Lihavat naiset luulee olevansa jotain

Anonyymi

Saan pakkeja lähes kaikilta. Teen itse alotuksia saan oakkeja. En ole komea korkeasti koulutettu. Mä en jaksa enää eläää. Mitä tehdä ?

T. Allu

60

794

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mä oon nykyään vakituisessa työssä mut ei se auta mitään. Taidan luovuttaa.

    • Anonyymi

      Mä en eti enää hki naista ku en kelpaa. Etin jostain muualta naisen. Mulle riitti. Yökerhot niin pinnallisia naisia täynnä etten kestä. Parempi luovuttaa.

      • Anonyymi

        Onko kukaan kertonut, että rakastua voi vaikka ruokakaupassa.
        Harva hakee yökerhosta elämänkumppania.


    • Anonyymi

      Ainakin yritit. Siihen tuskin moni täällä pystyy. Ja korkeakoulutetuista sen verran, että juuri he ovat yllättävän usein sinkkuja. Toivottavasti et kyynisty vuosien saatossa kuten minulle kävi. Olin hyvä tyyppi noin 27 v. asti mutta sitten kaikki lähti menemään huolella mönkään elämässä.

      • Anonyymi

        Yritin. Mutta enää en jaksa ku en kelpaa.


      • Anonyymi

        Korkeakoulutetut ovat itseasiassa tilastollisesti useammin parisuhteessa, kuin matalammin koulutetut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korkeakoulutetut ovat itseasiassa tilastollisesti useammin parisuhteessa, kuin matalammin koulutetut.

        Synnyttävät myöhemmin. Kun ura, ura.
        Kumppani löytyi samalta luennolta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Synnyttävät myöhemmin. Kun ura, ura.
        Kumppani löytyi samalta luennolta.

        Osa ei synnyttele ollenkaan, osa synnyttelee nuorempina ja osa synnyttelee vanhempina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritin. Mutta enää en jaksa ku en kelpaa.

        Minulla sama kohtalo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Synnyttävät myöhemmin. Kun ura, ura.
        Kumppani löytyi samalta luennolta.

        Mulla on teini-ikäinen lapsi, jonka sain korkeakoulu aikana. Täytyypä todeta, että näin päälle kolmekymppisenä en jaksaisi enää niin paljon lapsen kanssa touhuta kuin 21 vuotiaana. Työni on vaativaa paljon laillisuuskysymyksiä ja kiukkuisia asiakkaita.


    • Anonyymi

      Jäätelökioskin tytöt ovat cool, viileätä toimintaa, kaksi pallia mangoa toienn ananas kiitos, suuria palleja tötteröön.

    • Anonyymi

      Jäätelömyyjänä voi olla tympeää jos ei tule asiakkaita, jököttämässä paikoillaan kioskissa eikä kukaan osta jäätelöitä.

      • Anonyymi

        Keisova jäätelö myyjä, vie sinulta jäätölön himon.
        Jos minua tekee jäätölöä mieli ostan. Ostopääpökseen ei vaikuta seisooko tai tekee kuperkeikkoja myyjä.


      • Anonyymi

        Olen miettinyt usein, onko jäätelökioski kesähelteellä viileä?


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Viinaa juomalla tavis mies tutustuu naisiin baarissa.
      Olen nähnyt miten tavis miehet saa naisen ja perustavat perheen joten viinaa pitää juoda.

      t viinamies

      • Anonyymi

        Olen myös nähnyt sen kun tavis mies ei saakaan naista 😀


      • Anonyymi

        Tavis🤔onko sama kuin rehti Suomalainen mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen myös nähnyt sen kun tavis mies ei saakaan naista 😀

        Yhtä huvittavaa on katsella, kun juppi jää tumputtusuorina ihmettelemään, 😂minne nainen lähti.


      • Anonyymi

        Eiköhän ne helmet sinkkunaisten joukosta löydy muualta kuin baarissa viinaa kurkkuun kaatamassa.


    • Anonyymi

      Juu ei saa naista ei.

    • No kokeile laihoja ja hoikkia, jos heidän kanssa tärppäis.

      • Anonyymi

        Entäs jos tykkää muodoista. 🤔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Entäs jos tykkää muodoista. 🤔

        No muotoja voi olla hoikillakin. Laihoilla ei. Jos tykkää muodoista, niin katselee sitten muodokkaita. Lihavuus ei kuitenkaan tarkoita sitten muodokasta sanan varsinaisessa merkityksessä.


      • Bätääs kirjoitti:

        No muotoja voi olla hoikillakin. Laihoilla ei. Jos tykkää muodoista, niin katselee sitten muodokkaita. Lihavuus ei kuitenkaan tarkoita sitten muodokasta sanan varsinaisessa merkityksessä.

        Itsekin tykkään vähän muodokkaammista naisvartaloista, en tasapaksuista, en laihoista, en lihavista jotka on muodottomia. Kurvit on kauniita naiskehossa.


    • Anonyymi

      Voivoi. On nyt maailman kirjat sekaisin, kun ei lihavat naiset ole tarpeeksi nöyriä. Pitäisiköhän alkaa haukkumaan niitä, että ymmärtäisivät alemmuutensa ja huolisivat sitten ätmin puolisokseen?

      • Anonyymi

        Varmaan ajanut asiaansa juurikin jotenkin noilla sanoilla, että kuulepas pullukka varmaan huolit minut kun sinulla ei ole niin valinnanvaraa ja kuinkas sitten kävikään. Sama kaava toistunee vanhempien naisten kohdalla jne


    • Itsekö et sitten luule itsesi olevan jotain?

      Etsi jostain joku yhtä epätoivoinen tapaus...

    • Anonyymi

      Aikaisemmin kehuskelit olevasi komea, nyt allun komeus mennyttä kalua.

    • Anonyymi

      Tulinpa tänne kurkkaamaan pitkästä aikaa ja kukas se siellä!
      Allu on taas vauhdissa!
      Allulla vaihdettiin lääkkeet, vaikuttaa sille että hullummaksi menee.
      Olisikohan titraaminen paikallaan? Annostus liian pieni?
      Tuohan tulee koko ajan vain hullummaksi, eikö kukaan saa tuosta koppia ja hommaa hoitoon?

      • Anonyymi

        Olen ymmärtänyt kirjoitusten perusteella, ettei hän ole kovinkaan lääke- tai hoitomyönteinen, vaan uskoo salaliittoteoriaan, että koko terveydenhuoltojärjestelmän tarkoitus on sairastuttaa enemmän, pilata elämä ym


    • Anonyymi

      Lihavat naiset haluaa komean top 10 miehen. Luovuta äläkä koskaan yritä saada naista.

    • Anonyymi

      Koltuttaudu korkeasti kai se on pakko jos haluuaa nasta

      • Anonyymi

        Siis naista


    • Anonyymi

      Ei meidän lihavienkaan täydy huolia ketä tahansa, sillä saa meilläkin olla ehtoja/toiveita sille minkälaisen miehen haluamme, ja/tai valitsemme.
      Vai huolitko Allu sinä itse kenen tahansa naisen, vaikka tämä ei miellyttäisi silmääsi, olisi jollakin tapaa vammainen, omaisi kehityshäiriön, tai muuta vastaavaa. Et huoli, sen olet jo useasti eri palstoilla kertonut. Miksi meidän pitäisi huolia kuka tahansa vain siksi, että olemme lihavia?

      XL -nainen

      • Anonyymi

        Itse olen haaveillut autisti-miehestä. Heidän kiinnostusten kohteet ovat niin mielenkiintoisia. Saisin esitelmöivät professori, eikä tarvitsisi kuin kuunnella.


    • Anonyymi

      Naine huolii jännämiehen.

    • Anonyymi

      Biologia on ankara ja markkina-arvoteoria selittää loput. Rumat miehet jäävät ilman mikä on normaalia. Luonnossa naaraat pariutuvat aina, mutta uroksista vain parhaimmat. Tätähän ei tietyissä piireissä haluta myöntää, mutta näin se vaan menee.
      Kun et pariudu olet ruma ja piste. Siksi kannattaa keskittää elämä johonkin muuhun. Ei tämä parisuhdekaan aina auvoista ole, vaikka kieltämättä en ilmankaan olisi. On tuo nainen aika ihana.

    • Anonyymi

      Voi mikä suuri menetys.

      Naisia varmasti nyt vituttaa ja ahdistaa kun eivät päässeetkään seurustelemaan kanssasi. Voi toki myös olla, että he eivät ajattele sinua lainkaan.

    • Anonyymi

      Samalla lailla ne rikkaat pappaikäiset ottaa nuoren kauniin naisen - koska voi. Naiset saa miehen halutessaan, koosta riippumatta. Pitäisikö niiden "Dannyjenkin" ottaa solidaarisuuden nimissä itsensä ikäinen nainen?

      • Anonyymi

        Dannyt ottaa mitä saa ja haluaa. Miehet voisi kuitenkin harrastaa ihan hiukkasen itsekritiikkiä. Jos et ole rikas ja menestynyt viihdealan ihminen, huippu-urheilija, bisnessmoguli tai tasavallan presidentti, niin saattaa käydä niin, että ne nuoret ja hehkeät mimmit ei oikein lämpene itseään kymmeniä vuosia vanhemmalle, kaljuuntuvalle taikinanaamalle. Tavis on tavis ja jos sulla ei ole vaihdantavaluuttaa, niin tavikseen on tyytyminen.


    • Anonyymi

      Miten kävi viime kerralla kun kokeilit lähestyä lihavaa naista? Kerro mahdollisimman tarkkaan ja yksityiskohtaisesti.

    • Anonyymi

      Lihavat luulee olevansa kauniita. Itsensä huijaaminen on yleistä naisten keskuudessa ja luulevat olevansa parempia kuin miehet.

      • Anonyymi

        Siis kaikki miehet ovat automaattisesti parempia ihmisiä, kuin lihavat naiset?

        Näyttäisi se itsensä puijailu olevan sittenkin yleisempää miesten keskuudessa :D


      • Anonyymi

        Mä oon ihan pahimmasta päästä, kun oon lihava, ruma ja vanha nainen, ja siltikin TIEDÄN olevani parempi kuin useimmat miehet. :-D On nimittäin sen verran kova itsetunto, huikea älykkyysosamäärä, korkeakoulutus ja menestystä, ettei nää ukonrääpäleet kelpaa edes nuolemaan mun kegänpohjia.


    • Anonyymi

      Tasonne ei riitä liahavaan naiseen koska ne haluaa komea top 10 miehen. Niin se vaan on että rakkautta ette saa tästä maasta ja siihen teidän on tyytyminen. Ehdotan että lähdette thaimaahan. Sieltä löydätte fiksuja ja mukavia naisia joille raha ja ulkonäkö ei ole tärkein kriteeri.

      • Anonyymi

        Heh, köyhien maiden naisia kiinnostaa länkkärimiehissä nimenomaan raha. Ulkonäkö ei niinkään, siinä osuit oikeaan.


    • Anonyymi

      Lähdet Thaikkuihin hakemaan ihanan 🤗 tyttösen kainaloon.
      Vai etkö uskalla.
      Pattaya bar girl YouTubeen.

    • Anonyymi

      Aloittaja taitaa itse "luulla olevansa jotakin", kun muiden ihmisten pitäisi olla ylen otettuja hänen huomiostaan.

    • Anonyymi

      Alkoholi auttaa asiaa puolin ja toisin. Parisuhteita syntyy kun kumpikaan ei sylje lasiin. Nykyinen terveysintoilu vie maan perikatoon.

    • Anonyymi

      Todellisuudessa luulevat/tietävät että isket heitä vai koska olet epätoivoinen etkä etsi rakkautta Ja sehän ei pidä paikkaansa.

    • Anonyymi

      Ne luulee olevansa naisia mutta ovat kurppia.

    • Anonyymi

      No ei ainakaan kannata korjata omaa asennetta

    • Anonyymi

      Aito myönteisyys alkaa itsensä ja tilanteiden radikaalista hyväksymisestä ☝.

      Elät vain kerran ( Alluna). Elämä on lahja, jonka olet saanut. Mikään ei ole elämässä varmaa paitsi kuolema. Siispä keskity tekemään elämästäsi oman näköinen.

      Muista myös itsemyötätuntoharjoitukset, yritä päästä irti alakulosta ja kielteisistä ajatuksista (itsestäsi).

      - Sheena

    • Anonyymi

      Miten runsaatnaiset voivat olla syypäitä, siihen ettei naiset ole sinusta kiinostuneita.
      Vai meinaatko ettei heillä on oikeutta, omaan mies makuun.

    • Anonyymi

      Jönnö ottelu sinänsä jää kekkoen tsekkiä vastqaqn.

    • Anonyymi

      Minäkin ihmettelin kehonhuoltotunnilla sitä kun nykyajan nuoret on niin tasapaksuja. Hienoa, että harrastavat liikuntaa, mutta kyllä ruokavalioonkin pitäisi kiinnittää huomiota. Vanhempana on sydän- ja verisuonisairaudet vaarassa , jos antaa kehonsa olla muodottomana "möykkynä", ei siihen kerta viikkoon tehty liikunta auta. Ja tämä taas kuormittaa meidän veronmaksajienkin kukkaroita.

    • Anonyymi

      Aloittaja on kertonut olevansa itsekin lihava, mutta ettei suostu "tyytymään" naisiin jotka eivät miellytä hänen silmäänsä.

      Kuitenkin hän vaatii lihavia naisia "tyytymään" itseensä, vaikka naiset eivät hänen ulkonäöstään välitäkään.

      Miksi lihavan miehen suorittama valikointiprosessi on hyväksyttävämpää, kuin lihavan naisen suorittama valikointiprosessi?

    • Anonyymi

      Massa jyrää, kuin ase mass driver... eräässä avaruusjutussa, The Expanse joo Rocinante avaruusalus ja järkyttävän tehoine rail gun, järkyttävä mass driver.

    • Anonyymi

      Ei ihmisen hyvyys tai huonous mistään painosta johdu.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe