Kysymys otsikossa.
Etätyötä koronan takia takana pari vuotta. Kuka muu kuin minä ottaa silloin tällöin bissen tai lasin viiniä työaikana? Sujuuhan ne Teamsitkin paremmin kun on pienessä kaljassa.
Kuka muu juo alkoholia etätyöpäivinä?
12
183
Vastaukset
- Anonyymi
En ota työpäivinä, siis etätyöpäivinä. Tämä perustuu ihan siihen, että työantajani luottaa minuun ja myös toisinpäin luottamus toimii. Varmaan vanhanaikaista mutta näillä mennään ja molemmat puolet olemme tyytyväisiä.
- Anonyymi
No luottaahan minuunkin työnantaja että teen työni kunnolla. Mutta ei se ole ristiriidassa sen kanssa että otan kohtuullisesti. Eihän sitä jurrissa täydy olla.
- Anonyymi
Yleensä jos on loppu työpäivästä jo täysin humalassa niin ilmoitan sairastumisesta ja seuraavat 1-2pv töitä tekemättä kotona.
- Anonyymi
eihän nyt alkoholin ottamista kannata vain etätyöpäivinä harrastaa. Voi ihan hyvällä omallatunnolla ihan lähitöissäkin muutaman oluen ottaa kun janottaa. Tanskassa oli takavuosina ihan hyväksyttyä työaikana ottaa muutama olut. Poislukien liikennealat. Carslbergin tehtailla työaikana otetut oluet ovat olleet ilmaisia luontoisetuja. Nykyään tanskassakin työaikana hörpintä on paljolti bannattua, Toki firman kantiinissa saa edelleenkin monin paikoin ottaa oluet. Kun seuraa Tv:stä saksalaisia ja brittiläisiä tv- ja rikossarjoja niin komisario ja etsivät poikkeavat päiväolueilla paikallispubissa ja joskus ottavat jopa whiskyäkin. Eihän ne aivosolut muuten keksi oivaltavaa ratkaisua rikosmysteriiin.
- Anonyymi
Alkoholi ei kuulu töihin, tehdään se työ missä tahansa. Työnantajan intressi asiassa on se, että hommat tulee selvin päin hoidetuiksi, siis nollatoleranssi työntekijän alkoholin käytölle työskentelyaikana.
Ehkä se on vanhanaikaista ajatella, että päihteet eivät kuulu työhön.- Anonyymi
Työnantajat eivät määräile mitä minä teen kodissani. Jos haluan ottaa kaljaa tai lonkeroa niin sitten minä otan.
- Anonyymi
Päihteet kuuluvat johonkin työhön, ihan oikeasti. Luovalla alalla "ideat" syntyvät päihteiden alaisuudessa. Tämä rajoittuu tosiaan kirjailijoihin ja säveltäjiin/muusiikintekijöihin. Jos ei ole pää pöllyssä, ei ole luovuutta. Kyllä esim. ne Jamaican reggae-rytmit syntyvät pilveä poltellen, tai mitä Jamaicalla vetävätkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päihteet kuuluvat johonkin työhön, ihan oikeasti. Luovalla alalla "ideat" syntyvät päihteiden alaisuudessa. Tämä rajoittuu tosiaan kirjailijoihin ja säveltäjiin/muusiikintekijöihin. Jos ei ole pää pöllyssä, ei ole luovuutta. Kyllä esim. ne Jamaican reggae-rytmit syntyvät pilveä poltellen, tai mitä Jamaicalla vetävätkään.
Aika moni gradu kuulema kirjoitettu enemmän tai vähemmän humalassa. Eikä kyseessä ole taiteilijat.
- Anonyymi
Väärin, olen töissä alkossa, alkoholi kuuluu aika lailla jokapäiväiseen työhöni
- Anonyymi
Pomoni ainakin ryyppää "etätöissä". Aina ei vastaa edes puhelimeen, koska tajuaa itsekin sammaltavansa niin pahasti ja on muutenkin tilulii-tilassa.
- Anonyymi
Mun pomo on ihan samanlainen juoppo. Esim. viime juhannuksen jälkeen saatiin pomo ekan kerran kiinni vasta keskiviikkona vaikka meillä työntekijöillä oli tärkeää asiaa. Näin "etätyöaikana" meidän onneksi harvemmin tarvitsee olla sen kanssa henkilökohtaisesti tekemisissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun pomo on ihan samanlainen juoppo. Esim. viime juhannuksen jälkeen saatiin pomo ekan kerran kiinni vasta keskiviikkona vaikka meillä työntekijöillä oli tärkeää asiaa. Näin "etätyöaikana" meidän onneksi harvemmin tarvitsee olla sen kanssa henkilökohtaisesti tekemisissä.
Meidän pomolla taas maanantait aina jostain syystä vapaita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641506Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä281379Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701318Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2201189- 1281105
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3201041Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271037- 42959
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että285956- 76954