Uusi laihdutuslääke tirtsepatidi

Anonyymi

11

7060

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Paljo maksaa?

      • Ei ole vielä myynnissä. Ozempic maksaa yöi satasen kuussa eli tuo maksanee ainakin tuon verran jahka tulee myyntiin.


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Ei ole vielä myynnissä. Ozempic maksaa yöi satasen kuussa eli tuo maksanee ainakin tuon verran jahka tulee myyntiin.

        Onko kellään kokemusta tuon Ozempicin tilauksesta Dokteronlinesta?
        Kolmen ampullin paketti maksaa yli 300€. Mutta edelleen vaatii tuon lääkärin reseptin. Miten ihmeessä nämä varmistavat tuolla lääkärin määräyksen? Voihan kukatahansa ilmoittaa olevansa ylipainoinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kellään kokemusta tuon Ozempicin tilauksesta Dokteronlinesta?
        Kolmen ampullin paketti maksaa yli 300€. Mutta edelleen vaatii tuon lääkärin reseptin. Miten ihmeessä nämä varmistavat tuolla lääkärin määräyksen? Voihan kukatahansa ilmoittaa olevansa ylipainoinen.

        Jatkuu samalta kirjoittajalta:
        Eli olen toki ylipainoinen, kilot pikkuhiljaa hiipien tulleet, kesällä olin vielä normaalipainoinen, en enää. Ja haluan ehdottomasti kokeilla tuota Ozempickiä. Kuinka ” helposti” yksityislääkärit sitä määtäävät? Ja minkä alan lääkärin puoleen tulisi kääntyä reseptin saadakseen. Jaksan toki odottaa vaikka kuukauden ja ylikin , kunhan saan mahdollisuuden edes kokeilla tuotetta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jatkuu samalta kirjoittajalta:
        Eli olen toki ylipainoinen, kilot pikkuhiljaa hiipien tulleet, kesällä olin vielä normaalipainoinen, en enää. Ja haluan ehdottomasti kokeilla tuota Ozempickiä. Kuinka ” helposti” yksityislääkärit sitä määtäävät? Ja minkä alan lääkärin puoleen tulisi kääntyä reseptin saadakseen. Jaksan toki odottaa vaikka kuukauden ja ylikin , kunhan saan mahdollisuuden edes kokeilla tuotetta.

        Ozempicille saa reseptin hyvin helposti päätellen siitä että sillä on pahoja toimitusvaikeuksia. 1 mg maksaa muistaakseni 116 € per kk Suomessa ja Eestissä 80 €.


      • hvp27 kirjoitti:

        Ozempicille saa reseptin hyvin helposti päätellen siitä että sillä on pahoja toimitusvaikeuksia. 1 mg maksaa muistaakseni 116 € per kk Suomessa ja Eestissä 80 €.

        Unohtui mainita että Ozempic vaatii kylmäsäilytyksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kellään kokemusta tuon Ozempicin tilauksesta Dokteronlinesta?
        Kolmen ampullin paketti maksaa yli 300€. Mutta edelleen vaatii tuon lääkärin reseptin. Miten ihmeessä nämä varmistavat tuolla lääkärin määräyksen? Voihan kukatahansa ilmoittaa olevansa ylipainoinen.

        https://verkkoapteekkimme.com/tuote/ozempic/
        joku tilasi, ei apua, muuta kuin lihassärkyjä ja jatkui vuosia. Tietysti alkoi lääkärikierre. Oli vain alakerran naapuri, perhe erosi ja muuttivat muualla. Ei ole enää edes facebookissa.

        en siis suosittele.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ruokahalua vähentävässä lääkityksessä on se haittapuoli että jos haluaa pysyviä vaikutuksia niin lääkitystä on jatkettava koko loppuiän.

      "Nykyisillä hinnoilla esimerkiksi diabeteslääkkeenä myytävän semaglutidin käyttö painonhallintaan maksaisi noin 300 euroa kuukaudessa.
      On vielä auki, päätyykö tirtsepatidi koskaan myyntiin ja miten se mahdollisesti hinnoitellaan. On kuitenkin mahdollista, että tulossa on lupaava lääke, johon harvalla on varaa.

      Lihavuus on yleensä krooninen sairaus. Ruokahalu todennäköisesti palaa voimakkaana jos lääkkeen ottaminen äkkinäisesti lopetetaan.
      Jostakin syystä painonhallintaa ajatellaan edelleen kuuriluontoisena. Jos ajatellaan, että samaa lääkettä otettaisiin vaikka diabetekseen, ei kukaan ajattele, että sen käytöstä pitäisi päästä kuurin jälkeen eroon.

    • Anonyymi

      Lihavuuslääkkeitä on ollut useinkin.
      Mutta.
      Usein ne ovat johtaneet kuolemaan jopa melko lyhyellä käytöllä. Tai vakavaan sairastumisiin muutaman vuoden jälkeen.
      Toki osa ei ole saanut sairautta, eikä apua lihavuuteen.

    • Anonyymi

      jokaisen laihduttajan olisi syytä yrittää syödä PIENIÄ annoksia, 2-3 dl kerrallaan ja sitten pöydän vierestä pois

      ei kalorittomiakaan kuohuvia, jotta ei paisuta mahaa

      Kalorit ei ole ainakaan heti niin tärkeitä laskea, kuin se ruoan määrä kerralla.
      jotta vatsa pienenee.

      Ei ylimääräistä liikuntaa, sillä sen mitä tunnissa kuluttaa, sen minuutissa syö.

      Ulkona on hyvä käydä 2-3 kertaa päivässä 200 m kävely.

      AINA se ei onnistu, vaatii sen motivaation. Mutta kannattaa yrittää joka viikko.

      vielä yksi; syö 500 mg kalsiumia, siis kalkkia.

      itse jätän aamuruoan pois kun olen iltasyöjä. mieti minkä sinä jätät.
      Jopa hampaiden pesu aamulla saa minulle aikaan nälän,,, siis mieti ja pese sitten myöhemmin ja paremmin.

      Herkkupäiviä en suosittele.

      Mutta yllättävää ne halvat 1,35 e roiskeläppäpitsat ei lihota , kun syö hitaasti.
      Leivät lihottaa eniten.

      ÄLÄ lisää mihinkään suolaa.
      ^^^^^^^^^^ toivon onnea sinulle.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      74
      2200
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1721
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      156
      1579
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1368
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1362
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      290
      1217
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1089
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1043
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1042
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      912
    Aihe