kunnallisneuvos? Kunnanhallituksen esitys listalla tällainen. Onko aprillipäivä muuttanut paikkaansa. Reponiemen äänimäärät peittoaa titteliä hamuavan noin 50 kertasesti kun lasketaan kuntavaalien tulokset.Ehkä olisi ollut Pentin vuoro,tilastoissa ei mainintaa varavaltuutettu. Neuvoksen titteli maksaa n.kymppitonnin,kuka maksaa? Mihin ihminen tarvitsee yleensäkään näitä neuvostoajan präniköitä?
kurvarista
Anonyymi
3
306
Vastaukset
- Anonyymi
Pentti Reponiemi kyllä ansaitsee Arvonimen.
Ollut rehellinen luottamushenkilö aina. - Anonyymi
Sehän on ollut politiikassa pitkään ja nyt onko jopa suurimmassa puoluessa? Kallishan titteli on, mutta rahaa tulee tai alkaa tulemaan mikäli lupaukset pitää paikkansa puolueen lupaukset kunnalle? Hyvä mies, mutta rikkaiden puolue.
- Anonyymi
Et jaksanut lukea kohtaa maksajaan asti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjän sotilaiden raiskaama 1 vuotias poika kuoli vammoihinsa
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/fac86480-df24-41b8-be6c-6ab6ff6476e4 Järkyttävää tämä jatkuva raiskaaminen. patriarkka Kirilin mielestä p3894567Lasta odottava Johanna Harlin hehkuu Cannesin juhlissa - Some ylistää: "Maailman kaunein mama"
Oi, mitkä kuvat suoraan Ranskan Rivieralta. Onnea loppuodotukseen, Johanna ja Renny Harlin! Oletko muuten katsonut The Harlins -realityä? Mielipiteit703378- 1041889
Meidän Hanko
Siis toi ämmä. Mitähän Stefu maksoi (ehkä ponin), että astuu tiluksilleen kuittailemaan Sohville. Nyt on pappa siinä kunnossa, että kannattanee olla h1241631Soffe on nähty ulkomaisia lätkänpelaajia vonkaamassa
Mahtaakohan joku huolia?781507Sano mies jotain mistä tietäisin että tykkäät
Olen itse kirjoittanut tosi tunnisteellisesti, tiedät mun naisen olevan täällä, jos olet hän. Ihan siksi että uskallan paremmin irl, jos tiedän että t1661365Onko Suomi huonompi kotimaa kuin Venäjä?
Täällä kirjoittelee muutama ihminen Suomesta siihen sävyyn, että kysymys on pakko esittää. Jos siis vertailet toisiinsa näitä kahta maata, onko Venä450933- 92866
Suomen kuherruskuukausi Ukrainan kanssa on ohi. Väitän, että suomalaisia on harhautettu.
Aivan ensimmäiseksi haluan sanoa, että jokaisella on oikeus mielipiteeseen. Voi myös olla sitä mieltä, että saa haluta Suomen liittymistä Natoon. Enne233831- 24823