Kauheita ryhiksiä.....

Anonyymi

https://www.iltalehti.fi/keho/a/9664df03-fbf7-4414-9a6b-aa3017db71aa
"Tältä näyttää aito selluliitti ja raskausarvet– nämä kuvat nähtyäsi muistat, kuinka upea olet
Sosiaalisessa mediassa nähdään yleensä vain siloteltu puoli elämästä. Nämä naiset ovat ihania poikkeuksia."

Artikkeliin olisi pitänut laittaa "Kuvat saattavat järkyttää"
Oli kyllä järkyttäviä ryhiksen kuvia, huh, huh sentään sanon minä!

57

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tervetuloa oikeaan elämään. 😂 Jos et ole itse mister tai urheilija, jolle riittää missejä, urhelijoita tai potnotöhtiä, tuolta näyttää ihan tavalliset naiset.

      • Anonyymi

        No siinäpä sitten selitys, miksi miehet eivät naisen hameen sisään halua mönkiä, kun tuollaisia on siellä vastassa, että ruokahalu menee ja lerpahtaa välittömästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siinäpä sitten selitys, miksi miehet eivät naisen hameen sisään halua mönkiä, kun tuollaisia on siellä vastassa, että ruokahalu menee ja lerpahtaa välittömästi.

        On olemassa miehiä ja Miehiä, sinä puhut kaltaistesi puolesta, eli miesten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On olemassa miehiä ja Miehiä, sinä puhut kaltaistesi puolesta, eli miesten.

        Muka miehiä riittää, kovia äijiä olevinaan vaikka vedättäviksi paskahousuiksi paljastuvat lopulta.
        Harvalla on munaa olla Mies oikeasti.


    • Tähän se menee, kun ei oikeita ongelmia ole. Kauhitellaan muitten arpia ja kehoja.

      • Kauhistellaan. Korjaus.


      • HALiMONSTERi kirjoitti:

        Kauhistellaan. Korjaus.

        Kivan profiilikuvan laitoit, etenkin leikkisästä katseesta ja pikkasen pahanilkisestä virneestä yhdistää tuoreempiin kuviin ❤


      • randombypasser kirjoitti:

        Kivan profiilikuvan laitoit, etenkin leikkisästä katseesta ja pikkasen pahanilkisestä virneestä yhdistää tuoreempiin kuviin ❤

        Huomasin, että sulla ja Pirpanallakin oli nuoruuskuva, joten vähän matkin teitä. Kiitos. :)

        Valokuvasta nappasin valokuvan, ei ole noin vanhoja kuvia digikuvina. :)


      • HALiMONSTERi kirjoitti:

        Huomasin, että sulla ja Pirpanallakin oli nuoruuskuva, joten vähän matkin teitä. Kiitos. :)

        Valokuvasta nappasin valokuvan, ei ole noin vanhoja kuvia digikuvina. :)

        Mut kuulemma tunnistaa hymykuopista ja silmistä vielä nykyään. :"D


      • HALiMONSTERi kirjoitti:

        Huomasin, että sulla ja Pirpanallakin oli nuoruuskuva, joten vähän matkin teitä. Kiitos. :)

        Valokuvasta nappasin valokuvan, ei ole noin vanhoja kuvia digikuvina. :)

        Ei mitään, hyvä catch ja toki nätti neitokainen :)

        Mäkin sain omani kaverilta jolla oli vanha paperikuva, mokoma paparazzi, josta nappasi mulle kännyllä kuvan, rajasin siitä muut henkilöt pois. Oli kyllä toisaalta mahtavan hieno ylläri, että kaverilla oli tommonen kuva itestäni, on niin bad boy ilmeet ja kaikki 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Ei mitään, hyvä catch ja toki nätti neitokainen :)

        Mäkin sain omani kaverilta jolla oli vanha paperikuva, mokoma paparazzi, josta nappasi mulle kännyllä kuvan, rajasin siitä muut henkilöt pois. Oli kyllä toisaalta mahtavan hieno ylläri, että kaverilla oli tommonen kuva itestäni, on niin bad boy ilmeet ja kaikki 😂

        Heheh, kaveri muakin on kuvaillut. Enkä voinut sietää linssin edessä oloa. Yleensä vipelsin karkuun kameraa.

        Välillä ne on onnistunu saamaan suht ok kuviakin. :)

        Sulla taitaa olla luonnonkihara hius? :)


      • HALiMONSTERi kirjoitti:

        Heheh, kaveri muakin on kuvaillut. Enkä voinut sietää linssin edessä oloa. Yleensä vipelsin karkuun kameraa.

        Välillä ne on onnistunu saamaan suht ok kuviakin. :)

        Sulla taitaa olla luonnonkihara hius? :)

        Olin samanlainen, linssi kun välähti jossain, niin minä maastouduin 😂

        Ja siksi olikin helppo tehdä toisinpäin, ottaa kamera käteen ja olla linssin paremmalla puolella. Kavereista onkin aikamoinen kavalkadi kuvia, paljolti sellasia, etteivät halua niistä tietääkään...

        Luonnonkiharaa olisi, jos antaisin kasvaa, vaan kaikki katoaa kerran viikkoon. Jos unohtuu ajella, niin reilu viikon kohdalla ohimolta alkaa kikkurat taipumaan korvan päälle 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Olin samanlainen, linssi kun välähti jossain, niin minä maastouduin 😂

        Ja siksi olikin helppo tehdä toisinpäin, ottaa kamera käteen ja olla linssin paremmalla puolella. Kavereista onkin aikamoinen kavalkadi kuvia, paljolti sellasia, etteivät halua niistä tietääkään...

        Luonnonkiharaa olisi, jos antaisin kasvaa, vaan kaikki katoaa kerran viikkoon. Jos unohtuu ajella, niin reilu viikon kohdalla ohimolta alkaa kikkurat taipumaan korvan päälle 😁

        Ai, mun porukat ei suostunu mulle kameraa ostamaan vaikka pyysin lahjaksi. Mutta räpsin sitten niitten kameralla kuvia kyllä aina, kun oli vaan uus rulla. :)

        Nätit kikkurat. Tykkään luonnonkiharoista hiuksista, musta ne kauniit. Söpö poika oot ollu. :)


      • HALiMONSTERi kirjoitti:

        Ai, mun porukat ei suostunu mulle kameraa ostamaan vaikka pyysin lahjaksi. Mutta räpsin sitten niitten kameralla kuvia kyllä aina, kun oli vaan uus rulla. :)

        Nätit kikkurat. Tykkään luonnonkiharoista hiuksista, musta ne kauniit. Söpö poika oot ollu. :)

        Hah, eipä meilläkään ollut moneen kameraan varaa, mutta porukoiden kameraa sain kyllä käytellä kunhan filkat maksoin itte. Tai itte, viikkorahoistahan nekin meni 😁

        Joo, olin semmonen pikku mussukka, pullaposkinen mini Jon Bonjovi, kuten joku luokkakaveri joskus sanoi 😂

        Ja joo, söpö olen ehkä ollut, mutta sitten tuli 30 vuotta väliin... 😜


      • HALiMONSTERi kirjoitti:

        Ai, mun porukat ei suostunu mulle kameraa ostamaan vaikka pyysin lahjaksi. Mutta räpsin sitten niitten kameralla kuvia kyllä aina, kun oli vaan uus rulla. :)

        Nätit kikkurat. Tykkään luonnonkiharoista hiuksista, musta ne kauniit. Söpö poika oot ollu. :)

        Ja pakko sanoa, olethan sinäkin ollut todella hyvännäköinen sillon pikkupentuna, eikä sun silmät ole siitä mihinkään muuttuneet 😉


      • randombypasser kirjoitti:

        Hah, eipä meilläkään ollut moneen kameraan varaa, mutta porukoiden kameraa sain kyllä käytellä kunhan filkat maksoin itte. Tai itte, viikkorahoistahan nekin meni 😁

        Joo, olin semmonen pikku mussukka, pullaposkinen mini Jon Bonjovi, kuten joku luokkakaveri joskus sanoi 😂

        Ja joo, söpö olen ehkä ollut, mutta sitten tuli 30 vuotta väliin... 😜

        Mä muistan kuinka filmirulla piti kelata ja varovasti ottaa ulos kamerasta, sitten valokuvapussiin. Nimi yms. tiedot päälle ja kehitykseen.

        Ihan kun olis ollu niin, että kehitetyt kuvat joko haettiin jostain tai ne tuli kotiin postissa? Muistankohan oikein..

        Bon Jovi minihevari. :"D

        Niinhän se meillä kaikilla, onneks on noi kuvat jäänyt talteen, niin voi joskus tarkistaa olleensa nuori. :D


      • randombypasser kirjoitti:

        Ja pakko sanoa, olethan sinäkin ollut todella hyvännäköinen sillon pikkupentuna, eikä sun silmät ole siitä mihinkään muuttuneet 😉

        Äää, sattui vaan kuva onnistumaan. Hyvinkin tavis oon kokenut olevani. Mutta punaiset hiukset oli kivat, nyt kun näin taas itseni niissä. :)

        Mitä nyt silmäluomet valuu silmille. x)


      • HALiMONSTERi kirjoitti:

        Mä muistan kuinka filmirulla piti kelata ja varovasti ottaa ulos kamerasta, sitten valokuvapussiin. Nimi yms. tiedot päälle ja kehitykseen.

        Ihan kun olis ollu niin, että kehitetyt kuvat joko haettiin jostain tai ne tuli kotiin postissa? Muistankohan oikein..

        Bon Jovi minihevari. :"D

        Niinhän se meillä kaikilla, onneks on noi kuvat jäänyt talteen, niin voi joskus tarkistaa olleensa nuori. :D

        Joo, just noin se oli. Se oli eka niin, että ne piti hakea kuvaamosta, mut hiukan myöhemmin ne sai myös suoran omaan postilootaan.

        No ei se pahasti harhaan mennyt sinällään, siihen aikaan Bonkkarit oli oma suosikki, mutta ulkonäköön liittyen se kommentti tietty oli omaa luokkaansa 😂


      • HALiMONSTERi kirjoitti:

        Äää, sattui vaan kuva onnistumaan. Hyvinkin tavis oon kokenut olevani. Mutta punaiset hiukset oli kivat, nyt kun näin taas itseni niissä. :)

        Mitä nyt silmäluomet valuu silmille. x)

        Silmät ei juuri muutu eikä valehtele 😉

        Jep, binukset punaisista hiuksista, kiva että näin ne vasta nyt, sillon pentuvuosina olisit tuolla olemuksella saanut pään sekasin 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Joo, just noin se oli. Se oli eka niin, että ne piti hakea kuvaamosta, mut hiukan myöhemmin ne sai myös suoran omaan postilootaan.

        No ei se pahasti harhaan mennyt sinällään, siihen aikaan Bonkkarit oli oma suosikki, mutta ulkonäköön liittyen se kommentti tietty oli omaa luokkaansa 😂

        Kato, muistin jotenkin epävarmasti. :P

        No ainakin söpömpi, kun Jovi itte. Ehkä se oli toi sun hiuspehko? :)


      • randombypasser kirjoitti:

        Silmät ei juuri muutu eikä valehtele 😉

        Jep, binukset punaisista hiuksista, kiva että näin ne vasta nyt, sillon pentuvuosina olisit tuolla olemuksella saanut pään sekasin 😁

        Nojuu, silmät kyllä on sielunpeilit tietyllä tapaa. Niistä näkee monenmoisia tunnetiloja ja jopa hetken ennen hyökkäystä. :P

        Glups. :"P


      • HALiMONSTERi kirjoitti:

        Nojuu, silmät kyllä on sielunpeilit tietyllä tapaa. Niistä näkee monenmoisia tunnetiloja ja jopa hetken ennen hyökkäystä. :P

        Glups. :"P

        Vaan hyvät yöt Ranelle. Tää kellahtaa kärsälleen. ZzZz... :)


      • HALiMONSTERi kirjoitti:

        Kato, muistin jotenkin epävarmasti. :P

        No ainakin söpömpi, kun Jovi itte. Ehkä se oli toi sun hiuspehko? :)

        No enpä tiiä, ehkä se oli noi pehmeät piirteet ja tuima katse. Tosin olihan se kuontalokin sillon ihan kiva 😂


      • HALiMONSTERi kirjoitti:

        Nojuu, silmät kyllä on sielunpeilit tietyllä tapaa. Niistä näkee monenmoisia tunnetiloja ja jopa hetken ennen hyökkäystä. :P

        Glups. :"P

        On ne, niistä näkee kuka toinen todella on, jos on mahdollisuus syventyä niitä katsomaan. Jopa sen hetken ennenkuin hyökkäys alkaa 😂

        Juu, noilla lookseilla olisit todellakin ollut kohteena sillon 😉


    • Anonyymi

      Pienistä se sinäkin järkytyt. Eihän tuossa ollut edes yhtään vuotavaa haavaa tai avomurtumaa.

    • Anonyymi

      Voi hyvä tavaton, vai että järkytyit. Näinkö olet vieraantunut oikeasta elämästä?

    • Anonyymi

      Hei, täällä lievästi ylipainoinen, raskausarpinen, isorintainen ja roikkuvarintainen selluliittisääri! Seksielämäni on upeaa ja mieheni rakastaa vartaloani.

      • Anonyymi

        Jes pidä tämä❤


    • Anonyymi

      Selluliittihan on saman laista tavaraa, kuin paperitehtaissa tuotetaan ja josta paperia valmistetaan eli naisella on paperipaakkuja reisissä..?!?

      • Anonyymi

        Jaa, mä oon aina luullu, että paperia tehdään selluloosasta!


    • Anonyymi

      Kuvat sai kikkelin jäykistymään eli kivoi kuvia mut ainoa vika et olivat vähän liian nuoria eli vähän vanhempia olis saanut olla mut tosi seksikkäitä nuoria naisia eli en ymmärtänyt mitä aloittaja ajaa takaa

    • Anonyymi

      Nyt kävin katsomassa .aivan mahtavaa! Ihsiltavaa! Juuri tuollaisia ollaan ja ylpeästi ollaankin! Haistakaa ukko arvosteliat paskat. Ei mielipiteenne kiinnosta😃

      • Anonyymi

        Pyllistellään selluliiteissa nauttien.onko pokkaa samaan? Tuskin kun itsetunto ei anna pariksiii...nyyh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyllistellään selluliiteissa nauttien.onko pokkaa samaan? Tuskin kun itsetunto ei anna pariksiii...nyyh.

        Huh, ei saa selluliitti peffainen nainen pyllistellä, kun ei selluliitittomanakaan pyllistele.
        Keskenään voivat selluliitti peffat pyllistellä ja vaikka puskea pymperöitään yhteen, mutta miesten nähden housut jalassa ja jalossa asennossa olkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyllistellään selluliiteissa nauttien.onko pokkaa samaan? Tuskin kun itsetunto ei anna pariksiii...nyyh.

        Jos miehen edessä pyllistäis niin seksihommiksi menisi eli olis pakko ottaa kikkelin esille ihana näky


    • Anonyymi

      Se miten kantaa kehonsa, on paljon kauniimpaa. Itse olen ylipainoinen ja itseasiassa vasta tultua ylipainoiseksi, miehet uskalsivat jutulle. Sitä ennen olin kuulemma ”liian uskomattoman kaunis”. Tavallisuus on ihan hyvää.

      • Anonyymi

        Ja sitten heräsit kusihätään? 🤣


      • Anonyymi

        Ihana olet pidä tämä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sitten heräsit kusihätään? 🤣

        Puhuit itsestäsi. Et edes herännyt ennenkui tuli vahinko. Kissakin katsoi typertyneenä kuin noin alas voi ukko vaota


    • Anonyymi

      Tuo on läskiä. Läskiä tulee koska naiset ei treenaa vaan istuu päivät pitkät sohvalla kännykkää naputtaen. Sitten perse ja reidet levenee ja naisesta tulee kurppa ja ruma. Menkää nyt salille ja spinningiin jumppaamaan niin saatte kiinteän perseen.

      • Anonyymi

        Onkos sulla sixpäkki?
        Ellei ole, niin et sä sitten oikein voi arvostella muidenkaan vartaloita.


      • Ite aattelen, että nuorena olin tarpeeksi kiinteä ja timmi, selluliititön. Näin vanhemmiten on parempaakin miettimistä kenen silmään perse näyttää pahalle tai vatsa löysälle. Aikansa kutakin.

        Ei meistä kestään uusia tule peilin eessä ravaamalla ja ikuista nuoruutta jahtaamalla.


      • Anonyymi

        Istumatyö.


    • Anonyymi

      Eipä se miestenkään paljas perse tietyssä iässä enää kovinkaan kuuminta kamaa oo.

    • Ehdotan, että AP postaa oman pakaransa ja oman sixpack (tai sen mitä siihen päälle on kertynyt), niin voidaan yhdessä kauhistella tai ihastella. 🤣

      • Anonyymi

        So, so, tässä oli keskustelu naisista, ei miehistä.
        Miehet ovat eri kaliberia, kuin naiset.


      • Anonyymi kirjoitti:

        So, so, tässä oli keskustelu naisista, ei miehistä.
        Miehet ovat eri kaliberia, kuin naiset.

        Miksi miehet olisi mitenkään erilaisia? Jos naisen pitää olla missin mitoissa miksei miehen pidä olla misteri tai Hunks?

        Ei ne tavalliset miehet ole yhtään sen kummallisempia kuin linkin naiset. Hoikka mies usein on vaatteiden alla ns. laihaläski. Lihakset ja jäntevyys puuttuu, mutta keho on veltto. Sellaisia tavalliset ihmiset on sukupuolesta huolimatta, keskimäärin.

        Itse katson ihmisen sisintä, pelkkä kuori ei ole koskaan kiinnostava,


      • Anonyymi
        Emberizi kirjoitti:

        Miksi miehet olisi mitenkään erilaisia? Jos naisen pitää olla missin mitoissa miksei miehen pidä olla misteri tai Hunks?

        Ei ne tavalliset miehet ole yhtään sen kummallisempia kuin linkin naiset. Hoikka mies usein on vaatteiden alla ns. laihaläski. Lihakset ja jäntevyys puuttuu, mutta keho on veltto. Sellaisia tavalliset ihmiset on sukupuolesta huolimatta, keskimäärin.

        Itse katson ihmisen sisintä, pelkkä kuori ei ole koskaan kiinnostava,

        kyllä se kuorikin jotain kertoo, kuten pitääkö itsestään huolta, siisteydestä alkaen ja kyllä siihen kuuluu paino / kuntoilu myös > siis elämäntavat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        kyllä se kuorikin jotain kertoo, kuten pitääkö itsestään huolta, siisteydestä alkaen ja kyllä siihen kuuluu paino / kuntoilu myös > siis elämäntavat.

        Hygienia ja yleinen siisteys on eri asia kuin ulkonäkö!

        Hieman pyöreä jäntevä on keskimäärin metabolisesti terveempi ja pitkäikäisempi kuin laihaläski, laiha narkki, anorektikko tai laiha alkoholisti. Laihalla lihaksettomalla voi myös olla veren rasva-arvot viturallaan ja verenpaine koholla.

        Paino ei siis yksinään kerro terveydestä, rasvan sijoittuminen kropassa, ravinnon laatu, liikunta, lihakset, mielenterveys, työkyky, nukkuminen ja stressin sietokyky myös vaikuttaa. Jos terveyttä hakee, pitää tarkastella paljon muutakin.

        Riippuu ihmisestä kuinka tärkeitä nuo asiat on, ja mikä haittaa ja mikä ei.


      • Anonyymi
        Emberizi kirjoitti:

        Hygienia ja yleinen siisteys on eri asia kuin ulkonäkö!

        Hieman pyöreä jäntevä on keskimäärin metabolisesti terveempi ja pitkäikäisempi kuin laihaläski, laiha narkki, anorektikko tai laiha alkoholisti. Laihalla lihaksettomalla voi myös olla veren rasva-arvot viturallaan ja verenpaine koholla.

        Paino ei siis yksinään kerro terveydestä, rasvan sijoittuminen kropassa, ravinnon laatu, liikunta, lihakset, mielenterveys, työkyky, nukkuminen ja stressin sietokyky myös vaikuttaa. Jos terveyttä hakee, pitää tarkastella paljon muutakin.

        Riippuu ihmisestä kuinka tärkeitä nuo asiat on, ja mikä haittaa ja mikä ei.

        Laitapa lähdettä väitteellesi "Hieman pyöreä jäntevä on keskimäärin metabolisesti terveempi".


      • Anonyymi kirjoitti:

        Laitapa lähdettä väitteellesi "Hieman pyöreä jäntevä on keskimäärin metabolisesti terveempi".

        En jaksa kaivaa, sorry, tuosta on paljon tutkimuksia viimeiseltä kymmmeneltä vuodelta, Tiedän kyllä kenen kirjottamana löytyisi, mutta paljastan itseni jos viittaa sinne.

        Jos pääset lääketieteellisin hakukoneisiin käsiksi löydät itsekin.


    • Anonyymi

      Just👍

    • Anonyymi

      Ihania luonnollisia naisia!

      • Samaa mieltä. 👍

        Luonnollisuus kunniaan.


      • Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

        Samaa mieltä. 👍

        Luonnollisuus kunniaan.

        Mikä siis oli luonnollista?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä siis oli luonnollista?

        Ihmisen keho arpineen, selluliitteineen, vanhenevine ihoineen jne.

        Mä katson yhäkin muotoja, en kuosia. Öitä.


    • Anonyymi

      No joo, tänäänki pari pyylevää parkkeeras autonsa pururadan parkkipaikalle ja näin ne myöhemmin sitte lidlin edessä, olivat suunnanneet sitte sinne sen liikuntasessionsa. Ja noi lidlin leipomushyllyt ei sovi kyllä yhtään tän kansan mentaliteetille. Täällä on joku nälkävuosilta periytyny jauhomössölohdun tarve.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2793
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      10
      1180
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1173
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1090
    Aihe