Mikä on koomisia, hauskin tai noloin vappumuistosi?
Itse olen niin tylsä ihminen, ettei tule mieleen yhtäkään ulkosalla vietettyä vappua. Joskus kakskymppisenä taisin humussa käydä viimeksi.
Koominen vappumuistoni onkin 90-luvun alusta Tampereelta.
Tampereella vappua vietetään tietysti kokoontumalla isoksi kännääväksi porukaksi joka täyttää koko Keskustorin. Tunnelma tiivistyy iltaa kohti uskomattoman infernaaliseksi huutamiseksi ja irvokkaaksi, riitaisaksi juopotteluksi, joka on varmasti vuosien varrella järkyttänyt monia ulkomaalaisia ja muita sen pyhempiä sieluja.
Tavat ovat kaameat ja julkista häpeällistä esiintymistä riittää kun hämäläiset karistavat estonsa viinan voimalla ja alkavat toteuttaa itseään vapaammin..
Yhtenä vappuna teinityttönä minäkin siellä olin juhlimassa ja pääsin todistamaan näkyä joka on palanut filminä verkkokalvoilleni ikuisiksi ajoiksi.
Keskustorilla, mukulakivillä päällystetyllä mäennyppylällä seisoo puukirkko, vanha ja arvokas rakennus. Vessoja torilla ei ole ainuttakaan.
Muistan ikuisesti näyn, missä eräs naispuolinen vappujuhlija, aikamoisissa simoissa sanoisinko, kyykistyi virtsaamaan aivan siihen kirkon rappusten eteen kaikkien nähtäville. Hätä oli kova ja samoin humalatila. Poikaystävä siinä vieressä yritti saada ihmisiä ympärillä olemaan katsomatta.
Kuin taivaallisen rangaistuksen potkaisemaan, tyttö kuitenkin menetti jotenkin tasapainonsa ja lähti housut kintuissa kierimään alas kirkonmäkeä poikaystävän juostessa hätääntyneenä perässä. Tuon tuosta tytön paljas mustakarvainen pimpsa vaan vilkkui, kun hän kieri alas mukulakivistä rinnettä ihan alas saakka kunnes jäi hölmistyneenä istumaan Viistokadun jalkakäytävälle.
Tyttöparan poikaystävä oli aivan sydämistyneen vihainen meidän nauruille. Mutta ne naurut kyllä muistan🤣🤣🤣
Vappumuisto
21
270
Vastaukset
- Anonyymi
Koominen muisto on ku auto hajosi turun moottoritiellä ja siihen tuli varmaan kilometrin jono kun automme pysähtyi keskelle ajotietä. Palokunta sit tuli hinaamaan autoa pois ja poliisisit siinä kans tuli puhalluttamaan vaikka sanoin että auto hajosi niin ne luuli että olen kännissä.
Yksi suhteellisen nolo opiskelijavappu löytyy. Kaksi niin noloa kohtaa, ettei viitsi julkisesti muistella. 😂 Opin kerrasta, ei siis ole koskaan toistunut ja yritin korjata tilannetta lähtemällä kotiin ennen puolta yötä. Kun bussia olisi joutunut odottamaan, otin bussin 102 Otaniemeen teekkarien bussilla ja päätin kävellä vikat pari kilsaa opiskeluaikaiseen kämppään. Suunnitelmassa oli vain yksi mutta… Kehä I piti ylittää (ei ole mitään pikku tie) ja silloin vielä tien reunassa oli 2m oja. Alkoholilla oli sen verran tekemistä illan loppumisen kanssa, että yliarvioin kykyni hypätä vauhditonta pituushyppyä ja päädyin ojaan vyötäröön asti opiskelijahaalarissa… Olin täysin mudan peitossa.
- Anonyymi
Kohtaaminen miss farkkusuomen kanssa metsässä
- Anonyymi
Ei oikeastaan ole ainuttakaan vappua milloin ois ollu mukavaa.
- Anonyymi
Niin vappu on ällöttävä kännijuhla.
Varmaan hauskinta lapsiperheissä.
- Anonyymi
Harva toisten kännimokia muistelee, mutta sinä oletkin ätmiprovo.
- Anonyymi
Olet vaan kateellinen.
- Anonyymi
Etkö parempaan pysty, kun toisten häirintään?
Et kai sitten.
Et minun päivääni pilaa lapsellisella käytökselläsi sekunttiakaan, siitä voit olla varma. - Anonyymi
Voi että taasko sinun tunteita loukattiin yhyyyy!!
Naiselle naurettiin, kun vieri kirkonmäkeä alas pimpsa vilkkuen vuonna -92!!!😱😱😱
Nyt äkkiä naisasiasankari sukkahousut päähän ja pelastustoimiin!!!
Voin kyllä kertoa, että olisin nauranut jos kierijä olisi ollut mies muna ilmaa vispaten, niin vähintään yhtä paljon.
Mutta sinullahan on tuo sinun oma säälittävä tyyli provosoiden lähestyä ihmisiä kun haluat sosiaalista huomiota, vai mitä?
Voisit ottaa vähän rennommin ja koittaa keskustella normaalisti ilman syyttelyitä.
Eiliseltä jäi mieleen kun ajoin autolla vastaantulevien kaistalla, meniskö tuo sitten noloihin?
Syytä sitä hemaisevaa kaunotarta siinä vieressä.. vei sinun huomiosi.
Tai sit se oli 0.8 prossanen sima..
Aika hauska oli.Pikku-pirpana kirjoitti:
Syytä sitä hemaisevaa kaunotarta siinä vieressä.. vei sinun huomiosi.
Tai sit se oli 0.8 prossanen sima..
Aika hauska oli.Nyt kun ajattelen, niin se kaunotar taisi todellakin viedä huomioni
- Anonyymi
Ainakin tutkintaan menee nyt kun tunnustit :D
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cbd24c1b-f19e-4383-8be7-df1380b4eed7
-harmiseikirj- Anonyymi kirjoitti:
Ainakin tutkintaan menee nyt kun tunnustit :D
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cbd24c1b-f19e-4383-8be7-df1380b4eed7
-harmiseikirj-Tuo on toinen törttöilijä, minä törttöilin kaupunkialueella
- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Tuo on toinen törttöilijä, minä törttöilin kaupunkialueella
Yks suuntaisella kadullako, mustalla autolla?
Vuosia sitten, kun olin vielä sinkku, nuori ja huoleton, olin vappuna muuttamassa. Faija ja pari kaveria tuli avuksi. Delegoin sen muuton niin, että aluksi lähdin muuttokuorman mukana uuteen asuntoon. Näytin kaikille mihin huonekalut ja tavarat pitää laittaa. Jätin fajalle vara-avaimet. Itse poistuin baariin, koska minua odotettiin ja olin sopinut kavereiden kanssa vapputapaamisesta (tämä sattui ennen kännyköiden aikakautta).
Jostain syystä jälkeenpäin siitä tuli sanomista ja nuhteita. Noh, ne oli niitä aikoja, kun olin itsekäs ja hemmoteltu. Enää en tekisi sellaista kepposta.- Anonyymi
En oikein muista yhtään erityisen hauskaa vappua. Vappu on aika tylsä juhla, jossa porukka vain käännää. Toki on tullut montakin vappua porukoissa juhlittu, mutta itse kun olen verbaalisen huumorin ystävä, niin nuo kännijuhlat on tosiaa varsin tylsiä.
No (toistaiseksi) viimeinen krapulakokemukseni on vapunpäivältä, vuodelta 2013.- Anonyymi
Niin ja vaarallisia kun täytyy juoda pää ihan täyteen.
Yhtenä vappuna poliisi kutsuttiin täälä 32 pahoinpitelytilanteeseen ja siinä oli vaan ne jotka poliisi hoiti.
Kyllä pelottaisi jos puoliso lähtisi vappuna kännäämään.
Vappu on paha juhla! Onko nytkään kellään hauskaa kun tuollaista tapahtui? Ihan kauheaa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja vaarallisia kun täytyy juoda pää ihan täyteen.
Yhtenä vappuna poliisi kutsuttiin täälä 32 pahoinpitelytilanteeseen ja siinä oli vaan ne jotka poliisi hoiti.
Kyllä pelottaisi jos puoliso lähtisi vappuna kännäämään.
Vappu on paha juhla! Onko nytkään kellään hauskaa kun tuollaista tapahtui? Ihan kauheaa!No en mä vappua(kaan) pahana juhlana pidä. Tykkää ken tykkää, mutta mun mielestä se on lähinnä tylsää. En muista mitään erityistä hauskuutta edes opiskeluaikojen vapuissa. Lähdin mukaan lähinnä vain koska niin "kuului" tehdä. Hauskat muistot on ihan muista juhlista kuin vapuista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en mä vappua(kaan) pahana juhlana pidä. Tykkää ken tykkää, mutta mun mielestä se on lähinnä tylsää. En muista mitään erityistä hauskuutta edes opiskeluaikojen vapuissa. Lähdin mukaan lähinnä vain koska niin "kuului" tehdä. Hauskat muistot on ihan muista juhlista kuin vapuista.
Minusta tuntuu tällä hetkellä, että vappu on paha ja vaarallinen juhla.
Niin vappuna ei ole juuri muuta tekemistä kun ylenmääräinen juopottelu ja kaupungilla väkijoukossa hilluminen.
Voisin juuri ja juuri lähteä puistoon tunniksi kävelylle pienessä nousuhumalassa ja nätisti pukeutuneena jos olisi boyfriend. Sitten kotiin jatkamaan omia juhlia;))
Nyt tuntuu siltä, etten lähesty ikinä enää kännääviä väkijoukkoja.
Keskusta pitäisi sulkea autoilta!
Oli hieno päivä, hieno jengi ja paljon viinaa, muuta en muista.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi684421Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D983956- 513479
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul222713Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!252552Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa562403- 432267
- 391897
- 471888
- 301636