.Ei sillä syönnillä oikeasti laihdu kukaan tavallinen laihduttaja.
      Olen tuon tiennyt ennestäänkin.Mitään puuroja ja vellejä en ole syönyt silloinkaan kun muutama vuosi sitten laihdutin onnistuneesti ja pysyvästi 20 kiloa.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sunnuntaina 6. helmikuuta 2022 klo 20.00 sanoit, että hiilihydraatteja pitää olla vähintään 320-350 g, jotta energiataso ei laske.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17305874/syokaa-paljon-hiilihydraatteja

        Se oli hiihdon aikana.Hiihto on niin raskas laji että sillä ei jaksa hiihtää pienillä hiilihydraattimäärillä.Jouduin pistämään ohjelman uusiksi välillä viikon välein.
        Silloin kun hiilihydraatit oli 250 gramma ei jaksanut yhtään hiihtää, sitten kun nostin hiilihydraatit 350-400 grammaa olisi jaksanut hiihtää vaikka 4 tuntia väsymättä,mutta sitä en tehnyt koska se on hiihtämiseen liian pitkä aika.
        Sitten kävi niin että en laihtunut liian suurien kalorien takia mutta en lihonutkaan.

        Ainakin pitkänmatkanpyöräilyyn riittää päivässä hiilihydraattia 180 grammaa ja jopa 150 grammaakin voisi riittä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli hiihdon aikana.Hiihto on niin raskas laji että sillä ei jaksa hiihtää pienillä hiilihydraattimäärillä.Jouduin pistämään ohjelman uusiksi välillä viikon välein.
        Silloin kun hiilihydraatit oli 250 gramma ei jaksanut yhtään hiihtää, sitten kun nostin hiilihydraatit 350-400 grammaa olisi jaksanut hiihtää vaikka 4 tuntia väsymättä,mutta sitä en tehnyt koska se on hiihtämiseen liian pitkä aika.
        Sitten kävi niin että en laihtunut liian suurien kalorien takia mutta en lihonutkaan.

        Ainakin pitkänmatkanpyöräilyyn riittää päivässä hiilihydraattia 180 grammaa ja jopa 150 grammaakin voisi riittä.

        Olisko sulle parempi palsta missä jutellaan syömisestä kun harrastetaan urheilua ammattilaisen määriä.

        Tämä on meinaan laihdutuspalsta, eikä painonnousun estopalsta, eikä himourheilupalsta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli hiihdon aikana.Hiihto on niin raskas laji että sillä ei jaksa hiihtää pienillä hiilihydraattimäärillä.Jouduin pistämään ohjelman uusiksi välillä viikon välein.
        Silloin kun hiilihydraatit oli 250 gramma ei jaksanut yhtään hiihtää, sitten kun nostin hiilihydraatit 350-400 grammaa olisi jaksanut hiihtää vaikka 4 tuntia väsymättä,mutta sitä en tehnyt koska se on hiihtämiseen liian pitkä aika.
        Sitten kävi niin että en laihtunut liian suurien kalorien takia mutta en lihonutkaan.

        Ainakin pitkänmatkanpyöräilyyn riittää päivässä hiilihydraattia 180 grammaa ja jopa 150 grammaakin voisi riittä.

        Kalori ja hiilihydraattimäärät riippuu laihduttajan painosta.Silloin kun painoin 10 kiloa enemmän laihduin kun kalorit oli päivässä 2900 ja reilusti hiilihydraatteja.Määrää en tarkasti tiedä mutta se voi olla jotain 350-400 grammaa.

        Laihempi ei laihdu siis samoilla kaloreilla.

        Oikein kovat hiihtäjät syö vähintään noin 800g hiilihydraattia ja keskimääräiset kalorit pyörii siinä 5000-7000 päivässä.Se tarkoittaa käytännössä sitä että riisiä,sokeria ja kaurapuuroa yms saa syödä todella paljon.
        https://www.redbull.com/fi-fi/hiihto-lajeista-raain-ja-kaunein


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisko sulle parempi palsta missä jutellaan syömisestä kun harrastetaan urheilua ammattilaisen määriä.

        Tämä on meinaan laihdutuspalsta, eikä painonnousun estopalsta, eikä himourheilupalsta.

        Kyllä liikunta liitty laihduttamiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kalori ja hiilihydraattimäärät riippuu laihduttajan painosta.Silloin kun painoin 10 kiloa enemmän laihduin kun kalorit oli päivässä 2900 ja reilusti hiilihydraatteja.Määrää en tarkasti tiedä mutta se voi olla jotain 350-400 grammaa.

        Laihempi ei laihdu siis samoilla kaloreilla.

        Oikein kovat hiihtäjät syö vähintään noin 800g hiilihydraattia ja keskimääräiset kalorit pyörii siinä 5000-7000 päivässä.Se tarkoittaa käytännössä sitä että riisiä,sokeria ja kaurapuuroa yms saa syödä todella paljon.
        https://www.redbull.com/fi-fi/hiihto-lajeista-raain-ja-kaunein

        Se miksi yleensä ne viimeiset kilot jää moneltakin laihduttamatta johtuu tästä pienentyneestä kalorinkulutuksesta.
        Jos on tottunut aina syömään vähintään 2800 kaloria ja välillä jopa 4000-5500 kaloria
        1500-1800 kalorin dietti tuntuu aivan mahdottomalta.
        Tämä onnistuu ainoastaan järkevällä tavalla syömällä pääasiassa VAIN kasviksia ja juureksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisko sulle parempi palsta missä jutellaan syömisestä kun harrastetaan urheilua ammattilaisen määriä.

        Tämä on meinaan laihdutuspalsta, eikä painonnousun estopalsta, eikä himourheilupalsta.

        Yrittäisitkö itse lisätä liikuntaasi edes 200 metriin päivässä ja käydä edes kerran viikossa ulkona?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisko sulle parempi palsta missä jutellaan syömisestä kun harrastetaan urheilua ammattilaisen määriä.

        Tämä on meinaan laihdutuspalsta, eikä painonnousun estopalsta, eikä himourheilupalsta.

        "Olisko sulle parempi palsta missä jutellaan syömisestä kun harrastetaan urheilua ammattilaisen määriä."

        Mistä täällä sitten saa keskustella, jos sekä liikunta että syöminen voi kiellettyjä puheenaiheita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Olisko sulle parempi palsta missä jutellaan syömisestä kun harrastetaan urheilua ammattilaisen määriä."

        Mistä täällä sitten saa keskustella, jos sekä liikunta että syöminen voi kiellettyjä puheenaiheita?

        Ei ne ole kiellettyjä aiheita, mutta jos palstan viesteistä 75% tulee tyypiltä joka hiihtää ja pyöräilee 4 tuntia päivässä ja hän tarjoaa päivittäin ohjeita joissa kerrotaan miten nyt on taas tehty uusia havaintoja laihtumisesta ja tarjotaan niitä asioita vinkkeinä muille. Ja kun tuo kestää vuosia tuo prosessi.

        Niin ei tuo nyt ihan normaalilta toiminnalta, saatikka laihdutukselta kuulosta. Palsta on väärä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se miksi yleensä ne viimeiset kilot jää moneltakin laihduttamatta johtuu tästä pienentyneestä kalorinkulutuksesta.
        Jos on tottunut aina syömään vähintään 2800 kaloria ja välillä jopa 4000-5500 kaloria
        1500-1800 kalorin dietti tuntuu aivan mahdottomalta.
        Tämä onnistuu ainoastaan järkevällä tavalla syömällä pääasiassa VAIN kasviksia ja juureksia.

        Söin nyt 10 päivän jälkeen 4400 kaloria eikä se vaikuttanut mitenkään painoon ja muihin mittoihin.Söin vain siksi kun kermaa oli jäänyt jääkaappiin 1 dl edellisen herkuttelun jäljiltä ja se olisi mennyt pilalle ja kun takan oli kuitenkin 10 kpl 1400 kalorin päivää se ei kuitenkaan pilannut kuuria.
        Nyt uusi aloitus 10 päivää 1400 kaloria samalla tyylillä,ja pyöräilyä 3,5 tuntia päivässä.

        Ylimääräiset syödyt kalorit merkkaan paperiseen ruokapäiväkirjaan jos niitä tulee vihkon vasempaan laitaan ja siihen oikeaan laitaan kaikki asiat esim miksi olen syönyt ja miten mikin syöminen on minuun vaikuttanut.
        Vireystila on ollut tällä syömisellä erittäin hyvä,ja ruoka ERITTÄIN HERKULLISTA.Te jotka syötte sitä paskaruokaa ette vain OSAA tehdä ruokaa jos olette eri mieltä.

        Tarkasta seurannasta ON se hyöty että TIETÄÄ tarkasti miten on laihtunut.Mitä on syönyt,ja miten on liikkunut.Jos on lihonut,niin tietää senkin tarkasti mistä ON lihonut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Söin nyt 10 päivän jälkeen 4400 kaloria eikä se vaikuttanut mitenkään painoon ja muihin mittoihin.Söin vain siksi kun kermaa oli jäänyt jääkaappiin 1 dl edellisen herkuttelun jäljiltä ja se olisi mennyt pilalle ja kun takan oli kuitenkin 10 kpl 1400 kalorin päivää se ei kuitenkaan pilannut kuuria.
        Nyt uusi aloitus 10 päivää 1400 kaloria samalla tyylillä,ja pyöräilyä 3,5 tuntia päivässä.

        Ylimääräiset syödyt kalorit merkkaan paperiseen ruokapäiväkirjaan jos niitä tulee vihkon vasempaan laitaan ja siihen oikeaan laitaan kaikki asiat esim miksi olen syönyt ja miten mikin syöminen on minuun vaikuttanut.
        Vireystila on ollut tällä syömisellä erittäin hyvä,ja ruoka ERITTÄIN HERKULLISTA.Te jotka syötte sitä paskaruokaa ette vain OSAA tehdä ruokaa jos olette eri mieltä.

        Tarkasta seurannasta ON se hyöty että TIETÄÄ tarkasti miten on laihtunut.Mitä on syönyt,ja miten on liikkunut.Jos on lihonut,niin tietää senkin tarkasti mistä ON lihonut.

        "Tarkasta seurannasta ON se hyöty että TIETÄÄ tarkasti miten on laihtunut.Mitä on syönyt,ja miten on liikkunut.Jos on lihonut,niin tietää senkin tarkasti mistä ON lihonut."

        Taitaapa olla vaikeaa kun ei ymmärrä että kaloriteoria ei toimi ihmisen kohdalla niinkuin useammat näyttävät luulevan.
        Joten se siitä "tietämisestä".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne ole kiellettyjä aiheita, mutta jos palstan viesteistä 75% tulee tyypiltä joka hiihtää ja pyöräilee 4 tuntia päivässä ja hän tarjoaa päivittäin ohjeita joissa kerrotaan miten nyt on taas tehty uusia havaintoja laihtumisesta ja tarjotaan niitä asioita vinkkeinä muille. Ja kun tuo kestää vuosia tuo prosessi.

        Niin ei tuo nyt ihan normaalilta toiminnalta, saatikka laihdutukselta kuulosta. Palsta on väärä.

        No lähinnä kai hänen höpötyksensä liittyvät Painonhallintaan, joka kyllä on Laihdutus-osion yläpuolella, eli ei kovin kaukana laihduttamisesta. Hän nimenomaan haluaa laihduttaa himoliikunnan avulla, vaikka ei ole edes ylipainoinen. Hän ei ehkä ole niin paljon käynyt kouluja kuin sinä, siksi hänen pilkunnussintakykynsä eivät ole niin korkealla tasolla kuin sinulla, joten kirjoittaminen Painonhallinta-osion sijasta Laihduttaminen-osioon lienee anteeksiannettavaa meidän muiden mielestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne ole kiellettyjä aiheita, mutta jos palstan viesteistä 75% tulee tyypiltä joka hiihtää ja pyöräilee 4 tuntia päivässä ja hän tarjoaa päivittäin ohjeita joissa kerrotaan miten nyt on taas tehty uusia havaintoja laihtumisesta ja tarjotaan niitä asioita vinkkeinä muille. Ja kun tuo kestää vuosia tuo prosessi.

        Niin ei tuo nyt ihan normaalilta toiminnalta, saatikka laihdutukselta kuulosta. Palsta on väärä.

        Loput 25% viesteistä tulee tyypiltä, joka syö pelkkää voita ja läskiä ja suosittelee samanlaista ruokavaliota muillekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No lähinnä kai hänen höpötyksensä liittyvät Painonhallintaan, joka kyllä on Laihdutus-osion yläpuolella, eli ei kovin kaukana laihduttamisesta. Hän nimenomaan haluaa laihduttaa himoliikunnan avulla, vaikka ei ole edes ylipainoinen. Hän ei ehkä ole niin paljon käynyt kouluja kuin sinä, siksi hänen pilkunnussintakykynsä eivät ole niin korkealla tasolla kuin sinulla, joten kirjoittaminen Painonhallinta-osion sijasta Laihduttaminen-osioon lienee anteeksiannettavaa meidän muiden mielestä.

        Se, että sinua ärsyttää, ei muuta tilannetta miksikään.

        Jos haluat että täällä keskustellaan laihduttamisesta niin kannattaisiko noudattaa omia ohjeistuksiaan, eikä itkeä omia tuskiaan niin, että koettaa syylistää niistä toisia ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Söin nyt 10 päivän jälkeen 4400 kaloria eikä se vaikuttanut mitenkään painoon ja muihin mittoihin.Söin vain siksi kun kermaa oli jäänyt jääkaappiin 1 dl edellisen herkuttelun jäljiltä ja se olisi mennyt pilalle ja kun takan oli kuitenkin 10 kpl 1400 kalorin päivää se ei kuitenkaan pilannut kuuria.
        Nyt uusi aloitus 10 päivää 1400 kaloria samalla tyylillä,ja pyöräilyä 3,5 tuntia päivässä.

        Ylimääräiset syödyt kalorit merkkaan paperiseen ruokapäiväkirjaan jos niitä tulee vihkon vasempaan laitaan ja siihen oikeaan laitaan kaikki asiat esim miksi olen syönyt ja miten mikin syöminen on minuun vaikuttanut.
        Vireystila on ollut tällä syömisellä erittäin hyvä,ja ruoka ERITTÄIN HERKULLISTA.Te jotka syötte sitä paskaruokaa ette vain OSAA tehdä ruokaa jos olette eri mieltä.

        Tarkasta seurannasta ON se hyöty että TIETÄÄ tarkasti miten on laihtunut.Mitä on syönyt,ja miten on liikkunut.Jos on lihonut,niin tietää senkin tarkasti mistä ON lihonut.

        Se toimii edelleen hyvin.Kalorit on pysyneet edelleenkin alhaisena runsaan kasvisten ja juuresten käytön ansiosta
        Nyt pitää pidentää pyörälenkit väliaikaisesti 4,5 tuntiin koska nyt on ihanteellisen hyvät ilmat pyöräilyyn.Ei ole liian kuuma eikä liian kylmä eikä sada vettä.
        Matkan puolessa välissä kun istuin alkaa painamaan lisää istuimeen toisenkin paksun geelipehmusteen ja laskee istuinta alemmas.Satulaputkessa pitää olla vaaka ja sivusäätö merkit kahdessa kohdassa.Lopussa voi ajaa myös ilman geelpehmusteitakin jos tarvii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se toimii edelleen hyvin.Kalorit on pysyneet edelleenkin alhaisena runsaan kasvisten ja juuresten käytön ansiosta
        Nyt pitää pidentää pyörälenkit väliaikaisesti 4,5 tuntiin koska nyt on ihanteellisen hyvät ilmat pyöräilyyn.Ei ole liian kuuma eikä liian kylmä eikä sada vettä.
        Matkan puolessa välissä kun istuin alkaa painamaan lisää istuimeen toisenkin paksun geelipehmusteen ja laskee istuinta alemmas.Satulaputkessa pitää olla vaaka ja sivusäätö merkit kahdessa kohdassa.Lopussa voi ajaa myös ilman geelpehmusteitakin jos tarvii.

        Pippa Laukka (tunnettu urheilulääkäri) on sanonut, että hiilihydraatteja pitää sinunlaisen urheilijan saada riittävästi. Sen verran monta simahtanutta tapausta hän on uransa aikana joutunut hoitamaan. Hän lausuntonsa on tällä videolla noin kohdassa 16:40 https://youtu.be/vgkK5KzrWYo?t=989 .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No lähinnä kai hänen höpötyksensä liittyvät Painonhallintaan, joka kyllä on Laihdutus-osion yläpuolella, eli ei kovin kaukana laihduttamisesta. Hän nimenomaan haluaa laihduttaa himoliikunnan avulla, vaikka ei ole edes ylipainoinen. Hän ei ehkä ole niin paljon käynyt kouluja kuin sinä, siksi hänen pilkunnussintakykynsä eivät ole niin korkealla tasolla kuin sinulla, joten kirjoittaminen Painonhallinta-osion sijasta Laihduttaminen-osioon lienee anteeksiannettavaa meidän muiden mielestä.

        Tällä ruokailutavalla JA liikunnalla laihtuu 190 kiloinen 15 kiloa kuukaudessa josta oikean läskin osuus noin 7 kiloa ja 100 kiloinen 10 kiloa josta läskin osuus noin 5 kiloa.
        Viimeisiä kiloja laihduttava 5-6 kiloa josta läskin osuus noin 4 kiloa joten tämä EI liity mitenkään painonhallintaan vaan laihduttamiseen.

        Kasviksia JA juureksia syömällä laihtuu VAIKKA ruokavaliossa ON aika paljon hiilihydraattia eli 1400 kalorin dietissä 180 grammaa.

        Tällä ruokavaliolla EI ole tarkoitus olla jatkuvasti VAAN aina tarvittaessa kun huomaa että on alkanut lihomaan.Sitä voi käyttää myös lihomista ennaltaehkäisevässä mielessä aina välillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pippa Laukka (tunnettu urheilulääkäri) on sanonut, että hiilihydraatteja pitää sinunlaisen urheilijan saada riittävästi. Sen verran monta simahtanutta tapausta hän on uransa aikana joutunut hoitamaan. Hän lausuntonsa on tällä videolla noin kohdassa 16:40 https://youtu.be/vgkK5KzrWYo?t=989 .

        180 grammaa hiilihydraattia on riittänyt erittäin hyvin 4 jän tunnin pyöräilyyn kun nopeus on ollut noin 20 km tunnissa .Talvella hiihdossa se piti olla vähintään 350 grammaa.JOS haluaa laihtua pitää syödä vähemmän hiilihydraatteja.

        Urheilussa jaksaminen ei saa olla se tekijä minkä mukaan syö hiilihydraatteja.Se pitää siinä tapauksessa vain keventää liikuntaa eikä syödä enemmän hiilihydraatteja.

        Nämä täysin simahtaneet on näitä jotka ovat jättäneet kokonaan pois hiilihydraatit.
        Olen itse tajunnut pitää ne aina ruokavaliossa.Niitä EI saa lopettaa,vaan niitten vähentäminen riittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        180 grammaa hiilihydraattia on riittänyt erittäin hyvin 4 jän tunnin pyöräilyyn kun nopeus on ollut noin 20 km tunnissa .Talvella hiihdossa se piti olla vähintään 350 grammaa.JOS haluaa laihtua pitää syödä vähemmän hiilihydraatteja.

        Urheilussa jaksaminen ei saa olla se tekijä minkä mukaan syö hiilihydraatteja.Se pitää siinä tapauksessa vain keventää liikuntaa eikä syödä enemmän hiilihydraatteja.

        Nämä täysin simahtaneet on näitä jotka ovat jättäneet kokonaan pois hiilihydraatit.
        Olen itse tajunnut pitää ne aina ruokavaliossa.Niitä EI saa lopettaa,vaan niitten vähentäminen riittää.

        No joo oikeassa olet. Professori Mikael Fogelholm joka on huipputason pyöräilijä sanoo tässä viestissä https://nitter.net/MikaelFogelholm/status/1512047571375644675#m

        "Hyvä, että Jaska korostaa hiilihydrattien merkitystä, proteiinihypetyksen sijaan. Ehkä jutussa on kuitenkin vähän yliarvioitu hh tarvetta kuntoilussa - glykogeenivarastojen tyhjeneminen vaatii aika eri treeniä kuin mihin kuntoilijat tavallisesti pystyvät."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se miksi yleensä ne viimeiset kilot jää moneltakin laihduttamatta johtuu tästä pienentyneestä kalorinkulutuksesta.
        Jos on tottunut aina syömään vähintään 2800 kaloria ja välillä jopa 4000-5500 kaloria
        1500-1800 kalorin dietti tuntuu aivan mahdottomalta.
        Tämä onnistuu ainoastaan järkevällä tavalla syömällä pääasiassa VAIN kasviksia ja juureksia.

        Ei ole ollut ikinä tarvetta laihduttaa, johtuneeko siitä, kun lautanen on niin pieni, tottumus pieneen lautaseen alkoi, kun en halunnut liata isoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne ole kiellettyjä aiheita, mutta jos palstan viesteistä 75% tulee tyypiltä joka hiihtää ja pyöräilee 4 tuntia päivässä ja hän tarjoaa päivittäin ohjeita joissa kerrotaan miten nyt on taas tehty uusia havaintoja laihtumisesta ja tarjotaan niitä asioita vinkkeinä muille. Ja kun tuo kestää vuosia tuo prosessi.

        Niin ei tuo nyt ihan normaalilta toiminnalta, saatikka laihdutukselta kuulosta. Palsta on väärä.

        Kyllä se aivan normaalia laihduttamista on.JOS HALUAA LAIHTUA pitää liikkua paljon JA syödä vähän energiaa sisältävää ravintoa.

        Ei niinkään kannata tehdä että ei syö mitään KOSKA se aiheuttaa vain lihomista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole ollut ikinä tarvetta laihduttaa, johtuneeko siitä, kun lautanen on niin pieni, tottumus pieneen lautaseen alkoi, kun en halunnut liata isoa.

        Kyllä sitä SAA syödä isosta lautasesta ISOJA annoksia koko mahan täyteen kunhan ruoka sisältää vähän energiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se aivan normaalia laihduttamista on.JOS HALUAA LAIHTUA pitää liikkua paljon JA syödä vähän energiaa sisältävää ravintoa.

        Ei niinkään kannata tehdä että ei syö mitään KOSKA se aiheuttaa vain lihomista.

        ".JOS HALUAA LAIHTUA pitää liikkua paljon JA syödä vähän energiaa sisältävää ravintoa."

        Mulla on 30kg kadonnut vaikka en ole noin toiminutkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pippa Laukka (tunnettu urheilulääkäri) on sanonut, että hiilihydraatteja pitää sinunlaisen urheilijan saada riittävästi. Sen verran monta simahtanutta tapausta hän on uransa aikana joutunut hoitamaan. Hän lausuntonsa on tällä videolla noin kohdassa 16:40 https://youtu.be/vgkK5KzrWYo?t=989 .

        Olen syönyt suuren ikäni pernaa ja nyt tuntuu että olen muuttumassa heinäseipääksi,
        Kyllä vituttaa


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Noh.. Ihmisten laihduttaminen on monille, isoillekin toimijoille toimeentulon lähde. Vielä useampien bisnes on kehitellä ihmisille syötävää. Ruokaa tai paremminkin suuhun pantavaa on tyrkyllä joka kioskissa. Kuitenkin ihminen tarvitsee elääkseen ja pysyäkseen terveenä vain peruselintarvikkeita.

      Liikuntabisnes on suurelta osin teennäistä sekin. Meille kerrotaan, että liikkuakseen ihmisen pitää lähteä johonkin kerhoon ja maksaa kuukausi- tai vuosimaksu. Sitten pääsee bodypumppiin tai crossfitiin, jossa (itseoppinut) personal trainer laatii (muhkeasta lisämaksusta) henkilökohtaisen ohjelman, jota noudattamalla laihtuu ja kiinteytyy muutamissa viikoissa.

      Kukaan ei kerro pullukalle, että liikkumaan pääsee ihan kotiovelta lähtemällä kävelemään. Samalla saa raitista ilmaa. Tästä ei tarvitse maksaa kenellekään mitään.

      • Anonyymi

        "Kukaan ei kerro pullukalle, että liikkumaan pääsee ihan kotiovelta lähtemällä kävelemään. Samalla saa raitista ilmaa. Tästä ei tarvitse maksaa kenellekään mitään."

        Ja viekä harvempi kertoo että ravintoneuvojien ohjeet on useimmiten pelkkää puutaheinää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kukaan ei kerro pullukalle, että liikkumaan pääsee ihan kotiovelta lähtemällä kävelemään. Samalla saa raitista ilmaa. Tästä ei tarvitse maksaa kenellekään mitään."

        Ja viekä harvempi kertoo että ravintoneuvojien ohjeet on useimmiten pelkkää puutaheinää.

        Ja kun demelle papparaiselle kertoo että salaliittoteoriat liittyvät joko aivosairauteen tai käytöshäiriöön, hän ei kuuntele, koska hän uskoo asioihin mihin haluaa uskoa.

        Esimerkki aiheesta: Aivot sanoo "Kaikki on hyvin, minä olen kuningas" ja tyyppi makaa vaipat jalassa saatto-osastolla.


      • Anonyymi

        Näinhän se on.Jos ihmiset söisivät terveellisesti roskaruuan ja valmisruuan valmistaminen vähentyisi ainakin puolella ja se aiheuttaisi paljon työttömyyttä.
        Sitten kun ihmisten ostovoima vähentyy työttömiä tulee puolet enemmän koska ostaminen työllistää ihmisiä.Jos rahaa ei ole ei voi ostaa.

        Ihmisten terveyden kustannuksella tehdään rahaa.Kaikkea paskaa vain mainostetaan.Esim mäitä hampurilais ja pitsa yms herkkumainoksia tulee tv:stä ja netistä aivan jatkuvalla syötöllä.Mainostamaan palkataan monesti kuuluisia tubettajia jotka saavat sitten niistä itselleen jopa 100 000 -200 000 euron vuositulot.
        Sitä EI mainosteta yhtään mitä ihmisten pitäisi syödä koska roskaruuasta saa moninkertaisen hinnan.
        Terveellinen ja ravitseva 600 gramman ateria maksaa VAIN 1,5 euroa ja roskaruoka on helposti 15 euroakin.En ole tarkasti laskenut ruokakuluja mutta arvelen sen olevan tällä hetkellä noin 4 euroa päivässä joka tekisi 150 euroa kuukaudessa.Omasta takaa on metsän marjoja ja omenia.Tänä vuonna pitää poimia sienetkin itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kun demelle papparaiselle kertoo että salaliittoteoriat liittyvät joko aivosairauteen tai käytöshäiriöön, hän ei kuuntele, koska hän uskoo asioihin mihin haluaa uskoa.

        Esimerkki aiheesta: Aivot sanoo "Kaikki on hyvin, minä olen kuningas" ja tyyppi makaa vaipat jalassa saatto-osastolla.

        "Ja kun demelle papparaiselle kertoo että salaliittoteoriat liittyvät joko aivosairauteen tai käytöshäiriöön, hän ei kuuntele, koska hän uskoo asioihin mihin haluaa uskoa."

        Kioskin poppamies jälleen vauhdissa näyttämässä tyhmyytensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kukaan ei kerro pullukalle, että liikkumaan pääsee ihan kotiovelta lähtemällä kävelemään. Samalla saa raitista ilmaa. Tästä ei tarvitse maksaa kenellekään mitään."

        Ja viekä harvempi kertoo että ravintoneuvojien ohjeet on useimmiten pelkkää puutaheinää.

        Eihän nämä oikeat koulutetut ravintoneuvojat ymmärrä mitään tervellisestä ravinnosta.
        Paremmat tiedot saa oikealta laihduttajalta joka on seurannut syömisiään ja miten mikin ruokavalio on vaikuttanut yleiskuntoon,unen laatuun yms.

        Tässä yksi OIKEAN ravintoneuvojan ohje syömishäiriöistä kärsivälle nuorelle.Se oli joku fideo missä oli oikean ravintoneuvojan ohje.Kaikki paskaruokkaa mutta en muista mikä filmi niistä.
        https://www.youtube.com/channel/UCg8B9ib6hiIaM2hnNm0DrFg/videos


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän nämä oikeat koulutetut ravintoneuvojat ymmärrä mitään tervellisestä ravinnosta.
        Paremmat tiedot saa oikealta laihduttajalta joka on seurannut syömisiään ja miten mikin ruokavalio on vaikuttanut yleiskuntoon,unen laatuun yms.

        Tässä yksi OIKEAN ravintoneuvojan ohje syömishäiriöistä kärsivälle nuorelle.Se oli joku fideo missä oli oikean ravintoneuvojan ohje.Kaikki paskaruokkaa mutta en muista mikä filmi niistä.
        https://www.youtube.com/channel/UCg8B9ib6hiIaM2hnNm0DrFg/videos

        Kioskin keskikaljalla turvotetut ukkelit, kouluttavat ilman pyyntöä.

        Voi oppia röhtiin ja pieree


    • Anonyymi

      En oikein ymmärrä puhetta nälästä.
      Mahan kurnimineen on tunne siinä missä mikä muukin tunne.
      Normaali ihminen oppii sietämään eri tunteita.

      Ei näläntunne ole mikään hallitseva tunnetila, sen oppii aika nopeasti työntämään takaa-alalle.
      Itse teen työkseni raskasta ruumillista työt, kulutan varmaan 3000 - 4000kkal/päivä.
      Syön kuitenkin vain kerran päivässä, yleensä myöhään iltapaivällä.
      Tuntuu näläntunnetta sinäpuolenpäivän aikaan mutta mitä sitten, jatkan töiden tekoa ja näläntunne loppuu.
      Ei ole pakko rynnätä syömään kun tulee pikku tunne nälästä.
      Ihminen lihoo kun syö ennenkuin näläntunne tulee.

      Esimerkkinä auto. käyt aina tankkaamassa 40 litraa tankiin kun on ½ tankkia jäljellä ettei vain syty merkkivalo.
      Pikkuhiljaa sulla on takakontti täynnä kanistereita joissa tankkiin mahtumaton polttoaine säilytetään.
      Varakanisteri = läski

      Tuo jatkuva syönti pitkin päivää energiapitoista ruokaa täydentää tuota vararavintosäiliötä.
      Syömällä vain tarpeeseen säiliöt pysyvät tyhjinä.

      • Anonyymi

        "Syömällä vain tarpeeseen säiliöt pysyvät tyhjinä."

        Päivän mietelause?


      • Anonyymi

        Täysin vääräoppinen ruokailutapa mutta piti hoikkana.
        Kaksi sukulaisukkoa piti eukkoineen perinteistä maatilaa vielä 60-luvun alkupuolela.
        Ukot olivat silloin kahden puolen 5-kymppiä.
        Tila oli sekatila ja ainoana mukavuutena oli sähkö.
        Kaikki oli puulämmitteistä. Käyttövesi piti veivata kaivosta ja kantaa käyttöpisteisiin ml. 8:n lehmän navetta. Pelloilla perunaa, lanttua, kaalia, vilja ja heinää.

        Mutta asiaan. Ukot lähtivät töihin aamuisin klo5:n tienoissa. Tulivat pullakahville 7:n maissa.
        Aamupäivällä toiset kahvit. Puolen päivän jälkeen jotain keittoa ja ruisleipää. Iltapäivällä kahvit ja työt jatkuivat.
        Mutta töiden päättymisen jälkeen oli varsinainen ateria. Pääruokana jotain uunissa valmistettua. Karjalanpaistia ja perunaa. Läskistä kaalilaatikkoa ja ruisleipää. Jne. Jne.
        Syötyään itsensä ähkyiksi vetäytyivät ukot yöpuulle valmistautuen seuraavan aamun töihin.
        Ukot olivat laihoja kuin ajokoirat. Ukkojen labra-arvoja en edes arvaile mutta elinkaaret ulottuivat oman ikäluokkansa keskiarvoja pitemmälle.


    • Anonyymi

      Montako avausta olet tehnyt tänne viimeisen 6 kk aikana? Yli vai alle tuhat?

      Oletko estänyt lihomistasi nyt yli vai alle sata kiloa, kun olet hiihtänyt niin paljon? Milloin pyöräily- ja vuorikiipeilykausi alkaa?

      • Anonyymi

        Jos hänestä ei tykkää, avaukset tunnistaa otsikon perusteella jo kaukaa, ja ne on helppo haluttaessa sivuuttaa.

        Kaikki hän 2000 avaustaan ovat kuitenkin aina saaneet runsaasti kommentointeja osakseen palstan aktiivisilta osanottajilta, joten Suomi24 tuskin poistaa niitä, vaikka aloitus olisikin "Painonhallinta"-osion sijasta "Laihdutus"-osiossa aiheuttaen ahdistuneisuutta osalle lukijoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos hänestä ei tykkää, avaukset tunnistaa otsikon perusteella jo kaukaa, ja ne on helppo haluttaessa sivuuttaa.

        Kaikki hän 2000 avaustaan ovat kuitenkin aina saaneet runsaasti kommentointeja osakseen palstan aktiivisilta osanottajilta, joten Suomi24 tuskin poistaa niitä, vaikka aloitus olisikin "Painonhallinta"-osion sijasta "Laihdutus"-osiossa aiheuttaen ahdistuneisuutta osalle lukijoista.

        Olet oikeassa. Myös vammaisilla on oikeus kirjoittaa. Trollaus on eri asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet oikeassa. Myös vammaisilla on oikeus kirjoittaa. Trollaus on eri asia.

        Vammaisuus ei ole mikään kirosana, vaikka keskenkasvuiset käyttävätkin sanaa loukkaamistarkoituksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vammaisuus ei ole mikään kirosana, vaikka keskenkasvuiset käyttävätkin sanaa loukkaamistarkoituksessa.

        Sama koskee vaippahousuja; nuoriso käyttää vaippahousua loukkaamistarkoituksessa. Oletko sinä vaippahousu vai pelkkä trolli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vammaisuus ei ole mikään kirosana, vaikka keskenkasvuiset käyttävätkin sanaa loukkaamistarkoituksessa.

        Avaus oli pilailijan tekemä eli miksi puolustat pilailijaa? Oletko itse ko. piliailija?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avaus oli pilailijan tekemä eli miksi puolustat pilailijaa? Oletko itse ko. piliailija?

        Joo näköjään on. En tunne syyllisyyttä, jos luen näitä tämäntyyppisiä ketjuja huolimattomasti. Trollaajan haukkuminen vammaiseksi on silti typerää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo näköjään on. En tunne syyllisyyttä, jos luen näitä tämäntyyppisiä ketjuja huolimattomasti. Trollaajan haukkuminen vammaiseksi on silti typerää.

        Missä trollaajaa haukutaan vammaiseksi, kerro lisää siitä? Foorumin pilailija on ihan ykkönen, eikä mikään trollaaja, sillä hän kertoo toduuden! Pilailu ja trollaaminen ovat eri asioita.

        Pilailija matkii kuitenkin niin hyvin alkuperäistä, että niiden kahden eroja on jopa mahdotonta todentaa. Se on hänen hyvyttään, ei huonoutta, vaan minun huonouttani.

        Ongelma menee siinä, että saako todellisen sairauden kustannuksella pilailla. Oikeastaan ei saa, mutta saako tyhmyydenkään kustannuksella pilailla? MeToo-kampanja on muuttanut kaiken, sillä ihminen onkin ihminen - silti eläintäkään ei saa kiusata.

        Kahdesta asiasta olen varma. (1) Ihmisen, joka luulee olevansa maailman napa ja jonka keinot ovat maailman napa, kustannuksella saa pilailla. (2) Veijon kustannuksella ei saa pilailla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä trollaajaa haukutaan vammaiseksi, kerro lisää siitä? Foorumin pilailija on ihan ykkönen, eikä mikään trollaaja, sillä hän kertoo toduuden! Pilailu ja trollaaminen ovat eri asioita.

        Pilailija matkii kuitenkin niin hyvin alkuperäistä, että niiden kahden eroja on jopa mahdotonta todentaa. Se on hänen hyvyttään, ei huonoutta, vaan minun huonouttani.

        Ongelma menee siinä, että saako todellisen sairauden kustannuksella pilailla. Oikeastaan ei saa, mutta saako tyhmyydenkään kustannuksella pilailla? MeToo-kampanja on muuttanut kaiken, sillä ihminen onkin ihminen - silti eläintäkään ei saa kiusata.

        Kahdesta asiasta olen varma. (1) Ihmisen, joka luulee olevansa maailman napa ja jonka keinot ovat maailman napa, kustannuksella saa pilailla. (2) Veijon kustannuksella ei saa pilailla.

        Kukaan ei edes uskalla pilailla Veijon kustannuksella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä trollaajaa haukutaan vammaiseksi, kerro lisää siitä? Foorumin pilailija on ihan ykkönen, eikä mikään trollaaja, sillä hän kertoo toduuden! Pilailu ja trollaaminen ovat eri asioita.

        Pilailija matkii kuitenkin niin hyvin alkuperäistä, että niiden kahden eroja on jopa mahdotonta todentaa. Se on hänen hyvyttään, ei huonoutta, vaan minun huonouttani.

        Ongelma menee siinä, että saako todellisen sairauden kustannuksella pilailla. Oikeastaan ei saa, mutta saako tyhmyydenkään kustannuksella pilailla? MeToo-kampanja on muuttanut kaiken, sillä ihminen onkin ihminen - silti eläintäkään ei saa kiusata.

        Kahdesta asiasta olen varma. (1) Ihmisen, joka luulee olevansa maailman napa ja jonka keinot ovat maailman napa, kustannuksella saa pilailla. (2) Veijon kustannuksella ei saa pilailla.

        Tuotahan se älykkyys on. Osaa perustella kärkevästi ja kantaaottavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei edes uskalla pilailla Veijon kustannuksella.

        "Kukaan ei edes uskalla pilailla Veijon kustannuksella."

        - Miksi ei? Hänhän on pelkkä pelle (hölmöilemällä yleisöä hauskuttava henkilö).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuotahan se älykkyys on. Osaa perustella kärkevästi ja kantaaottavasti.

        Onko Massiivikalorihöpöttäjä siis älykkö?


    • Anonyymi

      Vatsa ei osaa kertoa syömiesi kalorien määrää.
      Olet joko nälkäinen tai kylläinen.

      • Anonyymi

        On kyllä olemassa sellainen taito kuin vatsastapuhuminen.... Miksi ei osaisi kertoa; kuka siis puhuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kyllä olemassa sellainen taito kuin vatsastapuhuminen.... Miksi ei osaisi kertoa; kuka siis puhuu?

        Vatsa ei vaan tunnista kaloreita, ainoastaan ruoan määrän.
        Juomien sisältäviä kaloreita ei tunnisteta kaloreiksi ollenkaan.
        Ne menevät alas kuin vettä vaan.


    • Anonyymi

      Se on totta. ON kusetusta väittää etteikö MUKA hedelmätoffeella laihdu! Sillä laihtuu JOS syö täytekakkukahvit 6 desti päivässä ja hedelmätoffee on PIILOTETTU kellariin ja pieniin 1 den kilon pusseihin.Pihtimitta pitää olla KOSKA puntarit on kusetusta.

      • Anonyymi

        Merkkaus sinisen vihkon OIKEAAN laitaan ja kalorit VASENPAAN LAITAAN.Muuten ei laihdu krammaa kaan.


      • Anonyymi

        Kiitos kun tunnustit.


      • Anonyymi

        Sinä puhut tosi rumasti? Tavallisen ihmisen noin ruma teksti poistettaisiin asiattomana, mutta sinä lienet erikoistapaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä puhut tosi rumasti? Tavallisen ihmisen noin ruma teksti poistettaisiin asiattomana, mutta sinä lienet erikoistapaus.

        Sinä olet teini-ikäinen tyttö, joka kirjoittaa huolellista suomea. Mutta teini silti.


      • Anonyymi

        Tietäisikö joku videoita, jotka avaisivat tuollaisten kasvukipuisten tosi tyhmää teeskentelevien teinityttöjen ajatusmaailmaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietäisikö joku videoita, jotka avaisivat tuollaisten kasvukipuisten tosi tyhmää teeskentelevien teinityttöjen ajatusmaailmaa?

        Hei kirjakieltä puhuva tyttö, mä oon heikkona suhun ja säkin vähän kai muhun
        Mut sä et haluu sitä vaan myöntää
        Hei kirjakieltä puhuva tyttö, sun pitäisi päättää et mitä sä tahdot
        Tai saatat mut luotasi työntää
        Hei kirjakieltä puhuva tyttö, mitä sä pelkäät?


    • Anonyymi

      "Mutta asiaan. Ukot lähtivät töihin aamuisin klo5:n tienoissa. Tulivat pullakahville 7:n maissa.
      Aamupäivällä toiset kahvit. Puolen päivän jälkeen jotain keittoa ja ruisleipää. Iltapäivällä kahvit"

      Täm todistaa selkeimmin ideani. PULLAKAHVILLA laihtuu.Aamupulla aamupäivpulla päiväpulla keskipäiväpulla iltspäiväpulla iltapulla, kahvipulla,tee pulla yöpulla.Jos EI pullaa ole niin tehokkanpi on täytekakkukahvit mansikkakakku pananikakku suklaakakku tsinuskikakku jäätelökakku omenapiirakka.Kahvit voi jättää POIS koska se on kallista ja LIHOTTAA.Vanhakansa PYÖRÄILI 53 lme tuntia päivässä niin ei lihonut ja yöllä vanhakansa juoksi kellari portaita ehtiessä piilotettuja karkkipusseja.

      • Anonyymi

        Tämä oli minun ideani ja joku taas varasti tämän minulta. Tämä löyty gooklesta kun kooglgetin sen ihan itse.Pilailija taas.Eikö sinulla ole poikaystävää.


      • Anonyymi

        Oliko tuo aito vai pilailija? Olen taas ihan ulalla eli mitä ohjeita nyt noudatan. Kasviksia vai toffeeta?


      • Anonyymi

        Ai jaa, se tuli anuksesta, joten luulin porkkanaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai jaa, se tuli anuksesta, joten luulin porkkanaksi.

        Tyttö puhuu kirjakieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyttö puhuu kirjakieltä.

        Kävin Finelissä. Finelin mukaan avaajalle ihan liian hapokasta ja liian vähän magnesiumia. Rasvaiset kananosat tai kaali ei pelasta tuosta pulasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyttö puhuu kirjakieltä.

        Sinä olet teini-ikäinen ja huumorintajuton vanha kääkkä. Et ymmärrä pilailijaa.


    • Anonyymi

      MINÄ en syö melkein ollenkaan sokeria hiilifudraatteja rasvaa enkä vehnäjauhoja koska ne LIHOTTAA.Gookletin että mansikkakakku hedelmätoffee pananikakku ja maradou suklaa ja glukkoosisiirappi ei disällä mitään näistä vaan pelkkää ENERKIAA jota tarvii kun pyöräilee 24 jän tunnin ajan ilman satulaa.Sakmiakidsa on vähän kaloreita ja siksi olen jättänyt sen kokonaan pois ja olen tilalle ottanut aamupullan päivä pullan ja iltapullan.Yöpulla ja iltapäiväpulla olikin koska ne syö niin nopeasti ettei ne ehdi lihottaa LAINKAAN.

      • Anonyymi

        Et sinä minua hämää. Sinä olet yksinäinen tyttöpullukka, joka kirjoittaa kuivakasta kirjakieltä ja jolla ei ole ikätovereita.


    • Anonyymi

      Hyvin se läski näyttää lähtevän tällä kasvisten syönnillä kun yhdistää siihen vielä pyöräilyä 4-4,5 tuntia päivässä.
      Siis pois KOKONAAN rasva,sokeri,viljatuotteet,riisi,maitotuotteet,liha ja syö vain kasviksia ja juureksia.

      Kasviksista ja juureksista tehty ruoka ON huomattavasti paremman makuista KUIN roskaruoka.Kasvisruoka pitää vain opetella maustamaan hyvin.
      Ei tarvitse syödä salatteja aivan kuin jänis vaan oikeita lämpimiä aterioita ja ateriat SAA olla suuria.Vähintään 600g KOSKA kasvisruoka sisältää vähän energiaa.

      • Anonyymi

        Kirjakieltä puhuva ja pilaileva teinityttö taas vauhdissa. Älykkönä hän osaa perustella asiansa kärkevästi ja kantaaottavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjakieltä puhuva ja pilaileva teinityttö taas vauhdissa. Älykkönä hän osaa perustella asiansa kärkevästi ja kantaaottavasti.

        Hei kirjakieltä puhuva tyttö, mä oon heikkona suhun ja säkin vähän kai muhun
        Mut sä et haluu sitä vaan myöntää.


      • Anonyymi

        Taas pilailija vauhdissa. Idea oli ensin minun kun osasin gooklettaa.


    • Anonyymi

      Idea tähän kaikkeen hulluunkin kokeiluun oli aluksi pilailijan eikä kirjakieltä puhuvan teinityöttömän. Massiivikalorihöpöttäjä on teini-ikäinen tyttö, joka matkii pilailijaa kantaaottavasti teinityöttömien kustannuksella. Älykkäät ja kärkevät teinityöttömät eivät edes ymmärrä hyvän ruuan päälle, vaan etsivät Finelistä uusi ihastuksia. Turha siis pilailla pyöräilyn, hiihdon ja herullisen ruuan kustannuksella.

      • Anonyymi

        Jos tytöllä ei ole poikaystävää, hänelle kasvaa iso pyrstö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tytöllä ei ole poikaystävää, hänelle kasvaa iso pyrstö.

        Kerro lisää tuosta? Taidat olla ornitologi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro lisää tuosta? Taidat olla ornitologi.

        Tiedän yhtä jos toista kasvukipuisista tipuista. Jos tipu ei saa hellyyttä, se alkaa syödä suruunsa ja ryhtyy nokkimaan toisten silmiä. Samalla sen selän tai selkärangan takaosan jatkeena oleva häntää vastaava ruumiinosa alkaa paisua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän yhtä jos toista kasvukipuisista tipuista. Jos tipu ei saa hellyyttä, se alkaa syödä suruunsa ja ryhtyy nokkimaan toisten silmiä. Samalla sen selän tai selkärangan takaosan jatkeena oleva häntää vastaava ruumiinosa alkaa paisua.

        Tuosta tekstistä tulee mieleen kanannahkamies, joka ihaili kanoja niiden kaikissa muodoissaan.


    • Anonyymi

      Tätä se paskaruuan syöminen aiheuttaaFilmeissä on harvinaisen totuudenmukaisesti kerrottu mitä paskaruoka aiheuttaa.
      Tekstityksen saa automaattikäännöksellä.Esim rasvamaksa aiheuttaa väsymystä
      Rasvamaksa
      https://www.youtube.com/watch?v=Wph2VsIwIxM&t=153s

      Huonoimmat ruuat diadeetikoille ja myös kaikille muillekkin jotka ei halua siihen sairastua.Paskaruoka on täynnä lisättyä sokeri,suolaa,säilöntäineita yms
      https://www.youtube.com/watch?v=OgGafC8QuCw

    • Anonyymi

      Laihtumiseni on nyt suuremmankin painon ja mittojen mukaan erittäin nopeaa vaikka olen syönyt nyt 3500-4300 kaloria 4 jänä päivänä 15 päivän laihdutuksen jälkeen.

      Suurin paino on otettu siitä mitä se on ollut suurimmillaan ja mitä se nyt on suurimmillan.Pyörälenkit OLI ENSIN 3,5 tuntia sitten pitensin ne 4,5-5 teen tuntiin.
      Nyt uusi aloitus samalla ohjelmalla.Pääaterian kiinteä paino 600g 2 makeaa jälkiruokaa n 600 kal yht 800g iltaruoka ja juomat noin 1400 kaloria päivässä

      • Anonyymi

        Jos pyörän renkaissa on liian vähän painetta, pyörää on raskasta polkea. Jos painetta on liikaa, tien kaikki epätasaisuudet siirtyvät satulan ja tangon kautta kroppaan.

        Olisikohan joku 3 - 4 baria hyvä paine?


    • Anonyymi

      >>>>> Tuosta tekstistä tulee mieleen kanannahkamies, joka ihaili kanoja niiden kaikissa muodoissaan. <<<<<<

      Onko Kanannahkamies lopettanut kirjoittelun kokonaan vai onko hän vaihtanut teemaa ja ryhtynyt äidinkielen ja taulukkolaskennan opettajaksi?

      • Anonyymi

        Dietaariset töhkät ja möhnät ja taulukot ovat todellakin nyt vähemmällä. Massiivikaloriukko on palstalla kaikissa mahdollissa pääosissa eli näyttelee sekä miesten että naisten pääosat ja sivuosat.

        Veijo on nyt rauhallinen ja asiallinen. HVP on aina asiallinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Dietaariset töhkät ja möhnät ja taulukot ovat todellakin nyt vähemmällä. Massiivikaloriukko on palstalla kaikissa mahdollissa pääosissa eli näyttelee sekä miesten että naisten pääosat ja sivuosat.

        Veijo on nyt rauhallinen ja asiallinen. HVP on aina asiallinen.

        Kanannahkamies oli/on verbaalisesti lahjakas ja terävä. Valitettavasti hänen energiataloudellisuusoppinsa ei ollut oikein tästä maailmasta.


      • Anonyymi

        On veijo rauhallinen tai ei, mutta tuo edellinen hvp-vastainen vuodatus (joka on aika monta kertaa tänne postattu) käsittelee diabetestä, ei laihduttamista, joka on palstan aihealuetta.

        Hvp:n postaukset ovat usein olleet hyviä. Niistä näkyy vankka luonnontieteellinen koulutus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On veijo rauhallinen tai ei, mutta tuo edellinen hvp-vastainen vuodatus (joka on aika monta kertaa tänne postattu) käsittelee diabetestä, ei laihduttamista, joka on palstan aihealuetta.

        Hvp:n postaukset ovat usein olleet hyviä. Niistä näkyy vankka luonnontieteellinen koulutus.

        "Hvp:n postaukset ovat usein olleet hyviä. Niistä näkyy vankka luonnontieteellinen koulutus."

        Kunhan nyt ensin pystyisi päättämään onko 11vuotta pidempi aika kuin 3 kuukautta.

        (Hauskinta hoopoveen kirjoituksissa ja väitteissä on tietenkin se että niitä tulee koko ajan lisää kaataen kerta kerran jälkeen hänen omat väittensä mutta siitä huolimatta tällä tuulimyllyjä vastaan taistelevalla ritarilla näytä olevan pienintäkään kykyä oppia mitään vaan kompastelu vaan jatkuu yli 20 vuoden asioiden väärinkäsittämisen varjossa.)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Hvp:n postaukset ovat usein olleet hyviä. Niistä näkyy vankka luonnontieteellinen koulutus."

        Kunhan nyt ensin pystyisi päättämään onko 11vuotta pidempi aika kuin 3 kuukautta.

        (Hauskinta hoopoveen kirjoituksissa ja väitteissä on tietenkin se että niitä tulee koko ajan lisää kaataen kerta kerran jälkeen hänen omat väittensä mutta siitä huolimatta tällä tuulimyllyjä vastaan taistelevalla ritarilla näytä olevan pienintäkään kykyä oppia mitään vaan kompastelu vaan jatkuu yli 20 vuoden asioiden väärinkäsittämisen varjossa.)

        Yhden ihmisen 11-vuotinen kokemusperäinen tieto ei vielä vakuuta, vaan tutkimusotoksen pitäisi olla useita tuhansia. Tutkimusten mukaan ketoilu on aluksi parempi, mutta kun laihtuminen etenee, ei löydykään enää mitään etua verrattuna perinteisellä tavalla laihduttaviin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kanannahkamies oli/on verbaalisesti lahjakas ja terävä. Valitettavasti hänen energiataloudellisuusoppinsa ei ollut oikein tästä maailmasta.

        KNM oli täysi tosikko, Otaniemen kasvatti mutta ilman teekkari-otetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KNM oli täysi tosikko, Otaniemen kasvatti mutta ilman teekkari-otetta.

        Hänellä oli terävä huumorintaju. Hän keksi massiivikalorihöpöttäjä-nimenkin. Minä keksin massiivipakaratyttö-nimityksen, mutta en ole huomannut, että se olisi tullut yleisempään käyttöön. Psylliumia hän nimitti halveksivasti pylliumiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänellä oli terävä huumorintaju. Hän keksi massiivikalorihöpöttäjä-nimenkin. Minä keksin massiivipakaratyttö-nimityksen, mutta en ole huomannut, että se olisi tullut yleisempään käyttöön. Psylliumia hän nimitti halveksivasti pylliumiksi.

        "Hänellä oli terävä huumorintaju."

        Ei ollut. Kaikki mitä hän kertoi, hän kertoi tosissaan ilman vähäisintäkään viihdytystarkoitusta. Hän väänsi ja ohjelmoi taulukoita yötä-myöten hampaat irvessä, eikä hänen suullaan koskaan voinut kuvitella karehtivan hymyä.

        Jos hänellä olisi ollut huumorintajua, hän olisi laatiniut avauksen vaikkapa lyijyn, kamelinkarvojen tai lehmänlannan lähteistä energiataloudellisuusjärjestyksessä.

        > Hän keksi massiivikalorihöpöttäjä-nimenkin.

        Jos keksikin, niin hän ei keksinyt sitä huumoria ajatellen vaan henkilöä kuvaten, eikä nähnyt asiassa mitään hauskaa. MKH oli hänen silmissään täysin turha otus ja omituinen ilmestys - siinä hän oli kyllä täysin oikeassa. Samalla tavalla hän varmasti keksi käyttää itse itsestään nimitystä Kananahkamies, joka ainoastaan kuvaa häntä sananmukaisesti.

        KNM olisi saattanut nimetä itsensä myös Pöytärasia-antimannekiiniksi (PRAM) tai PÖH:iksi eli Pulloöljyvihaajaksi, mutta ilman mitään huumoria, ja vain kuvaamaan omaa näkemystään.

        Kaikki, jotka olivat häntä vastaan, koulutusta tai ei koulutusta, olivat helppoheikkejä tai ravitsemusteletappeja, joita termejä hän käytti samalla tavalla loukkaavassa tarkoituksessa kuin eräs besser-wisser käyttää sanoja "nainen", "tyttö", "teinityttö", "kuukautiset", "poikaystävä", "valkovuoto" ja "masturbointi". Kyseessä ei ole eikä ollut huumori, vaan asian kuvaavuus ja solvaaminen. Solvataan niitä, jotka eivät ole samaa mieltä.

        > Psylliumia hän nimitti halveksivasti pylliumiksi.

        Samalla tavoin MKH kuvaa valkuaisaineita proteeniksi.

        On selvää, että paino aiheuttaa tai nostaa esille itse kullekin monenlaista ongelmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Hänellä oli terävä huumorintaju."

        Ei ollut. Kaikki mitä hän kertoi, hän kertoi tosissaan ilman vähäisintäkään viihdytystarkoitusta. Hän väänsi ja ohjelmoi taulukoita yötä-myöten hampaat irvessä, eikä hänen suullaan koskaan voinut kuvitella karehtivan hymyä.

        Jos hänellä olisi ollut huumorintajua, hän olisi laatiniut avauksen vaikkapa lyijyn, kamelinkarvojen tai lehmänlannan lähteistä energiataloudellisuusjärjestyksessä.

        > Hän keksi massiivikalorihöpöttäjä-nimenkin.

        Jos keksikin, niin hän ei keksinyt sitä huumoria ajatellen vaan henkilöä kuvaten, eikä nähnyt asiassa mitään hauskaa. MKH oli hänen silmissään täysin turha otus ja omituinen ilmestys - siinä hän oli kyllä täysin oikeassa. Samalla tavalla hän varmasti keksi käyttää itse itsestään nimitystä Kananahkamies, joka ainoastaan kuvaa häntä sananmukaisesti.

        KNM olisi saattanut nimetä itsensä myös Pöytärasia-antimannekiiniksi (PRAM) tai PÖH:iksi eli Pulloöljyvihaajaksi, mutta ilman mitään huumoria, ja vain kuvaamaan omaa näkemystään.

        Kaikki, jotka olivat häntä vastaan, koulutusta tai ei koulutusta, olivat helppoheikkejä tai ravitsemusteletappeja, joita termejä hän käytti samalla tavalla loukkaavassa tarkoituksessa kuin eräs besser-wisser käyttää sanoja "nainen", "tyttö", "teinityttö", "kuukautiset", "poikaystävä", "valkovuoto" ja "masturbointi". Kyseessä ei ole eikä ollut huumori, vaan asian kuvaavuus ja solvaaminen. Solvataan niitä, jotka eivät ole samaa mieltä.

        > Psylliumia hän nimitti halveksivasti pylliumiksi.

        Samalla tavoin MKH kuvaa valkuaisaineita proteeniksi.

        On selvää, että paino aiheuttaa tai nostaa esille itse kullekin monenlaista ongelmaa.

        Eihän teissäkään ole huumoria eikä lempeyttä, kun analysoitte MKH:n tuotoksia. Kerran koulukiusaaja, aina koulukiusaaja. Erilaisuuden sieto kateissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän teissäkään ole huumoria eikä lempeyttä, kun analysoitte MKH:n tuotoksia. Kerran koulukiusaaja, aina koulukiusaaja. Erilaisuuden sieto kateissa.

        Teissä? Kenessä teissä? Sinäkö se kehuit häntä (hyvä, hyvä...!) ja lasket hänen tekemiensä avauksien saamia vastauksia? Kohta 7000 kpl, niinkö?

        MKH on täydellinen höpöukko, jonka kirjoitelmissa ei ole päätä eikä häntää. Pistän rahani pantiksi siitä, että MKH on keksitty hahmo, eikä todellinen ihminen. Kukaan ei voi kertoa ja vaihtaa tarinoitaan hiihdosta, pyöräilystä, toffeesta ja mansikkakakuista noin lennossa.

        Joko MKH tai Pilailija, tai molemmat, kertoo parodiahorisontista, jota sinä taas en ymmärrä lainkaan. Jos MKH olisikin erilainen mutta oikea ihminen, eikä keksitty hahmo, hän on sairas, joka tarvitsee apua. Hän ei tarvitse lempeyttä ja puolustajaa vaan oikeaa apua - sitä ei tule kasvottomilta anonyymeiltä.

        Sinä olet myös todella erilainen, ja olet luultavasti sen vuoksi tullut kiusatuksi koulussa. Olen siitä pahoillani, mutta minä en ole sinua koulussa kiusannut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yhden ihmisen 11-vuotinen kokemusperäinen tieto ei vielä vakuuta, vaan tutkimusotoksen pitäisi olla useita tuhansia. Tutkimusten mukaan ketoilu on aluksi parempi, mutta kun laihtuminen etenee, ei löydykään enää mitään etua verrattuna perinteisellä tavalla laihduttaviin.

        Näinpä. Lukuisten tutkimusten (ja niistä tutkimuksista tehtyjen metatutkimuksien) mukaan karppaus laskee diabeetikoilla pitkää sokeria vain 0.5 prosenttiyksikköä noin 3 kk ajaksi. Tuolla ei ole pienintäkään merkitystä diabeteksen hoidossa.

        Sama laihdutuksen kanssa eli pitkällä aikajänteellä karppaus ei ole muita laihdutustapoja tehokkaampi. Sen sijasn LCHF nostaa merkittävästi LDL-kolesterolia.

        Verikokeitteni tulokset tulivat juuri. Sekä LDL että HDL 1.4 mmol/l. Tämä sitten suositusruokavaliolla. Verensokerikin oli hoitotavoitteessa.


    • Anonyymi

      Täysin turhaa höpinää

      • Anonyymi

        Avaus on massiivikalorihöpöttäjän tai pilailijan tekemä.


    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      3970
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3782
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      605
      3758
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      15
      2419
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      72
      2342
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      328
      1995
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      123
      1980
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      188
      1819
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1509
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1382
    Aihe