Maailman turhin testi? Tai katkeran tilitystä...

Tämän testin jos minkä pitäisi olla naisten suvereeni voimannäyttö :
Tässä tulee suuri suklaavisa!
https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000008804115.html

Oma tulokseni oli yllätys ja vaikka pisteistä voisi muuta ajatella, positiivinen sellainen 😂

Tuloksesi: 6 / 14
Suklaatietämys hukassa!
Voi sentään, aika monta meni väärin. Suklaatietämyksesi ei ole huippuluokkaa, mutta toisaalta: mitä sitä nippelitiedolla edes tekee, kun tärkeintä on itse suklaa. Ota pala lempisuklaatasi tai vaikkapa kupponen ihanaa kaakaota!

52

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miten niin naisten?? En edes viitsi testiä tehdä, kun en suklaamerkeistä mitään tiedä.

      • Anonyymi

        Tein nyt kuitenkin. Meni arvaukset hutiin. Sen tiesin, että da Capo oli tehty jostain kierrätyskonvehdeista.
        Tuloksesi: 4 / 14
        Suklaatietämys hukassa!
        Voi sentään, aika monta meni väärin. Suklaatietämyksesi ei ole huippuluokkaa, mutta toisaalta: mitä sitä nippelitiedolla edes tekee, kun tärkeintä on itse suklaa. Ota pala lempisuklaatasi tai vaikkapa kupponen ihanaa kaakaota!


      • Oi, onpa herkkää, ei saa edes klisheisiin viitata enää. Juu, ei testiä ole mikään pakko tehdä, kuinka voisi ollakaan, palstahan toimii vapaaehtoisen kontribuution periaatteella?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tein nyt kuitenkin. Meni arvaukset hutiin. Sen tiesin, että da Capo oli tehty jostain kierrätyskonvehdeista.
        Tuloksesi: 4 / 14
        Suklaatietämys hukassa!
        Voi sentään, aika monta meni väärin. Suklaatietämyksesi ei ole huippuluokkaa, mutta toisaalta: mitä sitä nippelitiedolla edes tekee, kun tärkeintä on itse suklaa. Ota pala lempisuklaatasi tai vaikkapa kupponen ihanaa kaakaota!

        No niin. Ja tulos oli hyvä, aivan kuten itselläni, vastasi todellisuutta suhteessa kulutetun suklaan määrään. Tosin omat pisteeni olivat käsittämättömän korkeat.


    • Anonyymi

      Tuollainen voi johtua muistakin asioista kuten ilmastoinnista, jos hirceän kuumaa, jos syö tulehduskipu-pillerin velentäähöhän

    • 7/14 . Joitain tiesin mutta useamman taisin arvata oikein. Juhlapöydän konvehteissa on sellainen vika että suosituinta makua on vain yksi / kerros kun taas melkein kaikkia muita on kaksi. Näin Pamda kiusaa ihmistä.

      • Toihan on vakio kaikissa konvehtirasioissa, niitä oikeasti hyviä on yksi tai kaksi per kerros, loput on sitten venäläistä halpatuotantohöttöä, joka tulee syötyä, kun se hiivatin rasia tuli ostettua.


    • Anonyymi

      Tulos 7/14. Nuorenpana söin enemmän suklaata, nykyään hyvin harvoin.

    • Anonyymi

      Tuloksesi: 8 / 14

      Ihmeen hyvin meni, sillä en tiedä ulkomaisista suklaista mitään, pahoja.

      • No enpä kattonu niin tarkkaan, mutta tais ne kysymysten sukulaatit enimmäkseen kotimaisia olla. Eipä sillä, kun en suklaasta mitään tiedä, niin mistäpä tietäisin se alkuperämaatakaan.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No enpä kattonu niin tarkkaan, mutta tais ne kysymysten sukulaatit enimmäkseen kotimaisia olla. Eipä sillä, kun en suklaasta mitään tiedä, niin mistäpä tietäisin se alkuperämaatakaan.

        Snickers, Mars, Kit Kat, Twix, Milkyway..Nuo ainakin oli testin ulkomaalaisia patukoita. En käytä niistä mitään, vaikka suklaa onkin herkkua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Snickers, Mars, Kit Kat, Twix, Milkyway..Nuo ainakin oli testin ulkomaalaisia patukoita. En käytä niistä mitään, vaikka suklaa onkin herkkua.

        Ai perkules, niinpä ovatkin. No mä en tiiä suklaasta mitään ja ne harvat kerrat kun suklaata ostan, niin se taitaa olla lähinnä se ikiaikainen fasun sininen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Snickers, Mars, Kit Kat, Twix, Milkyway..Nuo ainakin oli testin ulkomaalaisia patukoita. En käytä niistä mitään, vaikka suklaa onkin herkkua.

        Testin yksi vanhimmista brändeistä, Toblerone, on alkuperältään sveitsiläinen ja valmistetaan Sveitsissä edelleen. Makuasioita tietenkin, mutta omasta mielestäni ei häviä yhdellekään kotimaiselle.


      • scrg kirjoitti:

        Testin yksi vanhimmista brändeistä, Toblerone, on alkuperältään sveitsiläinen ja valmistetaan Sveitsissä edelleen. Makuasioita tietenkin, mutta omasta mielestäni ei häviä yhdellekään kotimaiselle.

        Joo, hyvää sekin on. Muistan, kun aikanaan skidinä sitä ei saanut Suomesta, lähin paikka saada sitä oli Ruotsin laivat. Ja sitten kun kävit porukoiden kanssa ulkomaan reissulla ja toit pari niitä jättitobliksia tuliaisina, painokohan ne ratapölkyt kai vajaan kilon, niin kavereita riitti.


      • randombypasser kirjoitti:

        Joo, hyvää sekin on. Muistan, kun aikanaan skidinä sitä ei saanut Suomesta, lähin paikka saada sitä oli Ruotsin laivat. Ja sitten kun kävit porukoiden kanssa ulkomaan reissulla ja toit pari niitä jättitobliksia tuliaisina, painokohan ne ratapölkyt kai vajaan kilon, niin kavereita riitti.

        Tobleronessa on pari monista muista erottavaa "salaisuutta" jotka eivät siis ole oikeastaan salaisuuksia vaan periaatteessa kenen tahansa kopioitavissa. Mantelit ja etenkin hunaja.

        Tuossa on sekin erinomainen piirre, että saa syödä itse kasvissyöjien osuuden.


      • Anonyymi
        scrg kirjoitti:

        Testin yksi vanhimmista brändeistä, Toblerone, on alkuperältään sveitsiläinen ja valmistetaan Sveitsissä edelleen. Makuasioita tietenkin, mutta omasta mielestäni ei häviä yhdellekään kotimaiselle.

        Toblerone juuttuu hampaisiin kiinni 🙄 Noissa muissa ulkomaan suklaissa tilanne voi olla vielä monin verroin pahempi. Oliko snickers vai mars kun erehdyin maistamaan yhden puraisun, loput heitin roskiin, karmea kokemus. Ulkomaan suklaissa on usein kaikenlaista tököttiä, mutta vain hitunen suklaata. Kit kat on enemmän keksiä kuin suklaata.

        Ulkomaisista suklaista Côte d'Or on makuuni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toblerone juuttuu hampaisiin kiinni 🙄 Noissa muissa ulkomaan suklaissa tilanne voi olla vielä monin verroin pahempi. Oliko snickers vai mars kun erehdyin maistamaan yhden puraisun, loput heitin roskiin, karmea kokemus. Ulkomaan suklaissa on usein kaikenlaista tököttiä, mutta vain hitunen suklaata. Kit kat on enemmän keksiä kuin suklaata.

        Ulkomaisista suklaista Côte d'Or on makuuni.

        Se oli varmaan Mars kun lensi roskiin, siinähän ole muuta kuin suklaata kuorena ja sisällä notkeaa toffeeta, on aika äklömakea.

        Joo, Tobliksella saa paikat irti hampaista 😁


    • Hahhah 5/14 arvattu tuurilla oikein (ilman mitään tietoa) ja 3/14 tietämällä oikein. 8/14 siis yhteensä.

      Mites tälläinen tuuritulos tulkitaan?

      • No mun 6/14 tais olla 4 oikeaa arvausta ja 2 tietoa, niin sun tulos on todella hyvä 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        No mun 6/14 tais olla 4 oikeaa arvausta ja 2 tietoa, niin sun tulos on todella hyvä 😁

        Hah… Joskus pärjää hyvin vähän vähemmälläkin tiedolla kun on hyvä arvaamaan. 😉

        Taitaa molemmilla olla peruskoulun tiedot paremmin hallussa kuin suklaat. Se mikä ihmetytti testissä oli: itsellä on hyvä näkömuisti, mutta ei tainnut kovin montaa halkaistua suklaata mennä oikein. 😁 Oli monta, josta ei ollut mitään hajua.


      • Emberizi kirjoitti:

        Hah… Joskus pärjää hyvin vähän vähemmälläkin tiedolla kun on hyvä arvaamaan. 😉

        Taitaa molemmilla olla peruskoulun tiedot paremmin hallussa kuin suklaat. Se mikä ihmetytti testissä oli: itsellä on hyvä näkömuisti, mutta ei tainnut kovin montaa halkaistua suklaata mennä oikein. 😁 Oli monta, josta ei ollut mitään hajua.

        Niin no, onhan se voinut peruskoulukin mennä isoilta osin arvailemalla 😂

        Ne ne halkaistut oli sellasia "ai mitä täh" juttuja itelle, meni ihan arvaamalla. En ole paljon kattellut miltä puraistu suklaapatukka näyttää, vielä vähemmän leikellyt niitä siististi veitsellä pieniksi 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Niin no, onhan se voinut peruskoulukin mennä isoilta osin arvailemalla 😂

        Ne ne halkaistut oli sellasia "ai mitä täh" juttuja itelle, meni ihan arvaamalla. En ole paljon kattellut miltä puraistu suklaapatukka näyttää, vielä vähemmän leikellyt niitä siististi veitsellä pieniksi 😁

        Olen joskus leikannut paloja suklaasta, kun ei halua syödä kaikkea (itsensä huijaamista).

        Peruskouluosuudessa ei yhtään mennyt tuurilla oikein. Jos olin pihalla, olin ihan kunnolla pihalla. 😉 Taisi väärissä olla historiaa ja ablatiivi.


      • Emberizi kirjoitti:

        Olen joskus leikannut paloja suklaasta, kun ei halua syödä kaikkea (itsensä huijaamista).

        Peruskouluosuudessa ei yhtään mennyt tuurilla oikein. Jos olin pihalla, olin ihan kunnolla pihalla. 😉 Taisi väärissä olla historiaa ja ablatiivi.

        Mulla oli peruskoulussa oikeastaan ennemmin niin, että olin joistain asioista tiukasti kartalla, kun ne jostain syystä kiinnostivat ja kaikki muu oli vähän sinnepäin.

        Sitten arvaa mitä tehdään kokeissa. Omat jutut meni hyvin ja tiedolla, virheet harmitti urakalla kun muka osasi. Kaikki muu vedettiin sitten tiedolla se vähä mitä tietoa oli, suunnilleen puolet arvailtiin hatariin muistikuviin perustuen ja osaan jätettiin tyynesti vastaamatta, kun ei ollut mitään mielikuvaa asiasta 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Mulla oli peruskoulussa oikeastaan ennemmin niin, että olin joistain asioista tiukasti kartalla, kun ne jostain syystä kiinnostivat ja kaikki muu oli vähän sinnepäin.

        Sitten arvaa mitä tehdään kokeissa. Omat jutut meni hyvin ja tiedolla, virheet harmitti urakalla kun muka osasi. Kaikki muu vedettiin sitten tiedolla se vähä mitä tietoa oli, suunnilleen puolet arvailtiin hatariin muistikuviin perustuen ja osaan jätettiin tyynesti vastaamatta, kun ei ollut mitään mielikuvaa asiasta 😂

        Jostain syystä, olen joutunut kertaamaan peruskoulun asiaa (lasten kokeiden kuulusteleminen) ja sitten taas matematiikka ja luonnontieteet oli muuten hyvin helppoja.


      • Emberizi kirjoitti:

        Jostain syystä, olen joutunut kertaamaan peruskoulun asiaa (lasten kokeiden kuulusteleminen) ja sitten taas matematiikka ja luonnontieteet oli muuten hyvin helppoja.

        Aivan, se tosiaan, kiva lisähyöty muksuista 😁

        Tokihan sieltä peruskoulusta paljon on uponnut jonnekin todella syvälle ja kantaa kai suunnilleen hautaan asti, mitä nyt ehkä elämä tuottaa siihenkin osaamiseen päivityksiä matkan varrella.


    • Anonyymi

      hassua kun kun c-vitamiinit maistuvat kuin karkeille, jokrei jotsin muuts tsblrytis purridsts millr msidytiuu, tuollsinrnhsn ri hsitytss menee ne lääkkeet elimistön kuitenkin :D

    • Anonyymi

      hyvä juttu että ei ollutkaan yhtä hyvänmqkuinen kuin jokus c-vitamiini

    • Anonyymi

      Yllättäen 8, vaikka en syö juuri koskaan suklaata.

      Tähän vois vielä lisätä, että mistä suklaasta pidät eniten?

      Oma vastaukseni on tylsä, eli Tupla. Ostin joskus sen jääkarhu -kismetin. Se oli yllättävän hyvä.

      Oma huumeeni on juusto, ei niinkään suklaa.

      • Tuplahan on ihan hyvä. Monesti jos on hektinen päivä ja lounastaminen jää varikolle, niin kurvaan jonkun kaupan kautta ja ostan parit banaanit, omenat ja tuplan. Riittävä kattaus ettei verensokeri mene nollille ja kaikki ovat helposti syötävissä myös ajaessa.

        Mulla ei suosikkia silleen ole, mutta jos iskee suklaan himo, niin aika usein otan tylsästi vain sen tavallisen levyn fasun sinistä.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Tuplahan on ihan hyvä. Monesti jos on hektinen päivä ja lounastaminen jää varikolle, niin kurvaan jonkun kaupan kautta ja ostan parit banaanit, omenat ja tuplan. Riittävä kattaus ettei verensokeri mene nollille ja kaikki ovat helposti syötävissä myös ajaessa.

        Mulla ei suosikkia silleen ole, mutta jos iskee suklaan himo, niin aika usein otan tylsästi vain sen tavallisen levyn fasun sinistä.

        Oletko maistanut uutta royalia? Se pilattiin täysin. Nyt isohko levy, mikä ei maistu mitenkään erikoiselta..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko maistanut uutta royalia? Se pilattiin täysin. Nyt isohko levy, mikä ei maistu mitenkään erikoiselta..

        Joo, luin tuosta tuoteuudistuksesta pettyneenä, vaikken ole Royalia syönyt ainakaan kymmeneen vuoteen. Pentuna sitä tuli kyllä nakerrettua niin, että maku on vieläkin selkärangassa :)

        Arvasin uutisen perusteella, että maku muuttuu selvästi, mennee ehkä piloillekin siinä mielessä. Jos maistaa tavallista Tupla, Maxi Tuplaa Tupla King Sizea, niin ne kaikki maistuvat hieman erilaisille, siitä oli helppo arvailla miten käy Royalin.


    • Anonyymi

      Aiks hausts sanonta sitten "pahan makuinen pilleri", koska jotkut ovat tarkoitettu että nielaiset suoraan ..

    • Anonyymi

      Tuollainen vähän, harmittavasa jos ei itse oikein pysty tekemään mitään niin hoitat laittoivsat piikkerjäkin:R

    • 5/14.

      Surkea tulos ja vielä osa meni arvaamalla.

      En siis tiedä suklaastakaan mitään. Mutta mistäpä minä mitään tiedäkään..

      Toisaalta, en ole menettänyt mitään, vaikka en tiedä suklaista mitään.

      • Mikä surkea tulos? Ihan linjassa meidän kahden hengen sisaruskatraassa, minä nyt vain satuin arvaamaan kertaalleen paremmin 😂

        Oikeasti, suklaasta tarvitsee tietää tasan kaksi asiaa:
        - Tykkääkö siitä ensinkään, edes satunnaisesti
        - Jos sattuu tykkäämään, niin mitkä merkit ovat ehkä joskus maistuneet

        Se riittää.


      • randombypasser kirjoitti:

        Mikä surkea tulos? Ihan linjassa meidän kahden hengen sisaruskatraassa, minä nyt vain satuin arvaamaan kertaalleen paremmin 😂

        Oikeasti, suklaasta tarvitsee tietää tasan kaksi asiaa:
        - Tykkääkö siitä ensinkään, edes satunnaisesti
        - Jos sattuu tykkäämään, niin mitkä merkit ovat ehkä joskus maistuneet

        Se riittää.

        Nooh.. aika tärkeä on sekin tieto, että suklaasta 30-50% on rasvaa. Ja tuonkin googletin..

        Tiesin toki että siinä on paljon rasvaa, mutta että noin paljon..

        Mitäs palstalle kuuluu? Olen ollut poissa jonkin aikaa.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Nooh.. aika tärkeä on sekin tieto, että suklaasta 30-50% on rasvaa. Ja tuonkin googletin..

        Tiesin toki että siinä on paljon rasvaa, mutta että noin paljon..

        Mitäs palstalle kuuluu? Olen ollut poissa jonkin aikaa.

        Rasva tekee kylläiseksi ja keskivertokeijon massu huomaa sen kyllä, suutuntuman lisäksi, ei sitäkään tarvitse oikeastaan tietää.

        Emmää vaan tiedä mitä tänne kuuluu, ei kai mitään ihmeitä, samaa vanhaa luulen. Vaikka täällä liki joka ilta piipahdan, niin mulla menee aika hyvin ohi kaikki isompi koohotus tai palstadraamat.

        Poissa täältä on välillä hyvä ollakin, kun jos palaa, niin näkee palstan hetken aikaa hiukan erilailla.


      • randombypasser kirjoitti:

        Rasva tekee kylläiseksi ja keskivertokeijon massu huomaa sen kyllä, suutuntuman lisäksi, ei sitäkään tarvitse oikeastaan tietää.

        Emmää vaan tiedä mitä tänne kuuluu, ei kai mitään ihmeitä, samaa vanhaa luulen. Vaikka täällä liki joka ilta piipahdan, niin mulla menee aika hyvin ohi kaikki isompi koohotus tai palstadraamat.

        Poissa täältä on välillä hyvä ollakin, kun jos palaa, niin näkee palstan hetken aikaa hiukan erilailla.

        Mitä olen palstaa vilaissut, niin ei oikein ole iskenyt. Mulla ilmeisesti kausi kun ei nappaa.
        No, joku toinen kerta sit.

        Olin lauantaina viihteellä ja maistoin sen Soleron. Ihan ok, aika pehmeä jos sanoit sen ipaksi. Tosin olin jo pienessä maistissa kun otin sen, joten en ehkä.. siis en saanut täyttä kuvaa makumaailmastansa. Olen yrittänyt kaupastani katsella sitä, mutta en ole löytänyt.

        Olin oikein oluthuoneella lauantaina ja maistelin erilaisia oluita. Mutta se makumaailma on eri jos on juonut jo pari alle. Silloin on se ja sama mitä poronkusemaa juo. Kaikki msistuu samalle .. lähestulkoon ainakin.

        Mutta noin niin kuin sanoisin, että hyvää oli. Tosin aika kallis .. 10 egee.

        Jokunen aika sitten ostin muutaman kotimaisen erikoisoluen ja yksi oli ylitse muiden. Vuorostani haluan suositella sinulle, ellet ole jo juonut sitä.

        Eli..
        Marsalkka lager, suodattamaton täysmallasolut.
        Voipi olla että sinun makuusi hieman mitäänsanomaton, mutta minulle iski suoraan ihan suosikiksi asti.

        https://www.k-ruoka.fi/kauppa/tuote/marsalkka-lager-46-05l-tlk-6420613934693


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Mitä olen palstaa vilaissut, niin ei oikein ole iskenyt. Mulla ilmeisesti kausi kun ei nappaa.
        No, joku toinen kerta sit.

        Olin lauantaina viihteellä ja maistoin sen Soleron. Ihan ok, aika pehmeä jos sanoit sen ipaksi. Tosin olin jo pienessä maistissa kun otin sen, joten en ehkä.. siis en saanut täyttä kuvaa makumaailmastansa. Olen yrittänyt kaupastani katsella sitä, mutta en ole löytänyt.

        Olin oikein oluthuoneella lauantaina ja maistelin erilaisia oluita. Mutta se makumaailma on eri jos on juonut jo pari alle. Silloin on se ja sama mitä poronkusemaa juo. Kaikki msistuu samalle .. lähestulkoon ainakin.

        Mutta noin niin kuin sanoisin, että hyvää oli. Tosin aika kallis .. 10 egee.

        Jokunen aika sitten ostin muutaman kotimaisen erikoisoluen ja yksi oli ylitse muiden. Vuorostani haluan suositella sinulle, ellet ole jo juonut sitä.

        Eli..
        Marsalkka lager, suodattamaton täysmallasolut.
        Voipi olla että sinun makuusi hieman mitäänsanomaton, mutta minulle iski suoraan ihan suosikiksi asti.

        https://www.k-ruoka.fi/kauppa/tuote/marsalkka-lager-46-05l-tlk-6420613934693

        Eipä tätä hölmöilyä aina jaksa eikä pidäkään, tekee hyvää olla poissa, täällä mitään kuitenkaan tapahdu.

        Kyllä se Solero muistaakseni IPA oli, mutta notkeaksi ja pehmeäksi sen taisin mainitakin. Hui hirvitys mikä hinta baarissa, ei tuo kauhian montaa euroa tölkissä kaupassa maksanut.

        Joo, oluiden maistelu käytännössä loppuu ensimmäiseen kokonaan juotuun, viimeistään toiseen. Koitan välttää niitä tilanteita, pyrin juomaan ekana sen maisteltavan, niin ei mene ihan hukkaan kokeilu.

        En varmaan ole tuota Marskia maistanutkaan eli huomisen ostoslista täydentyy sillä. Nuo suodattamattomat on aina vähän oma juttunsa, niin olen jättänyt ne vähemmälle, vaativat kotioloissa malttia viilentää rauhassa ja kaataa hitaasti tuoppiin, ei välttämättä sovi hätäsen perjantai-iltaan semmoinen. Mutta onneksi lauantai useimmiten seuraa perjantaita...


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Mitä olen palstaa vilaissut, niin ei oikein ole iskenyt. Mulla ilmeisesti kausi kun ei nappaa.
        No, joku toinen kerta sit.

        Olin lauantaina viihteellä ja maistoin sen Soleron. Ihan ok, aika pehmeä jos sanoit sen ipaksi. Tosin olin jo pienessä maistissa kun otin sen, joten en ehkä.. siis en saanut täyttä kuvaa makumaailmastansa. Olen yrittänyt kaupastani katsella sitä, mutta en ole löytänyt.

        Olin oikein oluthuoneella lauantaina ja maistelin erilaisia oluita. Mutta se makumaailma on eri jos on juonut jo pari alle. Silloin on se ja sama mitä poronkusemaa juo. Kaikki msistuu samalle .. lähestulkoon ainakin.

        Mutta noin niin kuin sanoisin, että hyvää oli. Tosin aika kallis .. 10 egee.

        Jokunen aika sitten ostin muutaman kotimaisen erikoisoluen ja yksi oli ylitse muiden. Vuorostani haluan suositella sinulle, ellet ole jo juonut sitä.

        Eli..
        Marsalkka lager, suodattamaton täysmallasolut.
        Voipi olla että sinun makuusi hieman mitäänsanomaton, mutta minulle iski suoraan ihan suosikiksi asti.

        https://www.k-ruoka.fi/kauppa/tuote/marsalkka-lager-46-05l-tlk-6420613934693

        Marsalkka maisteltu. Oikein mainio olut, kelpo juotava ja kuten totesitkin, niin omaan makuuni hieman persoonaton, mutta halulla loppuun join :)


    • Anonyymi

      No voi itku :D

      Tuloksesi: 5 / 14
      Suklaatietämys hukassa!
      Voi sentään, aika monta meni väärin. Suklaatietämyksesi ei ole huippuluokkaa, mutta toisaalta: mitä sitä nippelitiedolla edes tekee, kun tärkeintä on itse suklaa. Ota pala lempisuklaatasi tai vaikkapa kupponen ihanaa kaakaota!

      Pitääpä hakea pari kaljaa lohdutukseksi..

      • Ota Belgialaisia suklaaoluita, tiiä vaikka tietämys suklaasta kasvaisi niitä nauttiessa 😁


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ota Belgialaisia suklaaoluita, tiiä vaikka tietämys suklaasta kasvaisi niitä nauttiessa 😁

        Otan nyt neljä kaljaa harmitukseeni. :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Otan nyt neljä kaljaa harmitukseeni. :D

        Ja varmaan juurikin Belgialaisia suklaaoluita, niinhän? 😁


    • Anonyymi

      Marttyyri?!

      • Käypä lukaisemassa marttyyrin määritelmä ja jatketaan aiheesta sitten.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Käypä lukaisemassa marttyyrin määritelmä ja jatketaan aiheesta sitten.

        Jos ei sytyttänyt, niin sitten et ole se. Eipä mitään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei sytyttänyt, niin sitten et ole se. Eipä mitään.

        "Jos ei sytyttänyt" on tuossa asia yhteydessä ehkä hiukan väärin, "jos et syttynyt" sopisi paremmin. Tosin jos olisin syttynyt, en nyt luultavasti vastailisi täällä enää mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei sytyttänyt, niin sitten et ole se. Eipä mitään.

        ...siis yksi vanha hahmo vaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ...siis yksi vanha hahmo vaan.

        Vanha olen, vanha palstaoliokin, mutta en ole juuri se. Jotenkin tuo nyt jäi kutittelemaan takaraivoon, jotain pyrkii muistista esille.


    • Anonyymi

      Tuloksesi: 7 / 14
      Tiedät suklaasta aika paljon!
      Hei, sehän meni mukavasti! Suklaa taitaa maistua sinulle, tai ainakin tiedät kiitettävän hyvin suklaaseen liittyviä faktoja. Ota vähintäänkin pari suklaakeksiä tästä suorituksesta.

      t.sxth

      No juu, osa meni arvaamalla, mutta DaCapo, Fazerina ja KitKat maistuu pahalta.

      • Olet suklaaguru!

        Mitä mitä, tämähän on match made in heaven, koska mulle kyllä DaCapo ja Fazerina maistuvat oikein hyvin, saisin pitää suklaani 😂
        KitKat... Voi olla, että olen joskus kolkyt vuotta sitten maistanut, ehkä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2525
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2203
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1877
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1641
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1606
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1605
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1558
    8. 75
      1459
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      108
      1376
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe