Pappa-aki on polkujuoksija.
"Polut olivat minulle lahjakkaalle pappahölkkäälle melko helppoja. Joskin siis vaikeudeltaan keskivaikeita"
Onko luvassa Nuuksio Trail, Vaarojen maraton vaiko Karhun kierros?
Pappa-aki poluilla
9
104
Vastaukset
- Anonyymi
Ukkeli ei Suomeen palaa. Transgrancanaria satamailinen miten olis?
- Anonyymi
kelpaa. paras tavo poluilla.
- Anonyymi
Kauvan mänee ennenkuin Sairanen tekee poluilla kaikilla matkoilla akia kovemmat enkat
- Anonyymi
Jodi ei kilpaile ultrilla. Soiro voi rauhassa ottaa dnf:n.
- Anonyymi
Miten akilta sujuisi KK 166 perusmatka?
- Anonyymi
Miksi kaikkien pitäisi juosta sata mailia poluilla? Onko se kivaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kaikkien pitäisi juosta sata mailia poluilla? Onko se kivaa?
Se on äärimmäisen vittumainen koettelemus. Vain kovat ukot ja akat pystyvät siihen. Ei mitkään ukkelit.
- Anonyymi
Akilla nyt eroottisia kuvia instassa.
- Anonyymi
Jodlaaja näyttää joltain e-typen solistilta. Seksikäs.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1806577- 1481814
- 1131588
- 511320
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️471019Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢40973Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98942Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5869Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan246863- 41829