Seuralaispalveluja naisille.

Turisin jo Pikku-Pirpanan kanssa, että voisi miettiä itselle jotain sovittua suhdetta, mikä rajaisi selkeästi sen mitä ja milloin suhteessa tehdään.
Oli tarkoitus tehdä siitä uusi, tarkempi aloitus, kun joskus jo tein aiheesta sellaisen, mutta ei se lähtenyt tulille...

Mutta tänään ystävättäreni kysyi minulta lainaksi rahaa ja tällä hetkellä itsellänikin on tiukkaa, etten voinut jeesata. Vitsailtiin sitten keskenään, että mistä käärittäis valuuttaa. No johan se tupsahti, että ei kun reidestä housua ylemmäksi ja silmää iskemään kadulle. 🤣

Mutta vaikka siinä vitsiä viskottiinkin, jäin miettimään, että hittolainen...varmaan on sellaisia yksinäisiä naisia, ehkä vähän vanhempia, mutta siistejä ja reippaita, jotka ehkä tykkäis, että joku mies tulisi pitämään seuraa ja he antais vähän "karkkirahaa" siitä hyvästä. 😁

Pelkkä raha ei kyllä riittäis ainakaan mulle, vaan pitäis oikeasti päästä johonkin sopivaan fiilikseen, että se ois luontevaa. 😊
Ehkä sellainen jonkun naisen hyvä mieli ja huomioiduksi tuleminen saisikin tuntemaan homman "oikeaksi"?
Ehkä se ei tarkottaisi ihan seksiä, mutta ei kai sekään tapauskohtaisesti olis mahdotonta.

Hauska ajatus, ei ehkä vielä toteutuskelpoinen, mutta ei ihan enää täysin järjetönkään minusta. 😁

Poikiiko tälläinen keskustelua?
Ps. Pirppis, joko on sopivan räväkkää "disseilyä"? 😁

Ainakin sai hassuttelemaan...🤣

131

967

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei tuottaisi ongelmaa sekoittaa bisnestä ihmissuhteeseen?

      • No mä oon ehkä huono sellaisesta laskuttamaan, mikä ei oo mun leipälaji, mutta aikanaan oppis.

        Ja oikeastaan jos mä vaikka jeesaan jotain naapuria jossain ja saan siitä rahaa, niin kyllä mä kuitenkin teen sen muunkin takia kuin rahan... eli tavallaan sotken busnekseen jo naapurisuhteen....


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No mä oon ehkä huono sellaisesta laskuttamaan, mikä ei oo mun leipälaji, mutta aikanaan oppis.

        Ja oikeastaan jos mä vaikka jeesaan jotain naapuria jossain ja saan siitä rahaa, niin kyllä mä kuitenkin teen sen muunkin takia kuin rahan... eli tavallaan sotken busnekseen jo naapurisuhteen....

        Palveluksen tekeminen naapurille tai ystävälle on eri juttu. Tunnet sen, tiedät avun tarpeen, autat ja saat palkkion. Bisneksessä menee toisinpäin. Avuntarvitsija ottaa yhteyttä ja kertoo avun eli seuran tarpeen, pidät seuraa x ajan ja kassa kilisee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Palveluksen tekeminen naapurille tai ystävälle on eri juttu. Tunnet sen, tiedät avun tarpeen, autat ja saat palkkion. Bisneksessä menee toisinpäin. Avuntarvitsija ottaa yhteyttä ja kertoo avun eli seuran tarpeen, pidät seuraa x ajan ja kassa kilisee.

        Niin, paitsi jos se tunteminen kuuluu siihen?

        Eikä sen tarvitse todellakaan olla tuttu, ei oikeastaan missään tapauksessa, että sitten jos homma jostain syystä ei jatku, niin ei tule vastaan edes samoilla nurkilla.

        Mutta ei kuitenkaan kyse pelkästä bisneksestä, siihen minusta ei olis. Ei ainakaan mikään seksi onnistuis.. siihen pitää hakea myös joku sama kun naapurin jeesauksessa... en osaa paremmin selittää. 🤔


    • Anonyymi

      Ei muuta kuin kokeilemaan! Kieltämättä tämmöisen pitkän linjan sinkkunaisena eteen on tullut tilanteita, joissa vuokramies olisi ollut kätevä. Enkä nyt puhu seksistä. Sä olet ilmeisesti myös näppärä käsistäsi, joten sellainen talkkar-seuralaispalvelu voisi menestyä mukavasti. :-D

      • No sellaisia mä jo teenkin... tosin vaan sukulaisille ja tutuille.

        Mutta voishan sitä laajentaa tarjontaa. 😁


    • Anonyymi

      Niin ... tuo olisi hiukan kuin sugarmama suhde. Ainoa vaan noissa kuvioissa on, että rahalla oletaan usein satavan myös tiettyä sananvaltaa. Eli jos olisi tuollainen vakituisempi kuvio, niin miten pitää siinä täysi vapaus? Jos taas puhtaasti kertaluontoinen "asiakasssuhde" niin silloin vapaus on automaatio. Toisaalta kyllähän monilla ilolinnuilla on vakiasiakkaita, mutta ne eivät kai silloinkaan ole mitään varsinaisia suhteita, vaan edelleen asiakassuhteita. Rajanveto noissa on varmasti aina vaikeaa.

      • Joo, sais olla varovainen noissakin. Joku saattaa olla kovinkin ärhäkkä tyyppi ja vaikka lähteä kiristämäänkin?

        Itse pitäisin jostain vakiojutusta enempi, enkä siitä, että juoksentelis ympäriinsä. 😁


    • Anonyymi

      Vanhoissa naisissa on paljon yksinäisiä, enkä tarkoita nyt mitään palstan yli 30vee vanhaa, vaan päälle 70v.

      • No tiedän... tässä on naapurissakin pari.

        Siis onhan heillä kavereita, lapsia ja lapsenlapsia, mutta miehet puuttuu. Toisella ei oo ollutkaan ja toiselta paha sairaus vei miehen, eikä kummatkaan miestä ottais elämään, mutta kyllä ne myhäilee aina kun jotain pihalla tuunaan.
        Mutta noi saavat tyytyä kyllä ihan talkkarihomma-apuun, muuta en tarjoa. 🤣

        Mutta juurikin mietin, että jos vaikka vastaava nainen erikaupungista pyytäis "erikoispalvelua" ja olis vaikka yhtä asiallisia kuin noi on ja reippaita, niin miksipäs ei sitä voisi saada aikaan vähän piristystä? Pitäis seuraa, juttelis, hierois hartioita, katsois leffaa lähekkäin, saunois ja mitä vaan sopisi ja hyvälle kummastakin tuntuis. 🤔
        Eipä tuollaista vois takuuhommilla ihan lukkoon lyödä... mutta sopia vois ja kokeilla, jos löytyis vaan pokkaa, varsinkin minulta. 😁


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No tiedän... tässä on naapurissakin pari.

        Siis onhan heillä kavereita, lapsia ja lapsenlapsia, mutta miehet puuttuu. Toisella ei oo ollutkaan ja toiselta paha sairaus vei miehen, eikä kummatkaan miestä ottais elämään, mutta kyllä ne myhäilee aina kun jotain pihalla tuunaan.
        Mutta noi saavat tyytyä kyllä ihan talkkarihomma-apuun, muuta en tarjoa. 🤣

        Mutta juurikin mietin, että jos vaikka vastaava nainen erikaupungista pyytäis "erikoispalvelua" ja olis vaikka yhtä asiallisia kuin noi on ja reippaita, niin miksipäs ei sitä voisi saada aikaan vähän piristystä? Pitäis seuraa, juttelis, hierois hartioita, katsois leffaa lähekkäin, saunois ja mitä vaan sopisi ja hyvälle kummastakin tuntuis. 🤔
        Eipä tuollaista vois takuuhommilla ihan lukkoon lyödä... mutta sopia vois ja kokeilla, jos löytyis vaan pokkaa, varsinkin minulta. 😁

        Etköhän sä löydä naisseuraa ihan omanikäistäsikin! Ja mökkitalkkarin hommia varmaan kaikenikäisten, naisten ett miesten avuksi. Saattaisit saada vaikka uuden verotettavan ammatin, ei kaikki ikä ihmiset jaksa ainakaan omakotitaloissaan pihahommiakaan tehdä.

        On haravointia ja puutarhanhoitoa, nurmikon leikkuuta ja kastelua, marjapensaiden ym. kevät leikkuuta. Talvella lumitöitä, pihalta ja katoilta, hiekoitusta ym. Siinä sivussa kauppa-asiointiakin; saattaa joku tarvita, kerran kaks viikossa. Puiden pilkkomista ja klappien sisään kantamista... kyllähän sä teidät; mitä kaikkea omakotitaloa asuvan tarvitsee tehdä... eikä kaikkien oma kunto riitä. Halvempi asua kotonaan avustettuna kuin yksityisessä hoitokodissa. Kunnalliset vanhustentalot taitaa olla tupaten täynnä, vähävaraisia kunnoltaan melkein jo vuodepotilaita.

        Jos on hiukankin omatoiminen, käy vessassa itsenäisesti ja saa mikrossa ruuan lämpimäksi ja asuu omassa asunnossaan... luultavasti saa kauppapalvelut tulee. Siivoukset, pyykinpesut ym. pitää itse kustantaa. Kerran viikossa ehkä palveluauto hakee saunomaan, jonnekin kunnalliseen palvelutaloon, ja sekin maksaa. Näin se ainakin täällä Turun liepeillä nykyään menee.

        Ympäri vuoden löytyy varmaan työtä ikäihmisten parista, sitä kaipaavalle miehelle.
        Uskoisin kuitenkin "sähkärin" tienaavan vielä tuplasti enemmän; minkä luotettava
        "mökkitalkkari".
        Mutt mikä mä olen arvostelemaan kenenkään tekemisiä, tai tekemättä jättämisiä!
        Siitä vaan tuumasta toimeen, jos se kiinnostaa kokeilla toyboyn ammattia. =)
        trollikka


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etköhän sä löydä naisseuraa ihan omanikäistäsikin! Ja mökkitalkkarin hommia varmaan kaikenikäisten, naisten ett miesten avuksi. Saattaisit saada vaikka uuden verotettavan ammatin, ei kaikki ikä ihmiset jaksa ainakaan omakotitaloissaan pihahommiakaan tehdä.

        On haravointia ja puutarhanhoitoa, nurmikon leikkuuta ja kastelua, marjapensaiden ym. kevät leikkuuta. Talvella lumitöitä, pihalta ja katoilta, hiekoitusta ym. Siinä sivussa kauppa-asiointiakin; saattaa joku tarvita, kerran kaks viikossa. Puiden pilkkomista ja klappien sisään kantamista... kyllähän sä teidät; mitä kaikkea omakotitaloa asuvan tarvitsee tehdä... eikä kaikkien oma kunto riitä. Halvempi asua kotonaan avustettuna kuin yksityisessä hoitokodissa. Kunnalliset vanhustentalot taitaa olla tupaten täynnä, vähävaraisia kunnoltaan melkein jo vuodepotilaita.

        Jos on hiukankin omatoiminen, käy vessassa itsenäisesti ja saa mikrossa ruuan lämpimäksi ja asuu omassa asunnossaan... luultavasti saa kauppapalvelut tulee. Siivoukset, pyykinpesut ym. pitää itse kustantaa. Kerran viikossa ehkä palveluauto hakee saunomaan, jonnekin kunnalliseen palvelutaloon, ja sekin maksaa. Näin se ainakin täällä Turun liepeillä nykyään menee.

        Ympäri vuoden löytyy varmaan työtä ikäihmisten parista, sitä kaipaavalle miehelle.
        Uskoisin kuitenkin "sähkärin" tienaavan vielä tuplasti enemmän; minkä luotettava
        "mökkitalkkari".
        Mutt mikä mä olen arvostelemaan kenenkään tekemisiä, tai tekemättä jättämisiä!
        Siitä vaan tuumasta toimeen, jos se kiinnostaa kokeilla toyboyn ammattia. =)
        trollikka

        No mä tienaan jo liki 60 t€ muutenkin, ettei mun tälläistä tarviis yksin rahan takia tehdä... mutta toisaalta, miksi ei sitäkin vois tulla vähän samalla.

        Ja saan mä omanikäisistäkin seuraa, mutta iällä ei juurikaan ole nyt väliä.

        Sekä koko ajatus on vain ajatus... 😊


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No mä tienaan jo liki 60 t€ muutenkin, ettei mun tälläistä tarviis yksin rahan takia tehdä... mutta toisaalta, miksi ei sitäkin vois tulla vähän samalla.

        Ja saan mä omanikäisistäkin seuraa, mutta iällä ei juurikaan ole nyt väliä.

        Sekä koko ajatus on vain ajatus... 😊

        "Sekä koko ajatus on vain ajatus... 😊"
        - Suoraan sanoen idioottimainen sellainen, eihän tuo ole edes ajatus, pikemminkin ajattelemattomuus! Oletkos ajatellut ett saatat päätyä oikeuteen, moisesta... jos todella aloittaisit seuramies palvelun, mihin vielä liittyisi seksuaalisuus.
        Et sattumalta ole kuullut ett on muoti-ilmiö haastaa miehiä oikeuteen seksuaalisesta häirinnästä; jopa täysin syyttömiäkin! Useimmiten siinä yritetään kalastaa tuntuvaa rahallista korvausta mieheltä!

        60 tonttua vuodessa on sen verran massia, siitä voisi hyvinkin irrota helpotusta arkielämään ja ainakin pääsisi lehtienpalstoille, halutessaan... Seiska ainakin saataisi maksaa myös yksinoikeudesta kertoa toyboyn edesottamuksista; naisen näkökulmasta!
        Ja siitä ett homma olisi vielä dokumentoitu paperille,... hah hah!

        Saisit taatusti syytteen veropetoksesta, tai jos olet asian verottajallekin ilmoittanut... kyllä nekin dokumentit joku journalisti esiin kaivaisi...rahalla.
        Suurta yleisöä moinen julkinen asian räävintä taatusti kiinnostaisi, ja lehdestä saisi lukea rattopojan seikkailuista, rakkauden nälkäisten naisten naurattajana. Jne...
        Läheisiäsi tuskin julkisuutesi mairittelisi, ajattelin lähinnä äitiäsi sekä lapsiasi.

        Paas jäitä hattuun 😊! Ja jos sä todella meinaat alaa vaihtaa niin älä siitä kerro ainakaan täällä. Jos mä olen asian käsittänyt, niitä epämääräisiä suhteita solmitaan ainakin tinderissä, ihan niiden normaali ystävyyssuhteiden lisäksi.

        Enpä tiedä sitäkään varmuudella, koska en ole sillä sivustolla koskaan käynyt edes tutustumassa tarjontaan... ei ole ollut mitään tarvetta, IRL:ssä kyllä tutustuu ihmisiin.
        trollikka


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Sekä koko ajatus on vain ajatus... 😊"
        - Suoraan sanoen idioottimainen sellainen, eihän tuo ole edes ajatus, pikemminkin ajattelemattomuus! Oletkos ajatellut ett saatat päätyä oikeuteen, moisesta... jos todella aloittaisit seuramies palvelun, mihin vielä liittyisi seksuaalisuus.
        Et sattumalta ole kuullut ett on muoti-ilmiö haastaa miehiä oikeuteen seksuaalisesta häirinnästä; jopa täysin syyttömiäkin! Useimmiten siinä yritetään kalastaa tuntuvaa rahallista korvausta mieheltä!

        60 tonttua vuodessa on sen verran massia, siitä voisi hyvinkin irrota helpotusta arkielämään ja ainakin pääsisi lehtienpalstoille, halutessaan... Seiska ainakin saataisi maksaa myös yksinoikeudesta kertoa toyboyn edesottamuksista; naisen näkökulmasta!
        Ja siitä ett homma olisi vielä dokumentoitu paperille,... hah hah!

        Saisit taatusti syytteen veropetoksesta, tai jos olet asian verottajallekin ilmoittanut... kyllä nekin dokumentit joku journalisti esiin kaivaisi...rahalla.
        Suurta yleisöä moinen julkinen asian räävintä taatusti kiinnostaisi, ja lehdestä saisi lukea rattopojan seikkailuista, rakkauden nälkäisten naisten naurattajana. Jne...
        Läheisiäsi tuskin julkisuutesi mairittelisi, ajattelin lähinnä äitiäsi sekä lapsiasi.

        Paas jäitä hattuun 😊! Ja jos sä todella meinaat alaa vaihtaa niin älä siitä kerro ainakaan täällä. Jos mä olen asian käsittänyt, niitä epämääräisiä suhteita solmitaan ainakin tinderissä, ihan niiden normaali ystävyyssuhteiden lisäksi.

        Enpä tiedä sitäkään varmuudella, koska en ole sillä sivustolla koskaan käynyt edes tutustumassa tarjontaan... ei ole ollut mitään tarvetta, IRL:ssä kyllä tutustuu ihmisiin.
        trollikka

        Joo, siis huumorilla mä ajatuksen tänne laitoin. Täällä on jotenkin ollut niin tylsää pitkään.

        Ei tuollaista kannattaiskaan mun tehdä, eikä ole tarvis. Vaikka jotain muuta pikku virapelihommaa varmaan tehtävä. Lidäveroja pukkas ja sitten tulee perintöverojakin, joten menoja riittää.... niin ja pojalle pitää järkätä lakkiaiset ja exästä ei tunnetusti sellaiseen herahda yhtikäs mitään.

        Mutta oon mä selvinnyt ja tuun selviimäänkin. Pikkuisen vetäisen tämän vuoden kiristämällä rahasäkin nyörejä ja säästän enempi missä voin.

        Ei tartte ruveta täti-ihmisiä eroottisesti viihdyttämään. 🤣


    • Anonyymi

      Vaatii tosi hyvää kroppaa
      joten turha toivo ap.

      • Anonyymi

        Luulet vain.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luulet vain.

        No hyvin on käynyt tämä kroppa kaupaksi tähänkin asti, elä sä siitä suotta huoli. 😁


    • Anonyymi

      Onhan noita nähty, eivät laskuta heti vaan vasta about 5. Kerralla.

      • Tjaa?


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Tjaa?

        Urpot. Erehdyit ajattelemaan, että tästähän voisi syntyä jotakin… sitten pyydetään pientä summaa lainaksi ja luvataan maksaa takaisin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Urpot. Erehdyit ajattelemaan, että tästähän voisi syntyä jotakin… sitten pyydetään pientä summaa lainaksi ja luvataan maksaa takaisin.

        Ei mitään kikkailuja, vaan selkeät pelisäännöt.

        Raha ei olisi se tärkein, vaikka yksi osa olisikin.

        Tosin joku näissäkin varmaan huijaa ihmisiä, mutta ei se ole kovin pitkälle ajattelevaa. En mä ainakaan haluu naamaani mihinkään seiskaan tms.


    • Anonyymi

      Sulla kun on jo paljon kokemusta henkisestä huoraamisesta niin tuskin siirtymä fyysiseen huoraamiseen kovin iso olisi.

      • Oletkos sinäkin taloudellisestikin köyhä?


      • Disseisback kirjoitti:

        Oletkos sinäkin taloudellisestikin köyhä?

        Siis piti kirjoittaa, että sinä... minä en ole köyhä, vaikka nyt on siunaantunut ylimääräisiä menoja.


    • En näe, että olisin kohderyhmää mutta uskon, että kysyjiä riittäisi. :)

      Eli kohderyhmää luultavasti löytyisi.

      • Joo, en minäkään sitä epäile. Mutta silti ei olisi varmaan sormianapsauttamalla selvä. 😁


      • Disseisback kirjoitti:

        Joo, en minäkään sitä epäile. Mutta silti ei olisi varmaan sormianapsauttamalla selvä. 😁

        Siinä pitäs varmaan sitten yritysmuotoisena tehdä hommaa, maksaa verot yms.

        Joku kun paha silmä kantelee pimeistä tuloista, niin siinäpä sitten onkin.


      • HALiMONSTERi kirjoitti:

        Siinä pitäs varmaan sitten yritysmuotoisena tehdä hommaa, maksaa verot yms.

        Joku kun paha silmä kantelee pimeistä tuloista, niin siinäpä sitten onkin.

        No eilen jo itsekin aloin tuon Randomin tuumailujen jälkeen miettimään, että laillisuus nostais herkästi päätään. Vaikka maksais kuinka käteisellä, niin silti saattais jotkut omituisetkin tahot saada jonkun verottajan tai muun viranomaisen väliin, eikä se ois kovinkaan hyvä juttu...

        Mutta kunhan tuli mieleen hulvaton ajatus.

        Mä ajattelin ensin, että meen pihalle touhuamaan, mutta sitten keksin, että taas ois oikeastaan sisäkön hommia. Ja että mua kyllästyttää tää kämpän alituinen siivoilu. Siis astianpesukoneen tyhjennys/täyttö, vaatteiden niputus naruilta...pyykinpesu ja sit ihan imuroinnista vessanputsailuun...🙄

        Pitäis varmaan nostaa illalla jannun kanssa puheeks... minusta tuntuu, että joku lorvailee täällä...🤔


      • Disseisback kirjoitti:

        No eilen jo itsekin aloin tuon Randomin tuumailujen jälkeen miettimään, että laillisuus nostais herkästi päätään. Vaikka maksais kuinka käteisellä, niin silti saattais jotkut omituisetkin tahot saada jonkun verottajan tai muun viranomaisen väliin, eikä se ois kovinkaan hyvä juttu...

        Mutta kunhan tuli mieleen hulvaton ajatus.

        Mä ajattelin ensin, että meen pihalle touhuamaan, mutta sitten keksin, että taas ois oikeastaan sisäkön hommia. Ja että mua kyllästyttää tää kämpän alituinen siivoilu. Siis astianpesukoneen tyhjennys/täyttö, vaatteiden niputus naruilta...pyykinpesu ja sit ihan imuroinnista vessanputsailuun...🙄

        Pitäis varmaan nostaa illalla jannun kanssa puheeks... minusta tuntuu, että joku lorvailee täällä...🤔

        Juu, ihmiset kun on herkästi kielimässä, jos tietää jonkun asioista. Niin se, että osapuolet olis ihan sujut suullisen sopimuksen kanssa, niin verottaja on aina nenineen välissä, jos tietää mihin väliin työntyä.

        Rutiinit on välillä peestä, mullakin nämä kotityöt välillä kyrsii ihan kybällä. Mutta mulle ne aina jää.

        Tehkää joku sopimus poitsun kanssa, että milloin on hänen huki hoitaa kotia. Ettei kaikki kasaannu sulle.


      • HALiMONSTERi kirjoitti:

        Juu, ihmiset kun on herkästi kielimässä, jos tietää jonkun asioista. Niin se, että osapuolet olis ihan sujut suullisen sopimuksen kanssa, niin verottaja on aina nenineen välissä, jos tietää mihin väliin työntyä.

        Rutiinit on välillä peestä, mullakin nämä kotityöt välillä kyrsii ihan kybällä. Mutta mulle ne aina jää.

        Tehkää joku sopimus poitsun kanssa, että milloin on hänen huki hoitaa kotia. Ettei kaikki kasaannu sulle.

        Niin. Siinä ainakin pitäis olla hiton tarkka, miten hommaa pyörittäis huomaamattomasti ja kuitenkin sen pitäis olla rentoa, eikä "peura ajovaloissa"-tyyppistä. Ehkä mahdollista, mutta kuitenkin yllättävän hankalaa, jo ajatusasteella.

        Mut sikspä tälläisiä ajatuspieruja on hyvä päästää irti ja vähän perata, vaikka ne ei olisikaan vakavastiotettavia tähän hetkeen. 😊

        Joo, pitää laatia systeemi... mulla alkaa vuorotkin pyöriä ja jannu kuitenkin on suurinpiirtein vain lukemassa kotona.... niin pikkuisen vois panostaa...

        Tulee sitä itsekin elettyä väliin kuin pellossa, mutta sit teen aikanaan itse täyssiivouksen.... mutta viimeksikin tein... 🙄
        Sitten jannu korkkas listat ja hyllyt irti seiniltä ja maalas seinät eteisestä ja keittiöstä...mutta sit takaisinlaitto jäi.. mä oon niitä laitellut tässä samalla, mut siinäkin on yks pointti... minkä aloittaa, pitäis pystyä finistämäänkin... aika usein on pyykitkin jääneet koneeseen.... toi on vähän hanurista myös... jättää sit tekemättä, jos ei riitä kantti tehdä loppuun. Sillä tästä tontilta kun lähtee, en mä ainakaan tuu hoitaa kaikkee loppuun minkä hän aloittaa... eikä kukaan muukaan.

        Poitsu on ihan jämy sälli ja tunnollinen, mutta jotkut pitkäpiimäiset projektit jää piippuun kun fiilis loppuu...silloin kun pitäis puristaa jostain pakkosyöttö päälle ja mennä läpi harmaan kiven, hän nostaa selän...ei hyvä. 🤔


      • Disseisback kirjoitti:

        Niin. Siinä ainakin pitäis olla hiton tarkka, miten hommaa pyörittäis huomaamattomasti ja kuitenkin sen pitäis olla rentoa, eikä "peura ajovaloissa"-tyyppistä. Ehkä mahdollista, mutta kuitenkin yllättävän hankalaa, jo ajatusasteella.

        Mut sikspä tälläisiä ajatuspieruja on hyvä päästää irti ja vähän perata, vaikka ne ei olisikaan vakavastiotettavia tähän hetkeen. 😊

        Joo, pitää laatia systeemi... mulla alkaa vuorotkin pyöriä ja jannu kuitenkin on suurinpiirtein vain lukemassa kotona.... niin pikkuisen vois panostaa...

        Tulee sitä itsekin elettyä väliin kuin pellossa, mutta sit teen aikanaan itse täyssiivouksen.... mutta viimeksikin tein... 🙄
        Sitten jannu korkkas listat ja hyllyt irti seiniltä ja maalas seinät eteisestä ja keittiöstä...mutta sit takaisinlaitto jäi.. mä oon niitä laitellut tässä samalla, mut siinäkin on yks pointti... minkä aloittaa, pitäis pystyä finistämäänkin... aika usein on pyykitkin jääneet koneeseen.... toi on vähän hanurista myös... jättää sit tekemättä, jos ei riitä kantti tehdä loppuun. Sillä tästä tontilta kun lähtee, en mä ainakaan tuu hoitaa kaikkee loppuun minkä hän aloittaa... eikä kukaan muukaan.

        Poitsu on ihan jämy sälli ja tunnollinen, mutta jotkut pitkäpiimäiset projektit jää piippuun kun fiilis loppuu...silloin kun pitäis puristaa jostain pakkosyöttö päälle ja mennä läpi harmaan kiven, hän nostaa selän...ei hyvä. 🤔

        Joo. Siinä on riskinsä.

        Se on monesti kotona asuessa vähän noin, että voi hommat jäädä kesken. Omaan kotiin muutettuaan oppii kyllä, että kukaan muu ei tuu tekemään puolesta. Uskoisin, että oppii viimeistään silloin, kun on omillaan.


      • HALiMONSTERi kirjoitti:

        Joo. Siinä on riskinsä.

        Se on monesti kotona asuessa vähän noin, että voi hommat jäädä kesken. Omaan kotiin muutettuaan oppii kyllä, että kukaan muu ei tuu tekemään puolesta. Uskoisin, että oppii viimeistään silloin, kun on omillaan.

        No sais jo nyt opetella... ja kesällähän se menee inttiin...
        Siellä se kyllä pärjää...

        Mutta pitää vähän jutella illalla...


      • Disseisback kirjoitti:

        No sais jo nyt opetella... ja kesällähän se menee inttiin...
        Siellä se kyllä pärjää...

        Mutta pitää vähän jutella illalla...

        Parempi tietty niin.


    • Anonyymi

      Harvaa palstalaista kiinnostaa aihe harva myy itseään eli menkää tinderiin alan sivustolle eli ei kunnon ihmiset tiedä asiasta mitään eikä haluakkaan tietää

      • No sehän nähdään tässä. 😁


    • Anonyymi

      Seurantapalvelu seurusteleville, vähän kuin salapoliisitoimistokin.

    • Eipä kai tuo nyt olisi niin paha, jos oma pää kestää ja tekee säännöt selviksi ennen kuin ensimäinenkään euro on liikahtanut.

      Varmaan olisi pahuksen hyvä tehdä tiukasti selväksi se, että kuuluuko pakettiin mukaan seksiä ja mitä se maksaisi, vai onko seksi mahdollinen asia ja mitä se sitten maksaisi, vai onko seksi kokonaan pois kyseestä. Ainakin uran alkutaipaleelle melkeinpä suosittaisin sulkemaan seksin pois kuvioista kokonaan.

      Jos homma olisi oikeasti vain ns. seuralainen tai vaikkapa kiertävää talkkaria samalla, niin uskoisin kyllä jo yksin sillekin löytyvän pirukseen paljon kysyntää.

      Sitten kun kokemusta kertyy ja oppii siihen mitä kaikkea todellisuudessa kaivataan, niin ne petihommat voisi tulla mukaan, mutta ehkä olla irrallinen oma juttunsa seuralaispalvelun lisäksi, ehkä jopa eri yrityksen nimissä 😉

      • No en mitään yritystä kyllä tämän takia perusta. 😁

        Mutta säännöt ja kaikki selväks. Rahahan siitä tekee selvän, se on sopiva väline hommassa.

        Samahan se on joku henkinen tukikin...on eri juttu joku terapeutti kun joku läheinen...


      • Disseisback kirjoitti:

        No en mitään yritystä kyllä tämän takia perusta. 😁

        Mutta säännöt ja kaikki selväks. Rahahan siitä tekee selvän, se on sopiva väline hommassa.

        Samahan se on joku henkinen tukikin...on eri juttu joku terapeutti kun joku läheinen...

        Noo, se olikin huulta, mutta älä nyt vielä sulje mahdollisuutta yrityksestä pois 😁

        Säännöt pitää olla selkeät. Ne pitää saada jotenkin selväksi jo ennen tapaamista ja niin, että siitä jää jälki eli nettisivut josta "tilaus" tehdään, sähköposti, tekstiviesti, muu modernin viestinnän kommunikaatiohärpäke, minne jää historia. Koska se jää, vaikka jotain muka poistettaisiinkin.

        Raha ei tee asioita selväksi, ei etenkään, koska kyseisen seuralaispalvelun takana kummittelee kuitenkin se maailman vanhin ammatti. Niin ei riitä.

        On kyllä, olet ihan oikeassa, palvelun myyntihän tässä on kyseessä, yhtä hyvin kyse sinällään voisi olla parturista, timpurista, lääkäristä, manikyyristä. Sama asia, vain eri (palvelu)tuote.

        Ja pahoittelut, olen liian pitkään tehnyt töitä sopimushimmeleiden ja yritysvastuiden parissa 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Noo, se olikin huulta, mutta älä nyt vielä sulje mahdollisuutta yrityksestä pois 😁

        Säännöt pitää olla selkeät. Ne pitää saada jotenkin selväksi jo ennen tapaamista ja niin, että siitä jää jälki eli nettisivut josta "tilaus" tehdään, sähköposti, tekstiviesti, muu modernin viestinnän kommunikaatiohärpäke, minne jää historia. Koska se jää, vaikka jotain muka poistettaisiinkin.

        Raha ei tee asioita selväksi, ei etenkään, koska kyseisen seuralaispalvelun takana kummittelee kuitenkin se maailman vanhin ammatti. Niin ei riitä.

        On kyllä, olet ihan oikeassa, palvelun myyntihän tässä on kyseessä, yhtä hyvin kyse sinällään voisi olla parturista, timpurista, lääkäristä, manikyyristä. Sama asia, vain eri (palvelu)tuote.

        Ja pahoittelut, olen liian pitkään tehnyt töitä sopimushimmeleiden ja yritysvastuiden parissa 😂

        No siitähän kannattais kummankin tehdä sopimus.

        Lakiasioista en tiedä, mutta ihan vaikka paperi kahden kesken... ja vaikka maksu toteutuneen jälkeen.. joten palveluntarjoaja menettäisi jotain, jos kuka, mutta sen voisikin myös huomioida hinnassa.

        Ja tietenkin ennen mitään laatimisia tutustua ja miettiä mitä siihen soppariin kirjoitetaan ja vaikka muutosoikeus keskenkaiken, jos kumpikin hyväksyy.

        Mutta vielä rahasta.. se voitelee kysymyksiä pois välistä. 😊


      • Disseisback kirjoitti:

        No siitähän kannattais kummankin tehdä sopimus.

        Lakiasioista en tiedä, mutta ihan vaikka paperi kahden kesken... ja vaikka maksu toteutuneen jälkeen.. joten palveluntarjoaja menettäisi jotain, jos kuka, mutta sen voisikin myös huomioida hinnassa.

        Ja tietenkin ennen mitään laatimisia tutustua ja miettiä mitä siihen soppariin kirjoitetaan ja vaikka muutosoikeus keskenkaiken, jos kumpikin hyväksyy.

        Mutta vielä rahasta.. se voitelee kysymyksiä pois välistä. 😊

        No joo, juuri tolleen sitä itekkin ajattelin 👍

        No rahalla saa aika paljon, myös hiljaisuutta 😉


      • randombypasser kirjoitti:

        No joo, juuri tolleen sitä itekkin ajattelin 👍

        No rahalla saa aika paljon, myös hiljaisuutta 😉

        No alkujaan oon muutenkin miettinyt sellaista sovittua suhdetta. Jotain pientä joskus ja hyshyshommaa. Ei koko elämää kannata siihen sotkee.

        Tänään pyörähti leikkimielisesti eurot silmissä, että voishan sillä jotain karkkirahaakin saada. 😁

        Mä oon jo tehnyt puuhommia harrastukseks, niin siitäkin oon keksinyt pikkuisen tienaustavan... ei kerkee kaikkia tekeleitään polttaa, niin naksuttelen muille... kyllä mä sit rahalle keksin käyttöö. 😆


      • Disseisback kirjoitti:

        No alkujaan oon muutenkin miettinyt sellaista sovittua suhdetta. Jotain pientä joskus ja hyshyshommaa. Ei koko elämää kannata siihen sotkee.

        Tänään pyörähti leikkimielisesti eurot silmissä, että voishan sillä jotain karkkirahaakin saada. 😁

        Mä oon jo tehnyt puuhommia harrastukseks, niin siitäkin oon keksinyt pikkuisen tienaustavan... ei kerkee kaikkia tekeleitään polttaa, niin naksuttelen muille... kyllä mä sit rahalle keksin käyttöö. 😆

        Sovittu suhde voisi olla aika hyvä idea kyllä alkuun. Siitähän sitä vähän näkee, miten on, elelee, ajattelee ja tuntee. Oppii niin sanotusti tavoille 😂

        Ymmärrän, iskän puolikas tekee omalla sarallaan taskurahaa halkohommilla muiden töiden ohessa, ei mitään isoa, mutta on terveyden kannalta hyvää ulkohommaa ja saa vielä hiukan rahnuakin päälle, hyvä homma.


      • randombypasser kirjoitti:

        Sovittu suhde voisi olla aika hyvä idea kyllä alkuun. Siitähän sitä vähän näkee, miten on, elelee, ajattelee ja tuntee. Oppii niin sanotusti tavoille 😂

        Ymmärrän, iskän puolikas tekee omalla sarallaan taskurahaa halkohommilla muiden töiden ohessa, ei mitään isoa, mutta on terveyden kannalta hyvää ulkohommaa ja saa vielä hiukan rahnuakin päälle, hyvä homma.

        No mä oon jo muutenkin saanut täti-ihmisiltä ekstraa jo kun jään jututtamaan. Jututtaisin muutenkin.

        Mutta ajatus on lähinnä kutkuttava, ei tarpeellinen. 😁


    • Pitkä parisuhde tuo elämään rauhaa ja vakautta. Moni nainen haluaa kokea sen.
      Saiskohan siitä liksaa, jos menisi jonkun naisen sohvalle makaamaan?

      • Tyhjän saa pyytämättäkin...


    • Anonyymi
      • Siis se elokuva?

        En oo katsonut, mut wikistä vilkaisin juonta...

        Mulla on kyllä ihan hyvä työ jo, eikä raha varsinaisesti yksinomaan kiinnosta, jos tälläistä aikoisin. Että tuskin kampaisin vaan alasti kenenkään hiuksia tai pelkkä kypärä päässä viilettäisin pitkin kämppää. 🤣


    • Anonyymi

      Tämä skenaario vaatisi sitä, että sinä pystyisit tarjoamaan naisille jotain erityislaatuista. Varsinkin siinä tapauksessa, että palvelusi olisivat maksullisia.

      Nimittäin huonoa seksiä saa kyllä ihan ilmaiseksikin, jos vaan haluaa. Naiset siis, palstan naisen puutteesta kärsivät ehkä ei.

      Varmaan miesprostituoitujakin Suomesta löytyy, löytyisikö heitä tähän keskusteluun asti kenties jakamaan kokemuksiaan 🤔

      • No koetin selittääkin, ettei suoranaisesti tarkoitus ole hyötyä vain rahan takia. Raha on ehkä jokin väliaine vaan välissä. Kyllä se käyttöön menee, siinä missä nainenkin sen laittais menemään.

        Ja tietysti sen pistäminen siihen ei pidä tuntua naisestakaan kohtuuttomalta, vaan täytyyhän hänenkin saada vastine sille. Ja kyllä mä veikkaan, että jos saisin myytyä itselle ajatuksen oikein, olis asiakaskin tyytyväinen.

        Varsinaiseksi ammattilaiseksi ei olisi aikomus kyllä... mä saan kyllä kaiken elämiseen tarvittavan muualta.


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No koetin selittääkin, ettei suoranaisesti tarkoitus ole hyötyä vain rahan takia. Raha on ehkä jokin väliaine vaan välissä. Kyllä se käyttöön menee, siinä missä nainenkin sen laittais menemään.

        Ja tietysti sen pistäminen siihen ei pidä tuntua naisestakaan kohtuuttomalta, vaan täytyyhän hänenkin saada vastine sille. Ja kyllä mä veikkaan, että jos saisin myytyä itselle ajatuksen oikein, olis asiakaskin tyytyväinen.

        Varsinaiseksi ammattilaiseksi ei olisi aikomus kyllä... mä saan kyllä kaiken elämiseen tarvittavan muualta.

        Vielä kun asiakas saisi kotitalousvähennyksen, niin ideasi olisi ihan käypänen 😁

        T. Pirkanmaan likka


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vielä kun asiakas saisi kotitalousvähennyksen, niin ideasi olisi ihan käypänen 😁

        T. Pirkanmaan likka

        Kaippa senkin sais, kun tosiaan pistäis ihan firman pystyyn. 😁
        Täyden palvelun yritys 😁
        Happy endingillä. 😃


    • Anonyymi

      Niin ja se nainen sitten kuitenkin sulta pummais rahat pois seuralaishomman päätteeksi. Olehan tarkkana sen naisystäväsikin kanssa jos pyysi lainaa, jos taas olisit tyrkyttänyt ja kieltäytyisi ottamasta olisi hyvä nainen.

      -harmiseiirj-

      • No suotta lähdet murehtimaan. Kerrsn kun ei maksais, niin sehän ois sit siinä... enempää ei tipu, ennenkuin entiset on maksettu. 😁

        Kyllä mä tiedän ne ihmiset, jotka vetoaa surkeeseen tilanteeseen, mutta sittenhän on helppo karsia huvituksista. Ja ihan ohjattuna. 😆 Ja ilmaiseksi...


    • Anonyymi

      Luultiin teitin istuvan mörrissä.

    • Anonyymi
      • Hehe..siistiä...😁

        Mitenkähän paljon noilta pyydetään "tiskin alta" ekstraa? 🤣


    • Anonyymi

      Kauppojen ilmoitustauluilla on monesti tarjouspyyntöjä ja tarjouksia erilaisista palveluista. Kai sinne voisi kokeeksi iskeä tarjouksen tuollaisesta sovitusta suhdemallista ja katsoa tuleeko kysyntää?

      • No varmaan saattais tullakin, mutta se ei ehkä oliskaan ongelma, vaan se, mitä siinä kenenkin kannattais pitää huoli ja/tai sopia. 🤔

        Tässä on tullut kaikki laillisuudet ja verojutut jo esiin...sitten stalkkerit ja muut hörhöt vielä kaupan päälle. 😁


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No varmaan saattais tullakin, mutta se ei ehkä oliskaan ongelma, vaan se, mitä siinä kenenkin kannattais pitää huoli ja/tai sopia. 🤔

        Tässä on tullut kaikki laillisuudet ja verojutut jo esiin...sitten stalkkerit ja muut hörhöt vielä kaupan päälle. 😁

        Sehän noissa ns. avoimissa tarjouksissa voi muodostua ongelmaksi, kun ei koskaan voi olla ihan varma millaiset ihmiset yhteyttä ottavat.

        Lapsena tuli kaupan ilmoitustaululla tarjottua naapuruston koirille ulkoilutusta. Lähinnä siinä halusi päästä leikkimään koirien kanssa ja olihan se nimellinen karkkirahakin aina kiva lisä. Tuohon maailmanaikaan kiinnostuneiden "asiakkaiden" puhelut tuli kodin lankapuhelimeen eikä lapsen omaan kännykkään. Sitten vaan reippaana rimputtamaan ilmoitetun osoitteen ovikelloa ja koira lenkille!

        Oma lapsi kun halusi tarjota ulkoilutuspalveluita lähialueen koirille, niin teimme profiilillani ilmoituksen naapuruston some-ryhmään. Valitettavasti kaikki palaute ja viestit ei olleet asiallisia, joten pakko oli esilukea varmuudeksi kaikki yhteydenotot ennen lapselle näyttämistä. Sen lisäksi piti varmuuden vuoksi aina lähteä mukaan "uuden asiakkaan" luo ekalle käynnille, tsekkaamaan ettei ollut mikään vedätys tai pahempaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sehän noissa ns. avoimissa tarjouksissa voi muodostua ongelmaksi, kun ei koskaan voi olla ihan varma millaiset ihmiset yhteyttä ottavat.

        Lapsena tuli kaupan ilmoitustaululla tarjottua naapuruston koirille ulkoilutusta. Lähinnä siinä halusi päästä leikkimään koirien kanssa ja olihan se nimellinen karkkirahakin aina kiva lisä. Tuohon maailmanaikaan kiinnostuneiden "asiakkaiden" puhelut tuli kodin lankapuhelimeen eikä lapsen omaan kännykkään. Sitten vaan reippaana rimputtamaan ilmoitetun osoitteen ovikelloa ja koira lenkille!

        Oma lapsi kun halusi tarjota ulkoilutuspalveluita lähialueen koirille, niin teimme profiilillani ilmoituksen naapuruston some-ryhmään. Valitettavasti kaikki palaute ja viestit ei olleet asiallisia, joten pakko oli esilukea varmuudeksi kaikki yhteydenotot ennen lapselle näyttämistä. Sen lisäksi piti varmuuden vuoksi aina lähteä mukaan "uuden asiakkaan" luo ekalle käynnille, tsekkaamaan ettei ollut mikään vedätys tai pahempaa.

        Joo. Tää homma vois olla ollut joskus 80 luvulla ihan iisiä, kun silloin oli jokin roti hommissa.

        Jotenkin kuvaavaa, kun tuossa parin talon päässä asui vanha pariskunta. Se mies alkoi olla huonossa kunnossa ja se kävi pyytää poikaa jeesiin lumi- ja pihatöihin... ihan suullinen soppari ja kättä päälle...

        No tässä jonkin aikaa sitten mies kuoli ja talo on nyt myynnissä, poitsu teki yhä lumityöt, mutta perikunta halus ihan työsopimuksen. Ei se ehkä ihan virallinen ole, mutta ihan paperille...eikä siinä mitään...kyllä minäkin oon tullut jo tähän asti niin monen ihmisen kusettamaksi, että kyllä itsekin tykkään selkeästä sopimisesta ja mieluiten paperille.

        Jotenkin tulee se jo vastaan, että ääneen sanottujakin asioita voidaan kääntää ihan miksikä vaan... riippunee kai mikä fiilis toisella on? 🤷‍♂️


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Joo. Tää homma vois olla ollut joskus 80 luvulla ihan iisiä, kun silloin oli jokin roti hommissa.

        Jotenkin kuvaavaa, kun tuossa parin talon päässä asui vanha pariskunta. Se mies alkoi olla huonossa kunnossa ja se kävi pyytää poikaa jeesiin lumi- ja pihatöihin... ihan suullinen soppari ja kättä päälle...

        No tässä jonkin aikaa sitten mies kuoli ja talo on nyt myynnissä, poitsu teki yhä lumityöt, mutta perikunta halus ihan työsopimuksen. Ei se ehkä ihan virallinen ole, mutta ihan paperille...eikä siinä mitään...kyllä minäkin oon tullut jo tähän asti niin monen ihmisen kusettamaksi, että kyllä itsekin tykkään selkeästä sopimisesta ja mieluiten paperille.

        Jotenkin tulee se jo vastaan, että ääneen sanottujakin asioita voidaan kääntää ihan miksikä vaan... riippunee kai mikä fiilis toisella on? 🤷‍♂️

        Suullisia sopimuksia tehdessä olisi hyvä olla yksi tai kaksi ylimääräistä (mielellään puolueetonta) korvaparia paikalla, jotta mahdollisessa erimielisyystilanteessa voisi tarkistaa kolmansilta osapuolilta mites se diili nyt taas oikein menikään.

        Virallisestihan suullinen sopimus on aivan pätevä, mutta ns. "he said, she said" tilanteissa voi olla vaikea lopulta selvittää että kenen näkemys olikaan se oikea ja alkuperäinen, josta lyötiin kättä päälle.

        Maallikoille ehdottomasti järkevin systeemi on raapustaa sopimus paperille ja osapuolten puumerkit alle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suullisia sopimuksia tehdessä olisi hyvä olla yksi tai kaksi ylimääräistä (mielellään puolueetonta) korvaparia paikalla, jotta mahdollisessa erimielisyystilanteessa voisi tarkistaa kolmansilta osapuolilta mites se diili nyt taas oikein menikään.

        Virallisestihan suullinen sopimus on aivan pätevä, mutta ns. "he said, she said" tilanteissa voi olla vaikea lopulta selvittää että kenen näkemys olikaan se oikea ja alkuperäinen, josta lyötiin kättä päälle.

        Maallikoille ehdottomasti järkevin systeemi on raapustaa sopimus paperille ja osapuolten puumerkit alle.

        No on noista paperillekin rustatuista joku osannut saada väärän käsityksen ja oikeuteen on menty.

        Mutta mikään ei enää ole pyhää, kun joku keksii tavan hyötyä toisesta.
        Entinen työkaveri kävi kovan oikeusjutun talostaan. Ostaja oli vaan pokkana laittanut koko talon remonttiin ja koetti maksattaa koko lystin työkaverilla.

        Oikeudenkäyntikuluineen koko paketti oli muistaakseni 90 000 € ja kahdessa oikeusasteessa juttua puitiin. Oli aika raskasta aikaa työkaverille, vaikka aika selvä tapaus se oli... kolmanteen oikeusasteeseen ei juttua saanut enää laittaa, mutta niin kaheli oli se syyttävä osapuoli, että siitä huolimatta kirjoitti paikallislehteen jutun... nimiä ei maininnut, mutta selkeästi oli kyse samasta tapauksesta... työkaveriakin piti pitkään rauhotella, ettei lähtenyt tekemään juttua siitä yleisökirjoituksesta. Noi on karseita juttuja...🙄


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No varmaan saattais tullakin, mutta se ei ehkä oliskaan ongelma, vaan se, mitä siinä kenenkin kannattais pitää huoli ja/tai sopia. 🤔

        Tässä on tullut kaikki laillisuudet ja verojutut jo esiin...sitten stalkkerit ja muut hörhöt vielä kaupan päälle. 😁

        Ainut hörhö ketjussa on disse itse.
        Seuralaispalvelua naisille 😅
        Miten joku plösö läski voi edes kuvitella tuollaista, no siksi kun on narsisti.
        Kuvittelee itsensä paremmaksikin tyypiksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ainut hörhö ketjussa on disse itse.
        Seuralaispalvelua naisille 😅
        Miten joku plösö läski voi edes kuvitella tuollaista, no siksi kun on narsisti.
        Kuvittelee itsensä paremmaksikin tyypiksi.

        Voi voi.. kiristääkö vanne kovastikin?


    • Jos tolta pohjalta lähtee niin voi varmaan samalla miettiä olisiko ns avoin suhde mahdollinen. Nainen soittaa ja haluaa tilata parisuhdehetken kahvittelun lomassa. Puolitoista tuntia kahvia litkien ja kenties kädestä pitäen 35e/h alv. Illalla toisen naisen kanssa parisuhdehetki elokuvissa riippuen kumpi päättää katsottavan filmin niin 25-45e/h alv.
      Toki voisi tuossa olla tekemistä sen aidon tunteen löytämisen kanssa kun suoritus ja raha on kuitenkin tuolla taustalla.

      • Niin, jännästi tulee hajontaa miten kukakin tälläisen näkee/kokee.

        Saattais olla viimeiset palvelukset kuitenkin, jos haukottelee ja vilkuilee kelloa, mutta piristyy kun aika loppuu ja saa antaa laskun.


    • Anonyymi

      Nyt Disse menetti ns.maineensa.pthyi.

      • Ai kamala! 😱

        Mitenkähän tämän nyt hoidan? 😄


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Ai kamala! 😱

        Mitenkähän tämän nyt hoidan? 😄

        Tälle et voi tehdä enää mitään. 🤷‍♀️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tälle et voi tehdä enää mitään. 🤷‍♀️

        No voi hitsinpimpulat. 😆


    • Anonyymi

      Tuohon pakettiin on kuuluttava seksi.

      Olet niin tunne -ihminen, että luultavasti tuosta kuviosta koituisi ihan helvetinmoinen tunnesykkyrämykkyrä.

      • No eipä sen tarviis ihastumista tai muuta sellaista romanttista tunnetta ollakaan. Vaikka vaan, että toinen on hyvä tyyppi. 😊


    • Anonyymi

      Vai että oikein ihan sutenööreiksi. Kyllä nuo tiedetään.

    • Mä ny vastaan ennen kuin alan lukemaan ketjua.. olin eilen risteilyllä, nii jäi palsta huomioimatta.

      Vastaan.. ihan ehtaa Disukkaa. Pitänee perehtyä tarkemmin ketjuun.

      • No niin.. jotain äksönii laitoin. 😊


    • Asennuta laminaatit hampaisiin, sliippaa fleda ja jotain rehvakasta päälle. Mee baariin väijymään ja tarjoo tytöille Piña Coladaa. :D

      https://youtu.be/u_6xTnJDn2s

      🍹


    • Anonyymi

      GYnther Ding-Ding-Dong-Song :)

      Minä huvitan itseäni taas katsomalla hyvästä avaruussarjasta jakson ja kaksikin, jaksossa oli jo viruksia jälleenkin, Omicron esiintyi aiemmissa jaksoissa ja Delta Quantrantissa avaruudessa se oli.

      MUTTA; Nyt oli viruksia jotka kasvoivat SUURIKSI, siis jalkapallon kokoisiksi :)

    • Niin.. tuo kuulostaa siltä että viihtyisit vara-aviomiehenä. Ja oikeasti olen sitä mieltä. Jos oikein hulluksi hulluttelemaan ryhdyt, voisit vaikka kokeilla tuota aviomiespalvelua.

      Suomi on pullollaan sinkkunaisia joiden taulu pitää ripustaa tai kirjahylly kasata.. ja vielä leppoisassa seurustelun hengessä.
      Seksuaaliset palvelukset eivät kuulu tuohon aviomiespalveluun, mutta luulen että se sopisi sinulle kuin nenä päähän. Sulla kun on muutoinkin tapana puuhastella kaikenlaista. Sä tykkäät tekemisestä. Miksi siis et ottaisi hintaa siitä...

      • No ehkä en lähde etsimällä etsimään, mutta saattaahan sitä maailma yhtä jos toista tuoda tullessaan. 😁


      • Disseisback kirjoitti:

        No ehkä en lähde etsimällä etsimään, mutta saattaahan sitä maailma yhtä jos toista tuoda tullessaan. 😁

        Kirjaudut vaan rohkeasti tuohon aviomiespalvelu.fi oman alueesi vara-aviomieheksi. Sä kun olet vielä sähäri, niin luulisi kysyntää piisaavan jo siksi, kun emännät luulee, että valaisimen asennukseen tarvitaan sähkömies.

        Rohkeasti kokeilumielellä vaan.. aina sen voi lopettaa, jos ei natsaa. Sulla työvuorotkin sellaisia, että pystyt päivällä tai illalla olemaan laina-aviomies ja vapaitakin piisaa ..

        Sinuna minä jopa harkitsisin asiaa.

        Ei ihan seuralaispalvelua, mutta pääsisit myymään itseäsi .. heh. Ja samalla saisit pelastaa naisia hädässä...


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Kirjaudut vaan rohkeasti tuohon aviomiespalvelu.fi oman alueesi vara-aviomieheksi. Sä kun olet vielä sähäri, niin luulisi kysyntää piisaavan jo siksi, kun emännät luulee, että valaisimen asennukseen tarvitaan sähkömies.

        Rohkeasti kokeilumielellä vaan.. aina sen voi lopettaa, jos ei natsaa. Sulla työvuorotkin sellaisia, että pystyt päivällä tai illalla olemaan laina-aviomies ja vapaitakin piisaa ..

        Sinuna minä jopa harkitsisin asiaa.

        Ei ihan seuralaispalvelua, mutta pääsisit myymään itseäsi .. heh. Ja samalla saisit pelastaa naisia hädässä...

        No ei ole tarkoitus ottaa tästä rastia...kyllä mulla on pari puuhommaa jo tiedossa ja kesänmittaan niitä aina tarjotaan, tai jotain sähköhommia yms. Mä oon enemmän joutunut kieltäytyy, kuin etsimään lisähommia.

        Mutta siis mullahan oli alunpitäen sellainen sugarmamma mielessä....joku sen tais sanoittaa...eli vakiotäti, joka muistaa huomioimisesta hieman rahallisesti. :oD
        Sellainen vakiotapaus....ja ei mulla johonkin remontointii ja raksailuun aina ole into...välillä vois vaikka pelkkä pikkutakki päällä leikkiä Jamesia tms. :oD


      • Disseisback kirjoitti:

        No ei ole tarkoitus ottaa tästä rastia...kyllä mulla on pari puuhommaa jo tiedossa ja kesänmittaan niitä aina tarjotaan, tai jotain sähköhommia yms. Mä oon enemmän joutunut kieltäytyy, kuin etsimään lisähommia.

        Mutta siis mullahan oli alunpitäen sellainen sugarmamma mielessä....joku sen tais sanoittaa...eli vakiotäti, joka muistaa huomioimisesta hieman rahallisesti. :oD
        Sellainen vakiotapaus....ja ei mulla johonkin remontointii ja raksailuun aina ole into...välillä vois vaikka pelkkä pikkutakki päällä leikkiä Jamesia tms. :oD

        Jaa, että sellaista oli mielessäsi.

        Hauska, sinä leikittelet ajatuksella sugarmamasta..
        On totta, että olen taipuvainen asiallisuuteen ja jopa yksioikoisuuteen, mutta tuo yllätti ..

        Mikäpä tuossa ajatellessa .. kun yritän ajatella asiaa siten, mitä minä olisin valmis tekemään sugardaddyn vuoksi.. niin.. en oikeastaan mitään. En pystyisi edes ajattelemaan että myisin itseäni edes siinä pelkässä seurustelemisen mielessä, että vain höpöttelemällä viihdyttäisin.

        En ole muutoinkaan kovin sosiaalinen tapaus. En löisi vetoa sen puolesta, että riittäisin.

        Mutta palatakseni sinuun.. en olisi todellakaan uskonut sinusta, että leikittelet tälläisellä asialla .. enkä sano tai ajattele pahalla ollenskaan..
        Yllättynyt lähinnä.
        Mutta tämä kaikki on vain ajatusleikkiä. Ei sitä vakavasti pidä ottaa.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Jaa, että sellaista oli mielessäsi.

        Hauska, sinä leikittelet ajatuksella sugarmamasta..
        On totta, että olen taipuvainen asiallisuuteen ja jopa yksioikoisuuteen, mutta tuo yllätti ..

        Mikäpä tuossa ajatellessa .. kun yritän ajatella asiaa siten, mitä minä olisin valmis tekemään sugardaddyn vuoksi.. niin.. en oikeastaan mitään. En pystyisi edes ajattelemaan että myisin itseäni edes siinä pelkässä seurustelemisen mielessä, että vain höpöttelemällä viihdyttäisin.

        En ole muutoinkaan kovin sosiaalinen tapaus. En löisi vetoa sen puolesta, että riittäisin.

        Mutta palatakseni sinuun.. en olisi todellakaan uskonut sinusta, että leikittelet tälläisellä asialla .. enkä sano tai ajattele pahalla ollenskaan..
        Yllättynyt lähinnä.
        Mutta tämä kaikki on vain ajatusleikkiä. Ei sitä vakavasti pidä ottaa.

        No joo, mähän oon aika määrätietoinen loppujen lopuksi ja sellainen itsepäinen jne...

        Mutta toisaalta mähän oon täällä töissäkin jo myynyt itseni tiettyyn hintaan tietyksi ajaksi tekemään juttuja...

        Se, että sitten vaikkapa ottaisin jonkun kainaloon ja silittäisin päästä, voisi olla toisenlaista omaa vahvuutta, mitä voisin käyttää, jos täällä töissä se on tekninen osaaminen.

        Ja kyllä minä täälläkin teen hommia ihan sielullani. Oon tässä pienessä porukassa tärkeä lenkki ja miksi en voisi tehdä jotain, mikä olisi sitten ns. pehmeisiin arvoihin perustuvaa hommaa?

        Mutta tosiaan nää on vaan mietintöjä ja kaiken ajatussumun pöllyyttelyä... :o)


      • Disseisback kirjoitti:

        No joo, mähän oon aika määrätietoinen loppujen lopuksi ja sellainen itsepäinen jne...

        Mutta toisaalta mähän oon täällä töissäkin jo myynyt itseni tiettyyn hintaan tietyksi ajaksi tekemään juttuja...

        Se, että sitten vaikkapa ottaisin jonkun kainaloon ja silittäisin päästä, voisi olla toisenlaista omaa vahvuutta, mitä voisin käyttää, jos täällä töissä se on tekninen osaaminen.

        Ja kyllä minä täälläkin teen hommia ihan sielullani. Oon tässä pienessä porukassa tärkeä lenkki ja miksi en voisi tehdä jotain, mikä olisi sitten ns. pehmeisiin arvoihin perustuvaa hommaa?

        Mutta tosiaan nää on vaan mietintöjä ja kaiken ajatussumun pöllyyttelyä... :o)

        Myynhän minäkin itseäni ja halvalla vieläpä kaiken lisäksi. Arkisin 8 tuntia tehdaspalvelusta. Ja korvaus riittää justiinsa elämiseen. Mutta kun minulla ei ole valinnan varaa. Ei enää sairastumiseni jälkeen. Minun nääs pitäisi kertoa sairaudestani jos hakisin muita töitä. Ja opiskelemaankin on ihan turhaa lähteä, kun ei ole takeita että opiskelut saisi suoritettua. Joten olen eläkevirassa. Tyhmää duunia pienellä palkalla.

        Ei pidä valittaa, on se duuni paskaduunikin.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Myynhän minäkin itseäni ja halvalla vieläpä kaiken lisäksi. Arkisin 8 tuntia tehdaspalvelusta. Ja korvaus riittää justiinsa elämiseen. Mutta kun minulla ei ole valinnan varaa. Ei enää sairastumiseni jälkeen. Minun nääs pitäisi kertoa sairaudestani jos hakisin muita töitä. Ja opiskelemaankin on ihan turhaa lähteä, kun ei ole takeita että opiskelut saisi suoritettua. Joten olen eläkevirassa. Tyhmää duunia pienellä palkalla.

        Ei pidä valittaa, on se duuni paskaduunikin.

        No se työ, millä elää, on oikeastaan vaan sitä köyhyyden välttelyä. Vähin mitä sen eteen tekee... Se ja uni vie puolet elämästä, niin loppuajan käyttöön kannattaa miettiä jo tarkkaan liikkeet. :oD


      • Disseisback kirjoitti:

        No se työ, millä elää, on oikeastaan vaan sitä köyhyyden välttelyä. Vähin mitä sen eteen tekee... Se ja uni vie puolet elämästä, niin loppuajan käyttöön kannattaa miettiä jo tarkkaan liikkeet. :oD

        Niin. Köyhyyden välttelyä.. sitä se kai minulla on.

        Mä otin tonne neljän kuukauden pestin määräaikaisena.. ei ollut tarkoitustani jatkaa. Mutta sen neljän kuukauden jälkeen ne pläjäytti vakkarin paperit eteen ja mä ajattelin että voinhan mä pitää opiskeluistani välivuoden. Saisi taas raha-asiat balanssiin.

        No mä allekirjoitin sopparin ja lähes heti perään mulla todettiin tää mun sairaus. Joten joskus elämä päättää sun puolesta .. eikä jätä vaihtoehtoja.

        Aika harva saa oikeasti tehdä sitä mitä rakastaa työkseen. He ovat onnekkaita.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Niin. Köyhyyden välttelyä.. sitä se kai minulla on.

        Mä otin tonne neljän kuukauden pestin määräaikaisena.. ei ollut tarkoitustani jatkaa. Mutta sen neljän kuukauden jälkeen ne pläjäytti vakkarin paperit eteen ja mä ajattelin että voinhan mä pitää opiskeluistani välivuoden. Saisi taas raha-asiat balanssiin.

        No mä allekirjoitin sopparin ja lähes heti perään mulla todettiin tää mun sairaus. Joten joskus elämä päättää sun puolesta .. eikä jätä vaihtoehtoja.

        Aika harva saa oikeasti tehdä sitä mitä rakastaa työkseen. He ovat onnekkaita.

        No mulla kanssa toisaalta kävi tuuri, kun tähän töksähdin, missä nyt oon.

        Mutta työ on vaan työtä..en mä kuitenkaan työpaikkaani aio rakastaa.

        En äkkisiltään tiedä mikä ois se työ, mikä antais muutakin kuin rahaa? Minusta intohimon kohteet tai joku unelma on parempi löytää muualta. Mutta se on vaan mun juttu. Mä ihailen vdikka urheilijoita tai taiteilijoita, mutta mä en sellaista edes haluais.


      • Disseisback kirjoitti:

        No mulla kanssa toisaalta kävi tuuri, kun tähän töksähdin, missä nyt oon.

        Mutta työ on vaan työtä..en mä kuitenkaan työpaikkaani aio rakastaa.

        En äkkisiltään tiedä mikä ois se työ, mikä antais muutakin kuin rahaa? Minusta intohimon kohteet tai joku unelma on parempi löytää muualta. Mutta se on vaan mun juttu. Mä ihailen vdikka urheilijoita tai taiteilijoita, mutta mä en sellaista edes haluais.

        No exälle kävi niin kivasti, että sai tehtyä rakkaasta harrastuksesta ammatin. Toki tuin häntä koko prosessin ajan, mutta hän teki sen ihan itse.

        Minä olen elämäni aikana tehnyt yhtä jos toista duunia, enkä vielä ole löytänyt sitä, mikä olisi mun juttu. Ei sellaista kai olekaan. Mulle duuni on vain duunia, se ei määrittele minua ihmisenä.

        Osalle ihmisistä työ on osa identiteettiä ja ne on niitä, jotka ovatkin sitten heikoilla kun työt loppuu. Heille se työttömyys, sairaus tai eläke on kauhistus mistä ei ole ulospääsyä.

        Vaarini oli sellainen, joka omisti koko elämänsä työllensä. Eläkkeelle jäätyään ratkesi ryyppäämään ja riitautui perheensä kanssa. Surullinen tarina. Mutta rauha hänen sielulleen.

        Jokainen suhtautuu eritavalla omaan työhönsä. Minä leimaan itseni sisään ja minusta tulee robotti 8 tunniksi. Olisi kivaa jos olisi työ, johon voisi tuntea intohimoa, mutta kun olen ollut sellaisessa työssä, muu elämä on kärsinyt huomattavasti. Työpäiväni venyivät usein 10 - 16 tuntisiksi. Yhdessä työpaikassa minua jopa kiellettiin tekemästä yli 12 tuntisia päiviä, koska järjestelmä meni sekaisin kun se oli sellainen 12 H järjestelmä.
        Eli jos tein 12 tuntia ja 18 min pitkän päivän, järjestelmä laski, että olin tehnyt vain 18 minuuttia töitä. Ihan paska järjestelmä.

        Nykyään työssäni ei voisi mikään kiinnostaa vähempää.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        No exälle kävi niin kivasti, että sai tehtyä rakkaasta harrastuksesta ammatin. Toki tuin häntä koko prosessin ajan, mutta hän teki sen ihan itse.

        Minä olen elämäni aikana tehnyt yhtä jos toista duunia, enkä vielä ole löytänyt sitä, mikä olisi mun juttu. Ei sellaista kai olekaan. Mulle duuni on vain duunia, se ei määrittele minua ihmisenä.

        Osalle ihmisistä työ on osa identiteettiä ja ne on niitä, jotka ovatkin sitten heikoilla kun työt loppuu. Heille se työttömyys, sairaus tai eläke on kauhistus mistä ei ole ulospääsyä.

        Vaarini oli sellainen, joka omisti koko elämänsä työllensä. Eläkkeelle jäätyään ratkesi ryyppäämään ja riitautui perheensä kanssa. Surullinen tarina. Mutta rauha hänen sielulleen.

        Jokainen suhtautuu eritavalla omaan työhönsä. Minä leimaan itseni sisään ja minusta tulee robotti 8 tunniksi. Olisi kivaa jos olisi työ, johon voisi tuntea intohimoa, mutta kun olen ollut sellaisessa työssä, muu elämä on kärsinyt huomattavasti. Työpäiväni venyivät usein 10 - 16 tuntisiksi. Yhdessä työpaikassa minua jopa kiellettiin tekemästä yli 12 tuntisia päiviä, koska järjestelmä meni sekaisin kun se oli sellainen 12 H järjestelmä.
        Eli jos tein 12 tuntia ja 18 min pitkän päivän, järjestelmä laski, että olin tehnyt vain 18 minuuttia töitä. Ihan paska järjestelmä.

        Nykyään työssäni ei voisi mikään kiinnostaa vähempää.

        No siis minähän voisin työkseni tehdä vaikka mitä. Joku talkkarinhomma ois ehkä unelma. Voisin turista mummojen ja pappojen kanssa, kolailla tai aurata lumia, haravoida, korjata hanoja ja vessanpyttyjä, mutta siitä ei makseta tarpeeks.

        Voisin tehdä puuhommia jne. Mutta siitä ei makseta tarpeeks.

        Sähköhommatkin on jees, mutta aika epävakaata, tai pitäis tehdä kaikenlaista hommaa ties missä.

        Raha se kuitenkin ratkaisee...


    • Anonyymi

      Ostaisin 😁👍..ehkä. En tiedä. Epävarma kyllä. Ehkä ronkuisin ilmaiseksi. En tiedä 😂 Toivottavasti saan ja jaksan kotityöt itse 😅 Jos matkustan Kuopioon, tilaan ehkä seuralaispalvelun, jollen löydä torille itse 🤭

      • Eikös sitä aina markkinoida, että kolme kahden hinnalla, niin eka ilmasiks. 😁


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Eikös sitä aina markkinoida, että kolme kahden hinnalla, niin eka ilmasiks. 😁

        No huh huh 😂💦
        Tää alkoi jo kuumottaa, what a feeling! 💃📈🕺
        Kuopio tanssii ja soi!


      • Anonyymi kirjoitti:

        No huh huh 😂💦
        Tää alkoi jo kuumottaa, what a feeling! 💃📈🕺
        Kuopio tanssii ja soi!

        Heh.. sitten on sopiva meininki. 😄


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Heh.. sitten on sopiva meininki. 😄

        Kyllä kyllä! Tuollainen ehdotus otetaan vakavasti. Toki mun suku, tutut ja kohta kolkytvee poika saattaa järkyttyä tempauksesta, kun esittelen seuralaiseni sukujuhlissa, täs tää mun "tripla" 😅


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kyllä! Tuollainen ehdotus otetaan vakavasti. Toki mun suku, tutut ja kohta kolkytvee poika saattaa järkyttyä tempauksesta, kun esittelen seuralaiseni sukujuhlissa, täs tää mun "tripla" 😅

        Noh, sentään oon vanhempi kun sun poika. 😃


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Noh, sentään oon vanhempi kun sun poika. 😃

        Niin. Ja se olisi sille ihan oikein. En jaksa tutustua enää sen vaihtuviin tyttöystäviin 🤭😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Ja se olisi sille ihan oikein. En jaksa tutustua enää sen vaihtuviin tyttöystäviin 🤭😂

        Noh...hyvä se olisi hänenkin hätkähtää. 😁

        Ja kuule, rupea pitämään sellaista seurantataulukkoa tyttöystävistä. Voit sit piirrellä sellaisia käppyröitä tilastoista, saattaa olla mielenkiintoista. 😁


    • Kannattaa erikoistua. Valitse palvelusi strategiaksi tarjota seuralaispalvelua, jota ei muualta saa. Saappaanheittoa, mölkyn pelaamista, pullonpyöritystä, sudokujen ratkaisemista yhdessä. Niche-palveluista voi ottaa huoleti korkeampaa hintaa.

      • Anonyymi

        Ei kyllä kiinnosta minkäänlainen seuralaispalvelu. Seuraa on riittävästi kun on tuttuja ihmisiä, jotka on tuntenut kymmenien vuosien ajan.


      • Anonyymi

        Niche palvelu? Keskittyisitkö leiriintymään? Tämähän käy jännittäväksi :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niche palvelu? Keskittyisitkö leiriintymään? Tämähän käy jännittäväksi :)

        Voisihan se kruunata seuralaispalvelun, yö kupoliteltassa eri makuupussissa 50€, samassa 100€ :-)


      • Anonyymi
        MaximiIIian kirjoitti:

        Voisihan se kruunata seuralaispalvelun, yö kupoliteltassa eri makuupussissa 50€, samassa 100€ :-)

        No tämä 😀👍 🌲⛺
        ei huono, retkiopas henkilökohtaisella lämmittimellä tai ilman😅


      • No noi muut menis, mutta eräjormailu ei kyllä nappase...

        Joku hotellihemmotteluviikonloppu ennemminkin ja tietty asiakkaan laskuun kaikilla höysteillä. Voin kantaa aamupalan vuoteeseen, kunhan huonepalvelu tuo sen ovelle. Mansikoita ja shamppakaljaa, jalkahierontaa ja vaikka tvisteriä pari erää väliin. :oD


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No noi muut menis, mutta eräjormailu ei kyllä nappase...

        Joku hotellihemmotteluviikonloppu ennemminkin ja tietty asiakkaan laskuun kaikilla höysteillä. Voin kantaa aamupalan vuoteeseen, kunhan huonepalvelu tuo sen ovelle. Mansikoita ja shamppakaljaa, jalkahierontaa ja vaikka tvisteriä pari erää väliin. :oD

        Vai että shampannjaa huonepalvelusta! Kuopiossa on muita palveluja, joihin tilisin henkilökohtaista palvelua ehdottomasti
        https://www.kuopio.fi/-/kuopion-vanhusten-hoivapalveluissa-alkaa-riksapyoraily

        Riksaukko pois tangoista ja sinä tilalle! Minä kyydissä pienen ratsupiiskan kanssa. Ensin puolet Puijolle.. ja sitten mietitään lisää 😁😘


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vai että shampannjaa huonepalvelusta! Kuopiossa on muita palveluja, joihin tilisin henkilökohtaista palvelua ehdottomasti
        https://www.kuopio.fi/-/kuopion-vanhusten-hoivapalveluissa-alkaa-riksapyoraily

        Riksaukko pois tangoista ja sinä tilalle! Minä kyydissä pienen ratsupiiskan kanssa. Ensin puolet Puijolle.. ja sitten mietitään lisää 😁😘

        Hmmm. No jos anikois Kawasakin perään maitokärrit, niin meniskö silleen? Ei tarttis hikihatussa polkea. Ja ajopuvussa ei tuntuis piiskanrapsauksetkaan niin kipeesti. 😄


    • Minä voin tulla mörönpelätiksi vaikka mökille ruoka- ja bensapalkalla, voin toki myös ajaa sinne ja takaisin jos niin sovitaan. Takaan, että mörkö minut nähdessään laskee alleen ja karauttaa takaisin sinne, mistä oli tullutkin.

      T. nimimerkki "Autoileva Morso"

      • Anonyymi

        Sellainen mörköpalvelu saattaisi kiinnostaa hyvinkin vanhempaa naisväkeä. On ikävä mennä yksin mihinkään paikkaan, jos ympäristö pelottaa. Vastikään jouduin kirjautumaan äkkisuunntelman takia ikävään murjuun, jonka piha täyttyi ulkomaalaisista rakennusmiehistä. Kello yhdeksän jälkeen en uskaltautunut pihalle. Ja joku korpimökkikin on vain kaukainen haave, kun kaupunkilaisena yksin ei uskalla hiljaisuudessa ja metsässä yötä olla.


      • Joo, sehän voi olla vaikka mörköjen loitollapitokeikkailua, mutta myös eräänlaista mörön ja asiakkaan välistä tutustutamista.
        Joskus valon ja hämärän välimaastossa saattaa käydä niin, että kumpikin pelkää toisiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellainen mörköpalvelu saattaisi kiinnostaa hyvinkin vanhempaa naisväkeä. On ikävä mennä yksin mihinkään paikkaan, jos ympäristö pelottaa. Vastikään jouduin kirjautumaan äkkisuunntelman takia ikävään murjuun, jonka piha täyttyi ulkomaalaisista rakennusmiehistä. Kello yhdeksän jälkeen en uskaltautunut pihalle. Ja joku korpimökkikin on vain kaukainen haave, kun kaupunkilaisena yksin ei uskalla hiljaisuudessa ja metsässä yötä olla.

        Ei vitsit mikä kauhistus, korpimökki 😨

        - Sheena


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei vitsit mikä kauhistus, korpimökki 😨

        - Sheena

        Mitä?!! Ei ole Netflixiä eikä poreallasta! Minähän en tällaiseen havumajaan jää!


      • Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

        Mitä?!! Ei ole Netflixiä eikä poreallasta! Minähän en tällaiseen havumajaan jää!

        No mutta kun tuossakin lähellä on 300m kaupunkipuistikko, eikä senkään läpi uskalla, niin kyllä korpimökki olisi oikea survival! Viisi minsaa saattohoitoa tuon puistoon läpi, niin paljonkohan se maksaisi? 🤔


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mutta kun tuossakin lähellä on 300m kaupunkipuistikko, eikä senkään läpi uskalla, niin kyllä korpimökki olisi oikea survival! Viisi minsaa saattohoitoa tuon puistoon läpi, niin paljonkohan se maksaisi? 🤔

        Kaupunkien puistoissa liikkuukin paljon pahempia petoja kuin synkimmilläkään korpimailla. En ehkä itsekään yöllä yksin ilman asetta uskaltaisi.


    • Anonyymi

      Pelottelu Palvelu LLC, erinomaiset pelotteet varsinkin öiseen aikaan tilattavissa.

      Halloween-yönä erikoistarjouksia!

    • Anonyymi

      Palstan naisille 50% alennus😏

      • Joo. Varsinkin kun mitään ei ole hinnoiteltu. 😁

        Miettii mikä riittäis, kertoo piin likiarvolla, ilmoittaa tulon ja sit lupaa 50 pinnaa alennusta koodilla "palstanainen". 🤣


      • Disseisback kirjoitti:

        Joo. Varsinkin kun mitään ei ole hinnoiteltu. 😁

        Miettii mikä riittäis, kertoo piin likiarvolla, ilmoittaa tulon ja sit lupaa 50 pinnaa alennusta koodilla "palstanainen". 🤣

        50 % alennus käytännössä tarkoittaisi mörönpelätin maksavan puolet kustannuksista. Kuulostaa vähän liikaa seurustelulta sopiakseen sinkkupalstalle.


      • Kollimaattori kirjoitti:

        50 % alennus käytännössä tarkoittaisi mörönpelätin maksavan puolet kustannuksista. Kuulostaa vähän liikaa seurustelulta sopiakseen sinkkupalstalle.

        Nopean matemaattisesti saisin kampanjalla 25 % voittoa siitä mitä uneksin.

        Eli jos kulut olisivat 50 euroa, vaikka kate 25 euroa= 75 euroa. Se kertaa 3.1415= 235,6€
        Ja siitä 50%= 117,8€

        Eli 117,8 euroa on siitä 75 eurosta onkin jopa yli 36 % enemmän kuin mitä alkuun oli tyytyväinen...

        Näin se blackfriday mm. toimii. 😄


      • Anonyymi

        😂🤣😂🤣🤣🤣


      • Vanhat asiakkaat saa ilmaiseksi? Ei kovin kannattava bisnes tuolleen.


    • Kyllä ne miehet ottaa ihan rahasta myös miehiäkin.

      • Ajattelin ilmoittaa jos todella rahaa tekee mieli.
        Sukulaiseni saa yli 70vuotiaana ihan nuorempaa ja bodattua ihan vain lemmenleikkeihin ilman rahaa.


      • valtakunta kirjoitti:

        Ajattelin ilmoittaa jos todella rahaa tekee mieli.
        Sukulaiseni saa yli 70vuotiaana ihan nuorempaa ja bodattua ihan vain lemmenleikkeihin ilman rahaa.

        Kyseessä on siis nainen joka saa minua nuorempaakin eikä raha liiku. Luulen että pitäisi olla karismaa jos karkkirahaa haluaa naisilta.



      • en tiedä ulvooko esim pirpanakin varmaan ainut sinkku ja saa ihan pujottelijan pauloihin, eikä taida ketään muuta sinkku naista olla palstalla.

        Ei tällä palstalla taida olla alistavia naisia jotka ottaa rahaa vastaa ja nauttii toisen palveluksista en näe häntä edes kykenevän nuoleskelemaan, mitä nainen tahtoo.

        Kyllä ne karisma tarkoittaa veistoksisia nuoria miehiä ja ulkonäkökin mallin tasoa jotka on koru naisen rinnalla.


      • Varmaan. Mutta ainakin seksuaalisiin juttuihin tarvitsee olla bi-, tai homoseksuaali.


      • Disseisback kirjoitti:

        Varmaan. Mutta ainakin seksuaalisiin juttuihin tarvitsee olla bi-, tai homoseksuaali.

        Kyllä niihin uhrautuu heterotkin jos on rahan tarve kovakin🙄


      • valtakunta kirjoitti:

        Kyllä niihin uhrautuu heterotkin jos on rahan tarve kovakin🙄

        Joo, varmaan jotkut on jopa niin epätoivoisia, mutta en ainakaan minä pystyisi ikinä moiseen.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      59
      3087
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      545
      2942
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2135
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1962
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1805
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      304
      1771
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1522
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      99
      1257
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1208
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1162
    Aihe