Miten onnistuvat tuollaiset cuckold suhteet ?

Anonyymi

Seurustelen miehen kanssa, joka on ehdottanut tuollaista kanssani. Olen 40 v. eronnut nainen. Jäin miettimään tuota ja kiinnostaisi kyllä, mutta miten siinä olisi ns. onnellinen loppu ?

21

2973

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Monen naisen kanssa mies on seurustellut?

    • Anonyymi

      Onko mies aikaisemmin harrastanut tuollaista, vai onko se ollut vain hänen fantasiaa.

      Miehiltä jää monesti fantasioissaan ottamatta huomioon, että kyseessä on myös tunteet ja että nainen voikin olla enemmän innostunut seksistä toisen kanssa ja sallii vieraan tehdä enemmän asioita kuin itsensä.

      Jos mies on kokeneempi asiassa hän jo luultavasti paremmin tietää mistä on kyse.

    • Anonyymi

      Onnistuvat usein hyvin, vaikka aina varoitellaan ja pelotellaan asialla. On onnistunut meiltä ja muutamalta tutulta 4-5-kymppiseltä ystäväpariskunnalta.

      • Anonyymi

        Miten pitkään olette olleet cuckold-suhteessa? Onko suhde avoin molemmin päin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten pitkään olette olleet cuckold-suhteessa? Onko suhde avoin molemmin päin?

        Meillä on sujunut tuo fetissi parisuhteessamme jo yli 20 vuotta. Yksipuolista kyllä, koska mieheni ei halunnut muuta. Minä olen se objekti.


    • Anonyymi

      Kiilto on hieno firma.

      • Anonyymi

        Ei ole. Myrkyttävät ihmisiä ja luontoa


    • Anonyymi

      Onnistuu kyllä, tiedän siis kokemuksesta. Mutta pitää olla tuollainen vakiintunut suhde ja siirtää tunteet sivuun ja keskittyä vain seksiin. Tietenkin sopimuksen pitää olla molempien hyväksymä. Minulla on pitkä ura takana tuollaista cuckold suhdetta. Alkuun tein sitä mieheni mieliksi, ainakin suuremmaksi osaksi. Olemme sopineet nuo partneriasiat siten, että mieheni saa päättää, kenen kanssa harrastan seksiä. Olen 45v. ja mieheni löytää minulle n. 20v. partnereita. No ihan ok. hän ei varmaankaan tunne noin nuoria poikia millään tavalla kilpailijoikseen. Ja toisaalta heidän kanssaan ei tule ongelmia, uskovat ja tekevät mitä "täti" sanoo. Vanhempien miesten kanssa on sellaista no haukkumista ja arvostelua ja uhoamista. Olen ollut 21 vuotta naimisissa ja siihen mahtuu paljon kaikenlaista seksin saralta. Elämä on valintoja ja omasta mielestäni paljon huononpiakin valintoja on olemassa.

      • Anonyymi

        "Olen ollut 21 vuotta naimisissa ja siihen mahtuu paljon kaikenlaista seksin saralta."

        Miten kauan tuo suhteenne on ollut cuckold-suhde?


      • Anonyymi

        " Elämä on valintoja ja omasta mielestäni paljon huononpiakin valintoja on olemassa." Tuo cuckold juttu ajatellaan yleensä sellaiseksi, että siinä miestä alistetaan tai pakotetaan tuohon. Meillä mies on tuollainen Alfa uros. Hänelle ilmeisesti tuo on vain leikkiä. Ja ehkä myös kiihottavaa. Saattaa siihen liittyä jonkinasteinen omistamisenkin aspekti minun suhteeni. Tyyliin, minun naiseni, pankaa häntä. Olemme jo 40 vuotiaita ja noita juttuja on ollut abaut 5 vuotta. Alkuun oli kolmansia pyöriä, jotka vaihtuivat tiuhaan tahtiin. Jossakin vaiheessa mopo vähän karkasi, tai sitten mieheni halusi vain nähdä, miten tuollainen useamman kaverin kimppa kanssani toimisi. Jossakin kulki raja, ja minulle se oli 5-6 peräkkäin. Nykyisin on palattu tuohon kolmas pyörä kuvioon.


    • Anonyymi

      Ei kannata ryhtyä. Omakohtaisesti pettureita kaikki. Höpöttävät luottamuksesta ja sitten itse pettävät muiden naisten kanssa.

    • Anonyymi

      Nuo kuminkin päin vapaat suhteet ovat vaikeasti hallittavissa, tulee monenlaista säätöä, kun on noita palikoita liikaa pelissä. Cuckold suhteet ovat varmemmalla pohjalla, kunhan kumpaakaan osapuolta ei painosteta tai pakoteta. Tunnen erään pariskunnan, jossa tuollaista harrastetaan. Ovat varsin onnellisia kummatkin vallitsevaan tilanteeseen. Ja vaimo suorastaan hehkuu asian tiimoilta. Kertoilivat tuosta pienessä humalassa ja lasten ja humailaisten suustahan se totuus tulee.

    • Anonyymi

      Kannattaa kokeilla, jos miehesi on siinä mukana. Jos tuo ei sitten ole teidän juttu, niin tuo harrastus loppuu siihen. Ei se sen vakavampaa ole. Selviät kyllä hengissä :):)

    • Anonyymi

      Täydellisen idioottimaista touhua, edes ajatella sitä.
      Täydellistä ainoastaan herneaivoisille ja ameeboille. Siis ihmisille jotka ovat älykkyydeltään ameeban tasolla. Suuri sääli, heitäkin kun on olemassa :(

    • Anonyymi

      Mulla on aikas erikoinen suhdevyyhti elämässä. Nuorena tuli tehtyä kaikkea mahdollista huumeista seksin myymiseen jne. Nyt olen hiukan yli 40 v. ja minulla on 70 v. avomies. Ja sitten, kaiken kruunaa nuo kaksikympiset rakastajat. No ok. mies on tuollainen karismaattinen ja cuckold henkinen. Joten sellaista kivaa mulla. Ei valittamista.

      • Anonyymi

        Sun mies siis katselee, kun harrastat seksiä noiden puolta nuorempien janttereiden kanssa ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun mies siis katselee, kun harrastat seksiä noiden puolta nuorempien janttereiden kanssa ?

        Niin, ja se kiihottaa häntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun mies siis katselee, kun harrastat seksiä noiden puolta nuorempien janttereiden kanssa ?

        Joo, ja tuo kiihottaa häntä...hmm henkisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, ja tuo kiihottaa häntä...hmm henkisesti.

        jatkan kysymystäni...siis fyysinen seksi on loppunutko ?


    • Anonyymi

      Miulla on sanamalainen suhe huomattavasti vanhempaan mieheen. Biologinen kello kuitenkin tikittää ja vielä voisin, jos haluaisin saaha lapsen. Ongelma on tuo miehen siemennesteen laatu, sillä mie en lääkärin mukkaan tuu raskaaksi. En kehtais mennä keinohedelmötykseen tai mihinkää sellasiin juttuihin. Mies ehotti, että harrastaisin seksiä jonkun muun kanssa.

      • Anonyymi

        Jollakin keskustelupalstalla nainen kertoi samanlaisesta ongelmasta, ja tuo pari oli ratkaissut asian ns. luonnonmenetelmällä. Nainen oli kolmen kuukauden ajan harrastanut seksiä monen eri miehen kanssa ja tullut raskaaksi. Monen miehen kanssa siksi, että hän ei halunnut tietää, kuka oli biologinen isä. Jos siis kantti kestää, niin tuossa olisi yksi ratkaisu.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4759
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4333
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2821
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1689
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      95
      1641
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe