Kylään kutsuminen

Anonyymi

Mikä on syy että nainen kutsuu miehen kylään? Oon tapaillut yhtä naista ja tuli kutsu kylään ja vähän alkoi mietityttää että mikäs kyläkutsu se oikein on kun ei tunneta vielä kun vasta kuukauden verran.

52

230

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se asia selvenee kyllä, jos otat kutsun vastaan. Saattaa olla ihan normaali kutsu kahvittelemaan tai ruokailemaan. Älä asettele mitään suurempia odotuksia, saattaa siellä kyläpaikassa olla muitakin vieraita. Naisen pari naisystävää, ihan turvallisuus syistä, jos kerta ekakertaa kyläilemään meet, ettekä ole vielä muutamaa tapailua pidemmälle edenneet tuttavuussuhteessannekaan.

      Jos lähdet tapaamiseen, unohda ennakko odotukset, meitä naisia on niin monenkirjavia... Ei ole täysin poissuljettu sekään mahdollisuus, ett odotukset hänelläkin ovat intiimimpään tuttavuuteen. Paha sitä on ennustaa, mitä hänellä on mielessä.

    • Anonyymi

      Älä hyvä mies mee! Se käyttää sua hyväksi ja sulta menee poikuus :( Sitten kukaan nainen ei enää ikinä halua sua :(

      • Anonyymi

        Näin on, käytettyä miestä ei osta kukaan


    • Epäilen hänen käyneen Ikeassa ja testaavan oletko tosissasi hänen suhteensa eli saatko koottua senkit ja laatikostot.

      • Anonyymi

        Tämä on varteenotettava vaara.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on varteenotettava vaara.

        😁 Mites me naiset, jotka osamme koota Ikeat itse?


      • Emberizi kirjoitti:

        😁 Mites me naiset, jotka osamme koota Ikeat itse?

        Teidät kutsutaan viettämään antoisaa lipastonkasausiltaa. 😁


      • Disseisback kirjoitti:

        Teidät kutsutaan viettämään antoisaa lipastonkasausiltaa. 😁

        Hah hah! Jos siis joskus vielä tässä elämässä saan kutsun jonkun miehen kotiin, pitääkin kysyä vaivihkaa et kai ole juuri käynyt ikeassa. 😁


      • Emberizi kirjoitti:

        Hah hah! Jos siis joskus vielä tässä elämässä saan kutsun jonkun miehen kotiin, pitääkin kysyä vaivihkaa et kai ole juuri käynyt ikeassa. 😁

        Joo. Jos vastaus kuuluu, että on käynyt jonkun Havsta-säilytysratkaisun, kannattaa ilmoittaa, että nyt pätkii, haloo! Ei kuulu mitään! Mä soittelen ensviikolla, kunnes en oo katvealueella, moi moi. 🤣


      • Emberizi kirjoitti:

        Hah hah! Jos siis joskus vielä tässä elämässä saan kutsun jonkun miehen kotiin, pitääkin kysyä vaivihkaa et kai ole juuri käynyt ikeassa. 😁

        Matti Vanhanen väitti tavanneensa Susan Ruususen Ikeassa eikä siinäkään suhteessa hyvin käynyt. Se kuvastaa millainen epäromanttinen riesa Ikea-klapit on 😌


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Matti Vanhanen väitti tavanneensa Susan Ruususen Ikeassa eikä siinäkään suhteessa hyvin käynyt. Se kuvastaa millainen epäromanttinen riesa Ikea-klapit on 😌

        Maailma on täynnä suhteita, joissa ei ole käynyt hyvin. Tosin tällä parilla oli kyllä ihan omia epätyypillisiä ero-erikoisuuksia, kuten kirjoitan kirjan, joka myy ex arkierikoisuuksilla ja sitten asiaa hoidetaan oikeusteitse. 😁

        Joo, eipä kävisi mielessä kutsua miestä kylään tekemään ilmaiseksi kodin kunnostusta! Näen ettei läheistä ihmissuhdetta rakenneta hyötymismielessä vaan rakkauden ja luottamuksen takia. Jos tarvitsee ensisijaisesti remppamiehen, sen saa rahalla.

        Osalla miehiä on toki kohtuullisen tapana osoittaa tunteita auttamalla. Jos mies itse haluaa niin tehdä omasta aloitteestaan ja omasta halusta, se on toki ihan eri asia.


      • Emberizi kirjoitti:

        Maailma on täynnä suhteita, joissa ei ole käynyt hyvin. Tosin tällä parilla oli kyllä ihan omia epätyypillisiä ero-erikoisuuksia, kuten kirjoitan kirjan, joka myy ex arkierikoisuuksilla ja sitten asiaa hoidetaan oikeusteitse. 😁

        Joo, eipä kävisi mielessä kutsua miestä kylään tekemään ilmaiseksi kodin kunnostusta! Näen ettei läheistä ihmissuhdetta rakenneta hyötymismielessä vaan rakkauden ja luottamuksen takia. Jos tarvitsee ensisijaisesti remppamiehen, sen saa rahalla.

        Osalla miehiä on toki kohtuullisen tapana osoittaa tunteita auttamalla. Jos mies itse haluaa niin tehdä omasta aloitteestaan ja omasta halusta, se on toki ihan eri asia.

        Vanhasen Susan-episodi meni ehkä pieleen sen takia, että hän ei ensin opetellut suhteilun aakkosia Sinkut-palstalla 😄

        Auttaminen on autuasta, muodot vaan vaihtelee. Itse mieluiten juttelen sohvalta mukavia kun nainen puurtaa projektinsa parissa. En halua tuppautua ja vihjata etteikö hän muka itse osaisi 😌


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Vanhasen Susan-episodi meni ehkä pieleen sen takia, että hän ei ensin opetellut suhteilun aakkosia Sinkut-palstalla 😄

        Auttaminen on autuasta, muodot vaan vaihtelee. Itse mieluiten juttelen sohvalta mukavia kun nainen puurtaa projektinsa parissa. En halua tuppautua ja vihjata etteikö hän muka itse osaisi 😌

        Joo, tai ei. 😉 Paremmin sattaa onnistua kun käyttää maalaisjärkeä, kohtelee vastapuolta hyvin, unohtaa palstaopit, on aito oma itsensä (jos ei kelpaa sellaisenaan ei voi mitään). Näin ainakin luulisin. 😉

        Ja jos tykkää kirjoittaa muistelmia, kirjoittaa vain mistä ruuasta itse pitää. 😁


    • Anonyymi

      Joo se ottaa sulta rahat ensin ja sitten syyttää sua raiskauksesta. Sen jälkeen olet raastuvan penkillä syytettynä raiskauksesta kaikkine korvauksineen. Jos huonosti käy, niin voit vielä menettää Lada-autosi.

    • Anonyymi

      Olette siis tapailleet kuukauden verran. Missä?

      xLiner

      • Anonyymi

        Ja mitähän sinä sillä tiedolla teet missä toiset tapailevat?


      • Anonyymi

        Ei kuulu sulle :)


    • Anonyymi

      Ilmeisesti he ovat tapailleet vauva.fi -kirjoituspalstalla aina viikoittain?

      Mutta kirjoitapa kutsuun näin: "I summon You to my private party *päivämäärä ka leööpmaola* *paikka*. Beware and be there."

    • Anonyymi

      Kyylän kutsu on toista johon poliisilla ei juurikaan ole asiaa. Kaikkihan on ihan okei.

    • Anonyymi

      Pesukone pitää yleensä näillä kutsukeikoilla asentaa tai suojalaari astianpesukoneen alle.

    • Anonyymi

      Ota myös työkalupakki messiin.

    • Pyydä saada ottaa "wingman" mukaan. Kolmas pyörä kannattaa olla mukana, jos käy vaikka käsiks.

      • Anonyymi

        😂😂😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        😂😂😂

        Wingman voi harhauttaa, vaikka kiljumalla ja sit naisen ihmetellessä sitä, voi kerätä kimpsut ja kampsut ja juosta selkä kaarella karkuun. ☝️

        Tälläisiin epäilyttäviin tilanteisiin kannattaa varmistaa selusta. 😁


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Wingman voi harhauttaa, vaikka kiljumalla ja sit naisen ihmetellessä sitä, voi kerätä kimpsut ja kampsut ja juosta selkä kaarella karkuun. ☝️

        Tälläisiin epäilyttäviin tilanteisiin kannattaa varmistaa selusta. 😁

        Naiset ovat ovelia kettuja… :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naiset ovat ovelia kettuja… :D

        Joo. Ne pyörittää kokematonta miestä kuin litran mittaa. Sitä äkkiä ei tiedä kenenkä poika on. 😁


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Joo. Ne pyörittää kokematonta miestä kuin litran mittaa. Sitä äkkiä ei tiedä kenenkä poika on. 😁

        Sulla taitaa olla käytännön kokemusta, sen verran monen naisen koukkukynsistä olet päässyt pakenemaan. Hyvä sinä, pidä pintasi ja sinkkuuttesi! =)))

        trollikka


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sulla taitaa olla käytännön kokemusta, sen verran monen naisen koukkukynsistä olet päässyt pakenemaan. Hyvä sinä, pidä pintasi ja sinkkuuttesi! =)))

        trollikka

        No oikeasti vain lasten äiti on ollut koukkukynsi. Kaikki muut on olleet sen jälkeen huikeita ja mukavia ihmisiä. On jäänyt ihan mukava mieli heistä. 😊

        Kunhan veistelin vähän aikani ratoksi tähän aloitukseen. 😁


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No oikeasti vain lasten äiti on ollut koukkukynsi. Kaikki muut on olleet sen jälkeen huikeita ja mukavia ihmisiä. On jäänyt ihan mukava mieli heistä. 😊

        Kunhan veistelin vähän aikani ratoksi tähän aloitukseen. 😁

        Samoin; "kunhan veistelin vähän aikani ratoksi tähän, sulle!"

        Hyvää yötä, kaikille palstan lukijoille... mä menen nukkumaan.
        trollikka


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samoin; "kunhan veistelin vähän aikani ratoksi tähän, sulle!"

        Hyvää yötä, kaikille palstan lukijoille... mä menen nukkumaan.
        trollikka

        Hyvää yötä sullekin. 😴


    • Anonyymi

      Juu se haluaa remppamiehen kotiinsa. Kaikenlaista pikkuhommaa varmaan löytyy. Tai sitten se on puutteessa ja haluaa seksiä.

    • Anonyymi

      Kannattaa tekstata äidille tekstiviesti minne on menossa, se voi tulla pelastamaan jos tilanne muuttuu uhkaavaksi:)

      AV

    • Anonyymi

      Jossain pelissä... Magic might joku, eikun jooo: Heroes of Might and MAgix, jos oli pahan puolella niin sai palvelukseen Luciferin taisteluihin: Summon; Lucifer, ja sitten oli hyvällä puolella Arkkienkelit :D

    • Anonyymi

      Elä murehdi, tiskialtaan viemäri se vain vuotaa...

      • Anonyymi

        Eikun uusi tv-boxi pitää säätää ja pc ei enää tulosta. Kännystä puuttuu joku äppi ja netistä pitäisi matka tilata. Ota visa-kortti mukaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikun uusi tv-boxi pitää säätää ja pc ei enää tulosta. Kännystä puuttuu joku äppi ja netistä pitäisi matka tilata. Ota visa-kortti mukaan!

        Kyllä nuo yllämainitut jo kuukaudessa on hoidettu kuntoon, tuosta ei selviä kuin pihdeillä, mopilla ja ämpärillä, selkeä akuutti juttu...


    • Anonyymi

      Eiköhän tuo selviäisi vaikka kysymällä naiselta 🤔

      - Sheena

    • Anonyymi

      Joskus harvoin käyn Lonytoon IRC-serverillä katsomassa kavereita, kysyvät aina kuulumiaa etät mitäs duke mitä tehnyt jne, kun Niin Londonetr :D

      Tuo on suuri onglma miehille, jos omistaa vain 204 ferr54aria ja puuttuu se EGO, eli itsetunto, se on kuin imisi omaa munaansa koko ajan ...

    • Kysyisin AP:lta oletko kiinnostunut naisesta itse? Kuinka kauan sinusta pitää tapailla, että voi mennä kylään toisen luo tai vaikka olla lähekkäin? Kahvilassa kontakti jää kädestä pitämiseen ja silmiin katsomiseen parhaimmillakin.

      Pitäisin itse aika outona, jos kuukauden tutustumisen jälkeen ei olla tasolla, jossa voidaan kyläillä ilman, että pitää miettiä onko turvallista mennä kylään. Jos intuitio huutaa punaisena varoituksia tuossa kohtaa, ehkä ei kannata edes edetä. Ja taas jos kuukauden jälkeen ei läheisyys tunnu luontevalta, eipä se miksikään sen jälkeenkään muutu. Tästä poissuljen tietysti tilanteet, jossa kokemattomuus aiheuttaa paineita tai ex-suhteen arvet on auki. Kokemuksia ei saa kuin uskaltamalla ja arpiin ei auta kuin aika.

    • Anonyymi

      Tuossahan pääsee vielä tutustumaan! Ääk!

    • Anonyymi

      Älä mene. Nainen voi villiintyä.

      Silmät kiiluvat ja roikuu sekä keinuu kattokruunussa.

    • Anonyymi

      Miesparka.

    • Anonyymi

      Mä en saa imurinpussia paikalleen :(

      • Anonyymi

        Miksi menit ottamaan sen pois?

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi menit ottamaan sen pois?

        -keinovaginamies-

        Pussi täysi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pussi täysi?

        Käytännössä aina.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytännössä aina.

        -keinovaginamies-

        Niin siksi! (turha poistaa).


    • Anonyymi

      Oot nyt sitten menossa, kun syyt selvillä?

      • Anonyymi

        Totta kai.


      • Anonyymi

        Neuvot on ihan hervottomia 🤣näillä opein koulutettua miestä ei ehkä kannattaisi edes pyytää kylään 😅


    • Anonyymi

      Tietenkin nainen haluaa seksiä mutta jos jostain ihmeen syystä seksiä ei olekaan niin en menisi enää toista kertaa.

    • Anonyymi

      Vain komeat miehet saavat kutsun kylään luokseen.
      Rumat ja ätmit eivät pääse naisen kanssa kahville edes julkiseen kahvilaan, jossa naisen on turvallista olla, kun ihmisiä on ympärillä, eikä mies pääse tekemään mitään odottamatonta, kuten naisen luona, jossa ketään ei ole läheisyydessä turvana.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1674
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      101
      1219
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1005
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      891
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      823
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      794
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      792
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      783
    10. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      783
    Aihe