Teki hyvää käsille jooh tämän hyväksyn. Viihde käytöstä on vaan riesaa.
Minun käsittääkseni tuo hamppu korreloi kannabis kanssa ellen nyt ihan erehtynyt ole.
Hamppu käsivoiteemme tehokosteuttaa ultrakuivat kädet ja se on ahkeroivien käsien suosikkituote. Täyteläinen käsivoide antaa vahvan suojan ja helpotuksen erittäin kuivalle iholle.
Tämä tuote ei esittelyjä kaipaa, mutta me tykkäämme puhua siitä. Oli kätesi miten huonossa kunnossa tahansa, Hamppu käsivoide pehmentää ne. Piste.
Voide kosteuttaa ihoa 24 tuntia ja se sopii erittäin kuivalle ja herkälle iholle.
Hamppu käsivoide sisältää hampunsiemenöljyä. Hamppuviljelykset auttavat uudistamaan maaperää ja tarjoavat elinympäristön villieläimille. Siinä on pari syytä siihen, miksi hamppua kutsutaan ’ihmekasviksi’.
Palauttaa kosteuden käsiin ja suojaa ultrakuivaa ihoa
Kosteuttaa ihoa 24h
Ei tunnu rasvaiselta, vain kosteuttavalta
Sisältää hampunsiemenöljyä
vaikka en hyväksy kannabis viihde käyttöä hamppu käsivoiteen kyllä hyväksyn
3
68
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kannata maistaa sitä voidetta. Minulla menee nyt useampi tuubi viikossa.
- Anonyymi
Hamppu on monipuolinen kasvi ja sen takia pääosin laiton. Tämän kannabisvihan on aloittanut amerikkalainen metsäteollisuus jota hamppu haittasi.
Hienoa, että olet ennakkoluuloistasi huolimatta testannut hamppua ja todennut itse sen olevan tehokasta. Jos joskus kannabis vapautuu Suomessa niin saat tietää siitä valtavan määrän muita hyötyjä.
Hamppu on kannabista jossa on mahdollisimman heikko päihdyttävä vaikutus. En usko tuossa rasvassa olevan juuri mitään päihdyttävää. Itseäni harmitti kun hamppu sätkäpaperit otettiin pois myynnistä. Olivat meinaan ehdottomasti parhaita papereita. - Anonyymi
Hamppuköysi parantaa monta vaivaa. Kannattaa kuitenkin öljytä ensin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 785266
- 1253624
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj413486- 513104
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262778Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72329- 242111
- 1992000
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4251654Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91588