Haluan hienoja asioita mutta en saa mitään

Anonyymi

Ajattelin lopettaa suhteen koska mies ei suostu ostamaan mitään mitä pitää turhana.
Naapureilla on kaikilla kylpytynnyrit mutta mies sanoo että kävelymatkan päässä on järvi. Haluan terassin ja sinne kaikkea ulkokalusteita mutta mies sanoo että vie tuoli ja pöytä nurmikolle. Haluan uuden auton mutta miehen mukaan uutta autoa ei tarvitse ostaa koska meidän lähes uutena ostettu on vasta 10 vuotta vanha.
Hän ei pidä asioista mistä saa vain murhetta koska kun ostaa jotain hienoa niin kohta se ei olekaan enää hienoa ja sitten pitää ostaa vieläkin hienompi ja tätä kehää sitten kuljetaan loputtomasti.
Ottaisitteko te eron?

7

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sun pitää vaan hommata noi jutut itse.

      • Anonyymi

        Millä rahalla? Kaupan kassa ei tienaa mutta mies ammattitaitoisena asentaja tienaa mutta ei kuluta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä rahalla? Kaupan kassa ei tienaa mutta mies ammattitaitoisena asentaja tienaa mutta ei kuluta.

        Jaa a. Meillä mies tienaa huomattavasti enemmän kuin minä. Silti kun katsoo talon irtaimistoa suurin osa niin ne ovat minun hankkimia omilla rahoilla ja jotkut perittynä tulleita. Pikkuhiljaa ja säästelemällä. Löytöjä tehden . Itse kunnostaen jne..


    • Anonyymi

      Voithan aina itse ostaa tavaroita joita haluat . Tavarat on kuitenkin vain tavaroita. Ei ne ihmisiä korvaa tai anna rakkautta. Monesto hienot puitteet kuollut suhde. Jos muuten hyvä olla yhdessä eikö se ole arvokkainta?

    • Anonyymi

      Vaikutat materialistiselta, jollaisia mahtuu 13 tusinaan.
      Yhtä lailla sinäkin voit jotain satsata yhteiseen elämään, etkä vaatia miestä maksamaan kaikki haluamasi!
      Miehenä harkitsisin eroa tuollaisesta naisesta.

    • Anonyymi

      Ihan fiksu asenne miehelläsi sinänsä. Vaikka säästäväisyys ja tarkkuus raha-asioissa ylipäätäänkin voi kyllä mennä sairaalloiseksi kitsasteluksi myöskin.
      Itse en myöskään osta oikeastaan mitään turhaa, mutta käytän kyllä rahaa tarvittaessa siihen, mitä tarvitsee.
      Yksi esimerkki mulla on juurikin autot. Eli ostan muutaman tonnin käytettyjä ihan sillä, koska niillä ajelee ihan siinä missä uusillakin, mutta käyttökulut on ainakin yleisesti ottaen edullisemmat, niissä ei ole mitään älyttömiä summia kiinni ja tosiaan jollakin 5000 euron hintaisella autolla pääsee liikkumaan yhtälailla kuin jollakin 50000 euron autollakin. Samasta syystä kartan joitain merkkejä. Esimerkiksi BMW ja Mercedes-Benz ovat käyttökuluiltaan(kin) todella kalliit, joten mieluummin ajelen jollain japsiautolla tai vaikka ihan Opelilla tms.
      Mutta mietihän nyt tarkkaan, onko joku kylpytynnyri oikeasti se ratkaisevan tärkeä asia yms..? Ja varsinkin tuolla syyllä, että kun naapureillakin kaikilla sellainen on...
      No terassin ymmärrän, että sellainen on mukava ja näppärä ja on sitä vielä ympäri vuoden.
      Mutta ylipäätäänkin, miten se osteleminen ja uuden haaliminen nyt oikeasti parantaa kenenkään elämää? SIitä oikeasti tulee vain sellainen loputon ja turhanpäiväinen stressaamiskierre.
      No..tietysti joillekin esimerkiksi 10v vanha auto on jo ikäloppu paskaromu, vaikka se olisi kuinka hyvässä kunnossa ja vähän ajettu tahansa...

    • Anonyymi

      Miksi sinä tunkisit kotiinne roinaa jota oikeasti ette tarvitse?
      Tuo roina vain täyttää varastot ja kaapit.
      Loppujen lopuksi , kuinka usein sinä käyttäisi ja sinulla olisi aikaa käyttää kylpytynnyriä?

      Kuinka usein sinä istuisit rantaterassilla jos teillä sellainen olisi? Vie joku vanhoista tuoleistasi tai osta kokoontaitettava puutarhatuoli rannalle , se hoitaa paljon paremmin saman asian.

      Oletko verrannut uuden ja vanhan auton käyttokustannuksia?
      Tee se ennenkuin alat haaveilemaan uudesta autosta.

      Pertnerisi ollessa paljon ajattelevaisempi taloudenhoidon suhteen, olisin kiitollinen että olen valinnut tuollaisen pitkän tähtäimen huolehtijan kumppanikseni.

      En, en ikinä luopuisi hänestä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2136
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      58
      2001
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1925
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe