Laihduttajan ruoka pitää olla vain vähän energiaa sisältävää.Tämä yleisesti käytetty riisi ja liha onkin mättöruokaa jota voi syödä vasta sitten kun on laihtunut 2-3 kiloa JA se PITÄÄ olla oikeaa läskiä (se on oikeaa läskiä vain silloin kun yhtäaikaa vyötärönympärysmitta JA rasvan kerros vatsassa pienentyy)
Oikea laihdutusruoka on ennemmin kaalia porkkanaa yms.jossa kaloripitoisuus ON vain 100g 20-35 kaloria.Kasviksia ja juureksia SAA syödä niin paljon kuin haluaa.Vaikka monta kiloa päivässä,niin laihtuu siltikin.
Kalorivertailu
Risella Täysjyväriisi100 g
3,50 69,00 7,60 Kal 349
Liha100 g
19,29 26,41 Kal 287(ON KYPSENNETTYNÄ JOPA 300-500 kal)
Kaali100 g
0,12 5,58 1,44 24
Pirkka Porkkana100 g
0,20 5,60 0,60 Kal 33
Keskustelkaa te muut tästä asiasta.Minä keskityn nyt vain omaan suoritukseeni,enkä tuhlaa tähän omaa aikaani.Laihdutettavaa minulla on nyt vain noin 5 kiloa niin vatsalihakset tulee näkyviin.
Paino suurimmillaan 65 kiloa ja pienimmillään 63,5 kg.Vyötärönympärysmitta 82 cm.Pihtimittauslukema alavatsa 12 mm ylävatsa 13 mm
Nyt liikuntana yhdistetty pyöräily suoreeni yht noin 4 tuntia päivässä kävelyt
Joku voi tulla nyt tähän höpöttämään proteenista.Minä en enään usko yhtään näihin proteenivalheisiin.
JOS syöt liikaa lihaa ET varmasti laihdu koska se sisältää liikaa energiaa.
Laihduttajan tulee täyttää vatsa mahdollisimman vähäenergisellä ruualla niin laihtuu.0,8 grammaa proteenia painokilo riittää erittäin hyvin pitämään yllä lihasmassaa. Itselläni se ON noin 50 grammaa päivässä.
VAIN painoa nostavan pitää syödä 1-1,5 grammaa painokilo.(ei laihduttajan)Ethän sinä voi silloin syödä muuta kevyttä ruokaa jos syöt liikaa proteenia.
Minulle jo 100grammaa proteenia päivässä aiheuttaa sen että en laihdu vaikka liikkuisin kuinka paljon.
Liha ja riisi ei ole laihduttajan ruokaa
14
358
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan se tietenkin roskaruokaan verrattuna vähäkalorista,mutta JOS haluat laihtua se sisältää siihen liikaa energiaa.
- Anonyymi
Oikein tosi laihduttajilla ON ruokalalutasella vain salattia ja tonnikalaa.Se on mielestäni aivan turhaa KOSKA kalorimäärä EI lisäänny kovin paljon vaikka lautasella ON herkullisia juureksia.
Oikein toimivassa kuurissa paino laskee itsestään noin 3 kiloa kuukaudessa vaikka syö paljon JA ruoka ON hyvän makuista.
Bodarien käyttämät kana,riisi,kaurapuurokuurit ON todellisuudessa lihotuskuureja tavalliselle laihduttajalle.Näitä lihotuskuureja myydään netissä 40-80 euron suuruisella kuukausihinnalla.
Höpöpuhetta tavalliselle laihduttajalle Kohta 1:14 tulokset tulee vasta monen kuukauden kuluttua.
https://www.youtube.com/watch?v=WCcwoM9bw0A&t=133s
- Anonyymi
Kiitos avauksesta, josta olen mieltä.
Olen alkanut syödä todella paljon vähärasvaista lihaa, kalaa, papuja, linssejä ja täysjyväviljaa kasvisten kera. Jälkiruuaksi hedelmiä. Jos mahdollista, valitsen lihan vaaleana. Kala saa olla myös rasvaista.- Anonyymi
Liian TUHTIA ruokaa laihduttamiseen.JOS haluat laihtua sitä pitää keventää puolella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liian TUHTIA ruokaa laihduttamiseen.JOS haluat laihtua sitä pitää keventää puolella.
Olen silti tikkulaiha.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä noista on liian tuhtia? Ei mikään, kysymys on vain määristä.
Lautasmallin mukaan koottuna juuri sopiva ruokavalio.
- Anonyymi
Jopa kaurapuurokin on laihduttajalle harvinaista herkkua.
- Anonyymi
Lainaus toisaalta: "Olen kohta luopumassa toffeesta kellarissa ja mansikkakusta suksien takapaksissa. Proteenin saan nykyisin hengitysilman kautta, jolle Maradou on myöntänyt 10 nen vuoden patentin."
Mistä tuon Maradoun patentin saisi nähtäväksi? Jos proteenin saa hengitysilmasta, voisiko rasvat ja hiilihybraatit saada juomavedestä?
Kaikki muu paitsi ilma ja vesi aiheuttavat hirveää mättöä. Ilman ja veden energiasisältö ovat sopivat eli energiaköyhät. Danaanit, tonnikalat ja riisikkeet aiheuttavat valtavaa lihavuutta, jota on laihduttajan vältettävä.- Anonyymi
Huomaa, että hänen aloituksensa ja tuhannet viestinsä eivät ole olleet aivan turhanpäiväisiä, jos niitä siteerataan muihinkin ketjuihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomaa, että hänen aloituksensa ja tuhannet viestinsä eivät ole olleet aivan turhanpäiväisiä, jos niitä siteerataan muihinkin ketjuihin.
Juuri näin. Massiivihöpöukon eri roolit (= kaksi tai useampia) vetävät täällä hyvää showta, vaikka asiasisältö on tasan nolla. Pilailija on tarinassa hyvin mukana.
- Anonyymi
VALKOINEN RIISI TAI PIKA RIISI EI OLE JA RASVAINEN LIHA NE EI!
- Anonyymi
Kyllä! Hyvää showta sä vedät!
- Anonyymi
> Minä keskityn nyt vain omaan suoritukseeni,enkä tuhlaa tähän omaa aikaani.Laihdutettavaa minulla on nyt vain noin 5 kiloa niin vatsalihakset tulee näkyviin.
Olet yrittänyt asiaasi nyt 2 - 3 vuotta; sinä et taida olla erityisen lahjakas tuossa asiassa, vaikka pyöräilet ja hiihdät 3 - 4 tuntia päivässä. Sinä et ole tikkulaiha.
Vastaathan taas jotakin höpöä jollakin kummallisella sivupersoonalla, kiitos. Kirjoitusten tavoite on - ilman asiasisältöä - saada seuraavaksi yli 7000 vastausta. Yli 6000 on jo, kerroit. - Anonyymi
Yhteen aikaan tein päivittäin piimä-härkäpapusmoothieta, mutta kyllästyin sittemmin papujen jatkuvaan keittämiseen varsinkin kun sähkön hinta alkoi nousta.
Nyt minulla on kaurahiutale-ruishiutale-härkisrouhe-soijarouhe-kasvissmoothie, johon sekoitan camelinaöljyä ja psylliumia. Lisäksi päivittäin Lidlin huokeaa (1,25 €) rasvatonta ja laktoositonta AB-piimää.
Härkisrouheen (joka on oikeastaan herne-härkäpapurouhetta) saa valmiiksi kypsennettynä https://www.foodie.fi/entry/harkis--harkapapurouheseos-350g/6430043010430
Kaurahiutaleita parempia olisi Voimakaura, mutta se on turhan kallista.
Laadukas blender on tärkeä ostos, jos haluaa lisätä kasvisten käyttöä helposti.
Totta puhuen turhan usein tulee kyllä repsahduksiakin, mutta niistä ei teille kerrota tarkemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362284Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381499
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255