kunnallisneuvos? Kunnanhallituksen esitys listalla tällainen. Onko aprillipäivä muuttanut paikkaansa. Reponiemen äänimäärät peittoaa titteliä hamuavan noin 50 kertasesti kun lasketaan kuntavaalien tulokset.Ehkä olisi ollut Pentin vuoro,tilastoissa ei mainintaa varavaltuutettu. Neuvoksen titteli maksaa n.kymppitonnin,kuka maksaa? Mihin ihminen tarvitsee yleensäkään näitä neuvostoajan präniköitä?
Vastaukset 9
- Anonyymi
Pentti Reponiemi kyllä ansaitsee Arvonimen.
Ollut rehellinen luottamushenkilö aina. - Anonyymi
Sehän on ollut politiikassa pitkään ja nyt onko jopa suurimmassa puoluessa? Kallishan titteli on, mutta rahaa tulee tai alkaa tulemaan mikäli lupaukset pitää paikkansa puolueen lupaukset kunnalle? Hyvä mies, mutta rikkaiden puolue.
- Anonyymi
Et jaksanut lukea kohtaa maksajaan asti?
- Anonyymi
Siis niinkuin mikä jäi lukematta?
- Anonyymi
Tyhjänpäiväsiä arvonimiä tyhjänpäiväsille.
Kuinka monessa puolueessa tai valtuustoryhmässä yhteistyökyvytön
reponiemi on ollut.- Anonyymi
Minä olen luullut että kokoomuslaiselle? Kallishan se on mutta vissiin on sen ansainnut?
- Anonyymi
No mitä sitte.... Aivan sama.
- Anonyymi
Mutta on tätäkin asiaa pohdittu paljon.
- Anonyymi
Maksaja täytyy olla selvillä jo haettaessa. Maksava taho joutuu antamaan sitoumuksen arvonimen leimaveron maksusta. Onko puolue vai kunta vai kuka tai mikä taho? Itse ei saa olla maksaja. Kunnallisneuvoksen arvonimen leimavero on 2200 euroa, jos arvonimen saaja on valtion, kunnan tai kirkon palveluksessa tai eläkkeellä jostakin edellä mainituista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3341336Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan76933Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä61823Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.65723- 120693
Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt43680Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka38672- 49648
- 50606
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95552- 45537
- 32521
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K9516Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48515- 25505
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain84485En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o32482- 79457
Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8447Iivari esittää poliisin tutkintaa
Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj21421