kurvarista

Anonyymi

kunnallisneuvos? Kunnanhallituksen esitys listalla tällainen. Onko aprillipäivä muuttanut paikkaansa. Reponiemen äänimäärät peittoaa titteliä hamuavan noin 50 kertasesti kun lasketaan kuntavaalien tulokset.Ehkä olisi ollut Pentin vuoro,tilastoissa ei mainintaa varavaltuutettu. Neuvoksen titteli maksaa n.kymppitonnin,kuka maksaa? Mihin ihminen tarvitsee yleensäkään näitä neuvostoajan präniköitä?

9

1124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pentti Reponiemi kyllä ansaitsee Arvonimen.
      Ollut rehellinen luottamushenkilö aina.

    • Anonyymi

      Sehän on ollut politiikassa pitkään ja nyt onko jopa suurimmassa puoluessa? Kallishan titteli on, mutta rahaa tulee tai alkaa tulemaan mikäli lupaukset pitää paikkansa puolueen lupaukset kunnalle? Hyvä mies, mutta rikkaiden puolue.

    • Anonyymi

      Et jaksanut lukea kohtaa maksajaan asti?

      • Anonyymi

        Siis niinkuin mikä jäi lukematta?


    • Anonyymi

      Tyhjänpäiväsiä arvonimiä tyhjänpäiväsille.
      Kuinka monessa puolueessa tai valtuustoryhmässä yhteistyökyvytön
      reponiemi on ollut.

      • Anonyymi

        Minä olen luullut että kokoomuslaiselle? Kallishan se on mutta vissiin on sen ansainnut?


    • Anonyymi

      No mitä sitte.... Aivan sama.

    • Anonyymi

      Mutta on tätäkin asiaa pohdittu paljon.

    • Anonyymi

      Maksaja täytyy olla selvillä jo haettaessa. Maksava taho joutuu antamaan sitoumuksen arvonimen leimaveron maksusta. Onko puolue vai kunta vai kuka tai mikä taho? Itse ei saa olla maksaja. Kunnallisneuvoksen arvonimen leimavero on 2200 euroa, jos arvonimen saaja on valtion, kunnan tai kirkon palveluksessa tai eläkkeellä jostakin edellä mainituista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      239
      3706
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2264
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe