Let's go nainen

Anonyymi

Baariin tänään. Eihän sitä tiedä vaikka tapaisit siellä tulevan sulhasesi.

22

69

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lakritsia on pakko mennä ostamaan.

• Anonyymi

Baareissa on likaista ja jo vessasta voi tarttua sukupuolitauti. Baarit haisevat pahalle ja pinnoissa olevan pinttyneen likapatinan voi aistia heti kun sisälle astuu. Humalaiset miehet käyvät luvatta koskettelemaan ja voi tulla riitaa. Joka kerta kun menen tanssilattialle, niin joku käy kähmimään. Viimeksi laivalla jonkun humalainen mies lähti ajamaan minua takaa tanssilattialla ja hänen nainen juoksi miehen perässä yrittäen estää, kyllä mahtoi olla huvittava näky, todella noloa. Se on viimeisin kerta kun olen ollut yökerhossa ja siitäkin on jo yli kaksi vuotta aikaa.

Enkä oikein usko, että mies josta tykkään, niin viihtyy baarissa vaan ennemmin liikuntaharrastuksessa kuten minäkin.

• Anonyymi

Jos on pakko käydä baarien vessoissa niin laittakaa vessapaperia kaksinkerroin istuimelle. Parasta vielä sekin, että otette kostutettuun paperiin pesuainetta ja sillä pyyhitte pöntön istuimen ja sen jälkeen pari kerrosta vessapaperia istuimelle.
        Laukussa on hyvä pitää käsidesiä kaiken varalta, ettei käsiin jää pöpöjä.

• Anonyymi

Lenkkipolulle tekee mieli kun on noin mahtava kevätilma!

• Anonyymi

Joo, lähden kohta ulos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, lähden kohta ulos.

Oli ihana lenkki raikkaassa kauniissa illassa ja sen päälle 12h yöunet. Kyllä nyt jaksaa uutta kaunista päivää.

• Anonyymi

Ei tarvi kun ryyppään kotona

• Anonyymi

Sama täällä ja tyydytään itse itseni.

• Anonyymi

Muute hyvä, mutta kun iskee eroisillä lapsiviikonloppua tauluun. Hah, kyllä on naama norsunvitui*la monella. Olisit laskenut lakanoille ajoissa?

• Anonyymi

Oletko jostain vihainen. Älä ole kyllä se siitä.

• Anonyymi

Tai kortsuun. Suojaa taudeilta.

• Anonyymi

Baarista saa panoseuraa. Menkää jo.

• Anonyymi

En tarvitse, kiitos.

• Anonyymi

Minä en mene mihinkään juottolaan oli sitten kyse baareista tai ravintoloista.
      Eri asia on sitten jos joku johon olen ihastunut kutsuu minut ravintolaan illalliselle ja sitten lähdemme sieltä yhdessä pois ilman humaltumista.

• En kyllä pääse. Ehdotatko jotain tiettyä juottolaa ja vieläkö joku tietty naisseura hakusessa?

Eikö olisi varmempi kutsua suorana nimellä paikan kera?

• Ei ny voi.. vielä sairaslomalla. Muuten kai voisi vähän jo aktivoitua.. kaksi viikkoa vällyjen välissä alkaa jo riittää.

• Anonyymi

Mahdotonta. Mies, jonka huolisin, ei pyörisi baareissa.

• Anonyymi

Naiset on taas käyneet eilen baareissa miehiin tutustumassa. Monet löytäneet kumppanin joten loppuvuotta ei tarvii viettää yksin.

T viinamies

• Anonyymi

Let ’ s go luteet

Sänky palaa

• Baari on helppo paikka löytää lyhytaikaista seuraa. Lyhytaikainen seura taas on usein kohtuullisen kehnoa. Poikkeuksia on toki, mutta todennäköisyydet ei puhu puolestaan. Jos mies hakee muutakin kuin nopeaa itsetyydytystä naisella, alkaa kohtaamisesta kohtuullisen usein ihan oikea suhde. Enkä nyt puhu tekniikasta, vaan kohtaamisesta ihmisenä, läsnäolosta, henkisestä ja fyysisestä koskettamisesta.

Baarin toinen ongelma on sama kuin Tinder’llä. Pelkkä ulkoinen olemus ei kerro paljoa sisäisestä ihmisestä. Ja jos sisäinen ihminen, tunneäly ja älykkyys on se mikä kiehtoo, on Tinder-tyyppiset alusta tai baari huonoja paikkoja ”etsiä”. Siksi en varsinaisesti etsikään. Matkustan matkustamisen ilosta, käyn keikalla musiikin takia, keskustelen keskusteleminen ilosta, teen töitä ja tutustun samalla ihmisiin vähän paremmin. Ihastuminen sattuu arjessa, sellaisessa mitä muutenkin elän ja ihastuminen johtaa tutustumiseen tai suhteeseen, jos johtaa. Joskus toki repäisen ja teen jotain sellaista mikä rikkoo arjen. Sekin tekee välillä ihan hyvää.

• Anonyymi

Olen ollut naisen kanssa 14 vuotta ja tapasimme baarissa. Tuskin tässä eroamassa ollaan että yhdessä mennää loppuun asti.

• Anonyymi

Hirveitä ruikuttajia miehet. Yhen yön juttu ni aletaan vaatii vakiseuraa. Hyi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      397
      8553
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      170
      2891
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      13
      1232
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      1008
    5. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      64
      928
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      25
      916
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      61
      913
    8. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      893
    9. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      64
      852
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      72
      822
    Aihe