Kaasugrillin sijoitus

Anonyymi

Uskaltaako kaasugrilliä pitää puisella katetulla terassilla?
Vaihtuu hiiligrilli kaasuun ja mietityttää laittaa sitä terassille joka käsiteltyä puuta.. Toisella puolella valokate, toisella ihan puinen katos..
Ja toisaalta tuntuu typerältä taivasalle sitä myöskään laittaa..
Mikä ongelma😂

4

2330

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taitaa olla niin, että vakuutusyhtiö jää pois riskien hallinnasta eli omaan piikkiin menee, jos talo palaa tuosta grillistä. Toki riski on pieni ja se riippuu erityisesti siitä, mitä grillaat. Jos teet isoja ja rasvaisia lihoja niin huolehdi rasvan keräys siten, ettei pääse valumaan grillistä ulos ja syttymään. Toinen tärkeä asia on tuuletus eli ei grilliä umpinaiseen tilaan.

      • Anonyymi

        Lisään vielä sen, että itsellä on terassilla (puulattia ja puukatto, 50 cm hirsiseinästä) Bradleyn sähkösavustin ja Traegerin pellettigrilli. Bradleyssä tuli kytee, mutta ei pala liekillä eikä kipinöi ulos. Ainoa riski on rasvapalo. Traegerissa on avotuli, mutta se on niin hyvin eristetty, ettei edes kipinöitä tule ulos. Traegerissa teen rasvaista lihaa pitkään savustaen ja rasvapalo on riskinä, mutta talteenotto on niin hyvä, ettei ole kertaakaan syttynyt. Ja vaikka syttyisi niin se ehtii sammua ennen kuin grilli palaisi rikki ja sytyttäisi mitään ulkopuolelta.

        Eli kaasugrillissäkin on kyse omasta riskinotosta ja arviota ei pysty muut tekemään kuin sinä itse. Siihen vaikuttaa grillin laatu, mitä grillaat ja miten olet sijoittanut grillin.


    • Anonyymi

      Siis saako kaasugrilliä käyttää rivoitalon terassilla vai ei?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3390
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2892
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2760
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2668
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2574
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2385
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      218
      1889
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1797
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      38
      1684
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      153
      1532
    Aihe