Nippu witsejä wapun iloksi

Aika montakin hywää huulta linkissä, alla yksi parhaista maistiaisina.

https://www.is.fi/viihde/art-2000008778025.html

Kaksi lehmää oli kaurismetsällä. Hetken päästä toinen näki kauriin ja kuiskasi toiselle.
– Shhhh...ei ammuta

😂😂😂

20

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Anonyymi

        Hauska. Ja kuva on söpö pikku kiharaapää, aivan tuntee kun muistelee. Laulu punatukkaiselle..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hauska. Ja kuva on söpö pikku kiharaapää, aivan tuntee kun muistelee. Laulu punatukkaiselle..

        Siis kiharapää


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hauska. Ja kuva on söpö pikku kiharaapää, aivan tuntee kun muistelee. Laulu punatukkaiselle..

        Muistelee? Hmm...


    • Pieni tyttö käveli yksin koulusta kotiin, kun auto pysähtyi hänen kohdalleen.

      Mies autossa sanoi:
      - Hei, saat tikkarin, jos tulet kyytiin!

      Tyttö ei ollut huomaavinaan, mutta auto seurasi hänen vierellään.

      Mies jatkoi:
      - Saat kaksi tikkaria, jos tulet kyytiin!

      Tyttö jatkoi matkaansa ja auto seurasi vierellä.

      Mies jatkoi sanomistaan:
      - Saat kolme tikkaria, jos tulet kyytiin, houkutteli mies autosta.

      Viimein tyttö pysähtyi ja sanoi:
      - Kuule isä, jos sinun kerran piti välttämättä ostaa Lada, niin ajele yksin vaan.

    • Ukko lähti aamulla soutamaan veneellä kohti järven selkää, kun oli akan kanssa tullut riitaa.

      Akka huusi laiturilta:
      - Mihin meet?!

      Ukko vastasi:
      - Hevon vittuun.

      Akka:
      - Mites talo?!

      Ukko:
      - Polta perkele!

      Akka:
      - Mites karja?!

      Ukko:
      - Lahtaa saatana!

      Akka nosti hametta ja huusi:
      - Mites tää!

      Ukko katsoi vähän aikaa ja käänti veneen takaisin rantaan päin ja mutisi:
      - ... Perkele... Joku päivä mie viel lähen..... Saatana...

      • Anonyymi

        =)

        kyllä, kaikki, menee paremmin,

        täytyy olla vain kärsivällinen,

        nyt, minulla, rupeaa viimeinkin olemaan, jo, 3-4 vuodessa rahaa, ihan terveelliseen

        ruokaan, Suomessa,

        joten, asiat, menevät parempaan suuntaan,

        ja, jos, minulla menee paremmin, niin, toivon että myös sinulla,

        asiat, ovat, miten ovat olleet,


        ja, olen, ollut, mitä olen, ollut,

        hmm...

        se, että asiat, menevät, kaikista eniten Rakkaimmassa, Suomessa, paremmin,

        on,

        tärkeintä,

        ja, sitten, miten asiat, menevät maailmalla, paremmin,

        sitten, asiat, rupeavat menemään paremmin, myös Suomessa,


        itselläni, on väsymystä, silmät eivät oikein toimi, peppu ei toimi, aivot ei toimi,

        kädet eivät välillä toimi,

        ja, olen, mitä, olen,


        ja, siitä saa katsoa, koko Suomi itseään, kun on Rakasta, Suomea, hajoitettu,

        jo, monta, monta, monta, monta, monta, monta, monta, monta, monta, monta,


        vuosikymmentä,

        mutta, nyt kun rupeamme, koko Suomen kansa urakalla remontoimaan,

        Suomea,


        Saamme Rakkaan Suomen taas, takaisin,

        ja, jotenkin elämä Suomessa on mitä on,


        aika, monet, eivät ole viisaita tai älykkäitä,

        vaikka, teknologiaa suomi on pullollaan täysin,


        työpaikkani pomot ja työ, paikkani ihmiset,

        ovat, esimerkki siitä että äärimmäisen kehittynyttä ja teknologisesti,

        kehittynyttä aivo, implanttia, toden teolla, tarvitaan koko maapallolla,

        ja, Suomessa myös,


        sillä, kun, puhe, kääntyy ulkomaan asioihin, niin, verenhimoisempaa ihmistä,

        kuin työpaikkani pomo, ei löydy ei, tule,


        vaikka, kaikki, sodat ovat väärin,

        aivan kaikkia, kohtaan,


        niin, silti ne on käytävä, että maailma on jälleen maailma, jälleen,


        =/

        mutta. niin, ovat, suurin, osa, Suomalaisista äärimmäisen verenhimoista, porukkaa,


        70%

        voisi, heittää suoralta kädeltä,


        vaikka, verenhimo ja väkivalta on aina, ja, aina, väärin,


        niin, aina kun on verenhimoisten ja väkivaltaisten ihmisten kanssa,

        niin, verenhimo ja väkivalta,


        tarttuu,

        ja, tarttuu,


        joten, aivo, implantilla on äärimmäisen tärkeä merkitys,

        ja, jos, olen saanut aikaan sen,


        että, 20 vuoden päästä,

        saadaan, koko ihmikunnasta viisas ja älykäs,

        eikä, enää koskaan, "viisas" ja "älykäs",


        niin, silloin, ei koskaan elämäni mennyt hukkaan,

        vaan, elämälläni on toden teolla ollut, viimeinkin Rakkaassa elämässäni,


        sana,

        nimeltä,

        merkitys,


        N

        eli, PAKSU PEKKA,


    • Chuck Norris löi kerran hevosta leukaan. Tämän jälkeläiset tunnetaan kirahveina.

    • Pariskunta oli menossa naimisiin, mutta matkalla kirkkoon he joutuivat auto-onnettomuuteen ja kuolivat.

      Taivaan porteilla pariskunta kysyi pyhältä Pietarilta:
      - Olimme menossa naimisiin, mutta kuolimme matkalla kirkkoon. Voisiko taivaassa mennä naimisiin?

      Pyhä Pietari vastasi:
      - Kukaan ei ole aikaisemmin kysynyt. Käyn tutkimassa asiaa.

      Pyhä Pietari lähti pois ja pariskunta istui ja odotti lähes kaksi kuukautta. He rupesivat miettimään, että mitä jos naimisissaolo ei onnistukkaan.

      Pyhä Pietari palasi vihdoin ja tokaisi:
      - Kyllä. Voitte mennä taivaassa naimisiin.

      Pariskunta oli innoissaan ja kysyivät:
      - Hieno juttu, mutta mietimme myös, että tarpeen tullen voiko taivaassa myös erota?

      Pyhän Pietarin naama muuttui punaiseksi ja hän rupesi paiskomaan tavaroita.

      Pariskunta kysyi peloissaan:
      - Mikä hätänä?

      Pyhä Pietari vastasi:
      - Minulta meni kaksi kuukautta löytää pappi taivaasta. Tajuatteko kauanko kestää löytää lakimies!?

    • Mitä eroa on insinöörillä ja esinahalla?
      – Esinahka ymmärtää vetäytyä taka-alalle, kun aletaan tositoimiin.

      • No tämäpä juuri 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        No tämäpä juuri 😂

        Jaa-has.. vai niin.. noinkohan...
        Taidat olla siis insinöörismiehiä.. vai?
        Eikä tarvitse todellakaan kertoa jos olet. Kunhan kiusoittelen.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Jaa-has.. vai niin.. noinkohan...
        Taidat olla siis insinöörismiehiä.. vai?
        Eikä tarvitse todellakaan kertoa jos olet. Kunhan kiusoittelen.

        Pöh höh. Huono vitsi.
        Kyllä ne vetäytyy, koko stondis!


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Jaa-has.. vai niin.. noinkohan...
        Taidat olla siis insinöörismiehiä.. vai?
        Eikä tarvitse todellakaan kertoa jos olet. Kunhan kiusoittelen.

        No en ole inssi kuin ehkä joiltain osin henkisesti, mutta kollegat ovat joskus kutsuneet kokovartaloky***ksi, niin ehkä siitä löytyy suora yhtymäkohta vitsiin 😂

        Inssivitsit on ihan parhautta ja kun on moni kavereista aika klassisia inssejä, niin osuu ja uppoaa kuin anoppi aaltoihin.


      • randombypasser kirjoitti:

        No en ole inssi kuin ehkä joiltain osin henkisesti, mutta kollegat ovat joskus kutsuneet kokovartaloky***ksi, niin ehkä siitä löytyy suora yhtymäkohta vitsiin 😂

        Inssivitsit on ihan parhautta ja kun on moni kavereista aika klassisia inssejä, niin osuu ja uppoaa kuin anoppi aaltoihin.

        Harmi kun ei porukka kiinnostunut laittamaan vitsejä. Minä katselin vain netin tarjontaa pikaisesti ja laitoin jotakin. Olisi ollut kiva lukea niitä.

        Vai kokovartalo sellainen. Hah.. se kuulostaa vielä pahemmalta kuin insinööri...


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Harmi kun ei porukka kiinnostunut laittamaan vitsejä. Minä katselin vain netin tarjontaa pikaisesti ja laitoin jotakin. Olisi ollut kiva lukea niitä.

        Vai kokovartalo sellainen. Hah.. se kuulostaa vielä pahemmalta kuin insinööri...

        Sehän se vähän on vitseissä vikana, kaikki haluaa kuulla niitä, mutta harvempi kertoa. Ja myönnän, olihan se hauskaa niipäi, hyvin siis toimi alotukseni ;)

        Noo, ehkä oli se hiukan veljellistäkin naljailua, vaikka kaipa tuossa on sitten totta se toinen puoli, kun en paljon jaksa kattella venkoilua ja kuunnella selittelyjä, jos (työ)kuviot on selvät, sillon tehdään eikä ihmetellä.


      • randombypasser kirjoitti:

        Sehän se vähän on vitseissä vikana, kaikki haluaa kuulla niitä, mutta harvempi kertoa. Ja myönnän, olihan se hauskaa niipäi, hyvin siis toimi alotukseni ;)

        Noo, ehkä oli se hiukan veljellistäkin naljailua, vaikka kaipa tuossa on sitten totta se toinen puoli, kun en paljon jaksa kattella venkoilua ja kuunnella selittelyjä, jos (työ)kuviot on selvät, sillon tehdään eikä ihmetellä.

        Voi velisein...
        Venkolemisen toleranssi lienee taas yksi asia, joka yhdistää meitä.
        Suatana kun ei jaksa sitten millään katsella sellaista. Onnekseni en ole sellaisessa asemassa, että tarvitsisi semmoisesta välittää.
        Jos olisin.. kyll olisi sellainen huuti että ja jotta...


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Voi velisein...
        Venkolemisen toleranssi lienee taas yksi asia, joka yhdistää meitä.
        Suatana kun ei jaksa sitten millään katsella sellaista. Onnekseni en ole sellaisessa asemassa, että tarvitsisi semmoisesta välittää.
        Jos olisin.. kyll olisi sellainen huuti että ja jotta...

        Kappas vaan siskoseni, samasta puusta ja jotenkin en ole yllättynyt kaiken keskustellun jälkeen tästäkään samankaltaisuudesta...

        Ei kuulu tosiaan hyveisiini, venkoilun, vatuloinnin ja selittelyiden kuuntelu. Tehdään kun tarttee tehä, jotta päästäis kaikki nopeemmin vetelehtimään ja jos ei tehdä, niin ei ainakaan aleta selittelemään mitään nokumutkukatoeikuniinkutai, vaan sanotaan suoraan miksei tehdä ja se siitä.

        No on tuo asemani vähän semmonen enste itte otettu ja vasta sitten annettu, mutta ehkä juur siksi, että sillä tavalla saadaan asioita tapahtumaan. Enkä jaksa aina rutista ja murista, aika usein vaan katton, että olkoon sitten stana, parempi tulee kun itte teen, eikä tartte kattella venkoilua ja tiiän, että hyvin tuli tehtyä.


      • randombypasser kirjoitti:

        Kappas vaan siskoseni, samasta puusta ja jotenkin en ole yllättynyt kaiken keskustellun jälkeen tästäkään samankaltaisuudesta...

        Ei kuulu tosiaan hyveisiini, venkoilun, vatuloinnin ja selittelyiden kuuntelu. Tehdään kun tarttee tehä, jotta päästäis kaikki nopeemmin vetelehtimään ja jos ei tehdä, niin ei ainakaan aleta selittelemään mitään nokumutkukatoeikuniinkutai, vaan sanotaan suoraan miksei tehdä ja se siitä.

        No on tuo asemani vähän semmonen enste itte otettu ja vasta sitten annettu, mutta ehkä juur siksi, että sillä tavalla saadaan asioita tapahtumaan. Enkä jaksa aina rutista ja murista, aika usein vaan katton, että olkoon sitten stana, parempi tulee kun itte teen, eikä tartte kattella venkoilua ja tiiän, että hyvin tuli tehtyä.

        Meillä töissä lean tuotannossa ja se tarkoittaa että pitäisi kaikilla olla saman verran duunia ja samaan aikaan valmista.. paskanmarjat. Venkoilijat jättää aina osan omistaan muille tehtäväksi. Ja pakko on tehdä, että saadaan valmista.

        Ite olen tehnyt itseni kanssa selväksi, mikä riittää omaksi osuudekseni. Ja sekin on liikaa. Teen asiat aina pikkuisen etupeltoon ja sit tulee joku joka syö tekemäni työn ja jättää homman jälkijunaan. Sit joku taas tulee tekemään etupeltoon ja sama jatkuu. Vituttaa, mutta teen työni tunnollisesti. Loiseläjien kupattavana.

        Mutta en jaksa välittää.. minulla on hyvin korkea työmoraali ja siitä pidän kiinni. Koska se on mielestäni oikein tehty. Minä pidän työn tekemisestä. Vaikka en pidä työstäni, teen sen ihan kuin pitäisin.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Meillä töissä lean tuotannossa ja se tarkoittaa että pitäisi kaikilla olla saman verran duunia ja samaan aikaan valmista.. paskanmarjat. Venkoilijat jättää aina osan omistaan muille tehtäväksi. Ja pakko on tehdä, että saadaan valmista.

        Ite olen tehnyt itseni kanssa selväksi, mikä riittää omaksi osuudekseni. Ja sekin on liikaa. Teen asiat aina pikkuisen etupeltoon ja sit tulee joku joka syö tekemäni työn ja jättää homman jälkijunaan. Sit joku taas tulee tekemään etupeltoon ja sama jatkuu. Vituttaa, mutta teen työni tunnollisesti. Loiseläjien kupattavana.

        Mutta en jaksa välittää.. minulla on hyvin korkea työmoraali ja siitä pidän kiinni. Koska se on mielestäni oikein tehty. Minä pidän työn tekemisestä. Vaikka en pidä työstäni, teen sen ihan kuin pitäisin.

        Lean... sait juuri lahjoitettua pääsäryn... No ei, olen kohdannut paikkoja joissa se toimii ilmeisesti aika hyvinkin, mutta paljon kiroiluakin olen sen osalta kohdannut. Toteutus ja seuranta ovat ilmeisesti jääneet sitten hiukan puolitankoon.

        Kappas siskoseni, tuo samainen tuo minullekin harmituksen, se kun yksi tekee vähemmän kuin sovittiin, toistuvasti, ja muut joutuvat tekemään sitten enemmän, jotta kokonaisuus on hoidettu asiallisesti. Jos menet naputtamaan esiolennoille, olet herkästi itse huonossa maineessa, kun eipä nuo esiolennotkaan yleensä nauti negatiivisen palautteen antamisesta alaisilleen, vaan mieluummin välttävät sitä.

        En tiedä omaanko itse korkeaa työmoraalia, en ehkä ajattele siitä samoin, mutta käsittelen samaa asia toisesta vinkkelistä, siitä, että kun minulle tietystä työpanoksesta maksetaan, niin olen sen velvollinen saamaani maksua vastaan suorittamaan. Sama pätee yrityksen asiakkaisiin, kun olen asiakkaan maksamalla ajalla, annan se hänelle enkä rävellä sivussa muita asioita.

        Ja nyt nukkumaan, Turku jo melkein kutsuu. Hyvät yöt sisko!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3050
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2091
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1875
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1573
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1336
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1232
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1231
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe