Hei. Minua kiinnostaisi voinko mennä kuntosalille vaikka olen 10v? Minua kiinostaa lihasten kasvatus ja salilla käynti todella paljon. Tiedättekö mitään hyviä saleja porista mihin mut päästettäisiin? Haluan järkeviä vastauksia koska haluaisin oikeasti mennä salille.
voinko mennä 10 vuotiaana kuntosalille
6
345
Vastaukset
- Anonyymi
Tietenkin! Käyttämälläni salilla käy lapsia jo 4 - 5 vuotisista alkaen. Milloin isän, milloin äidin kanssa.
Lasten pallomeri on kerrosta ylempänä jossa on myös naisten sali. Sieltä ei ole havaintoa.
Kasvat pituutta se minkä geenit ja ravinto sallivat. Termi "lihasten kasvatus" kielii aikuisen kehnosta huumorista.
Teuraselukoita ja hyötykasveja kasvatetaan.
Jotkut ihmiset hankkivat lihasmassaa.- Anonyymi
mikä sali ja kaupunki
- Anonyymi
joo kyllä tiedän että on kyse lihasmassan hankkimisesta. käytin vain kyseistä termiä
- Anonyymi
Osta alkuun tanko, painolevyjä, säädettävät käsipainot ja leuanvetotanko kotiin, niin kyllä niillä pääsee hyvin alkuun.
- Anonyymi
Olisko Vaasassa salia johon voi mennä kymmenen vuotiaana haluaisin olla niin kuin isäni ja käydä usein salilla
- Anonyymi
Sun isäs on Vaasan vankilassa treenaamassa. Tule, tule tänne salille, met neuvotaan pakaratreeniä. Kuivana.
Börje, Svante, yms.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1203805Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä5823327- 1001991
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa221524Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501406Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä821404- 1151243
- 471169
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal1291156- 911143