kunnallisneuvos? Kunnanhallituksen esitys listalla tällainen. Onko aprillipäivä muuttanut paikkaansa. Reponiemen äänimäärät peittoaa titteliä hamuavan noin 50 kertasesti kun lasketaan kuntavaalien tulokset.Ehkä olisi ollut Pentin vuoro,tilastoissa ei mainintaa varavaltuutettu. Neuvoksen titteli maksaa n.kymppitonnin,kuka maksaa? Mihin ihminen tarvitsee yleensäkään näitä neuvostoajan präniköitä?
kurvarista
9
1182
Vastaukset
- Anonyymi
Pentti Reponiemi kyllä ansaitsee Arvonimen.
Ollut rehellinen luottamushenkilö aina. - Anonyymi
Sehän on ollut politiikassa pitkään ja nyt onko jopa suurimmassa puoluessa? Kallishan titteli on, mutta rahaa tulee tai alkaa tulemaan mikäli lupaukset pitää paikkansa puolueen lupaukset kunnalle? Hyvä mies, mutta rikkaiden puolue.
- Anonyymi
Et jaksanut lukea kohtaa maksajaan asti?
- Anonyymi
Siis niinkuin mikä jäi lukematta?
- Anonyymi
Tyhjänpäiväsiä arvonimiä tyhjänpäiväsille.
Kuinka monessa puolueessa tai valtuustoryhmässä yhteistyökyvytön
reponiemi on ollut.- Anonyymi
Minä olen luullut että kokoomuslaiselle? Kallishan se on mutta vissiin on sen ansainnut?
- Anonyymi
No mitä sitte.... Aivan sama.
- Anonyymi
Mutta on tätäkin asiaa pohdittu paljon.
- Anonyymi
Maksaja täytyy olla selvillä jo haettaessa. Maksava taho joutuu antamaan sitoumuksen arvonimen leimaveron maksusta. Onko puolue vai kunta vai kuka tai mikä taho? Itse ei saa olla maksaja. Kunnallisneuvoksen arvonimen leimavero on 2200 euroa, jos arvonimen saaja on valtion, kunnan tai kirkon palveluksessa tai eläkkeellä jostakin edellä mainituista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1323033- 71590
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2211345Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371041
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381022Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133977- 47954
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36887