45 vuotias läski taas kuosiin?

Anonyymi

Olen tässä viimeisen 10 vuoden aikana läskistynyt äijjä. Syy läskistymiseen on ruuhkavuodet, urheiluvammat (rintalihas poikki, polvi paskana jne), uniapnea, vasta löydetty astma ja yleinen vitutus. En koe ympäristöä liikuntaan kannustavaksi. Muutto ulkomaille onkin mielessä. Töiden jälkeen maksan Yleensä sohvalla, koska pännii niin paljon seuraavan päivän työ. Viikonloppuna otan alkoholia/ tissuttelen perjantai-illasta sinne lauantaihin johonkin klo 21 saakka tai pidempään. En ole hyvää esimerkkiä lapsilleni.

Olen 192 cm pitkä ja painan 133 kg. En ole oikeastaan läski, muuta kuin mahasta. Ennen meni penkistä muistaakseni 180 kg suhteellisen pienellä harjoittelulla ja cooperissa 3000 m. Olen entinen atleetti.

Haluaisin taas kuntoon. Kuntosali ei oikein motivoi, koska ei pysty treenaamaan täysillä. Lenkkeily ja kuntosali pienillä painoilla siis on se juttu.

Olisiko vinkkejä ja kokemusta asiasta?

3

295

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      110
      1755
    2. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      94
      1289
    3. 72
      1284
    4. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      1067
    5. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      48
      994
    6. 95
      939
    7. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      83
      845
    8. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      50
      812
    9. Miten hän käyttäytyy kun näette jossain?

😁
      Ikävä
      51
      788
    10. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      773
    Aihe