Onko tullut vastaan

Anonyymi

sellaista miestä, joka kehuu itseään komeaksi??

39

63

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On tullut. Ja naisia jotka kehuu itseään kauniiksi.

    • Anonyymi

      No ainakin täällä palstalla joku on kehaissut ohimennen olevansa uskomattoman komea

      • Anonyymi

        Joku miehistä kehui täällä tyyliin, että hällä on kylän suurin takapuoli. Kuulema oikein oli palkittukin siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku miehistä kehui täällä tyyliin, että hällä on kylän suurin takapuoli. Kuulema oikein oli palkittukin siitä.

        Se oli harmis, muistan.


    • Anonyymi

      Ei ole tullut sellaista, joka kehuisi itseään komeaksi. Sellaisia taas paljonkin, jotka ajattelevat olevansa komeita ja joka näkyy heidän käytöksessään, mutta eivät sano sitä ääneen.

    • Anonyymi

      Mie oon niin uskomattoman komea ja kuuma, että naiset juoksevat karkuun, pyörtyilevät ja oksentavat minut nähdessään.

    • Anonyymi

      Onhan noita. Sitten oon häipynyt vähin äänin :)

    • Anonyymi

      Miehistä kolme neljästä tekee näin ja naisista yhdeksän kymmenestä. Tervetuloa Suomeen itseään vähättelevät luopiot, täällä teidänkin on hyvä olla.

      • Anonyymi

        Miksi siitä pitäisi erikseen sanoa, jos ei nyt seurustele/harkitse seurustelevansa sokean kanssa?


      • Anonyymi

        Ei se itsekehu itsestä rumempaa tee, enemmänkin toisen alistaminen ja rumentaminen haukkumalla tai mustamaalaamalla tekee ihmisestä rumemman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se itsekehu itsestä rumempaa tee, enemmänkin toisen alistaminen ja rumentaminen haukkumalla tai mustamaalaamalla tekee ihmisestä rumemman.

        Ei se itsekehu myöskään komista tai kaunista. Kauneus on aina katsojan silmässä ja jos ei katsoja tykkää niin ei se itsekehulla muutu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se itsekehu myöskään komista tai kaunista. Kauneus on aina katsojan silmässä ja jos ei katsoja tykkää niin ei se itsekehulla muutu.

        Ei todellakaan tee mitään hyvää jos itse itseään alkaa kehumaan. Peukku alas.


    • Itseasiassa ei.

      Aika paljon oon miehenä kuullut vaikka mitä uhoamista, mutta komeaksi ei oo kukaan itseään nostanut mun kuullen, silleen ihan tosissaan, että ois jäänyt mieleen. Ja mulle jäis mieleen.

    • Anonyymi

      Mulle on sanonut mies niin, että kun hän on niin komea niin mä en hänen naisena sais lihoa. Miettikääs sitä ja minkä ilmeen itse ottaisitte kun tämmöisen kuulette.

      • Anonyymi

        Repeisin täysin..mutten lihoiskaan.

        Monet miehetkin lakkaa liikkumasta ja tsemppaamasta suurinpiirtein heti kun seurustelu alkaa. Salilla tän näkee. Sit taas salille kun suhde loppuu ja taas lihakset kasvaa ja vyötörö tulee esiin. Kolme semmoistakin miestä teki näin joista ihan tosissaan olis luullut, et liikunta niille elintapa josta ei ikinä luovu.

        Mun mielestä ihmisen pitää pysyä ees jotenkin niissä mitoissa missä suhde alkaa. Sairaus tietty erikseen.

        Kyllä ärsyttää jos on luullut toista liikunnalliseksi ja alkaa syöminen kiinnostaa enemmän kun paneminen ja liikunta. Kenkää tulee ja äkkiä, en edes huomauta, en ala aikuista patistamaan, se on luonteesta kiinni.

        Seuraava vaihe suhteessa paskaset vaatteet, piereskely ja pesemätön naama.


    • Anonyymi

      Kerran. Yks pieni mies kehui mm. komeaksi itseään.

      • Anonyymi

        Ja ilman kehumista et olis alkanut seukkaa hänen kanssa? Aina sanomisilla on syynsä.


    • Anonyymi

      No on, on sellainen narsissistityylinen ja ruma kui mikä todellisuudessa. Melkein täytyy juostaa karkuun, kun tulee vastaan. Mutta omasta mielestäni on naistenkaataja ja tämmöinen adonis että huh huh.

      • Anonyymi

        "Mutta omasta mielestäni on naistenkaataja ja tämmöinen adonis että huh huh"

        Eli ei mies turhaan kehu itseään jos sinäkin olet samaa mieltä.


    • Joo on. Itse olen kehunut itseäni komeaksi jossain deittisovelluksessa, mutta en koskaan puheissani.

      Deittisovelluksessa olen sanonut asian tyyliin: "monet naiset pitävät minua komeana".

      Oikeasti, jos olen illalla baarissa, on hyvin harvinaista, ettei joku nainen sanoisi minun olevan komea. Alussa menin asiasta hyvin hämilleni, mutta nykyään kiitän reippaasti ja kerron tulleeni hyvälle mielelle kehujan sanoista.

      • Tuletko oikeesti hyvälle tuulelle myös vai onko se vaan ulkoa opeteltu kohteliaisuus?


      • Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

        Tuletko oikeesti hyvälle tuulelle myös vai onko se vaan ulkoa opeteltu kohteliaisuus?

        Tuo on hyvä kysymys. Mä olen useinkin pohtinut, että tuleeko joku oikeasti jotenkin hyvälle tuulelle baarikehuista ja vastaavista.
        Itse koen tuntemattomien ja puolituttujenkin taholta tulevat ulkonäkökehut ärsyttäviksi ja jopa ahdistaviksikin, vaikka toki ulospäin hymyilen ja kiitän kohteliaasti. Enkä tosiaan ole niihin tässä vuosien aikana mitenkään "tottunut", vaikka luulisi niihin jo siedättyneen. En ole siedättynyt, vaan vuosien myötä mittari on siirtynyt ahdistuksesta ärsytyksen suuntaan. Ulkonäköön kohdistuvat kehut pääosin romauttavat kehujan osakkeet pohjamutiin mun silmissäni. Ottavatko miehet tosiaan nuo kehut oikeasti kehuina?


      • HALiMONSTERi kirjoitti:

        Tuletko oikeesti hyvälle tuulelle myös vai onko se vaan ulkoa opeteltu kohteliaisuus?

        Kyllä se lähes poikkeuksetta hyvältä tuntuu ja mitä kauniimpi kehuja, sen paremmalta. Toisaalta myös lähes aina myös sellainen puolihämillinen fiilis, että mitähän minusta halutaan, koska eivät tuollaiset kehut mitään jokapäiväistä hommaa ole, kun nykyään tulee käytyä baarissa vain muutaman kerran vuodessa.

        Joskus kuitenkin tulee myös sellainen olo, että miten liukenen tilanteesta pois, jos toinen jää sössöttämään viereen.

        Itse olen lopettanut lähes kokonaan naisten ulkonäön kommentoimisen.


      • Anonyymi
        Yogamies kirjoitti:

        Kyllä se lähes poikkeuksetta hyvältä tuntuu ja mitä kauniimpi kehuja, sen paremmalta. Toisaalta myös lähes aina myös sellainen puolihämillinen fiilis, että mitähän minusta halutaan, koska eivät tuollaiset kehut mitään jokapäiväistä hommaa ole, kun nykyään tulee käytyä baarissa vain muutaman kerran vuodessa.

        Joskus kuitenkin tulee myös sellainen olo, että miten liukenen tilanteesta pois, jos toinen jää sössöttämään viereen.

        Itse olen lopettanut lähes kokonaan naisten ulkonäön kommentoimisen.

        Erikoista, että sen voi kokea positiivisena. Itse petyn jokaiseen ulkonäön kehujaan ja pyrin keksimään keinon poistua seurasta.

        Jos kehuja on tyyliin oma rakas, niin kehutkin voivat olla mukavia, mutta miten kukaan voi pitää baarikehuista? No ei kai mun tarvitse tuota tajuta. Se vielä menee, jos kehutaan jotain yksityiskohtaa, johon on ehkä käytetty vaivaa, mutta joku "oletpa sä kaunis" tmv. Ai hitto voiko latteampaa typeryyttä olla. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erikoista, että sen voi kokea positiivisena. Itse petyn jokaiseen ulkonäön kehujaan ja pyrin keksimään keinon poistua seurasta.

        Jos kehuja on tyyliin oma rakas, niin kehutkin voivat olla mukavia, mutta miten kukaan voi pitää baarikehuista? No ei kai mun tarvitse tuota tajuta. Se vielä menee, jos kehutaan jotain yksityiskohtaa, johon on ehkä käytetty vaivaa, mutta joku "oletpa sä kaunis" tmv. Ai hitto voiko latteampaa typeryyttä olla. 😂

        Tässä on otettava huomioon se, ettei miesten ulkonäköä välttämättä kehuta juuri koskaan. Itse en edes muista tilannetta, jossa joku muu kuin tyttöystävä olisi kehunut ulkonäköäni irl. Jossain kuvissa toki jotkut niin ovat tehneet, mutta nekin kerrat voi laskea ehkä jopa yhden käden sormilla. Ottaisin siis kyllä jonkun ulkopuolisen pyyteettömät kehut todella positiivisina ja muistaisin ne varmaan vähintään seuraavat kymmenen vuotta. - Tee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä on otettava huomioon se, ettei miesten ulkonäköä välttämättä kehuta juuri koskaan. Itse en edes muista tilannetta, jossa joku muu kuin tyttöystävä olisi kehunut ulkonäköäni irl. Jossain kuvissa toki jotkut niin ovat tehneet, mutta nekin kerrat voi laskea ehkä jopa yhden käden sormilla. Ottaisin siis kyllä jonkun ulkopuolisen pyyteettömät kehut todella positiivisina ja muistaisin ne varmaan vähintään seuraavat kymmenen vuotta. - Tee

        Outoa, että joku haluaa tulla kehutuksi onttona kuorena ja saa siitä hyvää mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Outoa, että joku haluaa tulla kehutuksi onttona kuorena ja saa siitä hyvää mieltä.

        Minusta on outoa ajatella ulkonäköä onttona kuorena. Se on osa ihmistä siinä missä muutkin. - Tee


      • Anonyymi kirjoitti:

        Erikoista, että sen voi kokea positiivisena. Itse petyn jokaiseen ulkonäön kehujaan ja pyrin keksimään keinon poistua seurasta.

        Jos kehuja on tyyliin oma rakas, niin kehutkin voivat olla mukavia, mutta miten kukaan voi pitää baarikehuista? No ei kai mun tarvitse tuota tajuta. Se vielä menee, jos kehutaan jotain yksityiskohtaa, johon on ehkä käytetty vaivaa, mutta joku "oletpa sä kaunis" tmv. Ai hitto voiko latteampaa typeryyttä olla. 😂

        Minun on vaikeaa ymmärtää, ettei kehut tuntuisi jostakin ihmisestä hyvältä.

        En tiedä onko kyseessä joku mies-nais -asetelma, että naiset saavat kehuja niin paljon, että kehut eivät tunnu enää miltään, vaan pitäisi olla jotenkin laadukkaampia ja parempia kehuja.

        Tosin kaipa sen ymmärtää, kun katsoo naisten käyttäytymistä somessa. Aina kun joku suohirviö postaa kuvansa, on kaverit kehumassa, että ihana ja kaunis. Miehet sitten varmaan pillunpuutteessaan myös kehuvat naisia ulkonäöstä riippumatta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on hyvä kysymys. Mä olen useinkin pohtinut, että tuleeko joku oikeasti jotenkin hyvälle tuulelle baarikehuista ja vastaavista.
        Itse koen tuntemattomien ja puolituttujenkin taholta tulevat ulkonäkökehut ärsyttäviksi ja jopa ahdistaviksikin, vaikka toki ulospäin hymyilen ja kiitän kohteliaasti. Enkä tosiaan ole niihin tässä vuosien aikana mitenkään "tottunut", vaikka luulisi niihin jo siedättyneen. En ole siedättynyt, vaan vuosien myötä mittari on siirtynyt ahdistuksesta ärsytyksen suuntaan. Ulkonäköön kohdistuvat kehut pääosin romauttavat kehujan osakkeet pohjamutiin mun silmissäni. Ottavatko miehet tosiaan nuo kehut oikeasti kehuina?

        Joo, en minäkään ulkonäkökehuista välitä. Toki joskus kehut tuntuu mukavalle, muttei välttämättömälle. Ymmärrän kuitenkin, että toisella on tarve kertoa ne kehut, jolloin hällä on varmaan joku ajatus että niitä kaipaan tai nimenomaan hän kaipaa sanoa ne ääneen.

        Aivan kun itsekin kehun, kun tunnen tarvetta sen kaltaisia asioita kehua. Joku juttu korostuu kivasti toisessa, mikä ilahduttaa niin on se ihan kiva sanoa toiselle ääneen.

        Mutta alituinen kehuminen tuntuu enemmänkin kalastelulle, kun vilpittömälle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on hyvä kysymys. Mä olen useinkin pohtinut, että tuleeko joku oikeasti jotenkin hyvälle tuulelle baarikehuista ja vastaavista.
        Itse koen tuntemattomien ja puolituttujenkin taholta tulevat ulkonäkökehut ärsyttäviksi ja jopa ahdistaviksikin, vaikka toki ulospäin hymyilen ja kiitän kohteliaasti. Enkä tosiaan ole niihin tässä vuosien aikana mitenkään "tottunut", vaikka luulisi niihin jo siedättyneen. En ole siedättynyt, vaan vuosien myötä mittari on siirtynyt ahdistuksesta ärsytyksen suuntaan. Ulkonäköön kohdistuvat kehut pääosin romauttavat kehujan osakkeet pohjamutiin mun silmissäni. Ottavatko miehet tosiaan nuo kehut oikeasti kehuina?

        Joo, en minäkään ulkonäkökehuista välitä. Toki joskus kehut tuntuu mukavalle, muttei välttämättömälle. Ymmärrän kuitenkin, että toisella on tarve kertoa ne kehut, jolloin hällä on varmaan joku ajatus että niitä kaipaan tai nimenomaan hän kaipaa sanoa ne ääneen.

        Aivan kun itsekin kehun, kun tunnen tarvetta sen kaltaisia asioita kehua. Joku juttu korostuu kivasti toisessa, mikä ilahduttaa niin on se ihan kiva sanoa toiselle ääneen.

        Mutta alituinen kehuminen tuntuu enemmänkin kalastelulle, kun vilpittömälle.


    • Anonyymi

      hiurka aitp dodge viper kovaa.

    • Anonyymi

      On, mutta mitäs tuosta 🤷‍♂️ Saahan sitä ihminen itseään kehua.

      -Palstahessu

    • Anonyymi

      mIHIN TARVITSISIT TYYNBYJÄ... MINÄ tarvitsisin jalan alle laittaa niitä jotta verenkierto supistuu... tyynyjä voi laittaa

    • Anonyymi

      On tullut vastaan tuollaisiakin miehiä. Samoin naisia jotka pitävät itseään maksimaalisen hyvännäköisinä. Toisaalta on tullut vastaan ihmisiä, jotka kärsivät rumasta ulkomuodostaan aivan tajuttomasti ja valittavat sitä kaikenaikaa. Rasittavia kaiken kaikkiaan kommentit omasta ja myös ulkonäöstä. Ihan riippumatta siitä onko "komea" vai "ruma".

      • Anonyymi

        ..myös toisten ulkonäöstä.


    • Anonyymi

      En tiedä kun en katsele ihmisiä tuolla kulkiessani. Minulle on ihan sama mitä minulle tuntemattomat ihmiset tekevät elämässään. Minä pidän sellaisesta ihmisestä jonka olen tuntenut kymmenien vuosien ajan.

    • Anonyymi

      Vitamiineja suoneen piikillä, ja hoitaja kylmillä käaillä kutittaa kylkiluiden alta :D

    • Anonyymi

      Kerran näin komean miehen. Mutta ei se mitään sanonut.

    • Ei ole tullut ensimmäistäkään vastaan, mutta feministinaiset kertovat, että miltei kaikki miehet ovat täynnä ulkonäköänsä. Millaisiahan miehiä he oikein tapaavat? Vai eivätkö tapaa ollenkaan, koska miehet ovat tämmöisiä? 🌹👀

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      97
      1727
    2. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      230
      1387
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      253
      1011
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      78
      895
    5. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      7
      745
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      10
      725
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      37
      687
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      26
      665
    9. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      55
      664
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      30
      654
    Aihe