Baariin tänään. Eihän sitä tiedä vaikka tapaisit siellä tulevan sulhasesi.
Let's go nainen
22
69
Vastaukset
- Anonyymi
Lakritsia on pakko mennä ostamaan.
- Anonyymi
Baareissa on likaista ja jo vessasta voi tarttua sukupuolitauti. Baarit haisevat pahalle ja pinnoissa olevan pinttyneen likapatinan voi aistia heti kun sisälle astuu. Humalaiset miehet käyvät luvatta koskettelemaan ja voi tulla riitaa. Joka kerta kun menen tanssilattialle, niin joku käy kähmimään. Viimeksi laivalla jonkun humalainen mies lähti ajamaan minua takaa tanssilattialla ja hänen nainen juoksi miehen perässä yrittäen estää, kyllä mahtoi olla huvittava näky, todella noloa. Se on viimeisin kerta kun olen ollut yökerhossa ja siitäkin on jo yli kaksi vuotta aikaa.
Enkä oikein usko, että mies josta tykkään, niin viihtyy baarissa vaan ennemmin liikuntaharrastuksessa kuten minäkin.- Anonyymi
Jos on pakko käydä baarien vessoissa niin laittakaa vessapaperia kaksinkerroin istuimelle. Parasta vielä sekin, että otette kostutettuun paperiin pesuainetta ja sillä pyyhitte pöntön istuimen ja sen jälkeen pari kerrosta vessapaperia istuimelle.
Laukussa on hyvä pitää käsidesiä kaiken varalta, ettei käsiin jää pöpöjä.
- Anonyymi
Lenkkipolulle tekee mieli kun on noin mahtava kevätilma!
- Anonyymi
Joo, lähden kohta ulos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, lähden kohta ulos.
Oli ihana lenkki raikkaassa kauniissa illassa ja sen päälle 12h yöunet. Kyllä nyt jaksaa uutta kaunista päivää.
- Anonyymi
Ei tarvi kun ryyppään kotona
- Anonyymi
Sama täällä ja tyydytään itse itseni.
- Anonyymi
Muute hyvä, mutta kun iskee eroisillä lapsiviikonloppua tauluun. Hah, kyllä on naama norsunvitui*la monella. Olisit laskenut lakanoille ajoissa?
- Anonyymi
Oletko jostain vihainen. Älä ole kyllä se siitä.
- Anonyymi
Tai kortsuun. Suojaa taudeilta.
- Anonyymi
Baarista saa panoseuraa. Menkää jo.
- Anonyymi
En tarvitse, kiitos.
- Anonyymi
Minä en mene mihinkään juottolaan oli sitten kyse baareista tai ravintoloista.
Eri asia on sitten jos joku johon olen ihastunut kutsuu minut ravintolaan illalliselle ja sitten lähdemme sieltä yhdessä pois ilman humaltumista. En kyllä pääse. Ehdotatko jotain tiettyä juottolaa ja vieläkö joku tietty naisseura hakusessa?
Eikö olisi varmempi kutsua suorana nimellä paikan kera?Ei ny voi.. vielä sairaslomalla. Muuten kai voisi vähän jo aktivoitua.. kaksi viikkoa vällyjen välissä alkaa jo riittää.
- Anonyymi
Mahdotonta. Mies, jonka huolisin, ei pyörisi baareissa.
- Anonyymi
Naiset on taas käyneet eilen baareissa miehiin tutustumassa. Monet löytäneet kumppanin joten loppuvuotta ei tarvii viettää yksin.
T viinamies- Anonyymi
Let ’ s go luteet
Sänky palaa
Baari on helppo paikka löytää lyhytaikaista seuraa. Lyhytaikainen seura taas on usein kohtuullisen kehnoa. Poikkeuksia on toki, mutta todennäköisyydet ei puhu puolestaan. Jos mies hakee muutakin kuin nopeaa itsetyydytystä naisella, alkaa kohtaamisesta kohtuullisen usein ihan oikea suhde. Enkä nyt puhu tekniikasta, vaan kohtaamisesta ihmisenä, läsnäolosta, henkisestä ja fyysisestä koskettamisesta.
Baarin toinen ongelma on sama kuin Tinder’llä. Pelkkä ulkoinen olemus ei kerro paljoa sisäisestä ihmisestä. Ja jos sisäinen ihminen, tunneäly ja älykkyys on se mikä kiehtoo, on Tinder-tyyppiset alusta tai baari huonoja paikkoja ”etsiä”. Siksi en varsinaisesti etsikään. Matkustan matkustamisen ilosta, käyn keikalla musiikin takia, keskustelen keskusteleminen ilosta, teen töitä ja tutustun samalla ihmisiin vähän paremmin. Ihastuminen sattuu arjessa, sellaisessa mitä muutenkin elän ja ihastuminen johtaa tutustumiseen tai suhteeseen, jos johtaa. Joskus toki repäisen ja teen jotain sellaista mikä rikkoo arjen. Sekin tekee välillä ihan hyvää.- Anonyymi
Olen ollut naisen kanssa 14 vuotta ja tapasimme baarissa. Tuskin tässä eroamassa ollaan että yhdessä mennää loppuun asti.
- Anonyymi
Hirveitä ruikuttajia miehet. Yhen yön juttu ni aletaan vaatii vakiseuraa. Hyi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3978553Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1702891- 131232
- 761008
- 64928
- 25916
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61913- 55893
- 64852
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72822