Aiotteko hakea töitä huomenna

Anonyymi

Koska aktviivimalli 2 tulee voimaan. Töitä pitää hakea 4 työpaikkaan kuukaudessa.
Sitten vaan täyttämään turhia hakemuksia.

17

61

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tarkoittaako se että pitää täytellä työnantajien hankalia nettisivuja, joita ne ei edes lue?

• Anonyymi

Millaista työtä haet?

• Anonyymi

Haen kyllä sen jälkeen kun sairasloma loppuu ja en tiedä vielä mihin asti se kestää.

• Anonyymi

Se on pohjoismainen hyvinvointimalli, vai mikä se oli?
      Sipilän aktiivimallissa sai automaattisesti karenssin, jos ei saanut töitä neljässä viikossa.

Tosin ei koske minua.

• Anonyymi

Korvaukset poikki suomalaisilta ja nekin rahat muslimeille!

• Anonyymi

jään pois työn hausta, eiköhän työtä löydy ilman te toimistoakin ,

• Anonyymi

Työtön ei ymmärrä, että me töissä käyvät teemme töitä henkemme ja terveytemme kustannuksella. Ei me voida maksaa työttömien laskuja. Mistä sitä rahaa ottaa jos sitä ei ole. Se on semmonen yhtälö jota työtön ei ymmärrä. Saan töistä palkan, maksan sillä asumisen ja ruokaa, ei siitä jää työttömille mitään.

• Anonyymi

Töitä ei riitä kaikille minä hain töitä monista eri paikoista enkä saanut siltikään töitä. Sen jälkeen sairastuin vakavasti.

Sitten kun olen kokonaan parantunut haen uudelleen töitä.

• Anonyymi

Kun olet töissä ja otat lainaa jotta voit ostaa asunnon. Venäjä hyökkää ja ne tuhoo sinun asuntosi, vakuutus ei korvaa mutta laina sinun pitää maksaa pankille takaisin asunnosta. Eli teet töitä jotta voit maksaa asuntosi jonka venäjän ohjus tuhosi.
      Kyllä töitä pitää hakea mutta se ei tarkoita että saa töitä. Työttömyystuki riittää elämiseen mutta asuntoa ei voi ostaa eikä kannata koska jos venäjä tänne hyökkää niin ne tuhoo asuntosi jota maksat pankkilainalla seuraavat 30 vuotta.

• Anonyymi

Miksi se asunto pitäisi ostaa helsingistä tai muusta kaupungista joka tuhotaan ensin? Ostat maaseudulta, koska eivät ne venäläisetkään korpea ja umpimettää ammu tyhjän takia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi se asunto pitäisi ostaa helsingistä tai muusta kaupungista joka tuhotaan ensin? Ostat maaseudulta, koska eivät ne venäläisetkään korpea ja umpimettää ammu tyhjän takia.

Töiden takia tietenkin, ei korvessa mitään töitä ole.

• Anonyymi

Se on mielenkiintoista lähetellä hakemuksia vaikka tietää ettei töitä saa. Työnantaja tuskin lukee niitä hakemuksia kovin ahkeraan. täällä päin on pari työpaikkaa minne voi hakea. Sama hakemus sitten vaan joka viikko.

• Anonyymi

Juu, kaik ol voimas katumuksee saakka. Ministeriö ei voi auttaa.

• Huomenna aion työkamun kaa kaataa jonkun koristepuskakuusen ylitöinä. Aivan mysteeri, että miten pitkään siihen menee aikaa.

Eikä silti tartte mitään hakemuksia laitella. Onneks. Toteutunut ylityö korvataan. Ja kilometrit. 😁👌

• Jos olisin työtön, niin totta kai hakisin paljon ahkeramminkin kuin tuon 4 hakemusta kuukaudessa.

Itse teen tällä hetkellä kahta työtä.

• Anonyymi

Miksi hakea töitä vaikka ei kukaan kutsut töihin. työkkärillä on numeroni. Jos ne haluaa työntekijän niin soittakoot ja sillä selvä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      178
      6535
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      148
      1794
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1578
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1310
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      46
      992
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      38
      953
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      96
      933
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      859
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      241
      835
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      809
    Aihe