Mitäs tänne kuuluu?

Anonyymi

Ei ole pitkään aikaan tullut palstailtua😃

Toteutin uhkaukseni ja menin tinderiin. Siellä on ollut ihan mukavaa ja hauskaa, en ymmärrä, miksi monet jaksavat valittaa.

Ehkä johtuu huonoista kommunikaatiokyvyistä?

Paljon mukavia kunnon miehiä ja nuorempia, ihan tolkuttoman hyvännäköisiä "kumppaniehdokkaita"!

Harmi vaan sydän vieläkin ikävöi sitä yhtä...

Onkos teillä ollut sutinaa?

37

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kukas sä sitten oot? :)

      Ei ole ollut sutinaa mulla, sen verran ikääntynyt parisuhde jo että sutinat on lähinnä yhdessä kaupassa käymisiä ja perheen asioiden pyörittelyä.

      Mä nyt pyrin halimaan ja kertomaan, että tykkään päivittäin huomioimalla. Ettei ihan näivettyisi..se minusta.

      No ootko käynyt ahkerasti treffeillä? Ja miltä näyttää kesä, yksin vai yhdessä kannalta? :)

      • Anonyymi

        Rämpsy tässä😀😘

        No en mihinkään treffeille ole vielä ehtinyt.

        Kesän tärkeimmät asiat tällä hetkellä on paras ystävä ja lemmikki. Heidän kanssaan ajattelin viettää aikaa.

        Huomioitavaahan on aina, että kun on flaxia, niin ei saa unohtaa tukijoukkoja tai vähentää heidän ansaitsemaa ja kaipaamaa huomiota. Siinä täytyy olla tarkkana.

        Uusi suhde on aina myös ihmisen läheisille muutos ja heidän tunteet on myös huomioitava.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rämpsy tässä😀😘

        No en mihinkään treffeille ole vielä ehtinyt.

        Kesän tärkeimmät asiat tällä hetkellä on paras ystävä ja lemmikki. Heidän kanssaan ajattelin viettää aikaa.

        Huomioitavaahan on aina, että kun on flaxia, niin ei saa unohtaa tukijoukkoja tai vähentää heidän ansaitsemaa ja kaipaamaa huomiota. Siinä täytyy olla tarkkana.

        Uusi suhde on aina myös ihmisen läheisille muutos ja heidän tunteet on myös huomioitava.

        Jaa Rämpsy. :D

        "Kesän tärkeimmät asiat tällä hetkellä on paras ystävä ja lemmikki. Heidän kanssaan ajattelin viettää aikaa."

        Tämä kuulostaa hyvältä. Loppukin tekstistäsi reilulta. Niinhän se on, että muutokset vaikuttaa läheisiinkin. :)


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        Jaa Rämpsy. :D

        "Kesän tärkeimmät asiat tällä hetkellä on paras ystävä ja lemmikki. Heidän kanssaan ajattelin viettää aikaa."

        Tämä kuulostaa hyvältä. Loppukin tekstistäsi reilulta. Niinhän se on, että muutokset vaikuttaa läheisiinkin. :)

        Juu näin se on.

        Ei ole tullut palstaltua🤣🤣🤣

        Vähän alkoi v.tuttaan yleinen Suomen negatiivinen ilmapiiri ja kyllä voin kertoa, että komeiden ja kiimaisten nuorten miesten hohkaava läheisyys auttoi asiaan.

        Kesän suunnitelmiin kuuluu myös se, että treenaan itseni vieläkin timmimpään kuntoon, niin sitten katsotaan loppukesästä mikä kala jää haaviin😀

        Ja näihin puuhiin tästä nyt, heissan vaan ja kaunista päivää!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu näin se on.

        Ei ole tullut palstaltua🤣🤣🤣

        Vähän alkoi v.tuttaan yleinen Suomen negatiivinen ilmapiiri ja kyllä voin kertoa, että komeiden ja kiimaisten nuorten miesten hohkaava läheisyys auttoi asiaan.

        Kesän suunnitelmiin kuuluu myös se, että treenaan itseni vieläkin timmimpään kuntoon, niin sitten katsotaan loppukesästä mikä kala jää haaviin😀

        Ja näihin puuhiin tästä nyt, heissan vaan ja kaunista päivää!

        Oukei. Kuulostaa suunnitelmalta! :D

        Kiitos, kaunista päivää kuin myös.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu näin se on.

        Ei ole tullut palstaltua🤣🤣🤣

        Vähän alkoi v.tuttaan yleinen Suomen negatiivinen ilmapiiri ja kyllä voin kertoa, että komeiden ja kiimaisten nuorten miesten hohkaava läheisyys auttoi asiaan.

        Kesän suunnitelmiin kuuluu myös se, että treenaan itseni vieläkin timmimpään kuntoon, niin sitten katsotaan loppukesästä mikä kala jää haaviin😀

        Ja näihin puuhiin tästä nyt, heissan vaan ja kaunista päivää!

        Ootko sä se hesalaiben, joka pumppas jalkaprässissä niin kovaa, että Sisu Trucksilta kysyväät Jyry-Sisuun kippisylinteriks? 😁


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Ootko sä se hesalaiben, joka pumppas jalkaprässissä niin kovaa, että Sisu Trucksilta kysyväät Jyry-Sisuun kippisylinteriks? 😁

        Kyyylllläääh!

        Ja suosittelin sulle rafloja.

        Mites maalle?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyyylllläääh!

        Ja suosittelin sulle rafloja.

        Mites maalle?

        Ei tääl misis...

        Kevätkiirusta perinteiseen tapaan...

        Niin, sä ehdottelit joskus jotain ravintoloita sieltä...😁👌
        No yksin rn ainakaan ois kovin hanakka niitä kiertelee, enkä ehke muutenkaan... mä oon sellainen lähibaarityyppi, mikä käy joskus hönöilee tutussa sporttibaarissa vakkareiden kanssa parit ja sit kotiin, kun alkaa huippaamaan. Aamulla voi seurata vaatevanaa ulko-ovelle. 😁


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Ei tääl misis...

        Kevätkiirusta perinteiseen tapaan...

        Niin, sä ehdottelit joskus jotain ravintoloita sieltä...😁👌
        No yksin rn ainakaan ois kovin hanakka niitä kiertelee, enkä ehke muutenkaan... mä oon sellainen lähibaarityyppi, mikä käy joskus hönöilee tutussa sporttibaarissa vakkareiden kanssa parit ja sit kotiin, kun alkaa huippaamaan. Aamulla voi seurata vaatevanaa ulko-ovelle. 😁

        Treenistä on niin poikki et menee itellä lähinnä vaan kalsarikännien puolelle..kuten nyt.

        Silti tietty pitää olla kotiseututietoinen ja kutsuva turisteja kohtaan! Se on pääkaupunkiseutulaista vieraanvaraisuutta informoida parhaista mestoista, et kyläilijät ei tunne itteensä orvoksi😘

        Tänään tuli vastaan jo lauma japanilaisia turistejakin!

        Ains ite ihmettekee et miks ne tänne tulee, mut onhan Hesa kiva kaupunki.


      • Anonyymi

        No et sä ainakaan mikään rekulaari tääl oo🤣 pätass😂uus huomiohuora enemmänkin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Treenistä on niin poikki et menee itellä lähinnä vaan kalsarikännien puolelle..kuten nyt.

        Silti tietty pitää olla kotiseututietoinen ja kutsuva turisteja kohtaan! Se on pääkaupunkiseutulaista vieraanvaraisuutta informoida parhaista mestoista, et kyläilijät ei tunne itteensä orvoksi😘

        Tänään tuli vastaan jo lauma japanilaisia turistejakin!

        Ains ite ihmettekee et miks ne tänne tulee, mut onhan Hesa kiva kaupunki.

        No isot citit on jees, kun piipahtaa päivän ja sit kiireellä takas. 🤣

        Siis kyllä mä tykkään seurailla menoa ja zillata siinä atmosfäärissä, mut ei se koko paketti oo mun juttu. Kyllä mä tykkään elää täällä landella mieluusti. 😁👌

        Mä kävin torstaina pätkii sukulaiselle puita ja riehuin myös meidän maapaikallakin vaikka mitä. Kyllä oli raato kipeä ja ihan naatti. Pikkuisen piti jo eilen ottaa buranaa, kun kotonakin kiipeilin vintillä ja vaikka missä touhuilemassa eilisen. Tänään töissä 12 tuntia ja huomenna sama heti aamusta. Pitää vielä aamulla mennä moottoripyörällä, että jää auto kotiin, voi poitsu viedä neidin asemalle, että pääsee äitinsä luo. 😁

        Silmäkin alkaa luppasee jo...🥱 Pitkä päivä...


      • Anonyymi kirjoitti:

        No et sä ainakaan mikään rekulaari tääl oo🤣 pätass😂uus huomiohuora enemmänkin

        Kuin niin?


      • Bätääs kirjoitti:

        Kuin niin?

        Sen voi ajatella pahaperseenä tai lepakon perseenä. :)


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Ei tääl misis...

        Kevätkiirusta perinteiseen tapaan...

        Niin, sä ehdottelit joskus jotain ravintoloita sieltä...😁👌
        No yksin rn ainakaan ois kovin hanakka niitä kiertelee, enkä ehke muutenkaan... mä oon sellainen lähibaarityyppi, mikä käy joskus hönöilee tutussa sporttibaarissa vakkareiden kanssa parit ja sit kotiin, kun alkaa huippaamaan. Aamulla voi seurata vaatevanaa ulko-ovelle. 😁

        Täytyyhän sitä houkutella turisteja kotiseututietoisuudella!

        Joo aika heikko viinapää tääläkin..

        Nytkin jo tuntuu lähinnä auton alle jääneeltä marsulta..

        Mitä terveellisemmin ja tavoitteellisemmin elää sen huonommin kestää paheita🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu näin se on.

        Ei ole tullut palstaltua🤣🤣🤣

        Vähän alkoi v.tuttaan yleinen Suomen negatiivinen ilmapiiri ja kyllä voin kertoa, että komeiden ja kiimaisten nuorten miesten hohkaava läheisyys auttoi asiaan.

        Kesän suunnitelmiin kuuluu myös se, että treenaan itseni vieläkin timmimpään kuntoon, niin sitten katsotaan loppukesästä mikä kala jää haaviin😀

        Ja näihin puuhiin tästä nyt, heissan vaan ja kaunista päivää!

        Ou nou.. Olen kateellinen.
        Olin tänään kuusikymppisen miehen kanssa treffeillä.
        Ei seissyt.
        Mitäiskö munkin vaihtaa nuorempiin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täytyyhän sitä houkutella turisteja kotiseututietoisuudella!

        Joo aika heikko viinapää tääläkin..

        Nytkin jo tuntuu lähinnä auton alle jääneeltä marsulta..

        Mitä terveellisemmin ja tavoitteellisemmin elää sen huonommin kestää paheita🤔

        No treenaa viinapää ja mieti reittikartta kuntoon niin tuut oppaaks kesällä. 😄

        Käydään katselee ne sun mestas läpi. 😁

        Joo, kyllä mä nyt suksin sänkyyn. Kellon pirulainen kilisee 6 reikäleipä ja vielä pitää vetää kahvia puoli pannua ja ajoasu aamulla päälle. Koittaa olla herättämättä tienoota ja suikkia töihin...

        Kiva oli turistaa sun kaa...😊👌

        Öitä, sano mummo, kun viimeinen silimä puhkes. 🥱😴


      • Bätääs kirjoitti:

        Sen voi ajatella pahaperseenä tai lepakon perseenä. :)

        Enkä mä ole todellakaan uus täällä.


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No treenaa viinapää ja mieti reittikartta kuntoon niin tuut oppaaks kesällä. 😄

        Käydään katselee ne sun mestas läpi. 😁

        Joo, kyllä mä nyt suksin sänkyyn. Kellon pirulainen kilisee 6 reikäleipä ja vielä pitää vetää kahvia puoli pannua ja ajoasu aamulla päälle. Koittaa olla herättämättä tienoota ja suikkia töihin...

        Kiva oli turistaa sun kaa...😊👌

        Öitä, sano mummo, kun viimeinen silimä puhkes. 🥱😴

        Sama.

        Olo on kun michelinukolla ja laskudarra päällä...postaan jo samoja ajatuksiakin kun en kykrne käyttään tätä laitetta🤣

        Mahtava fiilis!

        Tottakai oppaaksi juu🤩

        Hyvät yöt!


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        Sen voi ajatella pahaperseenä tai lepakon perseenä. :)

        Älä tosta välitä.

        Ihme tyyppi kun ei anna ihmisten harrastaa rauhassa...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä tosta välitä.

        Ihme tyyppi kun ei anna ihmisten harrastaa rauhassa...

        No en! :) Ihmettelin vaan mikä on huomiohuoraamista tyypin mielestä? Nimi? Naama nyt on ollu mitä on ollu ja on mitä on, sille mitään mahda. Uusia kuvia kun enää laita näkyville.

        Kummallisia vinkujia. :P


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ou nou.. Olen kateellinen.
        Olin tänään kuusikymppisen miehen kanssa treffeillä.
        Ei seissyt.
        Mitäiskö munkin vaihtaa nuorempiin?

        Jos kestät sitä jankutusta:"Tykkään vanhemmista naisista" kun joku haluaa panna sua.

        Miehen logiikka...hohhoijaa


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        No en! :) Ihmettelin vaan mikä on huomiohuoraamista tyypin mielestä? Nimi? Naama nyt on ollu mitä on ollu ja on mitä on, sille mitään mahda. Uusia kuvia kun enää laita näkyville.

        Kummallisia vinkujia. :P

        Mun mielestä et oo huomiohuoraaja vaan juttelija.

        Mut makunsa kullakin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestä et oo huomiohuoraaja vaan juttelija.

        Mut makunsa kullakin.

        No en omastaka mielestäni. Ei se ainakaan ole tarkoitus, vaan just jutella täällä ihmisten kanssa. Vaihtelua kotiarkeen, kun höpisee muittenkin kun perheen kanssa.

        Muutenkin joistain asioista ei kotona tuu edes juttua, mitä täällä taas jutellaan isommallakin lössillä.


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        No en omastaka mielestäni. Ei se ainakaan ole tarkoitus, vaan just jutella täällä ihmisten kanssa. Vaihtelua kotiarkeen, kun höpisee muittenkin kun perheen kanssa.

        Muutenkin joistain asioista ei kotona tuu edes juttua, mitä täällä taas jutellaan isommallakin lössillä.

        Joittenkin mielestä on huomiohuoraaja heti jos suunsa aukaisee.

        Surullinen asenne jossa takana varmasti paljon henkilökohtaista, patoutunutta tuskaa.

        Jos vaikka joku perheessä on alistanut istumaan hiljaa olkapäät kyyryssä takarivissä ja aivopessyt, et sellainen se on hyvä ihminen.

        Sit ei ite pysty kommunikoimaan normaslisti, paitsi syyttämään muita omista lukoistaan?

        No mut meitsi kuittaa, öitä sulle ja kaikille!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joittenkin mielestä on huomiohuoraaja heti jos suunsa aukaisee.

        Surullinen asenne jossa takana varmasti paljon henkilökohtaista, patoutunutta tuskaa.

        Jos vaikka joku perheessä on alistanut istumaan hiljaa olkapäät kyyryssä takarivissä ja aivopessyt, et sellainen se on hyvä ihminen.

        Sit ei ite pysty kommunikoimaan normaslisti, paitsi syyttämään muita omista lukoistaan?

        No mut meitsi kuittaa, öitä sulle ja kaikille!

        Niin se voi olla. Hyvää yötä. :)


    • Anonyymi

      Ei ole ollut sutinaa, eikä näytä koskaan tulevankaan... Tinderi on naisille varmasti paljon antoisampi paikka kuin miehille, etenkin vanhemmille miehille. Heitä ei sieltä kukaan edes etsi.

      • Anonyymi

        Ei se niin yksinkertaista ole, jos kuuntelee tunteitaan.

        Ihan mukavan näköisiä ja oloisia keski-ikäisiä miehiä on ollut myös tarjolla.

        Itellä tuo liikunnallisuus on ehdoton vaatimus..

        Se ketä vähän kaipailen on kyllä nuorempi, mutta vähenmmän liikunnallinen ja sitä on vaikea hyväksyä, eli iso miinus.

        Jos mies on liikunnallinen niin ei ole mitään eroa onko 30 vai 50. Keski-iässä ei niillä lasketuilla vuosilla ole enää väliä kun lapsuus on jo takana.


    • Anonyymi

      Itse olen yrittänyt etsiä otai kuvaia kuka omistaa, kuin Master Blackmailel... _:D
      no jaa sinänsä aika arkaluiontoisia kuvia on julkisuuden henkilöistä kyllä että vähintään 12002020 eur per kuva :LD

    • Anonyymi

      Tinder alkaa olla menneen talven lumia, porukka jättää sen siirtyen perusominaisuuksiltaan kattavampiin ja kertovampiin, eli muutakin kuin kuva deittiappeihin. Lisäksi tinder on paljastunut testeissä osin jopa huijaukseksi matchien saamisen osalta.

      • Anonyymi

        Kaikenksidta llytyy.

        Joku kaittoi minulke supertykkäyksen ja kuvat oli ihan varmaan jonkun ulkomaalaisen miesmallin kuvia.

        Kyllä rääkkään jos tulee jutuille😀


    • Anonyymi

      Vai elämänkumppani tinderistä. Hohhoijaa 😵

      • Anonyymi

        Ehkä ennemmin seksuaalista rakkautta minun tapauksesssni...


    • Anonyymi

      Voi olla vähän sukupuolestakin kiinni tuo homma.

    • Anonyymi

      Viininainen ei saa ikinä niewstä,

    • Anonyymi

      Mjau Poppw on jhandsson on eunukki9?

    • Anonyymi

      kuuluu aika hauskoja ajatuksia ja ...

      • Anonyymi

        Oot lihonut?


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2072
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1878
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1680
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1478
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe