Miksi naiset rakastuvat renttuihin?

Anonyymi

Mikä rentuissa kiinnostaa?

Vanhan sanonnan mukaan naiset rakastuvat usein renttuihin. Rantalan mukaan aiheessa on perää, mikäli renttu miellyttää ulkonäöllään.

– Jos rentuksi määritellään sellainen mies, joka juoksee muiden naisten perässä, ryyppää ja rellestää, niin se johtuu yksinkertaisesti siitä syystä, että naiset pitävät sellaisista miehistä, jotka ovat komean näköisiä – ja kun on komean näköinen, voi juosta ja käyttäytyä rentusti. Jos mies on vähemmän komean näköinen ja käyttäytyy huonosti, niin hän saa kenkää naiselta. Kun mies on tarpeeksi komean näköinen, katsoo hän renttua käyttäytymistä enemmän sormien läpi.

Tämän perusteella voikin miettiä, millaisen miehen itselleen haluaa.

– Miehet, jotka eivät ole niin komeita, ovat parempia pidemmässä parisuhteessa, koska he kompensoivat sitä, että he eivät ole niin haluttavia.

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000005287186.html

67

147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Komea mieskin voi olla kotihiiri, joka ei juokse kenenkään perässä..

      • Anonyymi

        Parhaat miehet ei olekkaan mitään huoripukkeja, vaan tähtäävät aina myös rakkauteen ja parisuhteeseen. Eikä heillekään se ulkonäkö ole se kaikista tärkein juttu.

        Naistenkaatajissa on aina jotain pahaa vikaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Parhaat miehet ei olekkaan mitään huoripukkeja, vaan tähtäävät aina myös rakkauteen ja parisuhteeseen. Eikä heillekään se ulkonäkö ole se kaikista tärkein juttu.

        Naistenkaatajissa on aina jotain pahaa vikaa.

        Näin myös naisissa.


      • HALiMONSTERi kirjoitti:

        Näin myös naisissa.

        Täytyy sitten muistaa, että ne jotka ei rakkautta ja parisuhdetta haluakkaan, ovat kuin oma ryhmänsä, josta ryhmään haluan rakkautta ja parisuhdetta tyypin ei kannata seuraansa hakea.

        Samanlaiset viihtyy ja leikkii parhaiten yhdessä pätee tossa.


      • HALiMONSTERi kirjoitti:

        Täytyy sitten muistaa, että ne jotka ei rakkautta ja parisuhdetta haluakkaan, ovat kuin oma ryhmänsä, josta ryhmään haluan rakkautta ja parisuhdetta tyypin ei kannata seuraansa hakea.

        Samanlaiset viihtyy ja leikkii parhaiten yhdessä pätee tossa.

        Kannattaa tutustua rauhassa, ennen kun heittäytyy vietäväksi. Mahdollisesti säästyy isommilta murheilta näin.


      • Anonyymi

        Niin no jotkus ihmisethän ihan vaan on ulkonäkögeeneillä siunattu, ilman että se ulkonäkö kuitenkaan on heille itselleen niin iso juttu. Eivät kaikki komeat/kauniit ole ulkoisesti itsensä rakastuneita egoisteja. Komea/kaunis voi aivan yhtä hyvin olla ihan tavallinen ihminen. Monesti se on kasvatuksestakin kiinni, että onko vauvaiästä saakka sitä ulkoista habitusta valtavasti korostettu. Toki sellaisen jatkuvan ylistuksen keskelläkin voi kasvaa jalat maassa olevaksi, mutta se vaatii jo tietynlaista luonnetta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin no jotkus ihmisethän ihan vaan on ulkonäkögeeneillä siunattu, ilman että se ulkonäkö kuitenkaan on heille itselleen niin iso juttu. Eivät kaikki komeat/kauniit ole ulkoisesti itsensä rakastuneita egoisteja. Komea/kaunis voi aivan yhtä hyvin olla ihan tavallinen ihminen. Monesti se on kasvatuksestakin kiinni, että onko vauvaiästä saakka sitä ulkoista habitusta valtavasti korostettu. Toki sellaisen jatkuvan ylistuksen keskelläkin voi kasvaa jalat maassa olevaksi, mutta se vaatii jo tietynlaista luonnetta.

        Joo kyllä. Ja monesti niinkin, että muut hehkuttaa sitä toisen ulkonäköä ja ihminen itse ei ajattele koko asiaa. Tai ymmärrä miksi ihmiset käyttäytyy oudosti, tiedostamatta että ulkonäkönsä on vaikuttamassa joidenkin käytökseen.

        Tämä nykyajan itseihailu kulttuuri on minusta ihan perseestä, jos nyt suoraan saan sanoa.


      • Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

        Joo kyllä. Ja monesti niinkin, että muut hehkuttaa sitä toisen ulkonäköä ja ihminen itse ei ajattele koko asiaa. Tai ymmärrä miksi ihmiset käyttäytyy oudosti, tiedostamatta että ulkonäkönsä on vaikuttamassa joidenkin käytökseen.

        Tämä nykyajan itseihailu kulttuuri on minusta ihan perseestä, jos nyt suoraan saan sanoa.

        Itse olen tehnyt myös sellaisen huomion, että naiselle kauneus hyvä luonne/sisäinen kauneus ei ole kovin hyvä yhdistelmä. Tuon yhdistelmän omaavat naiset eivät oikein lopulta tuppaa kelpaamaan yhdellekään miehelle ja heidän on hyvin vaikea pariutua. Sellainen tietty renttuus ja retkuus on kauuniille naiselle vain plussaa ja saa miehet juoksemaan perässä, kun taas kaunis, mutta kiltti jää yleensä seinäruusuksi. Se ulkoinen kauneus sitten kuitenkin helposti karkottaa ne, joita renttuus ja retkuus naisessa ei innosta. Sen helposti oletetaan olevan kauniin naisen automaattinen ominaisuus. Kaikki tuntemani kauniit ja kiltit naiset ovat olleet hyvin heikosti pariutuvia, eikä kyse ole edes ollut heidän nirsoudestaan. He eivät vain oikein ole kelvanneet ja moni sitten jopa epätoivoissaan sortuu huonoon mieheen, kun edes joku heidät huomaa ja huolii.

        Komeilla ja kilteillä miehillä taas harvemmin tuntuu olevan tuota ongelmaa. Heidät tunnutaan vievän lähes ensimmäisinä, jollei se kiltteys sisällä myös aivan järjetöntä ujoutta. Tuollaisen tosi ujon miehen on vaikea pariutua, vaikka olisi kuinka komea ja kiltti. Sellaiset miehet tuppaavat sitten lopulta päätymään jonkun hyvinkin ronskin "mamman" kainaloon ja muodostavat sellaisen pariskunnan, jonka dynaamikkaa ei meinaa kukaan ulkopuolinen tajuta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen tehnyt myös sellaisen huomion, että naiselle kauneus hyvä luonne/sisäinen kauneus ei ole kovin hyvä yhdistelmä. Tuon yhdistelmän omaavat naiset eivät oikein lopulta tuppaa kelpaamaan yhdellekään miehelle ja heidän on hyvin vaikea pariutua. Sellainen tietty renttuus ja retkuus on kauuniille naiselle vain plussaa ja saa miehet juoksemaan perässä, kun taas kaunis, mutta kiltti jää yleensä seinäruusuksi. Se ulkoinen kauneus sitten kuitenkin helposti karkottaa ne, joita renttuus ja retkuus naisessa ei innosta. Sen helposti oletetaan olevan kauniin naisen automaattinen ominaisuus. Kaikki tuntemani kauniit ja kiltit naiset ovat olleet hyvin heikosti pariutuvia, eikä kyse ole edes ollut heidän nirsoudestaan. He eivät vain oikein ole kelvanneet ja moni sitten jopa epätoivoissaan sortuu huonoon mieheen, kun edes joku heidät huomaa ja huolii.

        Komeilla ja kilteillä miehillä taas harvemmin tuntuu olevan tuota ongelmaa. Heidät tunnutaan vievän lähes ensimmäisinä, jollei se kiltteys sisällä myös aivan järjetöntä ujoutta. Tuollaisen tosi ujon miehen on vaikea pariutua, vaikka olisi kuinka komea ja kiltti. Sellaiset miehet tuppaavat sitten lopulta päätymään jonkun hyvinkin ronskin "mamman" kainaloon ja muodostavat sellaisen pariskunnan, jonka dynaamikkaa ei meinaa kukaan ulkopuolinen tajuta.

        Sikäli jännää, kun minusta taas kiltteys ja hyväntahtoisuus, reilu ja sopuisa luonne on kaikilla viehättävää olkoon nut minkä näköinen tahansa. Ei voi olla pitämättä ihmisestä, kun sen hyvän luonteen havaitsee.

        Minkäänlainen ulkonäkö ei ole silloin este pitämiselle.

        Sisäinen kauneus on kuitenkin niin arvokas ominaisuus, että kenenkään ei pitäisi kompastua ulkonäköön. Mun mielipide.

        Mutta joo, kyllä ne ronskimmat tytöt oli minunkin nuoruudessa suositumpia, kun me hiirulaiset. :)

        Ujous on paljon söpömpää, kun näytelty rohkeus. Oon itse kyllä ihastunut helposti just ujoihin poikiin ja tyttöihinkin. Itsekin ujohkona nään siinä jotain rehellistä ja aitoa.


      • Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

        Sikäli jännää, kun minusta taas kiltteys ja hyväntahtoisuus, reilu ja sopuisa luonne on kaikilla viehättävää olkoon nut minkä näköinen tahansa. Ei voi olla pitämättä ihmisestä, kun sen hyvän luonteen havaitsee.

        Minkäänlainen ulkonäkö ei ole silloin este pitämiselle.

        Sisäinen kauneus on kuitenkin niin arvokas ominaisuus, että kenenkään ei pitäisi kompastua ulkonäköön. Mun mielipide.

        Mutta joo, kyllä ne ronskimmat tytöt oli minunkin nuoruudessa suositumpia, kun me hiirulaiset. :)

        Ujous on paljon söpömpää, kun näytelty rohkeus. Oon itse kyllä ihastunut helposti just ujoihin poikiin ja tyttöihinkin. Itsekin ujohkona nään siinä jotain rehellistä ja aitoa.

        Ei kyse olekaan tuo, etteikö se olisi viehättävä piirre. Sellaiset ihmiset kuitenkin jäävät hyvin helposti pimentoon, varsinkin naiset miesten silmissä. Valtaosa tuntuu kokevan, että kauneuden pitää olla rohkeaa ja jopa hieman räiskyvää. Sen pitää häikäistä kun se astuu huoneeseen. Harva huomaa seinänvierustoilta ja nurkasta hehkuvaa kauneutta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Parhaat miehet ei olekkaan mitään huoripukkeja, vaan tähtäävät aina myös rakkauteen ja parisuhteeseen. Eikä heillekään se ulkonäkö ole se kaikista tärkein juttu.

        Naistenkaatajissa on aina jotain pahaa vikaa.

        "Parhaat miehet ei olekkaan mitään huoripukkeja, vaan tähtäävät aina myös rakkauteen ja parisuhteeseen. Eikä heillekään se ulkonäkö ole se kaikista tärkein juttu. "

        Oletetaan, että kaikki em. pitää paikkansa. Mikähän se tärkein juttu silloin on?

        Ilmeisesti jotain sellaista, jota kyseisellä naisella on kaikkia muita naisia enemmän sekä kyseisen naisen että kyseisen miehen mielestä, vaikka objektiivisesti arvioiden kukaan muu ei sellaista naisessa havaitsisi. Terävää mieltä tai ihanaa luonnetta tai sen tapaista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyse olekaan tuo, etteikö se olisi viehättävä piirre. Sellaiset ihmiset kuitenkin jäävät hyvin helposti pimentoon, varsinkin naiset miesten silmissä. Valtaosa tuntuu kokevan, että kauneuden pitää olla rohkeaa ja jopa hieman räiskyvää. Sen pitää häikäistä kun se astuu huoneeseen. Harva huomaa seinänvierustoilta ja nurkasta hehkuvaa kauneutta.

        Minusta se on puusilmien ongelma, joku tarkkasilmäinen sitten poimii helmen talteen. :)

        Toivottavasti.


      • HALiMONSTERi kirjoitti:

        Minusta se on puusilmien ongelma, joku tarkkasilmäinen sitten poimii helmen talteen. :)

        Toivottavasti.

        Ja oikeestaan hyväkin, ettei ne rohkeutta ja räiskyvyyttä palvovat jahtaavat nääkkään niitä nurkka kaunottaria, eivät ehkä osaisi arvostaakkaan niitä niin kun kuuluu.


      • Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

        Minusta se on puusilmien ongelma, joku tarkkasilmäinen sitten poimii helmen talteen. :)

        Toivottavasti.

        No miten sen nyt ottaa. Kyllä se niille naisille itselleen näyttää olevan ongelma. Lisäksi mitä on seurannut niin sen helmen tuppaa huomaamaan ei niin hyvät miehet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No miten sen nyt ottaa. Kyllä se niille naisille itselleen näyttää olevan ongelma. Lisäksi mitä on seurannut niin sen helmen tuppaa huomaamaan ei niin hyvät miehet.

        No naisen täytyy itse aktivoitua, jos miehet ei huomaa. Ei ole oikotietä onneen. Lähestyy sitten itse niitä miellyttäviä miehiä.


      • Yym, niin se taitaa ikävä kyllä olla. Kiltteyttä hyväksikäytetään. Ei kiva.


      • Anonyymi
        scrg kirjoitti:

        "Parhaat miehet ei olekkaan mitään huoripukkeja, vaan tähtäävät aina myös rakkauteen ja parisuhteeseen. Eikä heillekään se ulkonäkö ole se kaikista tärkein juttu. "

        Oletetaan, että kaikki em. pitää paikkansa. Mikähän se tärkein juttu silloin on?

        Ilmeisesti jotain sellaista, jota kyseisellä naisella on kaikkia muita naisia enemmän sekä kyseisen naisen että kyseisen miehen mielestä, vaikka objektiivisesti arvioiden kukaan muu ei sellaista naisessa havaitsisi. Terävää mieltä tai ihanaa luonnetta tai sen tapaista.

        Ihan luonne on ihana luonne yleensä vain sellaisten kanssa, joiden kanssa se ihana luonne jotenkin sopii yhteen. Kaikkien muiden mielestä se "ihana luonne" on karsea harppu.


      • Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

        No naisen täytyy itse aktivoitua, jos miehet ei huomaa. Ei ole oikotietä onneen. Lähestyy sitten itse niitä miellyttäviä miehiä.

        Ei se lähestyminen auta silloin, kun huomio on muualla. Se nyt vaan on ison osan miehistä luonteessa. Miehet ovat "harakoita" ja rakastavat kimallusta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se lähestyminen auta silloin, kun huomio on muualla. Se nyt vaan on ison osan miehistä luonteessa. Miehet ovat "harakoita" ja rakastavat kimallusta.

        Niin niin mutta pitää etsiä se mies, joka huomaa. Ei yrittää niitä joille on ilmaa. Toimii, voin kokemuksesta sanoa, se oma aktiivisuus.


      • Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

        Yym, niin se taitaa ikävä kyllä olla. Kiltteyttä hyväksikäytetään. Ei kiva.

        Hah. Mikähän kommentoimassasi viestissä oli niin kauhean kamalaa? Olisi varmaan pitänyt morkata enemmän naisia. 😂


      • HALiMONSTERi kirjoitti:

        Niin niin mutta pitää etsiä se mies, joka huomaa. Ei yrittää niitä joille on ilmaa. Toimii, voin kokemuksesta sanoa, se oma aktiivisuus.

        Sama naistenkin kanssa, lähestyy niitä jotka kiinnostaa ja joille et ole ilmaa. Ei niitä ehkä paljon ole, mutta sitten mielummin yksin kun huonossa seurassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hah. Mikähän kommentoimassasi viestissä oli niin kauhean kamalaa? Olisi varmaan pitänyt morkata enemmän naisia. 😂

        Mihkä se lähti? Täällä on ihme poistoja.


      • Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

        Niin niin mutta pitää etsiä se mies, joka huomaa. Ei yrittää niitä joille on ilmaa. Toimii, voin kokemuksesta sanoa, se oma aktiivisuus.

        Juu, no voin sano ihan omasta kokemuksesta, että helpommin sanottu kuin tehty.

        Itse olen lapsesta asti ollut kauniiksi haukuttu. "Harmikseni" en kuitenkaan tuota räiskyvää ja häikäisevää tyyppiä. Useamman kerran on tullut testattua mitä tapahtuu, kun otan roolin päälle ja lähdenkin "räiskähtelemään". Seuraa riittäisi vaikka jaettavaksi koko armeijalle naisia. Vaan kun en mä jaksa esittää jotain mitä en todellakaan ole.

        Itseänikin oikeasti kiinnostavat aidosti vain ujot ja mukavat miehet, mutta kun heissäkin on omat ongelmansa. He tuppaavat kokemaan minut "liian kauniiksi". En voi oikeasti olla mukava, en voi oikeasti olla luotettava, en voi oikeasti olla sellainen, josta uskaltaisi välittää. Vaikka en antaisi mitään syytä niin miehistä tuppaa kuoriutumaan mustasukkaisia ja heikon itsetunnon omaavia yksilöitä. Mä en edes normaalisti ikinä käy muualla kuin töissä, olen kotihiiri, mutta silti se mustasukkaisuus nostaa aina päätään. Voin helposti arvata mitä se on, olla oikeasti tosi kaunis ja tosi mukava ja kiltti. Oikeasti ei ole hyvä yhdistelmä naisen itsensä kannalta.


      • HALiMONSTERi kirjoitti:

        Sama naistenkin kanssa, lähestyy niitä jotka kiinnostaa ja joille et ole ilmaa. Ei niitä ehkä paljon ole, mutta sitten mielummin yksin kun huonossa seurassa.

        Ja joskus joutuu toteamaan, ettei ne omat ihanteet välttämättä ookkaan niitä ominaisuuksia, joita tarvitsee ollakseen onnellinen. Vaan ne onkin olleet enemmänkin mutuja joiden on kuvitellut olevan onnen avaimia.

        Se onni ja rakkaus voikin löytyä toisenlaisesta ihmisestä, kun millaisia ihaili ja ihannoi.


      • HALiMONSTERi kirjoitti:

        Ja joskus joutuu toteamaan, ettei ne omat ihanteet välttämättä ookkaan niitä ominaisuuksia, joita tarvitsee ollakseen onnellinen. Vaan ne onkin olleet enemmänkin mutuja joiden on kuvitellut olevan onnen avaimia.

        Se onni ja rakkaus voikin löytyä toisenlaisesta ihmisestä, kun millaisia ihaili ja ihannoi.

        Välillä lukee ihmisten kirjoituksia miten he itsekin ihmettelee miten yllättävää, kun se oikee löytyikin ihan erilaisista ympyröistä tai yhtälöistä, kun oli suunnitellut.

        Tai rakastuukin ihan eri näköiseen ihmiseen, kun ikinä oli kuvitellutkaan. Eri sukupuoleen, kun ikinä oli kuvitellutkaan. Eri maalaiseen, kun oli kuvitellutkaan jne.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu, no voin sano ihan omasta kokemuksesta, että helpommin sanottu kuin tehty.

        Itse olen lapsesta asti ollut kauniiksi haukuttu. "Harmikseni" en kuitenkaan tuota räiskyvää ja häikäisevää tyyppiä. Useamman kerran on tullut testattua mitä tapahtuu, kun otan roolin päälle ja lähdenkin "räiskähtelemään". Seuraa riittäisi vaikka jaettavaksi koko armeijalle naisia. Vaan kun en mä jaksa esittää jotain mitä en todellakaan ole.

        Itseänikin oikeasti kiinnostavat aidosti vain ujot ja mukavat miehet, mutta kun heissäkin on omat ongelmansa. He tuppaavat kokemaan minut "liian kauniiksi". En voi oikeasti olla mukava, en voi oikeasti olla luotettava, en voi oikeasti olla sellainen, josta uskaltaisi välittää. Vaikka en antaisi mitään syytä niin miehistä tuppaa kuoriutumaan mustasukkaisia ja heikon itsetunnon omaavia yksilöitä. Mä en edes normaalisti ikinä käy muualla kuin töissä, olen kotihiiri, mutta silti se mustasukkaisuus nostaa aina päätään. Voin helposti arvata mitä se on, olla oikeasti tosi kaunis ja tosi mukava ja kiltti. Oikeasti ei ole hyvä yhdistelmä naisen itsensä kannalta.

        No sulla on se kauneus "riesana", mulla taas se etten ole kaunis. Vaan vähän jänskän näköinen. Ei oikee tiiä tykkäiskö vaiko eikö näköinen.

        Mutta joku varmaan osaa suakin katsoa oikein. :)


      • Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

        No sulla on se kauneus "riesana", mulla taas se etten ole kaunis. Vaan vähän jänskän näköinen. Ei oikee tiiä tykkäiskö vaiko eikö näköinen.

        Mutta joku varmaan osaa suakin katsoa oikein. :)

        Ihan rehellisesti,kun on maailmaa tässä jo muutaman vuosikymmenen katsellut, niin naisista niiden "taviksen näköisten" pariutuminen on helpointa. Molemmilla ääripäillä on sitten hieman vaikeampaa ja sillä kaikkein kauneimmalla porukalla se on vaikeinta (itse en ihan sinne porukkaan kuulu). Kaunis nainen tarvitsee vähän "vittumaisen luonteen" jotta kykenee pariutumaan ja pysymään pariutuneena. Poikkeuksia toki on, mutta he ovat niitä onnekkaita.

        Kyllähän mä seuraa löytäisin helposti, jos tykkäisin eriluontosista miehistä. Komeita ja menestyviä on ollut tarjolla ja sellainen olisi ollut moneen kertaan helpoo napata. Vaan kun se ei ole se mitä haluan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan rehellisesti,kun on maailmaa tässä jo muutaman vuosikymmenen katsellut, niin naisista niiden "taviksen näköisten" pariutuminen on helpointa. Molemmilla ääripäillä on sitten hieman vaikeampaa ja sillä kaikkein kauneimmalla porukalla se on vaikeinta (itse en ihan sinne porukkaan kuulu). Kaunis nainen tarvitsee vähän "vittumaisen luonteen" jotta kykenee pariutumaan ja pysymään pariutuneena. Poikkeuksia toki on, mutta he ovat niitä onnekkaita.

        Kyllähän mä seuraa löytäisin helposti, jos tykkäisin eriluontosista miehistä. Komeita ja menestyviä on ollut tarjolla ja sellainen olisi ollut moneen kertaan helpoo napata. Vaan kun se ei ole se mitä haluan.

        Niin, mä en olis varmaan ikinä seurustellut jollen olis itse ollut aktiivinen tekemään tuttavuutta. Sittenkin mielestäni oon seurustellut usein, kun 7 eri kumppania on ehtinyt olla. Tai 7:s yhä on kumppanina.

        Mutta jos sitä vertaa tyyppeihin jotka saa yhdessä illassa jo 7 lähestymistä, saati heilastelee kymmenien kanssa, niin pystyy päätteleen että en ole ihmistyyppiä joka vaihtaa usein taikka edes törmää usein kiinnotaviin ja kiinnostujiin.

        Ei oo kovin aktiivinen seuraelämä silläkään saralla.

        Mulle on joskus sanottukin, että mukava luonne mutta liian laiha ja poikamainen. Tai oudon näköinen naama. :D

        Niin ei oo pal sisäistä kauneutta päässy näyttämään.

        Mikähän sulla nyt sitten toimis?


      • Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

        Niin, mä en olis varmaan ikinä seurustellut jollen olis itse ollut aktiivinen tekemään tuttavuutta. Sittenkin mielestäni oon seurustellut usein, kun 7 eri kumppania on ehtinyt olla. Tai 7:s yhä on kumppanina.

        Mutta jos sitä vertaa tyyppeihin jotka saa yhdessä illassa jo 7 lähestymistä, saati heilastelee kymmenien kanssa, niin pystyy päätteleen että en ole ihmistyyppiä joka vaihtaa usein taikka edes törmää usein kiinnotaviin ja kiinnostujiin.

        Ei oo kovin aktiivinen seuraelämä silläkään saralla.

        Mulle on joskus sanottukin, että mukava luonne mutta liian laiha ja poikamainen. Tai oudon näköinen naama. :D

        Niin ei oo pal sisäistä kauneutta päässy näyttämään.

        Mikähän sulla nyt sitten toimis?

        Onhan noita kokeiluja itsellänikin ollut, mutta lopputuloksen kerroinkin jo.

        Kahdesti olen ollut siinä tilanteessa, jossa mieheni "kaveri" (miehillä on ihan hiton kummallisia kavereita) on sanonut miehelle vievänsä mut tältä. Ko. tyyppi ei ole kiinnostanut minua hittojakaan ja ole toivottanut hänet hevonkuuseen, mutta se mun mieheni onkin sitten ihan itse poistunut takavasemmalle kun ei ole halunnut "naista, josta tarvitsee jatkuvasti taistella".

        Ai mikä toimisi ... no mies, joka on kiltti ja mukava, saa olla hiljainen ja ujokin, mutta jolla on kunnollinen itsetunto ja selkärankaa. Ei ihan helposti löytyvä yhdistelmä. 😆


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onhan noita kokeiluja itsellänikin ollut, mutta lopputuloksen kerroinkin jo.

        Kahdesti olen ollut siinä tilanteessa, jossa mieheni "kaveri" (miehillä on ihan hiton kummallisia kavereita) on sanonut miehelle vievänsä mut tältä. Ko. tyyppi ei ole kiinnostanut minua hittojakaan ja ole toivottanut hänet hevonkuuseen, mutta se mun mieheni onkin sitten ihan itse poistunut takavasemmalle kun ei ole halunnut "naista, josta tarvitsee jatkuvasti taistella".

        Ai mikä toimisi ... no mies, joka on kiltti ja mukava, saa olla hiljainen ja ujokin, mutta jolla on kunnollinen itsetunto ja selkärankaa. Ei ihan helposti löytyvä yhdistelmä. 😆

        Kummallisia miehiä. Heikko itsetuntoisia?

        Itse oisin ehkä tuollaselle kaverille todennut vaan, että niinhän sä luulet vieväs, vaan jää tekemättä. :D

        Sen verran pitää olla ittestään varma ja kumppanistaan myös, ettei peräänny jonkun mölisäjän takia.

        Nii-i, sun tarttis nyt sitten jostakin onnistua semmonen löytämään. Koht on kesä, lähe vähän ihmisten ilmoille, jos löytys. :)


      • Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

        Kummallisia miehiä. Heikko itsetuntoisia?

        Itse oisin ehkä tuollaselle kaverille todennut vaan, että niinhän sä luulet vieväs, vaan jää tekemättä. :D

        Sen verran pitää olla ittestään varma ja kumppanistaan myös, ettei peräänny jonkun mölisäjän takia.

        Nii-i, sun tarttis nyt sitten jostakin onnistua semmonen löytämään. Koht on kesä, lähe vähän ihmisten ilmoille, jos löytys. :)

        Onhan noita, mutta hyvän itsetunnon omaavat miehet tuppaavat olemaan jo aikaa sitten pariutuneita. Miehellä hyvä itsetunto on plussaa. Naisella se tupataan usein katsomman miinukseksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onhan noita, mutta hyvän itsetunnon omaavat miehet tuppaavat olemaan jo aikaa sitten pariutuneita. Miehellä hyvä itsetunto on plussaa. Naisella se tupataan usein katsomman miinukseksi.

        Se voi olla noin joo. Mut jos on ujonlainen, niin useet luulee ettei ole itsetuntoakaan. Olen huomannu. Sitten yllätytään, kun se ujo sanokin itsevarmasti että ei käy tms.

        Ite oon huomannut, että miehissä on hämmentänyt tai jopa ärsyttänyt mun luonteessa piirre, etten heittäydy avuttomaksi tai ruikuta mitään millä mies pääsis kokemaan jonkinlaista miehistä "ylemmyyttä". Tai naisellisen heikkouden kompensoimista ja tuppaa käymään niin ettei miehet osaa olla mun kanssa, kun ilmeisesti en herätä sellaista naisellista höntsän auttamisviettiä?

        Miksi naisen pitää olla lässynlää ja pipitipupitipuu tai uusavuton, jotta miehet osaa olla miehiä?

        Pitäs olla kauneen naisellinen vissiin, jotta joku viehätys pysyis yllä.


      • Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

        Se voi olla noin joo. Mut jos on ujonlainen, niin useet luulee ettei ole itsetuntoakaan. Olen huomannu. Sitten yllätytään, kun se ujo sanokin itsevarmasti että ei käy tms.

        Ite oon huomannut, että miehissä on hämmentänyt tai jopa ärsyttänyt mun luonteessa piirre, etten heittäydy avuttomaksi tai ruikuta mitään millä mies pääsis kokemaan jonkinlaista miehistä "ylemmyyttä". Tai naisellisen heikkouden kompensoimista ja tuppaa käymään niin ettei miehet osaa olla mun kanssa, kun ilmeisesti en herätä sellaista naisellista höntsän auttamisviettiä?

        Miksi naisen pitää olla lässynlää ja pipitipupitipuu tai uusavuton, jotta miehet osaa olla miehiä?

        Pitäs olla kauneen naisellinen vissiin, jotta joku viehätys pysyis yllä.

        Itsekin olen hyvällä itsetunnolla varustettu ja varsinkin silloin kun olen ollut tarkoituksella oikein naisellisessa moodissa liikkeellä, niin hyvä itsetunto on helposti tulkittu ylimielisyydeksi ja ylpeydeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsekin olen hyvällä itsetunnolla varustettu ja varsinkin silloin kun olen ollut tarkoituksella oikein naisellisessa moodissa liikkeellä, niin hyvä itsetunto on helposti tulkittu ylimielisyydeksi ja ylpeydeksi.

        Ylimielisyys ja ylpeyshän (vanity) ovat ylipäänsä sellaisia adjektiiveja, jotka lähinnä yhdistetään naisiin. Jotta miestä kutsutaan ylimieliseksi, niin hänen käytöksensä ja habituksensa pitää olla kaliiberia Christiano Ronaldo ja silloinkin sitä vähän pehmennetään, kun onhan sillä nyt varaa käyttäytyä ylimielisesti. Naisella ylpeäksi ja ylimieliseksi määrittelyyn riittää murto-osa tuosta, eikä naisella oikein koskaan katsota olevan varaa noihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylimielisyys ja ylpeyshän (vanity) ovat ylipäänsä sellaisia adjektiiveja, jotka lähinnä yhdistetään naisiin. Jotta miestä kutsutaan ylimieliseksi, niin hänen käytöksensä ja habituksensa pitää olla kaliiberia Christiano Ronaldo ja silloinkin sitä vähän pehmennetään, kun onhan sillä nyt varaa käyttäytyä ylimielisesti. Naisella ylpeäksi ja ylimieliseksi määrittelyyn riittää murto-osa tuosta, eikä naisella oikein koskaan katsota olevan varaa noihin.

        kato se jätti pätkän pois..

        eli ... ylpeys (vanity tyyppisenä turhamaisuuteen kallistuvana) ...


    • Anonyymi

      Ja miehetkö ei katsoa sormien läpi jonkun missin kilareita ja draamailuja?

    • Anonyymi

      100% totta.

    • Anonyymi

      Nainen luulee kasvattavansa renttua. Renttu kasvattaa Koskenkorvaa.

    • Tuossa, artikkelia lukematta, on varmaan aika paljon kyse siitä, että ne ns. rentut on usein meneviä, sosiaalisia, flirttejä ja osa varmasti komeitakin. Useinhan kumppanin hyviksi piirteiksi mainitaan mm., että on aktiivinen ja sosiaalisesti taitava, jos unohdetaan ulkonäkö.

    • Anonyymi

      En ole koskaan rakastunut renttuun.

    • Anonyymi

      Mihin renttuihin? Mitkä takuut annat sille, ettet olisi renttu, tenttu, sovinisti ja alle 150 cm? Niin? 🤔

    • Anonyymi

      "Miehet, jotka eivät ole niin komeita, ovat parempia pidemmässä parisuhteessa, koska he kompensoivat sitä, että he eivät ole niin haluttavia."

      Niin että miehen mielessä aina olisi juosta naisissa, mutta kun ei ole rahkeita siihen, niin pitkin hampain tyydytään yhteen?

      Eipä kuulosta houkuttelevalta, olla sellainen johon "tyydytään" kun ei nyt muutakaan saatu.

      Ei ihme että sinkkuus lisääntyy.

      • Anonyymi

        No siis nimenomaan. Mikä ihmeen suositus muka on se, että: "Miehet, jotka eivät ole niin komeita, ovat parempia pidemmässä parisuhteessa, koska he kompensoivat sitä, että he eivät ole niin haluttavia."? Mieli tekisi juosta joka helman perässä, mutta kun en niille kelpaa niin pysyn kotona. Vapauteen päästäisin heti tuollaisen wannabe panomiehen.


    • Anonyymi

      Ihan samalla tavallahan miehet aina rakastuvat renttunaisiin. Se nyt vaan on se tietty ihmistyyppi, joka jostain syystä osaa ihmisistä kiehtoo.

    • Ainakaan mulla ei ole tähän mitään mullistavaa selitystä heittää, mutta ennenkin olen ihmetellyt tietynlaista kaksinaismoralismia siihen liittyen, miten lähestulkoon tai täsmälleen samanlaiset teot /piirteet voivat tehdä yhdestä miehestä suositun rentun ja toisesta incelin. Tälleen kärjistäen.

      Palstalla ja oikeassakin elämässä olen joskus saanut kuulla olevani jotenkin itsekäs tms. mikä varmaan pitääkin paikkansa tietyissä kohtuudenrajoissa, ja voi jopa olla että miehen mielipiteet ja jämptiys ovat olleet joillekin naisille liikaa. No ainahan mä olin kova juomaan siihen parin vuoden takaiseen asti, työni voisi ehkä jonkun muun tekemänä jopa näyttäytyäkin jotenkin renttumaisempana kuin mun tyylillä hoidettuna, suht komea olen tietääkseni aina ollut peruspiirteiltäni ja pituuden suhteen jne. Ja pitäähän mun työssäni olla sosiaaliset taidot kunnossa, kun niin monenlaista small talkia on tullut ja tulee vastaan, mutta kieltämässä siinä skenessä nuoret naiset on aika pienessä osassa, enkä muutenkaan halua mitään työpaikkaromanssia.

      Jotenkin välittyy sellainen vaikutelma, että mua pidetään tuttujen ja/tai naisten silmissä jonkinlaisena ns. surullisen hahmon ritarina, jotkut todella fiksuna "mallioppilaana" kun eivät tiedä musta kaikkea, ja jotkut ilmeisesti vähän räjähdysherkkänä tai riidanhaluisena tyyppinä mitä en missään nimessä ole, mutta en myöskään sosiaalisen paineen alla kovin helposti taivu kaikissa asioissa, joten moni puhuu ihan suosiolla esim. säästä, tai jotain ympäripyöreitä autoiluun liittyen. Ja hyvin harva muuten on ottanut "erikoisoperaation" puheeksi kanssani 😅 Vaikka se todennäköisesti olisikin sellainen aihepiiri, missä vallitsisi ihan hyvä konsensus tänä päivänä, mutta vanhat mielikuvat ei ilmeisesti ihan heti häviä.

      Mutta pitääkö mua kukaan jonkinlaisena "Kari Taalasmaa" tai Karalahti-tyylisenä retkuna, niin tuskinpa. Enkä oikeastaan haluaisikaan, sillä olen mä pohjimmiltani hieman erilainen kuitenkin. Jotenkin liian fiksu rentuksi ja liian amis/ongelmainen kunnolliseksi mieheksi. 🙄 Se on se karisma, jota toisilla miehillä on enemmän ja toisilla vähemmän.

      • Oikeastaan itse ajattelisin näin, että jossain yhteyksissä tai vaikka hyvin näytellyn ensivaikutelman myötä jotkut naiset ovat alkuun ehkä nähneetkin mut hieman badassina, mutta mun käytöksestä kai puuttuu pidemmän päälle jonkinlainen sex appeal tms. Vaikka esimerkiksi juomisesta nalkutukselle lähinnä naureskelin yhdelle, käyttäydyin hieman passiivis-aggressiivisesti porraskäytävässä ja parkkipaikalla poistuessani toisen luota suutuksissani, olen syönyt lääkärini määräämiä Lyricoja keskellä päivää rutiininomaisesti naisten silmien alla jne. 🙄

        Ja toinen, mikä sitä mun osattomuuden/juurettomuuden tunnetta vähän molempiin suuntiin aiheuttanee, on se että moneen verrattuna mulla periaatteessa on paljonkin, mutta kaikki onkin sitten vähän sellasta, että "mikään ei toimi mutta kaikki on mahdollista". Ja joissain yksittäisissä asioissa on ollut enemmänkin tuuria mukana, kuin raakaa työtä nollasta lähtien, tai jopa velalla elämänsä aloittaen. Tarkoitan siis esimerkiksi kiinteistöä, perhemuotoa, työjuttujani, karting-harrastusta aikoinaan, omia käyttöautojani jne. Kiinnostava renttumies voi hyvin olla hyvätuloinen ja menestynytkin, mutta yhtä lailla niitä löytyy myös ns. white trash porukasta, vaikka tota termiä sinänsä inhoankin käyttää.

        Eli tietynlaisessa sosioekonomisessa asemassa olevat naiset, jotka viehättyvät renttumiehistä, voivat edellyttää siltä omalta pahalta pojalta myös hyviä tuloja, ulkoista varallisuuden näyttämistä yms. Ja toisaalta jos joidenkin lähiöprinsessojen mieskuva koostuu pääosin vuokralla asuvista persaukisista juopoista, niin jopa heillä on vaikkapa se tuiki tärkeä sisävessa ja suihku yksiössään, eikä pihan perällä. 🙄

        Pieni vivahde-ero miehen persoonallisuudessa ja käytöksessä, hankalasti määriteltävä yhteiskunnallinen asema, sekä materiaalinen ulospäin näkyvä kuva voivat vaikuttaa yllättävänkin paljon miehen kokonaisvaikutelmaan. Valkoritari en kuitenkaan ole, niin ehkä jokin Harmaarenttu voisi kuvata mua aika hyvin 😂


    • Anonyymi

      Sellaiset naiset ovat rentun ruusuja :)

    • Vaivoin luin artikkelin loppuun saakka. Taas miehiä kuvattiin yksiulotteisesti panokoneina, jotka kulkevat elämänsä läpi kulli kompassina.
      Voi herranjestas!

      • Anonyymi

        Jep, oli taas tosi "mairitteleva" artikkeli noin miessukupuolelle. Sellainen, jonka luettuaan moni nainen mietti, että olisko oikeasti parempi kiertää kaikki miesoletetut kaukaa. Ei taida olla ihme, että nuoret naiset aina vaan useammin valitsevat naiskumppanin, jos kuva miehistä on tuo ja oma suuntautuneisuuskin antaa siihen myöten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, oli taas tosi "mairitteleva" artikkeli noin miessukupuolelle. Sellainen, jonka luettuaan moni nainen mietti, että olisko oikeasti parempi kiertää kaikki miesoletetut kaukaa. Ei taida olla ihme, että nuoret naiset aina vaan useammin valitsevat naiskumppanin, jos kuva miehistä on tuo ja oma suuntautuneisuuskin antaa siihen myöten.

        "Ei taida olla ihme, että nuoret naiset aina vaan useammin valitsevat naiskumppanin, jos kuva miehistä on tuo ja oma suuntautuneisuuskin antaa siihen myöten."

        Olen miettinyt tuota samaa. Nämä täällä valittavat incelit voivat "lohduttautua" sillä, että odottakaas kymmenen vuotta eteenpäin, niin sittenkö teitä vasta onkin suuri joukko.

        Mä olen ite kolmekymppinen ja mulla on kolme kymmenisen vuotta nuorempaa siskontyttöä, joiden seurassa on tullut vietetty paljon aikaa. Musta on todella silmiinpistävää miten paljon noissa kymmenisen vuotta nuoremmissa on tyttöpareja. Siis todella paljon, verraten omaan ikäluokkaani. Eivät he tietenkään enemmistö vielä ole (tai koskaan tule olemaankaan), mutta heitä on huomattava prosentti. Kun noiden nuorempien naisten juttujakin kuuntelee, niin he etsivät melkein pääosin tyyppiä/ihmistä, eivät poika-/miesystävää. Eikä kyse todellakaan ole pelkästä sanan vaihtumisesta, vaan sitä tarkoitetaan usein ihan konkreettisesti.

        Eivät kaikki noistakaan naisista ole 100%:a lesboja, vaan mieskin kelpaisi. Miehillä vaan alkaa olla todella huono maine kokonaisuudessaan. Tarvitaan miesbrändityöryhmä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ei taida olla ihme, että nuoret naiset aina vaan useammin valitsevat naiskumppanin, jos kuva miehistä on tuo ja oma suuntautuneisuuskin antaa siihen myöten."

        Olen miettinyt tuota samaa. Nämä täällä valittavat incelit voivat "lohduttautua" sillä, että odottakaas kymmenen vuotta eteenpäin, niin sittenkö teitä vasta onkin suuri joukko.

        Mä olen ite kolmekymppinen ja mulla on kolme kymmenisen vuotta nuorempaa siskontyttöä, joiden seurassa on tullut vietetty paljon aikaa. Musta on todella silmiinpistävää miten paljon noissa kymmenisen vuotta nuoremmissa on tyttöpareja. Siis todella paljon, verraten omaan ikäluokkaani. Eivät he tietenkään enemmistö vielä ole (tai koskaan tule olemaankaan), mutta heitä on huomattava prosentti. Kun noiden nuorempien naisten juttujakin kuuntelee, niin he etsivät melkein pääosin tyyppiä/ihmistä, eivät poika-/miesystävää. Eikä kyse todellakaan ole pelkästä sanan vaihtumisesta, vaan sitä tarkoitetaan usein ihan konkreettisesti.

        Eivät kaikki noistakaan naisista ole 100%:a lesboja, vaan mieskin kelpaisi. Miehillä vaan alkaa olla todella huono maine kokonaisuudessaan. Tarvitaan miesbrändityöryhmä.

        Olen huomannut saman. Alotuksessa linkitetyn tyyppiset artikkelit eivät ainakaan brändiä paranna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen huomannut saman. Alotuksessa linkitetyn tyyppiset artikkelit eivät ainakaan brändiä paranna.

        Juu. Nyt täällä on vielä sanonta "aisurille jämät". Jatkossa ei juuri ole tarjolla niitäkään, kun naiset aikansa miehiä katseltuaan päätyvät lopulta onnellisesti yhteen toisen naisen kanssa.


    • Ihastua ja rakastua renttuun... ???

      No sellaisella naisella varmaan ei ole elämässä ja omassa identiteetissä ihan kaikki palaset kohdallaan. Jotkut jopa rakastaa sitä renttua ja uskoo, että se parantaa tapansa jne.

      Ihan vastaava, mutta käänteinen suhde nähtiin Jarimatti Latvalan ja Maisa Torpan välillä. Maisa teki vaikka mitä tempauksia ja Latvala nieli kaikki temput, yritti jotain vastaavaa itsekin tehdä vissiin, mutta "jännänainen" Maisa pisti paremmaksi...

      Kannattaa laittaa elämä ja kuuppa kuntoon, ennenkuin lähtee suhteilemaan...

      • Anonyymi

        Niinhän se on, jos löytyy rentuille aina menekkiä niin niin sitä löytyy "maisoille" ja "tuksuilleki". Miehissä on yhtälailla niitä, jotka tuohon meininkiin mukaan lähtevät.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän se on, jos löytyy rentuille aina menekkiä niin niin sitä löytyy "maisoille" ja "tuksuilleki". Miehissä on yhtälailla niitä, jotka tuohon meininkiin mukaan lähtevät.

        Joo, naisille vaan useimmin käy sitten huonosti helpommin, kun miehillä kautta linjan tuppaa olemaan se väkivalta käytössä, jos mikään muu ei enää auta.
        Monia tuksuja ja maisoja on pieksetty, kun ei mahda sen menoille ja tuloille mitään.
        Ja sitten palstan ätmit voi sanoa, että kyseessä on jännämies.


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Joo, naisille vaan useimmin käy sitten huonosti helpommin, kun miehillä kautta linjan tuppaa olemaan se väkivalta käytössä, jos mikään muu ei enää auta.
        Monia tuksuja ja maisoja on pieksetty, kun ei mahda sen menoille ja tuloille mitään.
        Ja sitten palstan ätmit voi sanoa, että kyseessä on jännämies.

        No siis juuri noin. Vikahan on aina naisen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No siis juuri noin. Vikahan on aina naisen.

        Joo, ei täällä tiedetä kuin yksi nainen ja seitsämäntoista erilaista miestyyppiä, mitkä naisten pitäisi tietää jo niiden jalkaterien asennosta. Ja tekipä nainen mitä tahaansa tai ei tee mitään, on se naisen vika.


    • Anonyymi

      Renttu jännämies on naisten ihannemies eikä kiltti kunnollinen ätmi kelpaa.

    • Anonyymi

      "Niin että miehen mielessä aina olisi juosta naisissa, mutta kun ei ole rahkeita siihen, niin pitkin hampain tyydytään yhteen?"

      Kerrassaan loistavaa yleistystä miessukupuolesta. Ihan samalla tavalla ne naisetkin toimivat jos niillä on ulkonäköä eli miehen pitää olla sen ja sen näköinen, eikä sekään varmasti riitä kun miehen pitää olla RIKAS. Näin siis silloin kun naisilla on ULKONÄKÖÄ.

      Naurettavaa ulista täällä miehistä: yhyy otit minut kun olet tavismies ja jos olisit mallimies, niin et tyytyisi minuun:D

    • Anonyymi

      Esim. lapsettomat naiset ottavat lastensa isäksi komean panoalfan ja tavismies kelpuutetaan parisuhteeseen vasta sitten kun komea panoalfa on nostanut kytkintä. Mitä tästä pitäisi ajatella?

      • Anonyymi

        Ole onnellinen, että jo muutaman sukupolven päästä naiset ottavat siihen parisuhteeseen toisen naisen, kun se panoalfa häipyy. Ei "aisurien" tarvitse enää ajatella asiasta mitään, kun heitä ei enää ole.


    • Anonyymi

      Vika on siinä et luette liikaa näitä paskaanalyysejä ihmisistä jotka todellisuudessa ei pidä paikkansa. Kukaan ei opi tuntemaan ihmistä ennen kuin elää hänen kanssa ja kaikki ei sittenkään.
      Kohta on vappu, menkää ulos ja tutustukaa ihmisiin. Ulkonäkö ei määritä ihmistä mitenkään rakkaus asioissa.
      Rohkeasti ottamaan ny ihan itse selvää siitä minkälaisia me ihmiset olemme, unohtakaa nämä medioiden stereotypiat.

    • Anonyymi

      Naiset löytää baareista niitä renttumiehiä. Viinaa juomalla tutustuu naisiin.

      t viinamies

    • Anonyymi

      Eli asia on siis sanottu ihan väärin päin. Naiset eivät rakastu renttuihin, eikä renttuus ole naisista hyvä asia. Naiset voivat olla valmiita sietämään renttuutta, jos pitävät miestä tarpeeksi viehättävänä.

      No johan olikin yllättävä mielipide. Juu, ihmiset tosiaan sietävät kaikenmoista, jos toinen on tarpeeksi komea/kaunis/viehättävä/karismaattinen/rikas/kuuluisa/vaikutusvaltainen/tai jotain vastaavaa.

    • Anonyymi

      Näinhän se aina on, naiset haluavat sen väkivaltaisen rentun kanssa bilettää nuoruutensa. Sitten kun ikää tulee ja rupsahtamienn alkaa, eivät rentut enää kiinnostu. On pakko tyytyä siihen tylsään ja kilttiin betamieheen (jota tietenkin petetään aina kun voidaan).

    • Anonyymi

      Naisilla on vastustamaton halu tulla hakatuksi ja huonosti kohdelluksi renttumiesten toimesta.

    • Anonyymi

      Pitäisi määritellä renttuus ja rakkaus, mitä niillä tarkoitetaan. Sillä kaikki ajattelevat niistä eritavoilla.

      Itse en luota "komeaan" arvioon. En siten että komeat olisivat renttuja ja että naiset rakastuvat komeisiin. Mieluummin painottaisin Juliet Jonesin Sydämen arvioita:

      "Miksi naiset aina rakastuvat renttuihin?
      Rakastuvat pitkätukkahulttioihin,
      Petollisiin kulkureihinkin.
      Ja pilvilinnan rakentajiin,
      Unelmoiviin työnvieroksujiin."

      Periaatteessahan nuo kaikki edellä luetellut "mieslajit" voivat olla ihan vain.

      JJS jatkaa:

      "Sehän tässä huolestuttaa,
      Että kuinka meidän kunnon miesten käy,
      --
      Ei auta raha, ei omaisuus,
      On sukupuuhun turha vedota.
      Eikä tepsi korkeakoulutus,
      Ei siisteydestäkään oo apua."

      Oma analyysini kaikesta tuosta yhteensä on se, ettei yksi miesyksilö ole joko sitä tai tätä, vaan sekä sitä että tätä. "Pitkätukkahulttio" voi olla siisti ja paljon muuta. "Korkeastikoulutettu" renttu ja paljon muuta. Omaisuudesta ja rahastakin saattaa olla jossain tilanteessa apua herättää naisen mieltymys.

      Pelkkä rakkaus, vielä vähemmän kumppanin ulkonäkö, ei riitä parisuhteeseen, vaan siihen tarvitaan paljon muutakin. Rakkaus ajatellaan usein yksipuolisesti pelkäksi sukupuoliseksi vetovoimaksi, joka nyt harvemmin kestää vuosikausia.

      - Sheena

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2591
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe