Testaa käyttämäsi lyhenteet ne kertovat henkisen "ikäsi"
Olet henkisesti ysärin lapsi
:ASDASDADS lol. Olet mitä ilmeisimmin elänyt IRC-gallerian kulta-ajat, jos on käyttämiisi lyhenteisiin uskominen. Tästä syystä uskaltaisimme väittää, että olet ainakin henkisesti ysärin lapsi ja on tottunut k1rj01774m44n 54n47 num3r01ll4 kirjaimien sijaan.
"Olet siinä mielessä (henkisesti) juuri oikean ikäinen, että olet tarpeeksi vanha tuntemaan kasarin kaiffareiden suosimat Kummeli-letkautukset, mutta samaan aikaan myös tarpeeksi nuori ymmärtämään nykynuorten lyhenteet. Silti muistelet kaiholla sitä aikaa, kun someja oli kolme ja asd muodissa."
https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000006620094.html
har-ha-rha-sh-hd-fhasdfasfäasdäfsäsäsäsä
Lyhenteet ou mai gaad mitä ne kertovat
Anonyymi
2
127
Vastaukset
- Anonyymi
"Olet henkinen kasarin kaiffari
Päivää, että pätkähti! Olet henkisesti täyttä kasaria.
Luultavasti purskahdat poikkeuksetta nauruun, kun joku huutaa "Apuva!" tai "Oolsprait". Sinä myös ihmettelet ääneen nykynuorten hittihokemia – tai siis niitä epämääräisiä kirjainyhdistelmiä. Mikä ihmeen ovbs? Ennen kaikki oli paremmin ja sanonnatkin sisälsi sanoja!"
No joo, tämähän nyt on sanomattakin selvää... Mutta kyllä kasari aina ysärin voittaa!- Anonyymi
joooppsss auts-tex-tex-tex
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823203
- 922915
- 532172
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201615Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61399- 191384
- 151379
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein171339Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131331Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351285