Tyhmin idea ikinä tulla Helsinkiin

Anonyymi

Ois tänkin rahan voinut viisaammin käyttää. Aattelin, että olisi ollut jotain kivaa yöelämää kaupungilla, mutta sitten törmäsin ujouteeni. Päädyin lahoomaan hotellihuoneeseen.
Huomenna olisi vappuaatto...ei mulla oikeesti ole ketään kaveria.

41

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kannattaa hankkia elämä mutta muista, että juna voi tuoda maalaisen kaupunkiin mutta maalaisuus ei poistu maalaisesta kaupungissakaan.

      • Anonyymi

        Mitä säkin siinä mongerrat?

        Koitatko pilata jonkun reissun kateellisuuttas?


      • Anonyymi

        🤭🤭🤭


      • Anonyymi

        Heti huomaa, että olet pöndeltä.


    • Anonyymi

      Voin kertoa helsinkiläisistä, ettei niitä sun läsnäolo pahemmin kiinnosta joten ujostelu on turhaa.

      Maalla ihmiset kyttää toisiaan ja uusia naamoja, mut täällä ei kiinnitetä sellaiseen huomiota ja ihmiset huolehtii omista asioistaan.

      Joten ei muuta kun baanalle kun ilta tulee!

      Kauppakeskuksista paras paikka on Tripla jos haluaa shoppailla esim vaatteita. Triplaan pääsee 9 raitsikalla tai kun menee päärautatieasemalta yhden pysäkin junalla poispäin eli Pasilaan, niin Pasilan rautatie-asema ja Tripla on samassa rakennuksessa. Triplassa on myös paljon kivoja ravintoloita ja meno yleensä lauantaina on reipasta, paljon ihmisiä liikenteessä. Cropp on hauska kauppa josta löytää edullisesti tosi kivoja miestenvaatteita. Housut joita kaveri on ostanut sieltä, on osoittautuneet yllättävän hyvälaatuisiksi. Printti t-paita jonka itse ostin, niin printti ei halkeillut, vaan haalistui kuten kuuluukin.

      Alkuillasta voisit vaikka mennä Roskapankkiin parille bisselle. Roskapankki on Helsinginkadulla ja sinne pääsee ratikoilla 3 ja 9. Baari on edullinen ja niin rento, ettei sulla ole mitään vaikeuksia sujahtaa menoon mukaan.

      Yökerhoista en osaa sanoa, kun en ole pahemmin niissä käynyt.

      Pidä hauskaa ja tervetuloa Stadiin!

      • Anonyymi

        mene Nalle-pubiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mene Nalle-pubiin

        Et kai tarkoita Karhuministeriä🤣?


    • Valitettavasti ujous ei ole pk-seudulla mitenkään suosittujen luonteenpiirteiden listan kärkipäässä. Usein ujot ihmiset jäävät näkymättömiksi. Mikäli haluat pitää hauskaa ja heittäytyä, siihen tarvitaan rohkeutta ja hetkessä elämisen uskallusta.
      Hauskaa Vappua!

    • Luulisi siellä juurikin ujona saada olla omassa rauhassaan.

      Mä ainakin ennen koronaa nautin vaan katsella kiireisiä ihmisiä Hesan keskustassa. Sitten ottaa päivälipun hsl;ltä, voi suhailla raitsikoilla, metrolla ja linja-autolla pitkin ja poikin. Terasseja ja pikkukuppiloita tsekaten.

      Ei siellä kukaan ihmettele mitään, eikun menee vaan. Tietysti vähän kannattaa katsella mihin menee, mutta mä tykkään. En oo kyllä ujo, mutta en mä sieltä kavereita tms. Etsikään.

      • Anonyymi

        Juuri noin. Usein toimii myös Murphyn laki. Kun eniten haluaa olla rauhassa, tulee joku juttusille ja siitä kehkeytyy kiva keskustelu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri noin. Usein toimii myös Murphyn laki. Kun eniten haluaa olla rauhassa, tulee joku juttusille ja siitä kehkeytyy kiva keskustelu.

        Humalassa baarista kyllä löytyy juttuseuraa, varsinkin Kallion baareissa on rentoa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juuri noin. Usein toimii myös Murphyn laki. Kun eniten haluaa olla rauhassa, tulee joku juttusille ja siitä kehkeytyy kiva keskustelu.

        No jos menen Hesaan, en kyllä aio edes olettaa, että saisin olla rauhassa. Jos niin haluan, menen jonnekin metsän keskelle.

        Mutta toisaalta ei silti tarvitse lähtökohtaisesti sinne hakemalla hakemaan seuraa, vaan kaikki käy. Jos ei tule juttua kenenkään kanssa, tai sitten tulee...


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No jos menen Hesaan, en kyllä aio edes olettaa, että saisin olla rauhassa. Jos niin haluan, menen jonnekin metsän keskelle.

        Mutta toisaalta ei silti tarvitse lähtökohtaisesti sinne hakemalla hakemaan seuraa, vaan kaikki käy. Jos ei tule juttua kenenkään kanssa, tai sitten tulee...

        Hesa... hih hih hih... :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hesa... hih hih hih... :D

        Kehä kolmosen ulkopuolisille se on Hesa aina...sanokoot paikalliset miksi Stadiks huvittaa. :oD


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No jos menen Hesaan, en kyllä aio edes olettaa, että saisin olla rauhassa. Jos niin haluan, menen jonnekin metsän keskelle.

        Mutta toisaalta ei silti tarvitse lähtökohtaisesti sinne hakemalla hakemaan seuraa, vaan kaikki käy. Jos ei tule juttua kenenkään kanssa, tai sitten tulee...

        Aika paljon riippuu, et osaa valita sen juottolan joka sopii omaan tyyliin ja ikään...

        Monet keskustan baarit on semmoisia siistejä luukkuja mihin kaveriporukat tulee jo alkuillasta pohjille. Sielä on ihan turha oottaa, et pääsee jutuille.

        Samaan aikaan porukka Kalliossa on jo kunnon humalassa ja juttu luistaa.

        Ylioppilastalon vieressä on kans yks iso baari/yökerho kävin sielä keikalla ja oli kans vähemmän kireä mesta. En nyt muista nimeä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aika paljon riippuu, et osaa valita sen juottolan joka sopii omaan tyyliin ja ikään...

        Monet keskustan baarit on semmoisia siistejä luukkuja mihin kaveriporukat tulee jo alkuillasta pohjille. Sielä on ihan turha oottaa, et pääsee jutuille.

        Samaan aikaan porukka Kalliossa on jo kunnon humalassa ja juttu luistaa.

        Ylioppilastalon vieressä on kans yks iso baari/yökerho kävin sielä keikalla ja oli kans vähemmän kireä mesta. En nyt muista nimeä.

        No mä jos tulisin katsoo vaikka vapun viettoa Helsinkiin, en juurikaan keskittyisi vain baareihin... Ehkä päivällä saattaisin muutamassa laitakaupungin baarissa käydä yhdellä, mutta illasta vaan lähimmässä hotellia ja suht aikaisin nukkumaan.

        Vappupäivänähän taitaa olla tapana käydä Kaivopuistossa piknikillä, että sinne suuntaisin varmaan seuraavana päivänä ja sen sellaista...

        Varsinaiseen yöhumuun en oikeastaan Helsingissä menis...ei oo mun juttu.


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No mä jos tulisin katsoo vaikka vapun viettoa Helsinkiin, en juurikaan keskittyisi vain baareihin... Ehkä päivällä saattaisin muutamassa laitakaupungin baarissa käydä yhdellä, mutta illasta vaan lähimmässä hotellia ja suht aikaisin nukkumaan.

        Vappupäivänähän taitaa olla tapana käydä Kaivopuistossa piknikillä, että sinne suuntaisin varmaan seuraavana päivänä ja sen sellaista...

        Varsinaiseen yöhumuun en oikeastaan Helsingissä menis...ei oo mun juttu.

        Laitakaupungin pubit nyt on ihan samoja kun ympäri Suomen. Muutama äijä, hirsipenkit ja iso telkkari.

        Ite en Kaivopuistossa käy, tolkutonta menoa, ajattelen vaan sitä siivoa ja säälin nurmikkoa.

        Oon epäbilettävä ja meen baariin vaan jos on hyvä syy pukeutua hienosti tai joku hyvä keikka.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Laitakaupungin pubit nyt on ihan samoja kun ympäri Suomen. Muutama äijä, hirsipenkit ja iso telkkari.

        Ite en Kaivopuistossa käy, tolkutonta menoa, ajattelen vaan sitä siivoa ja säälin nurmikkoa.

        Oon epäbilettävä ja meen baariin vaan jos on hyvä syy pukeutua hienosti tai joku hyvä keikka.

        No jokaisessa laitakaungin pubissa on oma tunnelmansa, oli se missä vaan.

        En mäkään ole Kaivarissa käynyt vappuna, mutta siksi sinne suuntaisin...ihmiset talloo nurtsia ja roskaavat, kävinpä siellä tai en...

        Minulle riittää se mitä mesta tarjoaa ihan sellaisenaan. Sisustus, tarjoilijat, atmosfääri... ja ehkä talon viini, olut tai lonkero...

        Mutta jokainen kai hakee mitä haluaa...


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No jokaisessa laitakaungin pubissa on oma tunnelmansa, oli se missä vaan.

        En mäkään ole Kaivarissa käynyt vappuna, mutta siksi sinne suuntaisin...ihmiset talloo nurtsia ja roskaavat, kävinpä siellä tai en...

        Minulle riittää se mitä mesta tarjoaa ihan sellaisenaan. Sisustus, tarjoilijat, atmosfääri... ja ehkä talon viini, olut tai lonkero...

        Mutta jokainen kai hakee mitä haluaa...

        Joo. Sulle voisin suositella Vltava baaria joka on se kivirakennus rautatieaseman ja vanhan pääpostin välissä lännen puoleisella asema-aukiolla. Sielä ruokakin on hyvää ja suht edullisesti saa pienenkin annoksen. Ite söin jonkun makkaraperuna-annoksen todella hyvän tumman vahvan oluen kans ja reilun kympin kustansi yhteensä.

        Täytyiskin muuten poiketa😛

        Onhan täälä tuota puistojuopottelua ihan jokainen viikonloppu, kaikki puistot tupaten täynnä nurtsilla istujia.

        Esim Sinebrychoffin puusto on aina täynnä ja siinä vieressä on Hietsun kirppis, mikä on aina hyvä kohde vierailla kun käy täälä kylässä ja tykkää kirppareista.

        Hietalahden kauppahallissa on pieniä ravintoloita ja sitä todellakin voin suositella kulinaristisesti!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Sulle voisin suositella Vltava baaria joka on se kivirakennus rautatieaseman ja vanhan pääpostin välissä lännen puoleisella asema-aukiolla. Sielä ruokakin on hyvää ja suht edullisesti saa pienenkin annoksen. Ite söin jonkun makkaraperuna-annoksen todella hyvän tumman vahvan oluen kans ja reilun kympin kustansi yhteensä.

        Täytyiskin muuten poiketa😛

        Onhan täälä tuota puistojuopottelua ihan jokainen viikonloppu, kaikki puistot tupaten täynnä nurtsilla istujia.

        Esim Sinebrychoffin puusto on aina täynnä ja siinä vieressä on Hietsun kirppis, mikä on aina hyvä kohde vierailla kun käy täälä kylässä ja tykkää kirppareista.

        Hietalahden kauppahallissa on pieniä ravintoloita ja sitä todellakin voin suositella kulinaristisesti!

        No siinä Finlandiatalon viereisessä puistossa ei ainakaan kukaan istuksi nurmikolla, jos ei ota lapiota mukaan ja kaiva koiranp.skoja nurmikolta ensin. :oD

        Mä muistan, kun intin aikaan muuten join Tommy Tabermanin vieressä minuuttibaarissa tummaa olutta. Sekin oli ihan hauska pikkumesta siinä asemalla. :o)


    • Anonyymi

      Ja nyt et ole enää Helsingissä?

    • Anonyymi

      Ouluun sovellut paremmin.

    • Anonyymi

      Minne mun viesti katosi joss kerroin mihin baariin kannattaa mennä. Viinaa juomalla tutustuu naisiin. On paljon baareja helsingissä jossa naisia voi tavata.

    • Anonyymi

      Saman kokenu ite monta kertaa, lähden toiveikkaana, mutta sitten ei sitä viitsi yksin lähteä mihinkään yöelämään hiljaisena ja ujona ihmisenä, joten siinä se sitten menee palloillessa hotellilla ja ehkä vähän shoppailua.

      • Anonyymi

        Sulla taitaa olla paha ongelma

        Parempi pysyä pois

        Turvallissuus tärkein

        Huumeet


      • Anonyymi

        Mene johonkin konserttiin, keikalle, tapahtumaan. Ei aina tarvitse lähtee yökerhoon hillumaan, sehän on tylsää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mene johonkin konserttiin, keikalle, tapahtumaan. Ei aina tarvitse lähtee yökerhoon hillumaan, sehän on tylsää.

        Samaa mieltä! Jos tykkää musiikista, keikalla olo on kivaa, vaikka ei flaksi kävisi ja kukaan ei ihmettele miksi olet ilman seuraa liikkeellä. Tosin ei kukaan kaupungeissa kiinnitä mitään huomioita liikutko yksin vai seurassa.


    • Anonyymi

      Ujous ei ole mikään este ja syy olla passiivinen. Lähde reippaasti liikenteeseen, jos sellaista kaipaat. Ei siihen kavereitakaan tarvita. Niitä tulee jos tulee. Aina voi yrittää vaihtaa sanasen jonkun kanssa.

    • Anonyymi

      Hesan baarit on syntisiä pillu pesiä josta saa naista helposti. siis vaihtoehtoja on todella paljon, itse asun 30 000 asukkaan paikkakunalla mut kun tulen hesaan niin tilaisuuksia on tuhat kertaisesti.

      • Anonyymi

        Loogista. Tuohon kun vielä lisää sen, että stadis budjaa enemmän naisia kuin miehiä, niin luulis vientiä piisaavan.


      • Anonyymi

        pillupesä on yhdyssana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Loogista. Tuohon kun vielä lisää sen, että stadis budjaa enemmän naisia kuin miehiä, niin luulis vientiä piisaavan.

        Kyllä se on tosi että hesasta saa naista jos tietää baarit missä käysä. Kesassa satoja baareja niin vaihtoehtoja on niin mutta minun mielestä on aika helppo päästä naisten kanssa puheeseen eli tutustumaan. Ja kun pääsee tutustumaan niin saa pilluakin.


    • Mene ulos, juhli ja rieku, kukaan ei sinällään kiinnitä sinuun huomiota, ellet sitä erikseen tahdo, stadi on kylmä kylä. Elämää öisin siellä kyllä riittää, jos sitä tahtoo ja uusia kavereita voit helpostikin löytää wappuna.

    • Anonyymi

      Mukaan menoon vaan. Kyllä sekaan mahtuu!

    • Anonyymi

      Mitä on kiva yöelämä?

      • Anonyymi

        Jotain mitä ei takuuvarmasti löydy Suomesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotain mitä ei takuuvarmasti löydy Suomesta.

        niin mä vähän muistelin noita omia yöelämäaikoja ja täytyy sanoa että oli siinä se kivuus aika kiven alla, siinä umpikännissä toki on oma viehätyksensä mutta se on ehkä turvallisempaa kuitenki ihan kotioloissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin mä vähän muistelin noita omia yöelämäaikoja ja täytyy sanoa että oli siinä se kivuus aika kiven alla, siinä umpikännissä toki on oma viehätyksensä mutta se on ehkä turvallisempaa kuitenki ihan kotioloissa

        Suomalaiset ei osaa juhlia tyylikkäästi eikä ole mitään hienoja yökerhojakaan aikuisille ihmisille.

        Pelkkää istuskelua baareissa tai nuorten rälläämistä tolkuttomassa kännissä.

        Ei kelpaa mulle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin mä vähän muistelin noita omia yöelämäaikoja ja täytyy sanoa että oli siinä se kivuus aika kiven alla, siinä umpikännissä toki on oma viehätyksensä mutta se on ehkä turvallisempaa kuitenki ihan kotioloissa

        Kotona on aina kiva juhlia ja ottaa rennosti, kun voi luoda mieleisensä ilmapiirin😊😃😃😃


      • Anonyymi

        No se on sitä, kun kesälämpimällä istuu mökkirannassa ja kuuntelee laineiden liplatusta katsellen lintuemoa poikasineen. Välillä kylmää juomaa lasista siemaillen.


    • Anonyymi

      Hesassa olen käynyt paljon 20 vuoden aikana niin kyllä naisia on baareissa. Pitää kuitenkin pistää puku päälle tai muuten paremmat vaatteet.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      3970
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3782
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      605
      3758
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      15
      2419
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      72
      2342
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      328
      1995
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      123
      1980
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      188
      1819
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1509
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1382
    Aihe