Soppakauhallinen mahdollisesti liharaaka-aineesta peräisin olevaa pussin mukana. Valmistajana sama Oy Lunden Ab kuin purkkihernarin tapauksessa. Taitaisi olla prosessien auditoinnin paikka?
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008815324.html
Jalostaja-saaga jatkuu, nyt "mysteeriklöntti" keittopussissa
Anonyymi
2
183
Vastaukset
- Anonyymi
Suosittelen firmaan erikoistilintarkastusta. Kuvasta päätellen otus on joko hevosen aivoa tai lampaan sikiö tai rotan pentu.
Itse panin stopin kaikille Jalostajan tuotteille. Ei se paljon lohduta jos saa lahjakortin kahdelle hernekeittopurkille siitä että ei voinut syödä purkista löytyneitä torakoita tai rotan poikasia. - Anonyymi
Miksi ei säilyttänyt klönttiä että olisi voinut tutkia. Typerää lähettää lehdelle kuva mutta ei anna yritykselle tilaisuutta tukia. Jos tuollainen ollut niin melko varmasti joku laittanut tahallaan tai sitten ollut laitevika.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4179191Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1893800- 212268
- 871403
- 1161198
- 271155
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661132Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791128- 751110
- 551063