Olen kuullut ,että Autissa taas riidellään.Nyt on kuulemma riitaa yksityistien maksuista menestyvän matkailuyrittäjän ja kyläläisten kesken.Onko näin??? vai onko riita huhua???.
AUTTISSA riidellään???
23
691
Vastaukset
- Anonyymi
Menestyvän????? Ei siellä oo.
- Anonyymi
Kyllähän täällä on kumpiakin,erittäin hyvin menestyvä matkailuyrittäjä joka työllistää useita kyläläisiä ja riitojakin on ihan omiksi tarpeiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän täällä on kumpiakin,erittäin hyvin menestyvä matkailuyrittäjä joka työllistää useita kyläläisiä ja riitojakin on ihan omiksi tarpeiksi.
Huhupuheita,ei täällä mitään ole.Hiljainen ja rauhallinen kylä.Älkää uskoko huhuihin,minä tiedän tämän kylän asiat.
- Anonyymi
Käväise kysymässä, kun noin kiinnostaa muiden asiat.
- Anonyymi
Autti on Rovaniemellä "kylien kylä".
Sen legendaariset tapahtumat kiehtovat, tunnelma, ihmiset, luonto.
Pakko on sanoa, ettei sonkalaiset pärjää eikä koskenkyläläisetkään, ehkä muuallakin on kateus Auttia kohtaan, koska siellä on se luonto erilaista? Ei kadehdita toisia YSTÄVÄT!- Anonyymi
auttissa asuu autistisia . songassa sontasia. koskenkylässä koskettelevia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
auttissa asuu autistisia . songassa sontasia. koskenkylässä koskettelevia.
Onpa niin hauskoja "lempinimiä"että täytyy jatkaa listaa,vikajärvellä vilahtelee vilunkia tekevät poismuuttaneet,viirinkylässä viiriäisiä välipalaksi.
- Anonyymi
Ei täälä mithän riiellä,tehhään kaikki niin kuin menestyvä yrittäjä sannoo.
- Anonyymi
Baarissa pannaan peppuu että heilahtaa
- Anonyymi
Sinetässä sinnitellään ja Songassa sitten sovitellaan ei oo sontiaisia siellä näkyny.
- Anonyymi
sinetän sisäsiittoiset ei ees oon kuulleet kondoomista sivystymättömät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sinetän sisäsiittoiset ei ees oon kuulleet kondoomista sivystymättömät
songas käytetää polkupyörän sisäkumia ehkäisyn'ä
- Anonyymi
Eksyttiinpä jälleen aiheesta hauskat"lempinimet"Rovaniemen kylille.Säästetään ne seksiaiheiset kommentit vaikkapa tulevaksi helluntaiksi.Tapionkylässä taputellaan Oikaraisella onnitellaan,Vanttauksellla on vaanijoita.
- Anonyymi
tapiokylässä tapilla tökitään toisia tosissaan sinne minne ei aurinko paista
- Anonyymi
Kerrostaloloinen on nyt kuulolla kyttäysmentaliteetista.
- Anonyymi
oikaraisessa ojassa ootellaan kontallaan että joku ottas takkaa päin
- Anonyymi
vanttauksella virutellaan vehkeitä viili ämpärissä välillä
- Anonyymi
Olemme pinta-alalta Euroopan suurin kaupunki ja juuri nämä rovaniemen kylät tekevät alueestamme monipuolisen ja kiinnostavan.Toivottavasti kylät säilyttävät jatkossakin elinvoimaisuutensa ja omat erityispiirteensä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1686174- 1471714
- 1131508
- 511270
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46922Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢28844Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97836Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5789- 41739
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan221736