Mitä on pelko?

Anonyymi

Entä mitä pelko pelkää?

- Pelko pelkää tietysti sitä että kukaan ei pelkää.

12

152

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pelkään sotaa ja koronaa.

En tahtoisi pelätä.

• Anonyymi

Jos Korona on pelko, niin korona pelkää rokotetta kai?

• Anonyymi

Mutta niin eräässä tieteissarjassa oli tuo aika hyvä pohdinta, että mitä itseasiassa jos pelko on joku olento tai hahmo, mitä se pelkää, mitä pelko pelkää?

• Anonyymi

Pelko taitaa olla evoluution tuoma selviytymiskeino.

• Anonyymi

Voisiko ihmisen pelko muodostaa ajatusmuodon , thought form:in. Joka saisi voimaa siitä ihmisen pelosta.

• Anonyymi

Pelkään vasemmistolaisia ja globalisteja. Erityisesti pelkään schwabbistinoitaa, joka loihtii ihmiset ihailemaan itseään.

• Anonyymi

Pelko on satoja miljoonia vuosia kehittynyt perityvä oppi, joka on osa lajien selviytymisviettiä. Ilman pelkoa selviytyminen on epätodennäköistä ja todennäköisesti johtaa nopeaankin lajin kuolemaan.

• Anonyymi

Pelko on siitä että alkaa pelkäämään että ei voita Pelkokertoimessa jossa voittaja saa 50 000 dollaria jos ei pelkää. Pelko on riippuvainen kunkin pelkokertoimesta. ( Fear Factor)

• Anonyymi

Mitä pelkää mitä pelko pelkää?

Tidekka gaysja hytty iku eröösö acareyyshytyssa; oekji oekjöö sutö his jyjaab eu göb tö oe3kjöö'ä

• Anonyymi

Aika hauskoja juttuja joissain avsaruussqwrjoissa: mitä pelko pelkiää;: pelko pelkää sellauista jos kukaan ei häntä pelkää.
      '

• Anonyymi

Pelko on oppimista, jotta tietää mitä vältellä, tai muuten...!

• Anonyymi

Me suomalaiset olemme tässä pelko asiassakin erityisasemassa verratuna muihin kansoihin.Meillä on erityinen sanotakin pelon valtaan ajautumisesta "tulee pelko persiiseen" Eli ei saa antaa pelon tunteen tulla persiiseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      87
      3217
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      2917
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2435
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2273
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      74
      2179
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2026
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1616
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      19
      1593
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1440
    10. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      32
      1423
    Aihe