Todella paljon.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4ee5b2c7-89cf-4ef5-8e16-e33c87e7809b
Jännämiehet kiinnostavat naisia
12
57
Vastaukset
- Anonyymi
No tietysti nainen haluaa jännämiehen vankilassa myös. Varmaan paneskelivat joka päivä.
- Anonyymi
Ei tuo uutinen ollut. Kaikkihan sen jo tietää kaikki naiset haluaa linnakundeja miehikseen vaikka yrittävätkin sitä peitellä.
- Anonyymi
Kiinnostuvatko naiset enemmän murhamiehistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnostuvatko naiset enemmän murhamiehistä?
Enpä kyllä usko, vaikka aloittajalla siihen suuntaan joku epäilys. Tai kyllä sellainenkin ilmiö tunnetaan, mutta tuskin yleistä kuitenkaan.
- Anonyymi
Niin kiinnostaakin. Kerro lisää!
- Anonyymi
Kas kun mun täytyy oikeen pinnistellä, että jaksaa aina kiinnostaa edes se mies jonka kanssa elän.
𝕵𝖆𝖘𝖚- Anonyymi
Pleikkarin pelaaja aikuisiällä on kaukana jännämiehestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pleikkarin pelaaja aikuisiällä on kaukana jännämiehestä.
Niin ja sittenkin koko miessukupuoli on alkanut tuntumaan vastenmieliseltä mitä tulee intiimisuhteisiin. Liekö riittävästi paskaa saatu niiltä niskaan jo ja raja tulee täyteen lopulta. Mielenkiinto hiipuu se vähäkin sitten vähitellen.
𝕵𝖆𝖘𝖚
- Anonyymi
Jännämies on naisille ihannemies. Niinpä naiset haluaa paneskella jännämiesten kanssa.
- Anonyymi
Tuossakin nainen riskeerasi työsuhteensa kun paneskeli linnakundin sellissä. On varmaan ollut jännää.
- Anonyymi
Ei mitään jännämiesrotua ole olemassakaan.
- Anonyymi
Ja ihan tavalliset kilttiäkin kiltimmät ja turvallisuushakuiset naisethan sitä juuri tuohonkin ammattiin hakeutuvat. Eiköhän tuohon nyt kuitenkin hieman toisenlaista luonnetta tarvita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1656104- 1471694
- 1131488
- 511250
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️43869Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢28824Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu94811Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5759- 41719
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan219704