Soppakauhallinen mahdollisesti liharaaka-aineesta peräisin olevaa pussin mukana. Valmistajana sama Oy Lunden Ab kuin purkkihernarin tapauksessa. Taitaisi olla prosessien auditoinnin paikka?
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008815324.html
Jalostaja-saaga jatkuu, nyt "mysteeriklöntti" keittopussissa
Anonyymi
2
169
Vastaukset
- Anonyymi
Suosittelen firmaan erikoistilintarkastusta. Kuvasta päätellen otus on joko hevosen aivoa tai lampaan sikiö tai rotan pentu.
Itse panin stopin kaikille Jalostajan tuotteille. Ei se paljon lohduta jos saa lahjakortin kahdelle hernekeittopurkille siitä että ei voinut syödä purkista löytyneitä torakoita tai rotan poikasia. - Anonyymi
Miksi ei säilyttänyt klönttiä että olisi voinut tutkia. Typerää lähettää lehdelle kuva mutta ei anna yritykselle tilaisuutta tukia. Jos tuollainen ollut niin melko varmasti joku laittanut tahallaan tai sitten ollut laitevika.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841729Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2721605Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2901389Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1701309- 57915
- 48891
- 66884
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em66873Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40861Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤48838