Heh heh heinäkuun

Anonyymi

kesäloman pitäjät. Vettä tulee ku aisaa. Märkä rätti kasvoille.

46

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oisko aika laittaa pientä realitytsekkiä sinne pääkippoihin vaikka tarkoitus olisi kuinka hyvä. Aivan ohi aiheen

      • Anonyymi

        Tämä on ennustettu tänään kevään ensimmäisestä muurahaisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on ennustettu tänään kevään ensimmäisestä muurahaisesta.

        Ontui oikeanpuoleista takajalkaa.


      • Anonyymi

        Oletko humalassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko humalassa?

        Oletko sinä totuudenkieltäjä, joka mussuttaa jopa asianosaiselle jos oma loukkaavan sävyinen tuppautuminen ei miellytä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ontui oikeanpuoleista takajalkaa.

        Te ootte kyllä pimeitä tapauksia..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinä totuudenkieltäjä, joka mussuttaa jopa asianosaiselle jos oma loukkaavan sävyinen tuppautuminen ei miellytä?

        Oletko ottanut jotain? Vaikutat kyllä kovin epäselvältä ulosanniltasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinä totuudenkieltäjä, joka mussuttaa jopa asianosaiselle jos oma loukkaavan sävyinen tuppautuminen ei miellytä?

        Tänne pitäisi olla promillemittari. Sotket toisten keskusteluja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänne pitäisi olla promillemittari. Sotket toisten keskusteluja.

        Päinvastoin, selkiytän niitä ja kerron nyt sinulle mitä selkokielisimmin, että anna olla ja lopeta tuo nuohoaminen ja kirjoitusten yhdisteleminen sekä peräkärryllä istuminen sekä ota vaikka iipeestä selvää jos valtuudet on, niin selkenee. Olet typerys


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko ottanut jotain? Vaikutat kyllä kovin epäselvältä ulosanniltasi?

        Osaatko toistella mitään muuta kuin onnettomia mantrojasi, elää jotain sidekickelämää kenenkään tätä toivomatta ja mitä tulee pilliin, niiin pidä taskussa jos sulla on vapaapäivä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päinvastoin, selkiytän niitä ja kerron nyt sinulle mitä selkokielisimmin, että anna olla ja lopeta tuo nuohoaminen ja kirjoitusten yhdisteleminen sekä peräkärryllä istuminen sekä ota vaikka iipeestä selvää jos valtuudet on, niin selkenee. Olet typerys

        Pitäskö sun vaan suunnistaa hoitoon? Taidat olla joku sekopää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaatko toistella mitään muuta kuin onnettomia mantrojasi, elää jotain sidekickelämää kenenkään tätä toivomatta ja mitä tulee pilliin, niiin pidä taskussa jos sulla on vapaapäivä

        Otapas lääkkeet kuka ikinä oletkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otapas lääkkeet kuka ikinä oletkin.

        Niin, joku sotkee asiallista lomasääkeskustelua - ilmeisesti joku heinäkuuhun lomansa tällännyt :DD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko ottanut jotain? Vaikutat kyllä kovin epäselvältä ulosanniltasi?

        Hmm...Oikeutta otin....hmm....velvollisuuksiani väistämättä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm...Oikeutta otin....hmm....velvollisuuksiani väistämättä...

        Ja nyt kärsit siellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäskö sun vaan suunnistaa hoitoon? Taidat olla joku sekopää?

        Ei kun sinulle ei vaan mene perille, että sään säätämistäsi ei kaipaa kukaan ja se kaikkea muuta kuin selkiyttää sitä säätä. Fiksumpi ihminen ymmärtäisi, että mikä siinä oikein mättää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun sinulle ei vaan mene perille, että sään säätämistäsi ei kaipaa kukaan ja se kaikkea muuta kuin selkiyttää sitä säätä. Fiksumpi ihminen ymmärtäisi, että mikä siinä oikein mättää

        Hahhhahhhah hah :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun sinulle ei vaan mene perille, että sään säätämistäsi ei kaipaa kukaan ja se kaikkea muuta kuin selkiyttää sitä säätä. Fiksumpi ihminen ymmärtäisi, että mikä siinä oikein mättää

        Mä vaan nyt satun tietämään ensi kesän säät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun sinulle ei vaan mene perille, että sään säätämistäsi ei kaipaa kukaan ja se kaikkea muuta kuin selkiyttää sitä säätä. Fiksumpi ihminen ymmärtäisi, että mikä siinä oikein mättää

        Sitä säät, mitä tilaat. Taisi olla Ellinooran biisistä vai.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahhhahhhah hah :D

        Kannattaisi panostaa omiin juttuihin, niin ei tarvitsisi dissailla toisten kommentteja tai näkökantoja. Viisas ei ottaisi tuollaista mihinkään peesiin tai toisi esiin, että kannattaa unohtaa suosiolla. Defensiivisyys ei auta epäsensitiivistä moukkaa millään tavalla


    • Anonyymi

      Viisas pitää toukokuussa ja elokuun kahdella ekalla viikolla.

    • Anonyymi

      Lomalla pitää levätä ja palautua ja vahvistua! Ei todellakaan vaivaantua säästä! Ei sääkään välitä sinun tunteista, tai tarpeista!

      • Anonyymi

        Heh, harmittaako?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, harmittaako?

        Mikäpä tässä harmittaisi valmiissa maailmassa ja palkallisissa kesälomissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäpä tässä harmittaisi valmiissa maailmassa ja palkallisissa kesälomissa.

        No se vesisade. Jatkuva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, harmittaako?

        Sää voi olla hengenvaarallinen, niin myös sisäilma! Kyllä harmittaa!


    • Anonyymi

      Elokuun lomailijat kiittää.

    • En oo vielä edes valkannut milloin lomaa pidän ja miten paljon. Parempi kun ei hättäile. 😁

      • Anonyymi

        Toukokuu/elokuu.


      • Anonyymi

        Voi tarjoutua ottamaan myös rahana :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toukokuu/elokuu.

        No ennemmin se elokuu.. mä oon jo kevättalven lomaillut. Elokuu ja sit ihan jonnekin syksylle kanssa pätkä. 😄👌


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No ennemmin se elokuu.. mä oon jo kevättalven lomaillut. Elokuu ja sit ihan jonnekin syksylle kanssa pätkä. 😄👌

        Joo ja sitten ei oo niin kauhean pitkä matka vuoden loppuun.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo ja sitten ei oo niin kauhean pitkä matka vuoden loppuun.

        Joo. Mä en juuri oo pidellytkään pitkiä kesälomia vuosiin. Vuoropätkien vapaat riittää hyvin, mutta talvikuukausina sitä vapaata enemmän tarvii...

        Ehkä yks vajaa pari viikkoa elokuulle riittäis ja pitää sit joskus enempi. 😊


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Joo. Mä en juuri oo pidellytkään pitkiä kesälomia vuosiin. Vuoropätkien vapaat riittää hyvin, mutta talvikuukausina sitä vapaata enemmän tarvii...

        Ehkä yks vajaa pari viikkoa elokuulle riittäis ja pitää sit joskus enempi. 😊

        Meillä pitää lyödä lomat melkein vuotta ennen tauluun. Et hienoo jos joku työpaikka niin ettei välttis heti tarvii tietääkään vaan pitää sit kun rupee siltä näyttämään. Sithän se osuu tarpeeseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meillä pitää lyödä lomat melkein vuotta ennen tauluun. Et hienoo jos joku työpaikka niin ettei välttis heti tarvii tietääkään vaan pitää sit kun rupee siltä näyttämään. Sithän se osuu tarpeeseen.

        No pitäis meidänkin laittaa kai, mutta toisaalta kun töittenkin osalta näyttää vähän omituiselle touhut nyt, niin katsompahan ensin kun ne alkaa rullaamaan, että mitä pidän ja milloin. 😄

        Tää vallitseva tilanne muokkaa hommia meillä töissä ihan jonkinverran. Ei passaa hättäillä... hättäilemällä tulloo vuan kusipäitä mukuloita. 😄


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No pitäis meidänkin laittaa kai, mutta toisaalta kun töittenkin osalta näyttää vähän omituiselle touhut nyt, niin katsompahan ensin kun ne alkaa rullaamaan, että mitä pidän ja milloin. 😄

        Tää vallitseva tilanne muokkaa hommia meillä töissä ihan jonkinverran. Ei passaa hättäillä... hättäilemällä tulloo vuan kusipäitä mukuloita. 😄

        Juu ja pitää osata vähän kiristää ruuviakin; jossain kohtaa pystyy jopa sanelemaan ja joku muu anelee kuin itse.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu ja pitää osata vähän kiristää ruuviakin; jossain kohtaa pystyy jopa sanelemaan ja joku muu anelee kuin itse.

        No mä oon jo vuosia ollut se, joka ekana täräyttää jotkut lomat tiskiin ja sen kumnemmin miettimättä. Nyt tsekkaan mikä on meininki ja vasta sitten... kärvistelkööt muut hitto. 😁


    • Anonyymi

      ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Hmm...Akkain viikollahan sataa ripottelee aina....

    • Anonyymi

      Loma kannattaa pitää kesän valoisampaan aikaan. Syys on jo pimeä ja päivät lyhyitä. Keskikesä on päiväaikaa koko ajan.

    • Anonyymi

      Ovat voimassa loputkin sääennusteet kuten aina on olleet.

    • Voi muuttua vielä tuokin. Ennuste se vaan on.

    • Anonyymi

      Ei se vesisade haittaa yksinäisiä palstalaisia. Teillä ei ole kumppania joten voitte hyvin viettää kotona sisällä koko kesän.

    • Mä oon siinä suhteessa onnellisessa asemassa, kun viime kesänä ostin sen auton, josta täällä oon jo kertonu, niin pääsee sinne missä aurinko paistaa, kun vaan rattia kääntää siihen suuntaan.

    • Anonyymi

      Olihan se kiva; jos heinäkuu olisi sateinen. Kaivamaan kasvimaalle vain puroja, jotta liika vesi juoksisi naapurin veto-ojaan. Säästyisi jokailtaiselta kasvimaan kastelulta.
      Mansikkasato hieman taitaisi kärsiä, jos ei auringonpaistetta liiemmin olis, ja home vaarakin taitaisi olla mahdollinen. Kohopenkissä olevat kasvit tuskin sateesta kärsisi.

      Ei haittaisi minua laisinkaan sateinen kesä, omistan sadevaatteet, jos pidemmän ajan ulkosalla pitää touhuta. Kesäsade on usein myös lämmintä sadetta, toisin kuin syyssateet. Pääasia kuitenkin olisi ett kukinta aikaan olisi pölyyttäviä hyönteisiä, omenapuut esim. eivät ole hybridejä eikä moni muukaan kasvi puutarhassani.
      Melonit ehkä vielä pystyisin pensselillä hedelmöittämään, tiedä häntä, en ole koskaan kokeillut sitä keinoa. Lukenut ainoastaan aiheesta, jostain naistenlehdestä muistaakseni.
      trollikka

    • Anonyymi

      Lomalaiset kauhuissaan!!!!!

    • Anonyymi

      Herranjestas, ei yks sade voi lomaa pilata. Voihan sitä käydä vaikka uimassa, siinäkin puuhassa kastuu. Tai harrastaa elokuvia. Pelata koripalloa, tai lentopalloa, kun kerää sopivan ringin sen harrastuksen piiriin. Koulut varmaan vuokraa tyhjillään olevia liikuntasalejaan, vastuunalaisille ihmisille.

      Yhden ringin olen kerran luonut, lentopallon harrastajia, osa ei ollut koskaan edes pelannut lentistä. Mutt hauskaa meillä oli; se oli verkkovirhe, jos jäi käsi kiinni verkkoon... ensimmäisten viikkojen aikana.

      Harrastus jäi siihen kun lähdin opiskelemaan toiselle paikkakunnalle, eikä porukasta kukaan muu halunnut vetovastuuta kontolleen. Eli ottaa vastuuta liikuntasalin käytöstä ja siitä ett ainoastaan yks wc oli käytössämme, pukuhuoneita emme saaneet käyttöömme. Pelata piti paljain jaloin tai valkopohjaisilla kumitossuilla.
      Olin myös henkilökohtaisesti vastuussa siitä ett vuokra maksettiin aina ajallaan.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      167
      2971
    2. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      136
      2038
    3. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      109
      1996
    4. Mikä on hän on ammatiltaan?

      Vai tiedätkö mitä kaivattusi tekee työkseen?
      Ikävä
      86
      1709
    5. Mitä ajattelit silloin kun

      Löysit hänet?
      Ikävä
      83
      1576
    6. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      24
      1552
    7. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1120
    8. Uskotko että kohdataan vielä?

      Kysymys otsikossa, aloitukseen ei muuta lisättävää.
      Ikävä
      68
      1072
    9. Miksi homous puhuttaa konservatiiveja vuodesta toiseen?

      Kysymykseen on vastattukin Kansanlähetyksen osalta: "Miksi sukupuoleen ja seksuaalisuuteen liittyvät asiat ovat konserv
      Luterilaisuus
      268
      1068
    10. Oletko tutustunut muihin

      Samalla tavalla kuin häneen?
      Ikävä
      74
      948
    Aihe