Miten lukitsette kypärän pyöräntarakalle/ koriin , kun menette esim kauppaan tms.
Pyöräilyjkypärä lukkoon
7
75
Vastaukset
- Anonyymi
En mitenkään. Otan aina mukaan, pidän kypärän päässäni, niin säilyy tallessa.
- Anonyymi
Mut ei joka paikkaan voi tai kehtaa mennä kypärä päässä. Ravintola, kirjasto, kirkko jne
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut ei joka paikkaan voi tai kehtaa mennä kypärä päässä. Ravintola, kirjasto, kirkko jne
Kyllä kehtaa. Pitkänmatkanpyöräilijät jopa nukkuvat kypärä päässä. Suojaa ja lämmittää.
- Anonyymi
Minä taas jätän pään kypärään aina kun menen asioille. Se alkaa sitten huutamaan, jos joku yrittää vaihtaa.
- Anonyymi
Suurin osa pitää päässään tai laittaa kypärän ostoskoriin tahi kärryyn, olen nähnyt sellaisiakin tapauksia jotka kiinnittävät kypärän selkäreppuunsa kaupassa asioinnin ajaksi.
Kypärän päässä pitoa puoltaa muun muassa se seikka että mikäli kauppaan eksyy jokin väkivaltainen asiakas niin kypärä vaimentaa kirveen, vasaran, nyrkin tms iskun. Umpinainen ns. pottakypärä on siitä hyvä että terävä pistin tai puukon terä ei mene siitä lävitse niin helpolla kuin ilmastoidusta mallista.
Kaupan lattiat saattavat olla myös liukkaita etenkin talvella kun tulee kengät lumisena sisälle. Kaatuessa kypärä siis suojaa käyttäjäänsä ja huolestuneiden vointia tiedustelevien kysymysten tulvan jälkeen voi sanoa vaivautuneesti naurahtaen että "huh huh, kylläpäs oli liukasta!", ja jatkaa kaupassa käyntiä kuin ei mitään.
Eräs kypärän etuja on myös avautuvien kylmäkaappien ovien aiheuttamat vaaratilanteet. Olet esim. valitsemassa suosikkijugurttiasi alatasolta, viereesi tulee henkilö joka avaa kylmäkaapin oven, sinä nostat juuri päätäsi ylös ja kypäräsi osuu leveään teräskahvaan joka on toisella sivullasi. Selviät täysin kivuttomalla pienellä kolahduksella ja viereinen oven avaaja säikähdyksellä. Sanot oven avaajalle konflikteja välttäen: "Ohoh, olipas hyvä tuuri kun oli kypärä päässä!". Naurahdatte molemmat teennäisen kevyesti ja jatkatte ostosten tekoa omille tahoillenne. - Anonyymi
Kuljetan kypärää mukanani kädessä tai laukussa, koska en halua katupölyn, sateen tai jonkun "humoristin" eritteiden sotkemaa pottaa päähäni kauppareissun jälkeen.
- Anonyymi
Ketään ei kiinnosta hikinen kypärä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181746
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371469Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221388Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641292- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.471005