Hei kysyisin siis onko muilla kokemuksia meikkien hankkimisesta nenna.fi nimisen sivuston kautta? Sivusto näyttää ainakin hyvältä ja sieltä löytyy juuri niitä brändejä mitä olen etsinytkin mutta kyselisin lähinnä kokemuksia.
Kiitos!
Onko kukaan ostanut meikkejä Nenna.fi kautta?
13
2393
Vastaukset
- Anonyymi
Kyseessä ei ole suoranaisesti kauppa vaan vertailusivusto missä voi verrata meikkikauppoja vähän samaan tapaan kun momondossa lentojen hintoja. Eli siis on ihan turvallinen.
Kaikki kaupat mihin oli linkkejä näytti äkkiseltään hyvältä. Oli ihan luotettuja kauppoja (sephora, cultbeauty jne...). - Anonyymi
Toimii ihan hyvin, itse käytän juurikin hintojen vertailuun. Hyvä varsinkin jos ostaa usein meikkejä.
- Anonyymi
Löytyyks anastasia beverly hills meikki paletti
- Anonyymi
Et sitten itse voinut hakutoimintoa käyttää... ja kyllä se löytyy
- Anonyymi
Löytyy ainakin Modern Renaissance, Soft Glam ja Norvina. Itse noista tykkään Norvinasta ehkä eniten.
- Anonyymi
Varsinkin jos jotain meikkiä vaikea löytää niin on Nennan kautta yleensä löytää. Yhtenä miinuksena ettei pysty valita kaupan mukaan filtteröidä mutta ei ainakaan itselle iso ongelma.
- Anonyymi
Ketään löytänyt Nennasta hyvää kosmetiikkatuotetta finnien hoitoon?
- Anonyymi
Kosmetiikkatuotteita ei ole tarkoitettu finnien hoitoon. Hoitoaineet finneihin löytyvät apteekkien lääkevalikoimista. Kannattaa käydä näyttämässä ihotautilääkärillä, sieltä saat parhaat neuvot.
- Anonyymi
Toimiiii hyvin kosmetiikan vertailuun ja myös ihonhoidon juttuihin.
Vinkkinä muille kannattaa käydä ihonhoitorutiini tuotteet läpi ja verrata. Itsellä päivässä käytössä useita niin tulee kyllä edullisemmaksi kun kerran jaksaa käydä läpi ja etsiä halvempi kauppa. - Anonyymi
just best
- Anonyymi
Käytän vertailuun
- Anonyymi
Lumenen tuotteita lähinnä vertaillut tuolta itse. Ihan ok.
- Anonyymi
Ketään ostanut aurinkovoiteita tälle kesäksi? Mitä kannattaisi tuolta hankkia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1466130
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253736Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282931- 492620
- 412560
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262026Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691924Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511858- 341633
- 281620